PDA

Bekijk Volledige Versie : Politicus neemt Turkse naam aan



mark61
25-01-08, 00:25
De vonken springen eraf tussen SP-voorman Theo Cornelissen en zijn Turkse bruid Pinar Coskun. En als ultieme bewijs van zijn liefde voor Pinar gaat Cornelissen verder als meneer Coskun, de achternaam van Pinar.
Het besluit nam hij een week geleden in een opwelling, toen ze in ondertrouw gingen zeht hij in het Algemeen Dagblad. ,,Bleek ineens dat ik vier keuzes had voor mijn achternaam. En één daarvan luidt Coskun. Die wordt het, zei ik.’’
Cornelissen vindt het geen enkel probleem dat hij zijn al 57 jaar gekoesterde achternaam moet prijsgeven. ,,Ik vind het mooi. Theo Coskun. Prachtig. Bovendien ben ik er al aan gewend, want de groenteboer noemt me al anderhalf jaar zo. Pinar heeft daar een abonnement, maar ik haal vaak de groenten op. Dag meneer Coskun, zegt hij altijd.

http://www.lokum.nl/turkije/2008/01/25/politicus-neemt-turkse-naam-aan/

Djosjkoen klinkt ook een stuk beter dan Cornelissen natuurlijk. Betekent iets van enthousiast, bruisend.

Bofko
25-01-08, 08:09
Geplaatst door mark61

Djosjkoen klinkt ook een stuk beter dan Cornelissen natuurlijk. Betekent iets van enthousiast, bruisend.

Hmm. Ik vind gewoon Koskoen eigenlijk nog beter klinken.Het vernederlandst ook weer een beetje die angelsaksische klanken.

mark61
25-01-08, 08:39
Geplaatst door Bofko
Hmm. Ik vind gewoon Koskoen eigenlijk nog beter klinken.Het vernederlandst ook weer een beetje die angelsaksische klanken.

Josh Coon zou wel stoer zijn zeker :lekpuh:

Bofko
25-01-08, 12:15
Geplaatst door mark61
Josh Coon zou wel stoer zijn zeker :lekpuh:
:melig2: Daar kun je als beginnende wannabee-popstar wel wat mee.