PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederland staat te koop op eBay



Divine_70
10-02-08, 00:19
Tegen elk aannemelijk bod staat op veilingsite eBay Nederland te koop. Op 18 februari gaat het land naar de hoogste bieder, zo staat op de betreffende webpagina te lezen. "De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor het aanbieden van dit object", stelt de beschrijving mogelijke bieders gerust.

Aan het verzenden zijn geen kosten verboden. Hoewel de startprijs slechts 1 euro is, was er vanmiddag rond vier uur nog geen bod gedaan. Eerder werd ook al België te koop aangebieden op eBay. De prijs voor het koninkrijk liep toen op tot 250 euro.

Ook zetten creatieve bezoekers regelmatig grote voetbalnamen te koop op internet. Vorige seizoen bood een fan PSV-trainer Ronald Koeman aan tegen elk aannemelijk bod: mensen die snel reageerden, kregen assistent-trainer Jan Wouters er gratis bij. Twee jaar eerder werd ook Feyenoord-trainer Ruud Gullit via de veilingsite van de hand gedaan.

Bron: Hln.Be

knuppeltje
10-02-08, 10:37
Geplaatst door Divine_70
Tegen elk aannemelijk bod staat op veilingsite eBay Nederland te koop. Op 18 februari gaat het land naar de hoogste bieder, zo staat op de betreffende webpagina te lezen. "De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor het aanbieden van dit object", stelt de beschrijving mogelijke bieders gerust.

Aan het verzenden zijn geen kosten verboden. Hoewel de startprijs slechts 1 euro is, was er vanmiddag rond vier uur nog geen bod gedaan. Eerder werd ook al België te koop aangebieden op eBay. De prijs voor het koninkrijk liep toen op tot 250 euro.

Ook zetten creatieve bezoekers regelmatig grote voetbalnamen te koop op internet. Vorige seizoen bood een fan PSV-trainer Ronald Koeman aan tegen elk aannemelijk bod: mensen die snel reageerden, kregen assistent-trainer Jan Wouters er gratis bij. Twee jaar eerder werd ook Feyenoord-trainer Ruud Gullit via de veilingsite van de hand gedaan.

Bron: Hln.Be

Wat....... hebben ze voor die zotte Belgen meer geboden?
Ik vrees dat onze Qaiys tog nog gelijk heeft- Nederland moet wel een kutland zijn als niemand er meer dan 1 euro voor over heeft.

Marsipulami
10-02-08, 16:28
Ik vind 1 euro best wel duur. :fpiraat:

knuppeltje
10-02-08, 22:28
Geplaatst door Marsipulami
Ik vind 1 euro best wel duur. :fpiraat:

Dat was de minimum inzet. :hihi:

rja
11-02-08, 01:04
Geplaatst door Marsipulami
Ik vind 1 euro best wel duur. :fpiraat:
In tegenstelling tot andere landen.

Moet je miljarden euro's investeren, om alleen het huidige Nederland in stand te houden, we pompen vele miljarden liters per jaar weg naar zee.

Zonder autochone Nederlanders, bestond het huidige Nederland niet.

Dat vergeten veel mensen, voor het gemak.

Nourdin habibi
11-02-08, 04:53
Geplaatst door Divine_70
Tegen elk aannemelijk bod staat op veilingsite eBay Nederland te koop. Op 18 februari gaat het land naar de hoogste bieder, zo staat op de betreffende webpagina te lezen. "De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor het aanbieden van dit object", stelt de beschrijving mogelijke bieders gerust.

Aan het verzenden zijn geen kosten verboden. Hoewel de startprijs slechts 1 euro is, was er vanmiddag rond vier uur nog geen bod gedaan. Eerder werd ook al België te koop aangebieden op eBay. De prijs voor het koninkrijk liep toen op tot 250 euro.

Ook zetten creatieve bezoekers regelmatig grote voetbalnamen te koop op internet. Vorige seizoen bood een fan PSV-trainer Ronald Koeman aan tegen elk aannemelijk bod: mensen die snel reageerden, kregen assistent-trainer Jan Wouters er gratis bij. Twee jaar eerder werd ook Feyenoord-trainer Ruud Gullit via de veilingsite van de hand gedaan.

Bron: Hln.Be

Wat is dit voor onzine verhaal als nederland tekoop was dan had ik al lang gekocht en het koninkrijk is het belangrijkst die kroon en akte mag ik wel kopen en plus suriname er bij als een salade met beetje tomaten er in en de sausje smaakt altijd of trouwen mag ook!

Marsipulami
11-02-08, 09:13
Geplaatst door rja
...we pompen vele miljarden liters per jaar weg naar zee.

Zonder autochone Nederlanders, bestond het huidige Nederland niet.

Dat vergeten veel mensen, voor het gemak.

Mogen allochtonen die waterpompen dan niet bedienen ?

knuppeltje
11-02-08, 09:20
Geplaatst door Marsipulami
Mogen allochtonen die waterpompen dan niet bedienen ?

Mars- we zijn wel goed maar niet goed gek hè! :stout: