PDA

Bekijk Volledige Versie : Cina produceert miljoenen bijbels



j00zeven
22-02-08, 15:30
testrecording video opname




















http://www.youtube.com/watch?v=8CuDH8M9Q9Q

MO_NL
08-03-08, 23:39
http://www.youtube.com/watch?v=8CuDH8M9Q9Q

Orandajin
09-03-08, 15:07
Boekjes die slechts een verzameling zijn van door mensen opgestelde mondelinge of schriftelijke overleveringen schijnen in China niet verkocht te mogen worden voor op het plankje... Wel worden gedrukt voor de export.
Net Nederland: De koopman en de dominee...

Dus de drukkerijen hier in Nederland kunnen hun deuren sluiten en hun personeel op straat zetten, omdat de produktiekosten in China lager zijn...

Lagere produktiekosten zijn dus heiliger dan het boek...

Slinger
10-03-08, 18:41
Boekjes die slechts een verzameling zijn van door mensen opgestelde mondelinge of schriftelijke overleveringen schijnen in China niet verkocht te mogen worden voor op het plankje... Wel worden gedrukt voor de export.
Net Nederland: De koopman en de dominee...

Dus de drukkerijen hier in Nederland kunnen hun deuren sluiten en hun personeel op straat zetten, omdat de produktiekosten in China lager zijn...

Lagere produktiekosten zijn dus heiliger dan het boek...

Het boek blijft even heilig, of het nu in China of in Nederland geproduceerd wordt. Ik vraag me wel af of die Chinezen eventuele zetfouten goed kunnen herkennen. Overigens is het boek niet heilig maar wel de inhoud.

rja
10-03-08, 22:00
Het boek blijft even heilig, of het nu in China of in Nederland geproduceerd wordt. Ik vraag me wel af of die Chinezen eventuele zetfouten goed kunnen herkennen. Overigens is het boek niet heilig maar wel de inhoud.
Dat is met moslims wel anders, ik kan rustig een bijbel als toilet papier gebruiken, weinig christenen die zich hier druk overmaken.

Met de Koran is dat anders, dat heb je direct woedende moslims op straat, omdat moslims via de sharia menen, dat ze rest van de wereldbevolking - inclusief vrouwen - mogen onderdrukken ?

Als een onderdrukker in z'n macht aangetast wordt, wat gebruikt hij dan ? Geweld !

MO_NL
10-03-08, 22:33
Eeeh, das iemand die meegluurt op de chat.