PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwe homo-executies in Iran



David
01-02-08, 08:55
Volgens nog niet officieel bevestigde berichten zullen in Iran binnenkort weer twee jongens worden terechtgesteld omdat ze homo zijn. Mensenrechtenorganisaties zijn een protestactie begonnen.

Officieel luidt de beschuldiging tegen de twee verkrachting. Mensenrechten-organisaties stellen echter dat inmiddels vaststaat dat de Iraanse autoriteiten deze valse beschuldigingen gebruiken om homo's te kunnen vervolgen en executeren.

De jongens, Hamzeh Chavi (18) en Loghman Hamzehpour (19), werden gearresteerd in de stad Sardasht, ze zouden ook onder dwang hebben bekend verliefd op elkaar te zijn. Ze zouden hun veroordeling woensdag jl. te horen hebben gekregen.

De executie van de jongens zou niet gebeuren door de gebruikelijke ophanging. Men zou de slachtoffers een zak over het hoofd trekken en ze dan van een hoge klif in een ravijn gooien. Mocht het slachtoffer het toch overleven, dan wordt hij alsnog opgehangen.

Petitiononline is inmiddels een actie begonnen om het leven van de twee te redden. Meer info via www.petitiononline.com/irangay

Bron: http://www.gk.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=4378


Teken de petitie!!

naam
01-02-08, 09:20
Staat erbij.

StevieK
01-02-08, 09:59
Geplaatst door naam
Staat erbij.


Schandalig en bekrompen.

Elke handtekening is er een,
Ik sta erbij

Ik hoop dat alle formum gebruikers ook willen tekenen.

Koala64
01-02-08, 11:31
Geplaatst door David

Teken de petitie!!

Uiteraard.

Slinger
01-02-08, 11:42
Getekend

Couscousje
01-02-08, 11:56
Jezus, los effe van die 2 jongens, maar komen ze in Iran soms kogels tekort?

Wat nou van een klif pleuren?

Cc

knuppeltje
01-02-08, 12:15
Geplaatst door David
Volgens nog niet officieel bevestigde berichten zullen in Iran binnenkort weer twee jongens worden terechtgesteld omdat ze homo zijn. Mensenrechtenorganisaties zijn een protestactie begonnen.

Officieel luidt de beschuldiging tegen de twee verkrachting. Mensenrechten-organisaties stellen echter dat inmiddels vaststaat dat de Iraanse autoriteiten deze valse beschuldigingen gebruiken om homo's te kunnen vervolgen en executeren.

De jongens, Hamzeh Chavi (18) en Loghman Hamzehpour (19), werden gearresteerd in de stad Sardasht, ze zouden ook onder dwang hebben bekend verliefd op elkaar te zijn. Ze zouden hun veroordeling woensdag jl. te horen hebben gekregen.

De executie van de jongens zou niet gebeuren door de gebruikelijke ophanging. Men zou de slachtoffers een zak over het hoofd trekken en ze dan van een hoge klif in een ravijn gooien. Mocht het slachtoffer het toch overleven, dan wordt hij alsnog opgehangen.

Petitiononline is inmiddels een actie begonnen om het leven van de twee te redden. Meer info via www.petitiononline.com/irangay

Bron: http://www.gk.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=4378


Teken de petitie!!

Getekend.

jang0201
01-02-08, 18:27
Getekend!

elTahar76
02-02-08, 00:25
Geplaatst door David
Volgens nog niet officieel bevestigde berichten zullen in Iran binnenkort weer twee jongens worden terechtgesteld omdat ze homo zijn. Mensenrechtenorganisaties zijn een protestactie begonnen.

Officieel luidt de beschuldiging tegen de twee verkrachting. Mensenrechten-organisaties stellen echter dat inmiddels vaststaat dat de Iraanse autoriteiten deze valse beschuldigingen gebruiken om homo's te kunnen vervolgen en executeren.

De jongens, Hamzeh Chavi (18) en Loghman Hamzehpour (19), werden gearresteerd in de stad Sardasht, ze zouden ook onder dwang hebben bekend verliefd op elkaar te zijn. Ze zouden hun veroordeling woensdag jl. te horen hebben gekregen.

De executie van de jongens zou niet gebeuren door de gebruikelijke ophanging. Men zou de slachtoffers een zak over het hoofd trekken en ze dan van een hoge klif in een ravijn gooien. Mocht het slachtoffer het toch overleven, dan wordt hij alsnog opgehangen.

Petitiononline is inmiddels een actie begonnen om het leven van de twee te redden. Meer info via www.petitiononline.com/irangay

Bron: http://www.gk.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=4378


Teken de petitie!!

Dit vind ik nu een aantasting van iemands leven en zijn rechten dus wat dat betreft is een overheid die tevens moreel politieke invloeden heeft abject, ik teken de petitie zeker

Slinger
02-02-08, 09:50
Ik mis toch wat vaste prikkers bij de ondertekenaars. Bijvoorbeeld: Cool, Schaap, Salahaddin, Tanger, Ibn Rushd, noem maar op...

David
02-02-08, 10:23
Geplaatst door elTahar76
Dit vind ik nu een aantasting van iemands leven en zijn rechten dus wat dat betreft is een overheid die tevens moreel politieke invloeden heeft abject, ik teken de petitie zeker

:duim:

sjaakie
02-02-08, 16:34
getekend

super ick
03-02-08, 09:09
Heel vredelievend allemaal.
Ik weet niet wat erger is, van een klip af gooien of er later mee opgescheept zitten zoals met Geer en Goor.
Dan maken ze andere mannen ook ziek.

knuppeltje
03-02-08, 10:20
Geplaatst door super ick
Heel vredelievend allemaal.
Ik weet niet wat erger is, van een klip af gooien of er later mee opgescheept zitten zoals met Geer en Goor.
Dan maken ze andere mannen ook ziek.


Ik denk met jou opgescheept zitten. :stout:

AdamRon
03-02-08, 10:32
Heb het getekend

Niet alleen de bekende midden Oosten deskundingen schitteren van afwezigheid..

Ik heb ook eens vlug gekeken op die lijsten.. he valt mij op dat er haast geen Mohammeds en Ibn Rushdies getekend hebben

Tomas
03-02-08, 10:37
Heerlijk is dat, zoiets tekenen. Na de submit voel je gelijk je geweten ontlast. En kan je het hele verhaal alweer -zonder enige gewetenswroeging- vergeten. En als je zin hebt kan je daanra nog even lekker knagen aan het geweten van anderen. Is ook lekker.

Slinger
03-02-08, 10:40
Geplaatst door Tomas
Heerlijk is dat, zoiets tekenen. Na de submit voel je gelijk je geweten ontlast. En kan je het hele verhaal alweer -zonder enige gewetenswroeging- vergeten. En als je zin hebt kan je daanra nog even lekker knagen aan het geweten van anderen. Is ook lekker.

Zeik niet. Teken!

knuppeltje
03-02-08, 10:40
Geplaatst door AdamRon
Heb het getekend

Niet alleen de bekende midden Oosten deskundingen schitteren van afwezigheid..

Ik heb ook eens vlug gekeken op die lijsten.. he valt mij op dat er haast geen Mohammeds en Ibn Rushdies getekend hebben

Das ook moeilijk, die laatste die je opnoemt is zelf zo homofoob als het maar zijn kan, althans die alias die hier wel eens prikt, van den echte weet ik het niet.

AdamRon
03-02-08, 10:49
Geplaatst door knuppeltje
Das ook moeilijk, die laatste die je opnoemt is zelf zo homofoob als het maar zijn kan, althans die alias die hier wel eens prikt, van den echte weet ik het niet.

Ahh.. je bedoelt die persoon uit Groningen die beter weet wat er in Amsterdam afspeelt dan de Amsterdammers zelf

Slinger
03-02-08, 10:54
Geplaatst door AdamRon
Heb het getekend

Niet alleen de bekende midden Oosten deskundingen schitteren van afwezigheid..

Ik heb ook eens vlug gekeken op die lijsten.. he valt mij op dat er haast geen Mohammeds en Ibn Rushdies getekend hebben

Ik ben wel nieuwsgierig naar hun motivatie waarom ze niet tekenen. Maar ja, ze laten zich helemaal niet zien in dit topic.

knuppeltje
03-02-08, 10:59
Geplaatst door Tomas
Heerlijk is dat, zoiets tekenen. Na de submit voel je gelijk je geweten ontlast. En kan je het hele verhaal alweer -zonder enige gewetenswroeging- vergeten. En als je zin hebt kan je daanra nog even lekker knagen aan het geweten van anderen. Is ook lekker.

Ordinaire lapjeskat. :blowen:

mulan
03-02-08, 11:38
Geplaatst door Tomas
Heerlijk is dat, zoiets tekenen. Na de submit voel je gelijk je geweten ontlast. En kan je het hele verhaal alweer -zonder enige gewetenswroeging- vergeten. En als je zin hebt kan je daanra nog even lekker knagen aan het geweten van anderen. Is ook lekker.

:hihi:

Dat zeg je alleen maar omdat je niet getekend hebt.. :jammer:

super ick
03-02-08, 15:00
Geplaatst door knuppeltje
Ik denk met jou opgescheept zitten. :stout:

Ik had eigenlijk wel wat felle reacties verwacht.
Dat je geen lol moet maken over de rug van zieke mensen ofzo.

Ik vind dat ieder land een eigen homobeleid mag voeren.
Hier schilderen ze zichzelf graag goudkleurig en gaan dan met een grote bos veren in hun anus 1 keer per jaar op een bootje varen.
In Iran gooien ze ze van een klif.

Dat laatste levert veel minder last op.
Geen parkeerproblemen, afzettingen, geluidsoverlast, etc.

We hebben hier alleen nergens een klif, das dan weer wel balen.