PDA

Bekijk Volledige Versie : Mishandeling gehandicapte jongen op YouTube



Marsipulami
21-01-08, 19:47
Mishandeling gehandicapte jongen op YouTube

Vier tieners hebben een gehandicapte jongen jarenlang mishandeld en filmpjes hiervan op YouTube geplaatst. Twee van de vier jongens tussen de 13 en 19 jaar moeten deze week voor de rechter in Arnhem komen, meldt het Nederlandse tv-programma EénVandaag. De mishandelingen van de nu 17-jarige jongen hebben naar schatting twee jaar geduurd.

Seksueel misbruikt
Op de zes filmpjes is te zien hoe de autistische en verstandelijk gehandicapte jongen wordt geschopt en geslagen. In een van de filmpjes zou de jongen zo hard op zijn schedel worden geslagen dat er gekraak te horen is. Ook zou hij seksueel zijn misbruikt.

Filmpjes verwijderd
De jongens wonen volgens het actualiteitenprogramma bij elkaar in de buurt en zijn samen opgegroeid. De vader en pleegmoeder van het slachtoffer hebben vorig jaar aangifte gedaan nadat ze de filmpjes op YouTube ontdekten. Daarop verwijderden de daders de filmpjes. (novum/odbs)

mulan
22-01-08, 12:42
Dit is te erg voor woorden. Ik vind mezelf beschaafd maar ik kan het niet helpen te denken dat ik die jongens een aantal rake klappen wil geven. Niet tot de dood aan toe ofzo ..gewoon totdat ze schreeuwen van de pijn. En daarna gewoon het juridische traject volgen. Maar eerst die klappen.