PDA

Bekijk Volledige Versie : Macho-Cultuur.



Divine_70
22-02-08, 10:17
Ligt het aan mij? of is het echt zo dat er amper nog vrouwen reageren hier. :vreemd:

mark61
22-02-08, 11:08
Ligt het aan mij? of is het echt zo dat er amper nog vrouwen reageren hier. :vreemd:

Deden ze dat ooit dan? Hoezo ben jij een vrouw, kan je dat bewijzen? :zegniets:

knuppeltje
22-02-08, 12:53
Ligt het aan mij? of is het echt zo dat er amper nog vrouwen reageren hier. :vreemd:


En aan wie ligt dat? :wink:

Divine_70
22-02-08, 13:55
Deden ze dat ooit dan? Hoezo ben jij een vrouw, kan je dat bewijzen? :zegniets:

Heb zonet even gekeken maar ik ben nog steeds een meisje. :strik:

Divine_70
22-02-08, 13:56
En aan wie ligt dat? :wink:


Geen idee, weet jij het? :zozo:

mark61
22-02-08, 14:00
Heb zonet even gekeken maar ik ben nog steeds een meisje. :strik:

Jaja, dat kan elke kerel wel zeggen. Straks ben je een mpsje van koelereet. Als dat geen vrouw is tenminste.

Divine_70
22-02-08, 14:03
Jaja, dat kan elke kerel wel zeggen. Straks ben je een mpsje van koelereet. Als dat geen vrouw is tenminste.


Hmhm, als dat zo zou zijn is koelereet altijd nog een mpsje van mij. :ego:

David
22-02-08, 14:36
Er is hier sowieso haast niemand meer.

Rabi'ah.
22-02-08, 14:38
Er is hier sowieso haast niemand meer.

Tja, vind je het gek met die idiote nieuwe opmaak. :mad:

David
22-02-08, 15:03
Tja, vind je het gek met die idiote nieuwe opmaak. :mad:

Daar ligt het niet aan, de lol is er al lang vanaf.

mark61
22-02-08, 15:12
Tja, vind je het gek met die idiote nieuwe opmaak. :mad:

Dat zou wel een erg oppervlakkige reden zijn.

Maar het was hier al doods, nu is het echt dood en begraven. Geen best beleid, onder andere. Normale mensen weggejaagd en idioten ruim baan gegeven.

En dat van mijn centen :opa:

Divine_70
22-02-08, 15:14
Dat zou wel een erg oppervlakkige reden zijn.

Maar het was hier al doods, nu is het echt dood en begraven. Geen best beleid, onder andere. Normale mensen weggejaagd en idioten ruim baan gegeven.

En dat van mijn centen :opa:

Idioten? :verward: Wat doen wij hier dan nog. :nerveus:

Aït Ayt
22-02-08, 15:20
Ligt het aan mij? of is het echt zo dat er amper nog vrouwen reageren hier. :vreemd:

ja net als moslims en marokkanen..

mark61
22-02-08, 15:20
Idioten? :verward: Wat doen wij hier dan nog. :nerveus:

Tis een soort dierentuin. Nou maar hopen dat wij aan de goede kant van de tralies zitten.

knuppeltje
22-02-08, 16:40
Geen best beleid, onder andere. Normale mensen weggejaagd en idioten ruim baan gegeven.



Dank u, dit is weer zeer vriendelijk van u. :ego:

super ick
22-02-08, 20:34
Dat zou wel een erg oppervlakkige reden zijn.

Maar het was hier al doods, nu is het echt dood en begraven. Geen best beleid, onder andere. Normale mensen weggejaagd en idioten ruim baan gegeven.

En dat van mijn centen :opa:

Tja het wordt een beetje een afspiegeling van de samenleving. Maar kom eens wat vaker achter je pc'tje vandaan en probeer eens een moslim een hand te geven. Ik weet nog wel een leuk kaartadresje voor je. Daar is het zeker nog wel gezellig. Kan wel wat kosten maar je hebt dan ook wat.
Maar de echte moslim vind je daar natuurlijk niet. Die zijn alleen hier nog met nicks met Hamas erin.

mark61
22-02-08, 22:34
Tja het wordt een beetje een afspiegeling van de samenleving. Maar kom eens wat vaker achter je pc'tje vandaan en probeer eens een moslim een hand te geven. Ik weet nog wel een leuk kaartadresje voor je. Daar is het zeker nog wel gezellig. Kan wel wat kosten maar je hebt dan ook wat.
Maar de echte moslim vind je daar natuurlijk niet. Die zijn alleen hier nog met nicks met Hamas erin.

In real life verkeer ik de hele dag met moslims. Normale dan :hihi: En het kost niks. Integendeel.