PDA

Bekijk Volledige Versie : Egypte gelast duel met Denemarken af om spotprent



Aït Ayt
19-02-08, 13:40
Egypte gelast duel met Denemarken af om spotprent

Uitgegeven: 19 februari 2008 12:13
Laatst gewijzigd: 19 februari 2008 12:19

CAIRO - De Egyptische voetbalbond heeft een oefenwedstrijd tegen Denemarken afgelast, als protest tegen de spotprent van de profeet Mohammed die onlangs in Deense dagbladen verscheen. Dat liet de bond dinsdag weten.

Jeugdteams van Egypte en Denemarken zouden eind februari in Caïro tegen elkaar spelen. Rabei Yasin, technisch directeur van de Egyptische jeugdploeg, zei blij te zijn met de beslissing van de bond om als protest de wedstrijd af te gelasten.

Een Deense krant publiceerde in september 2005 twaalf spotprenten van de islamitische profeet Mohammed. Bij het wereldwijde protest dat hierop volgde vielen minstens vijftig doden. Vorige week publiceerden Deense dagbladen opnieuw een spotprent van Mohammed met een bom in zijn tulband.

http://www.nu.nl/news/1442056/43/Egypte_gelast_duel_met_Denemarken_af_om_spotprent. html

reason
19-02-08, 13:49
Naar aanleiding van de berichten over de geplande aanslag op de tekenaar, is de spotprent ook in Nederlandse kranten gepubliceerd.
En hij was ook te zien op het NOS journaal.
Logisch, want het publiek moet worden geïnfomeerd waar het over gaat.
Op het journaal werd ook verteld dat het de tekenaar er niet om te doen was om de profeet Mohamed te beledigen, maar om aan de kaak te stellen dat extremisten Mohamed misbruiken door in de naam van de islam geweld toe te passen.

Eni
19-02-08, 14:10
Hier zal geen mens wakker van liggen.

Aït Ayt
19-02-08, 14:11
Op het journaal werd ook verteld dat het de tekenaar er niet om te doen was om de profeet Mohamed te beledigen,

vandaar dat de tekenaar graag bereid was om die spotprent weer opnieuw te tekenen voor elke cameraploeg.. en als hij geen papier kon vinden dan tekende hij het wel op een servetje zoals vorige week nog te zien was bij nova..
elke keer als hij met zijn hondenkop in beeld komt dan kun je de klok gelijkzetten dat er een spotprent van mohammed getekend gaat worden..

Charlus
19-02-08, 16:29
Op het journaal werd ook verteld dat het de tekenaar er niet om te doen was om de profeet Mohamed te beledigen,
vandaar dat de tekenaar graag bereid was om die spotprent weer opnieuw te tekenen voor elke cameraploeg.. en als hij geen papier kon vinden dan tekende hij het wel op een servetje zoals vorige week nog te zien was bij nova<...>
Inderdaad.

reason
20-02-08, 14:05
vandaar dat de tekenaar graag bereid was om die spotprent weer opnieuw te tekenen voor elke cameraploeg.. en als hij geen papier kon vinden dan tekende hij het wel op een servetje zoals vorige week nog te zien was bij nova..
elke keer als hij met zijn hondenkop in beeld komt dan kun je de klok gelijkzetten dat er een spotprent van mohammed getekend gaat worden..

Zijn het niet de extremisten, die in naam van de islam geweld toepassen of goedpraten, die werkelijk de profeet en de islam misbruiken?

Coolassprov MC
20-02-08, 15:59
Egypte gelast duel met Denemarken af om spotprent

Uitgegeven: 19 februari 2008 12:13
Laatst gewijzigd: 19 februari 2008 12:19

CAIRO - De Egyptische voetbalbond heeft een oefenwedstrijd tegen Denemarken afgelast, als protest tegen de spotprent van de profeet Mohammed die onlangs in Deense dagbladen verscheen. Dat liet de bond dinsdag weten.

Jeugdteams van Egypte en Denemarken zouden eind februari in Caïro tegen elkaar spelen. Rabei Yasin, technisch directeur van de Egyptische jeugdploeg, zei blij te zijn met de beslissing van de bond om als protest de wedstrijd af te gelasten.

Een Deense krant publiceerde in september 2005 twaalf spotprenten van de islamitische profeet Mohammed. Bij het wereldwijde protest dat hierop volgde vielen minstens vijftig doden. Vorige week publiceerden Deense dagbladen opnieuw een spotprent van Mohammed met een bom in zijn tulband.

http://www.nu.nl/news/1442056/43/Egypte_gelast_duel_met_Denemarken_af_om_spotprent. html

Denemarken boycotten en alles wat ermee samenhangt.

super ick
20-02-08, 16:27
Denemarken boycotten en alles wat ermee samenhangt.

Och nog een paar jaar en de olie is op. Dan heeft helemaal niemand nog een boodschap aan die ontwikkelingslanden. Dan glijden ze af naar niveau Afrika en sturen we af en toe een voedselpakket als het te gek wordt.
Dus wat nou boycot?

Coolassprov MC
20-02-08, 16:36
Och nog een paar jaar en de olie is op. Dan heeft helemaal niemand nog een boodschap aan die ontwikkelingslanden. Dan glijden ze af naar niveau Afrika en sturen we af en toe een voedselpakket als het te gek wordt.
Dus wat nou boycot?

Lijkt me ook een goeie deal; boycot de grondstoffen die jullie vervuilende, destructieve, stinkende, consumptie-economie draaiende houdt en zij boycotten jullie stinkende kazen.

Iglo
20-02-08, 17:10
Lijkt me ook een goeie deal; boycot de grondstoffen die jullie vervuilende, destructieve, stinkende, consumptie-economie draaiende houdt en zij boycotten jullie stinkende kazen.

Ben je dan uiteindelijk toch verkast? :gefeli:

Slinger
20-02-08, 18:47
Denemarken boycotten en alles wat ermee samenhangt.

Dom, maar ook nutteloos, zelfs als je het vanuit het standpunt van de islamisten bekijkt. De uitoefening van de vrijheid van meningsuiting zul je echt niet de kop in kunnen drukken door boycots ed. Het zou misschien wel met andere, meer gewelddadige middelen kunnen lukken. De praktijk in de islamitische landen heeft dat wel bewezen.

Joesoef
20-02-08, 19:22
Voetbalwedstrijd, zou eigenlijk wel goed zijn denk ik. Cartoonisten vv Mullah's.

knuppeltje
20-02-08, 19:47
Voetbalwedstrijd, zou eigenlijk wel goed zijn denk ik. Cartoonisten vv Mullah's.


:stout:

super ick
21-02-08, 09:20
Lijkt me ook een goeie deal; boycot de grondstoffen die jullie vervuilende, destructieve, stinkende, consumptie-economie draaiende houdt en zij boycotten jullie stinkende kazen.

Ik neem aan, gezien je antwoord dat je koffers al klaar staan?

naam
21-02-08, 10:05
Ik neem aan, gezien je antwoord dat je koffers al klaar staan?

Nah, denk het niet, verliest ie zijn uitkering.

knuppeltje
21-02-08, 10:21
Nah, denk het niet, verliest ie zijn uitkering.

Wij willen hem ook niet kwijt natuurlijk. :student: :haha:

lihoed
21-02-08, 11:04
Oliekraan dicht vanuit het MO zou nog beter zijn.

knuppeltje
21-02-08, 11:41
Oliekraan dicht vanuit het MO zou nog beter zijn.


Das nou ook weer niet de bedoeling van die oliesjeigs, dan gaan ze weer net ietsjes teveel Dollartjes mislopen.
En....dan voelt het gewone klootjesvolk zich ook nog eens buitenspel gezet door die sjeigs, en das ook weer heel slecht voor de algemene rust daar. :hihi:

Coolassprov MC
21-02-08, 11:53
Dom, maar ook nutteloos, zelfs als je het vanuit het standpunt van de islamisten bekijkt. De uitoefening van de vrijheid van meningsuiting zul je echt niet de kop in kunnen drukken door boycots ed. Het zou misschien wel met andere, meer gewelddadige middelen kunnen lukken. De praktijk in de islamitische landen heeft dat wel bewezen.

Sinds het de Deense premier op de knieen heeft gekregen..

Coolassprov MC
21-02-08, 11:57
Ik neem aan, gezien je antwoord dat je koffers al klaar staan?

Het beste ''argument'' van de blanke; als het je niet zint rot je toch op?

Dat predikt dan tegelijkertijd ''vrijheid van meningsuiting''.

Coolassprov MC
21-02-08, 11:59
Je moet blank en blond zijn of de blanke en blonde dienen om het "menselijke begrippen" te kunnen laten regenen.

Wanneer de blanke en blonde mens de tyran,agressor en terrorist steunt of zelf is,kunnen we als van nature plaats gaan maken voor een tweede regen van"nobel klinkende woorden"; vrijheid,""beschaving," en "democratie" bijvoorbeeld.

:duits:

Coolassprov MC
21-02-08, 13:12
Das nou ook weer niet de bedoeling van die oliesjeigs, dan gaan ze weer net ietsjes teveel Dollartjes mislopen.
En....dan voelt het gewone klootjesvolk zich ook nog eens buitenspel gezet door die sjeigs, en das ook weer heel slecht voor de algemene rust daar. :hihi:


Het stikt in egypte ook van de ''oliesjeigs'' :slaap:

Karin.N
21-02-08, 13:19
Lijkt me ook een goeie deal; boycot de grondstoffen die jullie vervuilende, destructieve, stinkende, consumptie-economie draaiende houdt en zij boycotten jullie stinkende kazen.

Hieruit kun je dus opmaken dat jij bent vertrokken. Lijkt me ook heel normaal. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je met alle bestemmingen die er wereldwijd zijn, blijft hangen in een land waar je de inwoners, cultuur en noem maar op intens haat. Of je moet wel heel erg hangen aan de vervuilende, destructieve, stinkende consumptie economie, maar gezien je post hierboven zou dat wel heel erg hypocriet zijn, niet waar.....?

Slinger
21-02-08, 13:20
Sinds het de Deense premier op de knieen heeft gekregen..

Djimmi's heb je overal, dat is gebleken. Maar het doel is niet gehaald want de Deense media publiceren de cartoons nog steeds, evenals de Nederlandse overigens.

The_Grand_Wazoo
21-02-08, 13:34
Lijkt me ook een goeie deal; boycot de grondstoffen die jullie vervuilende, destructieve, stinkende, consumptie-economie draaiende houdt en zij boycotten jullie stinkende kazen.

Egypte ... olie??

mark61
21-02-08, 14:22
Lijkt me ook een goeie deal; boycot de grondstoffen die jullie vervuilende, destructieve, stinkende, consumptie-economie draaiende houdt en zij boycotten jullie stinkende kazen.

Jullie. Want jij leeft geheel biodynamisch in een zelfgebouwd hutje van takken en stro. Jagen en verzamelen de hele dag. Dat je nog tijd hebt om te prikken. Je hebt een biodyamische pc begrijp ik :zozo:

knuppeltje
21-02-08, 15:09
Het stikt in egypte ook van de ''oliesjeigs'' :slaap:

Da denk nie sukkel- maar onze lihoed had het dan ook over de oliekranen in MO, vandaar.

naam
21-02-08, 15:13
Jullie. Want jij leeft geheel biodynamisch in een zelfgebouwd hutje van takken en stro. Jagen en verzamelen de hele dag. Dat je nog tijd hebt om te prikken. Je hebt een biodyamische pc begrijp ik :zozo:


Hij heeft de dynamo van zijn fiets aan zijn computer gekoppeld en voorziet daarmee zijn prikmachine van stroom.
En hij verbouwt de groenten in zijn eigen tuin, onbespoten natuurlijk. Hij heeft ook geen nike's, drinkt geen Pepsi of Coca Cola en gebruikt geen andere verderfelijke westerse dan wel amerikaanse producten.

Coolassprov MC
21-02-08, 16:14
Hieruit kun je dus opmaken dat jij bent vertrokken. Lijkt me ook heel normaal. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je met alle bestemmingen die er wereldwijd zijn, blijft hangen in een land waar je de inwoners, cultuur en noem maar op intens haat. Of je moet wel heel erg hangen aan de vervuilende, destructieve, stinkende consumptie economie, maar gezien je post hierboven zou dat wel heel erg hypocriet zijn, niet waar.....?

Hier heb ik al op gereageerd.

Maar omdat je een vrouw bent, wil ik het wel voor je herhalen in voor vrouwen begrijpelijke taal:

Als je een hypocriet wilt zien moet je in de spiegel kijken; zogenaamd vrijheid van meningsuiting prediken maar als iemand een andere mening heeft dan de jouwe en hij de verkeerde nationaliteit lijkt te hebben om de op 1 na hoogst mogelijke bestraffing roepen; verbanning.

Ps.

Met het door jou aangehaalde citaat van mij heeft ene Al Gore (bijna) de Nobelprijs Voor De Vrede gewonnen.

Dat heeft fascisme in de kleding van vrijheid en democratie.

Coolassprov MC
21-02-08, 16:16
Djimmi's heb je overal, dat is gebleken. Maar het doel is niet gehaald want de Deense media publiceren de cartoons nog steeds, evenals de Nederlandse overigens.

Mijn boodschap blijft boycotten totdat de kaaskoppen omkomen in de stank van hun kazen.

Coolassprov MC
21-02-08, 16:22
Egypte ... olie??

Je leest wel vaker zaken in mijn citaten die er in velden of wegen in te bekennen zijn; ik heb het over ''grondstoffen''.

Coolassprov MC
21-02-08, 16:24
Egypte ... olie??

Je leest wel vaker zaken in mijn citaten die er in velden of wegen in te bekennen zijn; ik had het over ''grondstoffen'' en de rest van de door het westen onderdrukte wereldgedeelte in zijn volstrekte algemeenheid.

Coolassprov MC
21-02-08, 16:24
Egypte ... olie??

Je leest wel vaker zaken in mijn citaten die er in velden of wegen in te bekennen zijn; ik had het over ''grondstoffen'' en de rest van de door het westen onderdrukte wereldgedeelte in zijn volstrekte algemeenheid.

Coolassprov MC
21-02-08, 16:24
Egypte ... olie??

Je leest wel vaker zaken in mijn citaten die er in velden of wegen in te bekennen zijn; ik had het over ''grondstoffen'' en de rest van de door het westen onderdrukte wereldgedeelte in zijn volstrekte algemeenheid.

Coolassprov MC
21-02-08, 16:24
Egypte ... olie??

Je leest wel vaker zaken in mijn citaten die er in velden of wegen in te bekennen zijn; ik had het over ''grondstoffen'' en de rest van de door het westen onderdrukte wereldgedeelte in zijn volstrekte algemeenheid.

knuppeltje
21-02-08, 16:46
Mijn boodschap blijft boycotten totdat de kaaskoppen omkomen in de stank van hun kazen.

Haha- die willen niet anders. :)

Coolassprov MC
21-02-08, 16:58
Haha- die willen niet anders. :)

Jullie kaaskoppen voelen slechts met jullie portemonnaie.

knuppeltje
21-02-08, 17:22
Jullie kaaskoppen voelen slechts met jullie portemonnaie.

Ja- met onze goed ontwikkelde koopmansgeest voelen wij de zaken altijd haarfijn aan- dat wel, en ook heel snel natuurlijk. :blowen:

The_Grand_Wazoo
21-02-08, 17:32
Je leest wel vaker zaken in mijn citaten die er in velden of wegen in te bekennen zijn; ik had het over ''grondstoffen'' en de rest van de door het westen onderdrukte wereldgedeelte in zijn volstrekte algemeenheid.

Oh ja, in zijn volstrekte algemeenheid. Dat is wel volstrekt nietszeggend.
Voor het overige is het een onverstandig voorstel aangezien de afhankelijkheid wederzijds is, maar gecombineerd is met een asymetrische machtsverhouding.

Dat ik dingen in jouw citaten lees die er niet in staat is volledig te wijten aan mijn welwillendheid om er tenminste nog enige betekenis uit te peuren.

mark61
21-02-08, 17:47
Hij heeft de dynamo van zijn fiets aan zijn computer gekoppeld en voorziet daarmee zijn prikmachine van stroom.
En hij verbouwt de groenten in zijn eigen tuin, onbespoten natuurlijk. Hij heeft ook geen nike's, drinkt geen Pepsi of Coca Cola en gebruikt geen andere verderfelijke westerse dan wel amerikaanse producten.

Die jonguh is ingenieueueus... Zit wel op een vervuilend draadloos netwerk dan :jammer:

knuppeltje
21-02-08, 20:01
Die jonguh is ingenieueueus... Zit wel op een vervuilend draadloos netwerk dan :jammer:

En wat gvd niet vooruit te branden is ook nog. :fuckit2:

Karin.N
21-02-08, 22:10
Hier heb ik al op gereageerd.

Maar omdat je een vrouw bent, wil ik het wel voor je herhalen in voor vrouwen begrijpelijke taal:

Als je een hypocriet wilt zien moet je in de spiegel kijken; zogenaamd vrijheid van meningsuiting prediken maar als iemand een andere mening heeft dan de jouwe en hij de verkeerde nationaliteit lijkt te hebben om de op 1 na hoogst mogelijke bestraffing roepen; verbanning.

Ps.

Met het door jou aangehaalde citaat van mij heeft ene Al Gore (bijna) de Nobelprijs Voor De Vrede gewonnen.

Dat heeft fascisme in de kleding van vrijheid en democratie.

Bla bla bla, je discrimineert, je stelt je aan, je haalt zoals gebruikelijk alles uit z'n verband en je bent en blijft een enorme hypocriet.

Iglo
22-02-08, 00:38
Hier heb ik al op gereageerd.

Maar omdat je een vrouw bent, wil ik het wel voor je herhalen in voor vrouwen begrijpelijke taal:

Als je een hypocriet wilt zien moet je in de spiegel kijken; zogenaamd vrijheid van meningsuiting prediken maar als iemand een andere mening heeft dan de jouwe en hij de verkeerde nationaliteit lijkt te hebben om de op 1 na hoogst mogelijke bestraffing roepen; verbanning.

Ps.

Met het door jou aangehaalde citaat van mij heeft ene Al Gore (bijna) de Nobelprijs Voor De Vrede gewonnen.

Dat heeft fascisme in de kleding van vrijheid en democratie.
*proest*

Coolassprov MC
22-02-08, 07:48
Bla bla bla, je discrimineert, je stelt je aan, je haalt zoals gebruikelijk alles uit z'n verband en je bent en blijft een enorme hypocriet.

Zoek een goeie man a la Borat die je een TV en afstandbediening geeft.

Coolassprov MC
22-02-08, 07:55
[QUOTE=The_Grand_Wazoo;3535726]
Voor het overige is het een onverstandig voorstel aangezien de afhankelijkheid wederzijds is,..QUOTE]

Misschien ben ik naief maar ik denk dat moslims best wel zonder Deense kaas en boterkoekjes kunnen:

http://indiagiftsportal.giftsdb.com/images/proimages/giftsm561.jpg

Coolassprov MC
22-02-08, 07:59
Denk trouwens dat de wereld best wel door zou draaien zonder de volgende deense produkten:

http://vl.altermedia.info/images/Deenseproducten.jpg

naam
22-02-08, 09:40
Denk trouwens dat de wereld best wel door zou draaien zonder de volgende deense produkten:

http://vl.altermedia.info/images/Deenseproducten.jpg


Heb je je Nike's nu al weggegooid?

super ick
22-02-08, 10:26
Het beste ''argument'' van de blanke; als het je niet zint rot je toch op?

Dat predikt dan tegelijkertijd ''vrijheid van meningsuiting''.

Het gaat om jou verheerlijking versus je verkettering.
Wat houd je hier?
Kennelijk geef jij alles op voor die paar gratis rotcenten.

super ick
22-02-08, 10:27
Denk trouwens dat de wereld best wel door zou draaien zonder de volgende deense produkten:

http://vl.altermedia.info/images/Deenseproducten.jpg

Jij vergeet gemakshalve hoeveel moslims baat hebben bij de ontwikkelingshulp van Denemarken?

Coolassprov MC
22-02-08, 10:43
Het gaat om jou verheerlijking versus je verkettering.
Wat houd je hier?
Kennelijk geef jij alles op voor die paar gratis rotcenten.


''Rot-op-naar-je-eigen-land'' is geen argument maar een opmerking waarvoor de meest ONbeschofte woonwagenkampbewoner zich schamen zou.

Mij belasteren van vermeend parasitair gedrag is simpelweg slaapverwekkend.

Ben in mijn gehele arbeidsleven geen dag werkeloos geweest.

Coolassprov MC
22-02-08, 10:47
Jij vergeet gemakshalve hoeveel moslims baat hebben bij de ontwikkelingshulp van Denemarken?

Net zoals met Afghanistan de voedselpakketjes tussen de clusterbommen afwerpen en die voedselpakketjes dezelfde kleur geven als de clusterbommen?

En in vredestijd de grote winsten verdelen met de tyrannen en ondertussen wat broodkruimels toewerpen om dat te verhullen; wat Christelijke missionarissen sturen om ook de geesten te vergiftigen; etc., etc.,

Je bent me wat in de war met het Leger Des Heils.

Slinger
22-02-08, 11:08
''Rot-op-naar-je-eigen-land'' is geen argument maar een opmerking waarvoor de meest ONbeschofte woonwagenkampbewoner zich schamen zou.

Mij belasteren van vermeend parasitair gedrag is simpelweg slaapverwekkend.

Ben in mijn gehele arbeidsleven geen dag werkeloos geweest.

Het kan best dat je geen uitkering ontvangt, maar dat doet niet terzake. Je profiteert toch van het westerse, neo-koloniale economische systeem dat de derde wereld uitzuigt.

Coolassprov MC
22-02-08, 11:23
Het kan best dat je geen uitkering ontvangt, maar dat doet niet terzake. Je profiteert toch van het westerse, neo-koloniale economische systeem dat de derde wereld uitzuigt.

M.a.w. "wanneer rot je op?''

Slinger
22-02-08, 11:27
M.a.w. "wanneer rot je op?''

Neu, van mij mag je blijven hoor. Maar ik kan me niet voorstellen dat jij je gelukkig voelt in een land met een economisch, sociaal en politiek systeem dat je zo verschrikkelijk verafschuwt. Daarom dacht ik dat je misschien ergens anders gelukkiger zou zijn.

Coolassprov MC
22-02-08, 11:32
Neu, van mij mag je blijven hoor. Maar ik kan me niet voorstellen dat jij je gelukkig voelt in een land met een economisch, sociaal en politiek systeem dat je zo verschrikkelijk verafschuwt. Daarom dacht ik dat je misschien ergens anders gelukkiger zou zijn.

Probeer jouw interesse voor mijn persoontje te verruilen voor het onderwerp van de discussie.

Als ik behoefte heb om bij je uit te janken stuur ik je wel een pm.

Slinger
22-02-08, 11:47
Probeer jouw interesse voor mijn persoontje te verruilen voor het onderwerp van de discussie.

Als ik behoefte heb om bij je uit te janken stuur ik je wel een pm.

En bovendien vind ik je ernstig hypocriet: wel bergen kritiek laten horen maar ondertussen gewoon meedraaien.

Witte78
22-02-08, 11:54
Waarom maakt iedereen zich toch zo druk over wat Coolass te melden heeft? Zijn zwart/wit wereldbeeld is nu toch wel bekend bij de meeste prikkers? Waarom krijgt hij steeds weer zoveel aandacht?

Coolassprov MC
22-02-08, 12:08
En bovendien vind ik je ernstig hypocriet: wel bergen kritiek laten horen maar ondertussen gewoon meedraaien.

Kun je lezen?

Coolassprov MC
22-02-08, 12:10
Waarom maakt iedereen zich toch zo druk over wat Coolass te melden heeft? Zijn zwart/wit wereldbeeld is nu toch wel bekend bij de meeste prikkers? Waarom krijgt hij steeds weer zoveel aandacht?

Dat zijn nu net de vragen die bij mij opkomen; met de extra vraag:

Waarom komt Witte78 er altijd achteraan denderen als het wagonnetje van Thomas De Trein?

Witte78
22-02-08, 12:19
Dat zijn nu net de vragen die bij mij opkomen; met de extra vraag:

Waarom komt Witte78 er altijd achteraan denderen als het wagonnetje van Thomas De Trein?

Ach ja, zo heeft iedereen weer zn eigen levens vragen waarop hij een antwoord moet vinden.

daddy
22-02-08, 12:20
Niet zeuren om niets zeggende spotprentjes gewoon boycotten.

http://img341.imageshack.us/img341/7223/jezusshitfacela4.jpg

Coolassprov MC
22-02-08, 12:23
Ach ja, zo heeft iedereen weer zn eigen levens vragen waarop hij een antwoord moet vinden.

Dat ik de antwoorden op mijn eigen vragen wel weet, maar me er niet over wens uit te wijden staat niet gelijk aan het afwezig zijn van deze antwoorden op mijn eigen vragen.

Witte78
22-02-08, 12:41
Dat ik de antwoorden op mijn eigen vragen wel weet, maar me er niet over wens uit te wijden staat niet gelijk aan het afwezig zijn van deze antwoorden op mijn eigen vragen.

Als je echt totaal niks te melden hebt, heeft posten ook niet zoveel zin.

daddy
22-02-08, 13:09
Als je echt totaal niks te melden hebt, heeft posten ook niet zoveel zin.

Dat geldt dan ook voor jou bij deze.

Witte78
22-02-08, 13:14
Dat geldt dan ook voor jou bij deze.


En voor jou, etc etc etc etc etc. Dit topic is toch al verkloot dus het boeit ook niet meer.

Coolassprov MC
22-02-08, 14:15
Het is denk ik logischer om superick, karin en de rest der verkapte fascisten te vragen wat ze doen op een marokkaans/islamitisch forum waar ze het gros abject vinden......................................... :traan1:

The_Grand_Wazoo
22-02-08, 15:35
Kom op stelletje crypto-fascisten ... niet zo flauw nou, geef die jongen zijn Ritalin terug.