PDA

Bekijk Volledige Versie : Wanneer krijgen we onze "credits" uitbetaald door beheer ?



Marsipulami
21-02-08, 18:31
:cola: ?

ronald
22-02-08, 01:31
Wat is dat systeem eigenlijk?

Charlus
22-02-08, 09:42
Wat is dat systeem eigenlijk?
Het is mij opgevallen dat de strafpunten zijn komen te vervallen. Op de eoa. manier zullen die credits (ook) iets met strafpunten te maken hebben. Ik ben wel benieuwd naar waar #credits precies vanaf hangt.

Maarten
22-02-08, 15:15
Credits zijn hier factoren die recht op strafvermindering geven, bij het onverbiddelijke oordeel, dat vrijwel iedereen sowieso te wachten staat over wat ie schreef hier..
Ze zijn o.a. een soort advocaat van de duivel bij het Laatste Oordeel daar over.
Uitbetaald wordt er sowieso niks: het gaat enkel over de mate waarin je uiteindelijk de lul bent.

Zie bijv. nr. 2 uit de lijst: Cc. Die zal nog het dubbele aan credits moeten halen, wil daar aan het einde uberhaupt nog wat van overblijven.

Ron Haleber
22-02-08, 16:07
Credits zijn hier factoren die recht op strafvermindering geven, .


Vanmorgen had ik er nog meer dan jij!!!

Nu heb je er al weer stiekum 200 bijgesnaaid, zwerver!:boer:

knuppeltje
22-02-08, 16:11
Credits zijn hier factoren die recht op strafvermindering geven, bij het onverbiddelijke oordeel, dat vrijwel iedereen sowieso te wachten staat over wat ie schreef hier..
Ze zijn o.a. een soort advocaat van de duivel bij het Laatste Oordeel daar over.
Uitbetaald wordt er sowieso niks: het gaat enkel over de mate waarin je uiteindelijk de lul bent.

Zie bijv. nr. 2 uit de lijst: Cc. Die zal nog het dubbele aan credits moeten halen, wil daar aan het einde uberhaupt nog wat van overblijven.

Nou- volgens mij is het een of andere idioterie door een of andere oen uitgedacht.
Oeps- hiervoor zal ik wel geen credits krijgen denk. :ego:

Maarten
22-02-08, 17:10
De loginnaam "Hoofdredactie" (die ook daadwerkelijk het nieuws verzorgt) heeft maar 100 Credits.
Het ziet er naar uit, dat je er het beste maar zo wenig mogelijk kunt hebben.
Grote vraag is eigenlijk: bij wie héb je die Credits?..
Wie weet verhuurt Maroc.nl de credit-knop wel aan de meest biedende?..

Maarten
22-02-08, 17:17
Vanmorgen had ik er nog meer dan jij!!!

Nu heb je er al weer stiekum 200 bijgesnaaid, zwerver!:boer:

Eerlijk verdiend!

Ik heb vanmorgen al een beetje uitgelegd, waarom Hans Jansen beoordeeld moet gaan worden vanuit de Nederlandse leerstukken over collaboratie. Was maar een beginnetje, maar toch.. :boer:


http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=239318

Charlus
22-02-08, 22:45
<...>Eerlijk verdiend!

Ik heb vanmorgen al een beetje uitgelegd, waarom Hans Jansen beoordeeld moet gaan worden vanuit de Nederlandse leerstukken over collaboratie. Was maar een beginnetje, maar toch.. :boer:


http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=239318
Effe tsjekke:

Aardige man die Jansen. Ik zat een keer naast hem bij een lezing..
Maar ja, hij papt dus wel aan met figuren als Leon de Winter en Ellian..
Israel he?<...>
:slapen:

mark61
22-02-08, 23:03
Effe tsjekke:

:slapen:

Toch heb zelfs jij al 1.874 credits. Dit kan niet goed gaan. Ik denk dat het een soort kettingbrief is.

Orakel
22-02-08, 23:07
Het is een soort management by incentives. Die credits krijg je n.a.v. het aantal clicks op het door jou geplaatste topic. Als je de grens van 2000 heb bereikt, mag je ongestraft Anne Frank-vergelijkingen maken, zonder schroom zeggen dat Hirsi Magan goed is geweest voor Nederland en bescherming verdient en krijg je de handen op mekaar als je beweert dat Sugar Lee Hooper een lekker wijf is.

mark61
22-02-08, 23:22
Het is een soort management by incentives. Die credits krijg je n.a.v. het aantal clicks op het door jou geplaatste topic. Als je de grens van 2000 heb bereikt, mag je ongestraft Anne Frank-vergelijkingen maken, zonder schroom zeggen dat Hirsi Magan goed is geweest voor Nederland en bescherming verdient en krijg je de handen op mekaar als je beweert dat Sugar Lee Hooper een lekker wijf is.

Ik zou me dan maar nog ff gedragen als ik jou was.

Pam Grier dan?

Man man leef je nog? Ik dacht al dat je gepermafrost was.

IbnRushd
22-02-08, 23:27
Binnenkort worden alle credits tot nul gereduceerd. 't Zit nog allemaal in de testfase.

De credits staan o.a. voor je reputatie op maroc.nl. Dus, wanneer je negatief staat (een getal onder de nul) sta je als slecht persoon geboekt en vice versa.

Rourchid heeft dit eerder geplaatst:

User is infamous around these parts : -999999

User can only hope to improve : -50

User has a little shameless behaviour in the past : -10

User is an unknown quantity at this point : 0

User is on a distinguished road : 10

User will become famous soon enough : 50

User has a spectacular aura about : 150

User is a jewel in the rough : 250

User is just really nice : 350

User is a glorious beacon of light : 450

User is a name known to all : 550

User is a splendid one to behold : 650

User has much to be proud of : 1000

User has a brilliant future : 1500

User has a reputation beyond repute : 2000

Orakel
22-02-08, 23:30
Ik zou me dan maar nog ff gedragen als ik jou was.

Pam Grier dan?

Man man leef je nog? Ik dacht al dat je gepermafrost was.

Behave is my middle-name, jeweettog.
Zal we hier ff een vakkevullen van maken? Mooi.
Alles flex, hoest met jou? En met die zuidelijke geradicaliseerde fundi? Heb die dat lek in ze vijver nu eens gedicht?

Was trouwens gepermafrost? Klinkt vrij ranzig.
Enniewees, was druk met de badkamert, een carreerchange, lamlendigheid (hededaagse heilige 3-eenheid) en heel breindood fillums en series kijken.
Echt heerlijk om een tijdje geen media te volgen, blijft je een hoop bagger van (arrogance not intended) de hedendaagse intellectuele middenstand bespaard.
Straks fijn naar 'Country of old men' ofsjow kijken.

mark61
22-02-08, 23:34
Behave is my middle-name, jeweettog.
Zal we hier ff een vakkevullen van maken? Mooi.
Alles flex, hoest met jou? En met die zuidelijke geradicaliseerde fundi? Heb die dat lek in ze vijver nu eens gedicht?

Was trouwens gepermafrost? Klinkt vrij ranzig.
Enniewees, was druk met de badkamert, een carreerchange, lamlendigheid (hededaagse heilige 3-eenheid) en heel breindood fillums en series kijken.
Echt heerlijk om een tijdje geen media te volgen, blijft je een hoop bagger van (arrogance not intended) de hedendaagse intellectuele middenstand bespaard.
Straks fijn naar 'Country of old men' ofsjow kijken.

Das illegaal, dat vv. Reputation beyond repair. Ik leef zo'n beetje, hoewel, als ik echt leefde zat ik hier niet. De zuidelijke fundi is door de afvoer van de koikuip gepompt, zo zielig.

Permanent bevroren. Is juist heel hygiënisch :hihi:

Ik begrijp het volledig. Die badkamer is me duidelijk, maar dat hoeft niet meer dan 2 weken te kosten :ego: Media iesj erg sjlecht voor gezondheid.

Leef en wees wel!

Charlus
22-02-08, 23:34
<...>Toch heb zelfs jij al 1.874 credits. Dit kan niet goed gaan. Ik denk dat het een soort kettingbrief is.
"zelfs jij"? :ego:
Niet zo vreemd. Ik open altijd wel 20x het topic waar ik recent iets geplaatst heb teneinde mijn eigen bijdrage(n) te bewonderen. Gewoonweg geweldig wat ik hier allemaal plaats.

Olive Yao
22-02-08, 23:35
Geplaatst door Charlus


Geplaatst door Maarten
<...>Eerlijk verdiend!

Ik heb vanmorgen al een beetje uitgelegd, waarom Hans Jansen beoordeeld moet gaan worden vanuit de Nederlandse leerstukken over collaboratie. Was maar een beginnetje, maar toch..

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=239318

Effe tsjekke:


Geplaatst door Maarten
Aardige man die Jansen. Ik zat een keer naast hem bij een lezing..
Maar ja, hij papt dus wel aan met figuren als Leon de Winter en Ellian..
Israel he?<...>
Ja, opvallend, Charlus.

We moeten nederlandse leerstukken over collaboratie toepassen om aanpappen met figuren als Leon de Winter en Ellian te beoordelen.

Daarmee schrijft Maarten nog niet dat aanpappen met De Winter en Ellian en zulke figuren collaboratie is.

Maar niet onmogelijk is, dat Maarten een goed gemotiveerd stuk schrijft, waarmee hij wel degelijk doel treft. In feite suggereert hij dat hier, en daar gaat het om.

Orakel
22-02-08, 23:51
Das illegaal, dat vv. Reputation beyond repair. Ik leef zo'n beetje, hoewel, als ik echt leefde zat ik hier niet. De zuidelijke fundi is door de afvoer van de koikuip gepompt, zo zielig.

Permanent bevroren. Is juist heel hygiënisch :hihi:

Ik begrijp het volledig. Die badkamer is me duidelijk, maar dat hoeft niet meer dan 2 weken te kosten :ego: Media iesj erg sjlecht voor gezondheid.

Leef en wees wel!


Lees net dat gij een reputation beyond repent heb. Oftewel: invriezen en ter bestudering aan de wetenschap schenken.

En die badkamert....:ego: ich bin ein Hollander, ons bin zuunig en fuk het zeeuws meisje. Sjop eerst maanden rond tot ik de bodemprijs heb, weiger namelijk het veelvoud van wat redelijk is te betalen.
Wil me best laten naaien, maar alleen als ze....euhm...in ieder geval niet door de badkamerboer.

En hey, tis dit of hyven. Nou, dan maar dit, dus je leeft.

mark61
23-02-08, 00:03
Lees net dat gij een reputation beyond repent heb. Oftewel: invriezen en ter bestudering aan de wetenschap schenken.

En die badkamert....:ego: ich bin ein Hollander, ons bin zuunig en fuk het zeeuws meisje. Sjop eerst maanden rond tot ik de bodemprijs heb, weiger namelijk het veelvoud van wat redelijk is te betalen.
Wil me best laten naaien, maar alleen als ze....euhm...in ieder geval niet door de badkamerboer.

En hey, tis dit of hyven. Nou, dan maar dit, dus je leeft.

Gracias, ik ben zó opgelucht :)

Badkamers komen van de gamma en noeste arbeid en wat fantasie.

knuppeltje
23-02-08, 00:23
Binnenkort worden alle credits tot nul gereduceerd. 't Zit nog allemaal in de testfase.

De credits staan o.a. voor je reputatie op maroc.nl. Dus, wanneer je negatief staat (een getal onder de nul) sta je als slecht persoon geboekt en vice versa.

Rourchid heeft dit eerder geplaatst:

User is infamous around these parts : -999999

User can only hope to improve : -50

User has a little shameless behaviour in the past : -10

User is an unknown quantity at this point : 0

User is on a distinguished road : 10

User will become famous soon enough : 50

User has a spectacular aura about : 150

User is a jewel in the rough : 250

User is just really nice : 350

User is a glorious beacon of light : 450

User is a name known to all : 550

User is a splendid one to behold : 650

User has much to be proud of : 1000

User has a brilliant future : 1500

User has a reputation beyond repute : 2000

Dacht al dat het iets idioots was. :ego:

Maarten
23-02-08, 00:32
Effe tsjekke:

:slapen:

Wat is dat toch, dat bij jou die stopjes meteen doorslaan bij dat onderwerp? Die kleine hersentjes meteen flóep op tilt.. Inhoud meteen op nul. Smiliemode meteen on. Alsof je alleen nog maar uit lillende stukjes bestaat, die om mammie roepen.
Geeft verder niet hoor, tis een grotemensenonderwerp.

Maarten
23-02-08, 00:58
Die credits krijg je n.a.v. het aantal clicks op het door jou geplaatste topic.
Echt Amerikaans systeem dus: maakt niet uit wát voor effect je hebt, áls je maar effect hebt!
Of een christelijke site krijgt de duivel dus de meeste credits. Op een moslimsite dus ook.

Magoed, onder bezielende leiding van IbnRushd gaan we nou een experimenteerfase in..

Zou je verder NIET te hard over lamlendigheid, films enz bezig willen zijn? Ik heb net Hellraiser 8 voor tweederde gezien, en besloot, dat als je er voor kiest zo'n film helemaal uit te kijken, dat je dan echt rijp voor de sloop bent.
Me staat van zijn is sowieso al, zoals uitgebeeld wordt in een uitstekend animatiefilmpje van 14 minuten, van Chris Landreth uit 2004: Ryan
Aanrader. via Iemjoel : 150 MB.

Joesoef
24-02-08, 13:28
Een punt per woord van meer dan drie leestekens.

Maarten
24-02-08, 23:02
Een punt per woord van meer dan drie leestekens.

Nee, want ik zit hier slapende rijk te worden. Ik doe niks, maar die credits stijgen maar.
Ik denk niet dat het komt, doordat beheer denkt, dat zwijgen op sommige momenten goud is..

Joesoef
25-02-08, 17:43
Nee, want ik zit hier slapende rijk te worden. Ik doe niks, maar die credits stijgen maar.
Ik denk niet dat het komt, doordat beheer denkt, dat zwijgen op sommige momenten goud is..


Wat is het nut van credits?

Maarten
25-02-08, 18:07
Wat is het nut van credits?
Het ego krijgt daar weer een nieuwe laklaag van.
Voor velen hier is dit forum mogelijk de enige plek waar dat nog lukt.
Misschien is het hier voor sommigen ook een soort voorfase van het mortuarium, alsof men nog net vanuit de kist bij het toetsenbord kan..
Zeg maar, de laatste verbale ejaculatie voor het heengaan..
:hihi:

Maar Marsipulami krijgt wel gelukwensen..
Hij verdient het ook, want hij heeft heel veel topics geplaatst, en al heel lang..
Die interesseren niet iedereen altijd even veel, maar je kunt het toch bepaald niet slecht noemen..
En hij voegt Vlaamse optiek aan het forum toe! (als je dat wil inlijven, moet je toch de natives kennen. :D )

En als hij er niet was, hadden we Cc bovenaan. Je moet het een verdienste noemen, dat hij dat voorkomt. Als die hier als queen bovenaan stond, dan trok de helft hier sowieso de kist boven zich dicht.. :D

Joesoef
25-02-08, 18:17
Het ego krijgt daar weer een nieuwe laklaag van.



Ik heb lak aan die laag.

Maarten
25-02-08, 19:25
Ik heb lak aan die laag.
Het is niet laag, om daar lak aan te hebben.

Maar ik heb makkelijk praten. Ik weet niet meer wat het is om er tekort aan te hebben. De mijne blijft het maar doen. Hij zit vol barsten en gaten. Er is op geschoten, er zijn fatwa's over uitgeroepen. Beesten hebben er aan geknaagd. Honden hebben hun poot er tegen opgetild.. De tandwielen zijn volkomen versleten. Maar dat ego blijft gewoon rijden! :D


Maar goed, die credits.. Ze zijn er dus over bezig. Misschien verzinnen ze wel een zinnige methode..

Koala64
26-02-08, 09:35
Wat doen jullie met zo veel credits. :cool:

Maarten
26-02-08, 12:28
Wat doen jullie met zo veel credits. :cool:
Inflatieberekeningen maken..

Hoe kom je aan zo weinig credids?
Ik bedoel, je hoeft hier maar éen topic neer te zetten met: Ik ben een toffe peer, en de mijne is een meter lang, en je hebt er al 500.

knuppeltje
26-02-08, 14:36
Inflatieberekeningen maken..

en de mijne is een meter lang, en je hebt er al 500.

Wat kun jij bluffen! :gsm: :hihi:

Maarten
26-02-08, 16:57
Wat kun jij bluffen! :gsm: :hihi:

O ja?!..
Wat heb jij zoal over de jouwe beweert, dat je daar 3820 credits aan overgehouden hebt?

Ik begin trouwens een steeds groter voorstander te worden van het verzamelen van nutteloze credits..
Ik bedoel, een mens verzamelt al zoveel dingen, waar hij de illusie bij heeft, dat het enig nut heeft..
Bij dit blijft je die illusie tenminste bespaard.. En het is ook niet zo erg, als je ze weer kwijt raakt.
Intussen wordt wel de verzamelwoede, c.q. het eikelsyndroom bevredigt.
Leve Scrat!
Ken je Scrat?

[edit] sinds de laatste keer, heb ik er alweer 1000 bij..
Tis hier beter dan een sexsite.. Je hoeft niets te doen. Die erectie groeit gewoon door..

Bart.NL
26-02-08, 18:23
Binnenkort worden alle credits tot nul gereduceerd. 't Zit nog allemaal in de testfase.

De credits staan o.a. voor je reputatie op maroc.nl. Dus, wanneer je negatief staat (een getal onder de nul) sta je als slecht persoon geboekt en vice versa.

Rourchid heeft dit eerder geplaatst:

User is infamous around these parts : -999999

User can only hope to improve : -50

User has a little shameless behaviour in the past : -10

User is an unknown quantity at this point : 0

User is on a distinguished road : 10

User will become famous soon enough : 50

User has a spectacular aura about : 150

User is a jewel in the rough : 250

User is just really nice : 350

User is a glorious beacon of light : 450

User is a name known to all : 550

User is a splendid one to behold : 650

User has much to be proud of : 1000

User has a brilliant future : 1500

User has a reputation beyond repute : 2000

De weg naar de verlichting, daar doet het mij een beetje aan denken.

Bart.NL
26-02-08, 18:25
Met mijn 48 punten ben ik bijna zover dat ik binnenkort beroemd wordt :duim:

Door het plaatsen van dit bericht, werden het er 59.

Joesoef
26-02-08, 18:26
Met mijn 48 punten ben ik bijna zover dat ik binnenkort beroemd wordt :duim:

Door het plaatsen van dit bericht, werden het er 59.


En door kwoten komen er nog eens 5 bij.

Maarten
26-02-08, 20:30
En door kwoten komen er nog eens 5 bij.
En reageren op hem kost HEM strafpunten.
Rechtvaardigheid moet er gewoon zijn.


Ik overweeg een avatar met mezelf in boerkini..

De jacht op kulcredits is geopend..

H.P.Pas
26-02-08, 22:06
En door kwoten komen er nog eens 5 bij.

Vieze Plaatjes 10 eraf.

Maarten
26-02-08, 23:32
Credits di Mama... hoe bruiner je ze bakt, hoe meer je er krijgt..

Maarten
26-02-08, 23:45
En punten eraf bij scroten.. dat is het geven van lullig commentaar bij goede posts.

Bart.NL
27-02-08, 17:42
Die punten zetten wel aan tot het plaatsen van berichten.

Maarten
27-02-08, 18:57
Die punten zetten wel aan tot het plaatsen van berichten.
Ja, hoe ranziger je berichten, hoe meer erop gereageerd wordt. Daar krijg je dan weer credits van.

Ik vraag me sowieso af, hoe vaak succesvolle mensen eigenlijk hebben moeten rotzooien, om te komen waar ze zitten?

Bart.NL
27-02-08, 20:38
Ja, hoe ranziger je berichten, hoe meer erop gereageerd wordt. Daar krijg je dan weer credits van.

Ik vraag me sowieso af, hoe vaak succesvolle mensen eigenlijk hebben moeten rotzooien, om te komen waar ze zitten?

Vroeger hadden we nog een draad "vakken vullen". Die zou ideaal zijn geweest om credits te scoren.

ronald
27-02-08, 21:39
Ik vraag me sowieso af, hoe vaak succesvolle mensen eigenlijk hebben moeten rotzooien, om te komen waar ze zitten?



:gsm: ...gewoon een kwestie van goed lobbyen.....:cool:

Maarten
27-02-08, 23:50
Vroeger hadden we nog een draad "vakken vullen". Die zou ideaal zijn geweest om credits te scoren.
Psssst!! Dit is 'm! Dit is het grote kutcreditstopic!
Zorg vooral dat het nergens over blijft gaan!

Maarten
27-02-08, 23:57
:gsm: ...gewoon een kwestie van goed lobbyen.....:cool:
Ja! laten we daar eens een mearsheimertje over opzetten! :D
Hoe naai je jezelf omhoog?
Jezelf omlaagnaaien, daar weten we alles van.
Daar kunnen we ons tijdens het Laatste Oordeel alle tijd voor nemen, om dat eens precies uit te leggen..