PDA

Bekijk Volledige Versie : Palestijnen laten zich niet opsluiten voor armoe en onderdrukking



Coolassprov MC
26-01-08, 11:57
http://www.nytimes.com/2008/01/25/world/middleeast/25gaza.html?_r=1&ref=world&oref=slogin

http://graphics8.nytimes.com/images/2008/01/25/world/25gaza-span-600.jpg

Schijnheilige Mubarak claimt dat ze daar op zijn uitnodiging waren.

http://apnews.myway.com/article/20080123/D8UBH63G0.html

Koala64
26-01-08, 12:13
Mensonterend om mensen het onmogelijk te maken in hun eerste levensbehoeften te voorzien. Het dat Israel Egypte opriep om al het mogelijke te doen om de Palestijnen tegen te houden is van een verregaande misselijkmakendheid.

Slinger
26-01-08, 12:14
Inderdaad, het wordt hoog tijd dat de Egyptenaren hun verantwoordelijkheid nemen voor hun broeders in Gaza en die onmenselijke scheidingsmuur opheffen...

Koala64
26-01-08, 14:10
Geplaatst door Slinger
Inderdaad, het wordt hoog tijd dat de Egyptenaren hun verantwoordelijkheid nemen voor hun broeders in Gaza en die onmenselijke scheidingsmuur opheffen...

't Is goed met je.

Koala64
26-01-08, 14:33
Demo Israel tegen blokkade Gazastrook.

Zeker 2000 Israëlische Arabieren en leden van linkse Israëlische groepen hebben vandaag betoogd tegen de Israëlische blokkade van de Gazastrook. De demonstranten kwamen bijeen bij Erez op de grens tussen de Palestijnse strook en Israël.

Ze brachten vrachtwagenladingen vol voedsel met zich mee. De demonstranten zwaaiden met Palestijnse vlaggen. Een zegsman zei dat de Israëlische betogers wilden laten zien dat niet alle Israëliërs het beleid van de regering steunen en dat beide partijen zo snel mogelijk met elkaar aan tafel moeten.

www.nieuwnieuws.nl

lihoed
26-01-08, 15:02
Hoe dan ook,de Jood zal altijd het zogenaamde slachtoffertje blijven spelen.

lihoed
26-01-08, 15:14
Palestijnen zijn geboren om te lijden onder de racist/fasistische jood.
Ik voel mee met dit volk vooral onder de vrouwen en kinderen.

Slinger
26-01-08, 17:18
Geplaatst door lihoed
Palestijnen zijn geboren om te lijden onder de racist/fasistische jood.
Ik voel mee met dit volk vooral onder de vrouwen en kinderen.

Gelukkig hebben ze nu een uitweg naar de broeders in Egypte...

Red Sonja
26-01-08, 17:29
Geplaatst door lihoed
...vooral onder de vrouwen en kinderen.

Neem me niet kwalijk hoor, maar ik voel net zo veel mee met de mannen.

Of begrijp ik iets niet en is de man een minder soort mens?
Leg het me maar uit hoor, ik heb dat nooit begrepen die eigenaardige "vrouwen-en-kinderen-eerst"-doctrine...

:maf2:

Koala64
26-01-08, 19:36
Geplaatst door lihoed
Hoe dan ook,de Jood zal altijd het zogenaamde slachtoffertje blijven spelen.
Gevaarlijke generaliserende opmerking. Realiseer je het zelf?

jang0201
27-01-08, 08:48
Hoe dan ook,de Jood zal altijd het zogenaamde slachtoffertje blijven spelen.

Herken je er iets in?

Coolassprov MC
27-01-08, 09:09
Geplaatst door Slinger
Gelukkig hebben ze nu een uitweg naar de broeders in Egypte...

Wat een blatant racisme en wat een hypocrisie voor een nationalist als jij.

Slinger
27-01-08, 10:13
Geplaatst door Coolassprov MC
Wat een blatant racisme en wat een hypocrisie voor een nationalist als jij.

Racisme? Wat heeft dat te maken met racisme? Mijn opmerking is helemaal niet zo gek hoor, want Egypte mocht zich de verantwoordelijkheid voor de broeders in het geloof in Gaza wel eens meer aantrekken. Tenslotte heeft Egypte het gebied in 1948 na een aanvalsoorlog bezet. Nadat ze het in 1967 verloren, hebben ze schielijk hun handen ervan afgetrokken. Zelfs toen Israël het terug wilde geven, bij de beroemde vredesovereenkomst met Sadat, wilde Egypte Gaza niet terug. Sindsdien hebben ze de grens zo versterkt dat het een ondoordringbare vestingwal is geworden, zeg maar een soort Apartheidsmuur. Egypte heeft tot nu toe werkloos toegezien hoe de Palestijnen in Gaza crepeerden. Ik ben benieuwd of ze die politiek van nu af aan kunnen volhouden.