PDA

Bekijk Volledige Versie : Slavernij nog niet afgelost in Florida, VSA



Coolassprov MC
26-01-08, 11:52
http://www.palmbeachpost.com/moderndayslavery/content/moderndayslavery/index.html

The_Grand_Wazoo
27-01-08, 11:26
Nee, en ook niet in de arabische staten en in Mauretanie.

knuppeltje
27-01-08, 11:50
Geplaatst door The_Grand_Wazoo
Nee, en ook niet in de arabische staten en in Mauretanie.

In Mauretanië is het merendeel van de bevolking islamitisch volgens Wiki.

273Kelvin
28-01-08, 06:52
Geplaatst door knuppeltje
In Mauretanië is het merendeel van de bevolking islamitisch volgens Wiki.


Geplaatst door The_Grand_Wazoo
Nee, en ook niet in de arabische staten en in Mauretanie.

Waarom open je er geen topics over?

Te Lui?

Te Dom?

Te Apathisch?

Te Hypocriet?

Witte78
28-01-08, 08:12
"The richest, most powerful people in the state are benefiting from this,"

Het zal eens niet. Zieke boel.

knuppeltje
28-01-08, 09:33
Geplaatst door 273Kelvin
Waarom open je er geen topics over?

Te Lui?

Te Dom?

Te Apathisch?

Te Hypocriet?


Waarom zou ik? Ik vind het veel leuker om af en toe die arrogante vooringenomenheid van je door te prikken.

David
28-01-08, 09:52
Afgelost?

Stopnaald
28-01-08, 09:53
Geplaatst door knuppeltje
Waarom zou ik? Ik vind het veel leuker om af en toe die arrogante vooringenomenheid van je door te prikken.

Vooral als je bedenkt dat 95% van alle chocolade (zowel verwerkt, als onverwerkt, dus in repen etc) afkomstig is van plantages die gebruik maken van KINDSLAVEN!!!

Ik ga er even gemakshalve vanuit dat iedereen op dit forum, dus inclusief onze waarde prikkers Coolassprov MC en 273Kelvin, van tijd tot tijd een chocoladeproduct naar binnen werken en op die manier dus net zo schuldig zijn aan, en daarmee meehelpen met het in stand houden van deze slavernijpraktijken.

Immers, volgens ons eigen wetboek van strafrecht, maken wij ons schuldig aan heling. Zie ook de hele controverse rond Teun van de Keuken van het tv-programma Keuringsdienst van Waren.

Conclusie: iedereen doet aan slavernij (of houdt deze iig in stand) en is daarmee schuldig. Zelfs hier in Nederland. Het gezeik van Coolass en Kelvin is niets anders dan gehuichel in de marge. Niet alleen hebben zij geen enkel werkelijke sympathie voor de slachtoffers (we zullen ze niet kunnen betrappen op stappen die zij persoonlijk zetten om deze slachtoffers daadwerkelijk te helpen), maar zij zijn als de pot die de ketel verwijt dat hij zwart is. Dubbele hypocrisie noem ik dat. En dat alles alleen maar om puntjes te kunnen scoren over de rug van de slachtoffers. Dapper hoor, jongens!!!

273Kelvin
28-01-08, 10:32
Geplaatst door Stopnaald
Conclusie: iedereen doet aan slavernij (of houdt deze iig in stand) en is daarmee schuldig. Zelfs hier in Nederland. Het gezeik van Coolass en Kelvin is niets anders dan gehuichel in de marge. Niet alleen hebben zij geen enkel werkelijke sympathie voor de slachtoffers (we zullen ze niet kunnen betrappen op stappen die zij persoonlijk zetten om deze slachtoffers daadwerkelijk te helpen), maar zij zijn als de pot die de ketel verwijt dat hij zwart is. Dubbele hypocrisie noem ik dat. En dat alles alleen maar om puntjes te kunnen scoren over de rug van de slachtoffers. Dapper hoor, jongens!!!

Conclusie: als er blanken bij betrokken zijn, moet je je kop er maar over houden en doorgaan met je hypocrisie en degenen die er geen weet van hebben van de domme blijven houden.

273Kelvin
28-01-08, 10:34
Geplaatst door David
Afgelost?

Ja?

H.P.Pas
28-01-08, 10:38
Geplaatst door 273Kelvin
Ja?

Deine Sprache verrät dich, Galiläer.

mark61
28-01-08, 10:56
Geplaatst door David
Afgelost?

Herstelbetalingen?

Tomas
28-01-08, 11:06
Kom op jongens. Koele reet is weer ontzettend druk geweest met het plaatsen van dit topic. Dus zeik effe niet zo.

David
28-01-08, 11:07
Geplaatst door mark61
Herstelbetalingen?

Oh, ik dacht dat de ochtenploeg niet was komen opdagen.

The_Grand_Wazoo
28-01-08, 11:09
Geplaatst door Stopnaald

Conclusie: iedereen doet aan slavernij (of houdt deze iig in stand) en is daarmee schuldig. Zelfs hier in Nederland. Het gezeik van Coolass en Kelvin is niets anders dan gehuichel in de marge. Niet alleen hebben zij geen enkel werkelijke sympathie voor de slachtoffers (we zullen ze niet kunnen betrappen op stappen die zij persoonlijk zetten om deze slachtoffers daadwerkelijk te helpen), maar zij zijn als de pot die de ketel verwijt dat hij zwart is. Dubbele hypocrisie noem ik dat. En dat alles alleen maar om puntjes te kunnen scoren over de rug van de slachtoffers. Dapper hoor, jongens!!!


Daarom open ik er dus geen topic over.

naam
28-01-08, 11:36
Wat er in Amerikaanse kranten wordt geschreven is niet te vertrouwen.
Het is een complot.

knuppeltje
28-01-08, 11:36
Geplaatst door 273Kelvin
Conclusie: als er blanken bij betrokken zijn, moet je je kop er maar over houden en doorgaan met je hypocrisie en degenen die er geen weet van hebben van de domme blijven houden.

Digenen die jij verdenkt er geen weet van te hebben houden misschien niet van uiterst selectieve verontwaardiging.

273Kelvin
28-01-08, 11:49
Geplaatst door knuppeltje
Digenen die jij verdenkt er geen weet van te hebben houden misschien niet van uiterst selectieve verontwaardiging.

persoonslaster en topic-bashing; verder kom je niet

knuppeltje
28-01-08, 12:18
Geplaatst door 273Kelvin
persoonslaster en topic-bashing; verder kom je niet

Ik denk eerder dat jouw brein er zo mee is vergiftig, dat je niet eens meer iets anders ziet.

273Kelvin
28-01-08, 13:16
Geplaatst door knuppeltje
Ik denk eerder dat jouw brein er zo mee is vergiftig, dat je niet eens meer iets anders ziet.

:ego:

heb betere dingen te doen dan te bekvechten met een kleuter als jij.

doei!

Stopnaald
28-01-08, 13:41
Geplaatst door 273Kelvin
Conclusie: als er blanken bij betrokken zijn, moet je je kop er maar over houden en doorgaan met je hypocrisie en degenen die er geen weet van hebben van de domme blijven houden.

Bullshit!

Anders dan jij spreek ik IEDEREEN hierop aan, inclusief mijzelf. Dat is dan ook de enige reden waarom jij niets tegen mijn argumentatie in kunt brengen. We zijn allemaal schuldig, jij net zo goed als ik of als ieder ander.

Het enige verschil tussen ons is, dat jij doet alsof een ander (blanken?) meer schuldig is of meer verantwoordelijk is, terwijl dat gewoonweg niet zo is en dat weet je.

Ik heb iig een zenuw geraakt. Nou ook nog even erover nadenken graag. Misschien dat je dan afleert om zo arrogant en superieur te doen tegenover anderen. Want weet je wat de bottomline is? Ook jij bent MAAR een mens. En in dit geval nog een eentje met een zeer beperkte visie ook....

Bofko
28-01-08, 13:51
Geplaatst door Stopnaald
Bullshit!

Anders dan jij spreek ik IEDEREEN hierop aan, inclusief mijzelf. Dat is dan ook de enige reden waarom jij niets tegen mijn argumentatie in kunt brengen. We zijn allemaal schuldig, jij net zo goed als ik of als ieder ander.

Het enige verschil tussen ons is, dat jij doet alsof een ander (blanken?) meer schuldig is of meer verantwoordelijk is, terwijl dat gewoonweg niet zo is en dat weet je.

Ik heb iig een zenuw geraakt. Nou ook nog even erover nadenken graag. Misschien dat je dan afleert om zo arrogant en superieur te doen tegenover anderen. Want weet je wat de bottomline is? Ook jij bent MAAR een mens. En in dit geval nog een eentje met een zeer beperkte visie ook....

In het recente verleden hanteerde Koele de term 'blank EN blond' voor den fouten mensch. Dit doet het vermoeden rijzen dat hijzelf blank is met een zwarte haardos.

H.P.Pas
28-01-08, 13:52
Geplaatst door Bofko
zwarte haardos.

Geen ?

Stopnaald
28-01-08, 13:56
Geplaatst door Bofko
In het recente verleden hanteerde Koele de term 'blank EN blond' voor den fouten mensch. Dit doet het vermoeden rijzen dat hijzelf blank is met een zwarte haardos.

Hoe dan ook is ie zo hypocriet als .... (you name it) en ik schijt op zijn superioriteit!

Bofko
28-01-08, 14:00
Geplaatst door H.P.Pas
Geen ?

:D Kan ook. Maar bijv. koolzwarte ogen of donkere stoppelbaard kunnen een ooit weelderig zwart kapsel doen vermoeden.

mark61
28-01-08, 14:07
Geplaatst door David
Oh, ik dacht dat de ochtenploeg niet was komen opdagen.

Dat was de eerste mogelijkheid idd.

273Kelvin
28-01-08, 14:11
Geplaatst door Stopnaald
Ik heb iig een zenuw geraakt.

:maf2:

Pseudo-Moralistische mensen als jij werken inderdaad altijd op de zenuwen.

Je kent mijn punt en je hoeft er ook niet naar te gissen.

273Kelvin
28-01-08, 14:12
Geplaatst door Bofko
In het recente verleden hanteerde Koele de term 'blank EN blond' voor den fouten mensch.

Wie den schoen past..

Moet je toch eens een citaat aanhalen waarbij ik ''blank'', ''blond'' en ''fout'' als synoniemen introduceer.

Dat kan je niet, want je bent een gore leugenaar!

273Kelvin
28-01-08, 14:13
Geplaatst door Stopnaald
Hoe dan ook is ie zo hypocriet als .... (you name it) en ik schijt op zijn superioriteit!

Kun je ook in begrijpelijk nederlands uitleggen/beargumenteren wat je tegen mij hebt?;







voor zover dat iets met beschaafde discussie te maken heeft?

knuppeltje
28-01-08, 14:24
Geplaatst door 273Kelvin
:ego:

heb betere dingen te doen dan te bekvechten met een kleuter als jij.

doei!


Tja- eerst een hoop bombarie, en dan met de staart tussen de benen er tussen uit.

273Kelvin
28-01-08, 14:31
Geplaatst door knuppeltje
Tja- eerst een hoop bombarie, en dan met de staart tussen de benen er tussen uit.

heb een link geplaatst naar een artikeltje; waar is mijn bombarie?

knuppeltje
28-01-08, 14:47
Geplaatst door 273Kelvin
heb een link geplaatst naar een artikeltje; waar is mijn bombarie?

Gewoon terug gaan kom je die wel tegen.

273Kelvin
28-01-08, 14:56
Geplaatst door knuppeltje
Gewoon terug gaan kom je die wel tegen.

:zwaai:

''Keer'' jij in de tussentijd ''terug'' naar het onderwerp van deze draad; ik ben in het geheel niet interessant; noch heb ikzelf enige belangstelling voor jullie laster en valse discussies.

273Kelvin
28-01-08, 14:58
Geplaatst door knuppeltje
Waarom zou ik? Ik vind het veel leuker om af en toe die arrogante vooringenomenheid van je door te prikken.

Zoek een mede-homo die is gewillig genoeg is om zich door jou te laten ''doorprikken''.

knuppeltje
28-01-08, 15:15
Geplaatst door 273Kelvin
Zoek een mede-homo die is gewillig genoeg is om zich door jou te laten ''doorprikken''.

Niet altijd met je fixatie aankomen koele- das helemaal niet zo koel weet je. :slapen:

knuppeltje
28-01-08, 15:16
Geplaatst door 273Kelvin
Zoek een mede-homo die is gewillig genoeg is om zich door jou te laten ''doorprikken''.

Niet altijd met je fixatie aankomen koele- das helemaal niet zo koel weet je. :slapen:

273Kelvin
28-01-08, 15:30
Geplaatst door knuppeltje
Niet altijd met je fixatie aankomen koele- das helemaal niet zo koel weet je. :slapen:

Prikken is niet jouw vak?

Ik weet niet of je je altijd laat prikken of dat jezelf prikt of beiden?

knuppeltje
28-01-08, 16:20
Geplaatst door 273Kelvin

Ik weet niet of je je altijd laat prikken of dat jezelf prikt of beiden?

Bedankt voor de belangstelling, maar het gaat je geen flikker aan.

273Kelvin
28-01-08, 16:23
Geplaatst door knuppeltje
Bedankt voor de belangstelling, maar het gaat je geen flikker aan.

:wtf:

onpasselijk toepasselijk!