PDA

Bekijk Volledige Versie : Israelisch Hooggerechtshof steunt Israelisch terreurregime (duh!!!)



Coolassprov MC
01-02-08, 18:49
http://voanews.com/english/2008-01-30-voa27.cfm

Israel's Supreme Court on Wednesday upheld the government's policy of cutting fuel and electricity supplies to the Gaza Strip,

Slinger
01-02-08, 19:14
Geplaatst door Coolassprov MC
http://voanews.com/english/2008-01-30-voa27.cfm

Israel's Supreme Court on Wednesday upheld the government's policy of cutting fuel and electricity supplies to the Gaza Strip,


The Court said that Gaza is controlled by what it called a "murderous terrorist group, that violates every precept of international law by its violent actions," saying the Palestinian rocket attacks are aimed at harming innocent civilians. At the same time the Court said while Israel has to act against terrorist groups, it must also "fulfill vital humanitarian needs in Gaza."

Een evenwichtig oordeel dus, van dit Israëlische Hooggerechtshof.

Qaiys
01-02-08, 19:34
Geplaatst door Slinger
Een evenwichtig oordeel dus, van dit Israëlische Hooggerechtshof.

Wat is er evenwichtig aan?

Voorlopig wordt de goedkeuring gegeven om massaal onschuldige burgers te straffen voor een paar verbeterde lawinepijlen die enkelen af en toe richting israhel sturen als israhel weer een paar mensen onder vuur heeft genomen met bommen die ze via Apache helikopters afvuren.

Het zijn net nazimethodes. Als er wat met een Duitser gebeurde kon de hele gemeenschap er voor boeten in de Ghetto of elders.

Slinger
01-02-08, 19:35
Geplaatst door Qaiys
Wat is er evenwichtig aan?

Voorlopig wordt de goedkeuring gegeven om massaal onschuldige burgers te straffen voor een paar verbeterde lawinepijlen die enkelen af en toe richting israhel sturen als israhel weer een paar mensen onder vuur heeft genomen met bommen die ze via Apache helikopters afvuren.

Het is enrzijds, anderzijds uitspraak. Dus een evenwichtig vonnis, ondanks jouw interpretatie van de Palestijnse terreurdaden.

Qaiys
01-02-08, 19:36
Geplaatst door Slinger
Het is enrzijds, anderzijds uitspraak. Evenwichtig dus.

Je hebt nog steeds niet verteld wat er evenwichtig aan is.

Slinger
01-02-08, 19:39
Geplaatst door Qaiys
Je hebt nog steeds niet verteld wat er evenwichtig aan is.

Ik heb echt niet de illusie dat het mij lukt dat aan iemand als jij, namelijk met stopverf in zijn oren, duidelijk te maken.

lihoed
01-02-08, 19:39
Geplaatst door Slinger
Het is enrzijds, anderzijds uitspraak. Dus een evenwichtig vonnis, ondanks jouw interpretatie van de Palestijnse terreurdaden.

Wat bedoel je met evenwichtig?

Qaiys
01-02-08, 19:47
Geplaatst door Slinger
Ik heb echt niet de illusie dat het mij lukt dat aan iemand als jij, namelijk met stopverf in zijn oren, duidelijk te maken.

Niet op de persoon spelen aub maar gewoon antwoord geven wat nu evenwichtig is aan die uitspraak.

knuppeltje
01-02-08, 19:50
Geplaatst door Slinger
Ik heb echt niet de illusie dat het mij lukt dat aan iemand als jij, namelijk met stopverf in zijn oren, duidelijk te maken.

Nou dat lukt je zo wie zo aan niemand hoor.

Slinger
01-02-08, 20:30
Geplaatst door knuppeltje
Nou dat lukt je zo wie zo aan niemand hoor.

Niemand? Maar iemand die onbevooroordeeld is moet toch zien dat deze rechters het standpunt van beide partijen hebben laten meewegen in hun oordeel! Enerzijds het feit dat Hamas een terreurgroep is, die er op uit is om burgerslachtoffers te maken en dat Israël daartegen op mag treden, anderzijds is de verplichting van Israël erkend om aan humitaire noden van de bevolking van Gaza tegemoet te komen.

knuppeltje
01-02-08, 20:34
Geplaatst door Slinger
Niemand? Maar iemand die onbevooroordeeld is moet toch zien dat deze rechters het standpunt van beide partijen hebben laten meewegen in hun oordeel! Enerzijds het feit dat Hamas een terreurgroep is, die er op uit is om burgerslachtoffers te maken en dat Israël daartegen op mag treden, anderzijds is de verplichting van Israël erkend om aan humitaire noden van de bevolking van Gaza tegemoet te komen.

Tja- erkennen en verplichten, das nog maar de vraag tot hoever hè.

Slinger
01-02-08, 21:03
Geplaatst door knuppeltje
Tja- erkennen en verplichten, das nog maar de vraag tot hoever hè.


it must also "fulfill vital humanitarian needs in Gaza."

Nou, dit klinkt volgens mij wel als een verplichting.

Coolassprov MC
01-02-08, 22:21
Geplaatst door Slinger
Een evenwichtig oordeel dus, van dit Israëlische Hooggerechtshof.

Je bent het woordje ''onpartijdig'' vergeten..

:giechel:

Slinger
02-02-08, 09:21
Geplaatst door Coolassprov MC
Je bent het woordje ''onpartijdig'' vergeten..

:giechel:

Leg dat eens uit...

Coolassprov MC
02-02-08, 09:32
Geplaatst door Slinger
Leg dat eens uit...

Eerst achterstallig huiswerk afmaken...

Slinger
02-02-08, 09:42
Geplaatst door Coolassprov MC
Eerst achterstallig huiswerk afmaken...

Goed, als je ermee klaar bent, dan hoor ik het wel...

Coolassprov MC
02-02-08, 09:59
Geplaatst door Slinger
Goed, als je ermee klaar bent, dan hoor ik het wel...

Met jou ben ik nu wel klaar. :slapen:

Slinger
02-02-08, 12:18
Geplaatst door Coolassprov MC
Met jou ben ik nu wel klaar. :slapen:

Alweer?