PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederland krijgt verzoek om koranfilm te verbieden



Marsipulami
16-02-08, 12:20
Nederland krijgt verzoek om koranfilm te verbieden


Geplaatst door Theo Borgermans op zaterdag 16 februari 2008 om 01:45u
DEN HAAG (RKnieuws.net) - De Iraanse regering heeft minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie) gevraagd de koranfilm van Geert Wilders en beledigingen van de koran te verbieden. Dat meldt het ANP onder aanhaling van het Iraanse persbureau IRNA.

,,U kan het proces van deze satanische en samenzweerderige beweging stoppen op basis van het Europese Verdrag voor de Rechten van de Mens’’, aldus de Iraanse minister van Justitie, Gholam-Hossein Elham in een brief. De Iraniër noemde de Nederlandse parlementariër niet bij naam.

mark61
16-02-08, 12:24
satanische en samenzweerderige beweging

Weet hij iets wat wij niet weten?

Marsipulami
16-02-08, 12:28
satanische en samenzweerderige beweging

Weet hij iets wat wij niet weten?

Wat betekent "credits" onder mijn plaatje ?

mark61
16-02-08, 12:50
Wat betekent "credits" onder mijn plaatje ?

Zie ik eruit als beheer? Hoewel, dat zal nu wel site management heten ofzo. Vraag het ze mijn zoon :tik:

Misschien zijn het wel strafpuntenairmiles. Als je je misdraagt gaat het saldo langzaam naar nul, waarna je in de digitale hel wordt gesmeten. Ik kan dan gelukkig nog even vooruit.

knuppeltje
16-02-08, 13:46
Nederland krijgt verzoek om koranfilm te verbieden


Geplaatst door Theo Borgermans op zaterdag 16 februari 2008 om 01:45u
DEN HAAG (RKnieuws.net) - De Iraanse regering heeft minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie) gevraagd de koranfilm van Geert Wilders en beledigingen van de koran te verbieden. Dat meldt het ANP onder aanhaling van het Iraanse persbureau IRNA.

,,U kan het proces van deze satanische en samenzweerderige beweging stoppen op basis van het Europese Verdrag voor de Rechten van de Mens’’, aldus de Iraanse minister van Justitie, Gholam-Hossein Elham in een brief. De Iraniër noemde de Nederlandse parlementariër niet bij naam.


Als we hem aandelen geven- zou dat helpen?

Bla bla
16-02-08, 14:23
Gaaaaaaaaaaaaaaap

Realist1
16-02-08, 14:42
Wat een grap, een land probeert een film in een democratie te verbieden terwijl de eigen bevolking wordt onderdrukt door adolf de 2e.:moe::moe:

Good Kahuna
16-02-08, 15:01
Ach, ze vragen het toch netjes. :tik:

lihoed
16-02-08, 23:49
Test!!!!!!!!
Wat gebeurt hier in Gods name.

binloser
17-02-08, 09:16
Wat een grap, een land probeert een film in een democratie te verbieden terwijl de eigen bevolking wordt onderdrukt door adolf de 2e.:moe::moe:

Maar ze zien de grap er niet van in; de collectieve waanzin in deze streken wordt inderdaad alleen geëvenaard door Hitler-Duitsland. Loopt niet goed af.

Joesoef
17-02-08, 09:31
Ik vind het een keurig verzoek welke ook keurig beantwoord moet worden 'onze gróndwet kent vrijheid van meningsuiting'. Mocht alsnog blijken dat de film dingen bevat die wettelijk niet zijn toegestaan dan kan je het alsnog overwegen.
Over de film maak ik mij niet zoveel zorgen, om de reacties wel. Afgaande op eventuele reacties zou je de film kunnen laten toetsen op eventuele provocerende elementen. Geert is een gekke narcist die het heerlijk vind om te provoceren, dat is ook het enige wat hij doet in de 2e kamer.

super ick
17-02-08, 11:17
Ik vind het een keurig verzoek welke ook keurig beantwoord moet worden 'onze gróndwet kent vrijheid van meningsuiting'. Mocht alsnog blijken dat de film dingen bevat die wettelijk niet zijn toegestaan dan kan je het alsnog overwegen.
Over de film maak ik mij niet zoveel zorgen, om de reacties wel. Afgaande op eventuele reacties zou je de film kunnen laten toetsen op eventuele provocerende elementen. Geert is een gekke narcist die het heerlijk vind om te provoceren, dat is ook het enige wat hij doet in de 2e kamer.

Als de reacties nu eens uitbleven? Dan is hij binnen de kortste keren uitgeprovoceerd.
Als kind leerde ik al niet op provocatie te reageren. Een heel probate methode uit grootmoeders tijd.

Joesoef
17-02-08, 13:57
Als de reacties nu eens uitbleven? Dan is hij binnen de kortste keren uitgeprovoceerd.
Als kind leerde ik al niet op provocatie te reageren. Een heel probate methode uit grootmoeders tijd.

Deze vraag vanuit Iran zie ik niet als een provocatie, dat Gekke Geurt filmpje echter wel.

mark61
17-02-08, 14:18
Het staat meneer Elham (= goddelijke inspiratie!) vrij om een klacht in te dienen bij justitie. Ik adviseer Spong :wijs:

binloser
20-02-08, 11:42
Dat keurige verzoek kan keurige beantwoordt worden met; bemoei jullie niet met onze zaken en/of steek de hand eerst maar 's in eigen boezem want jullie treden wat in de koran staat zelf met voeten.

knuppeltje
20-02-08, 11:57
bemoei jullie niet met onze zaken en/of steek de

De fik eerst eens maar in jullie eigen ambasades. :fpimp:

super ick
20-02-08, 15:33
Deze vraag vanuit Iran zie ik niet als een provocatie, dat Gekke Geurt filmpje echter wel.

Alles wat met kritiek op de islam te maken heeft wordt gezien als provocatie. Niets nieuws dus.
De Islamiet die zich provoceert voelt en over gaat tot oneigenlijke middelen, die is degende die echt antireclame maakt voor de islam.