PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuws van de dag gedomineerd door witte mensen



Tinky
27-02-08, 21:30
Wat mij opvalt is dat zelfs op maroc.nl marokkanen samenscholen op wieschrijftdieblijft. En de aanwezige witte zitten voornamelijk op nieuws van de dag. Wat betekent volgens jullie? I just wonder?

Olive Yao
27-02-08, 21:32
Wat mij opvalt is dat zelfs op maroc.nl marokkanen samenscholen op wieschrijftdieblijft. En de aanwezige witte zitten voornamelijk op nieuws van de dag. Wat betekent volgens jullie? I just wonder?
Welke huidskleur hebben marokkanen?

Tinky
27-02-08, 21:35
Welke huidskleur hebben marokkanen?

Met witte bedoelde ik de autochtone Nederlanders. Marokkanen horen niet bij de witte. Ooit gehoord van de witte vlucht uit de achterstandswijken. Ook hier ging het niet om Marokkanen. Hé maar als je nog meer uitleg wilt, roep je maar.

knuppeltje
27-02-08, 21:44
Met witte bedoelde ik de autochtone Nederlanders. Marokkanen horen niet bij de witte. Ooit gehoord van de witte vlucht uit de achterstandswijken. Ook hier ging het niet om Marokkanen. Hé maar als je nog meer uitleg wilt, roep je maar.

Veel prikkers op wsdb vinden het hier er een beetje hard naar toe gaan denk, maar misschien ligt dat aan hun?
Anderzijds vind ik het bij wsdb wel eens erg soft, maar dat zal wel weer aan mij liggen.

knuppeltje
28-02-08, 09:38
Zo lang er nog gebluft kan worden kunnen we rustig slapen.

Op dit uur van de dag nog? :(

knuppeltje
28-02-08, 10:34
Staat mijn klok verkeerd?

Weet ik veel?

Cherry Bo
28-02-08, 11:38
Wat mij opvalt is dat zelfs op maroc.nl marokkanen samenscholen op wieschrijftdieblijft. En de aanwezige witte zitten voornamelijk op nieuws van de dag. Wat betekent volgens jullie? I just wonder?

Vertel!

Het is jóuw topic.

Marsipulami
28-02-08, 11:42
Wat mij opvalt is dat zelfs op maroc.nl marokkanen samenscholen op wieschrijftdieblijft. En de aanwezige witte zitten voornamelijk op nieuws van de dag. Wat betekent volgens jullie? I just wonder?



Ik ben Vlaming, maar ik heb het nog nooit over mijn huidskleur gehad op dit forum. :afro:

super ick
28-02-08, 12:49
Wat mij opvalt is dat zelfs op maroc.nl marokkanen samenscholen op wieschrijftdieblijft. En de aanwezige witte zitten voornamelijk op nieuws van de dag. Wat betekent volgens jullie? I just wonder?

Dat de witten niet bij de marokkanen horen?

mulan
28-02-08, 12:57
In je dagelijks leven wordt je al genoeg geconfronteerd met domme opmerkingen over Islam,Marokkanen etc ..waarom zou je het op internet nog even over willen doen..Dus daarom lekker zonder dat gezeik op WSDB. NVDD is niet echt vermakend dus behalve als je er de humor van in ziet. En af en toe geenstijl lezen om je te realiseren dat het gewoon NOG erger kan helpt ook. :vreemd:

Umarvlie
28-02-08, 13:26
Nieuws van de dag gaat ergens over .... toch? :melig2:

Joesoef
28-02-08, 17:51
Eindeloze gevechten, talloze herhalingen, hopeloze vooroordelen. Waarom zou een jongere daar tijd aan besteden?

Alleen al 'witte mensen'. Waarom zou je met zo iemand gaan discussieren?

Al Sawt
29-02-08, 09:00
Gedomineerd?

Niets van gemerkt. Misschien zijn autochtone prikkers in numeriek overtal. Maar van dominantie is er geen sprake.

Overigens moet je uit gaan van je eigen sterkte. En niet gaan zeiken dat er een overwicht bestaat van een bepaalde groep.

Couscousje
29-02-08, 10:24
Veel prikkers op wsdb vinden het hier er een beetje hard naar toe gaan denk, maar misschien ligt dat aan hun?
Anderzijds vind ik het bij wsdb wel eens erg soft, maar dat zal wel weer aan mij liggen.

Hard?

Dat is wel iets te veel credit.

Cc

knuppeltje
29-02-08, 11:37
Hard?

Dat is wel iets te veel credit.

Cc

Meen je het nou. :haha:
Maar gelukkig komen hier tenminste niet de gekko's dagenlang voorbij. :stout:

Couscousje
29-02-08, 11:42
Meen je het nou. :haha:
Maar gelukkig komen hier tenminste niet de gekko's dagenlang voorbij. :stout:

Ja, dat meen ik.

Het zijn niet de 'harde' discussies die ervoor zorgen dat de mensen hier wegblijven.

Het is meer de akelige sfeer die hier hangt.

Wat gekko's hiermee te maken hebben, is me een raadsel...

Al heb ik wel het vermoeden dat het iets met de typisch akelige NVDD-manier van discussie voeren te maken heeft.

Cc

knuppeltje
29-02-08, 11:54
Ja, dat meen ik.

Het zijn niet de 'harde' discussies die ervoor zorgen dat de mensen hier wegblijven.

Het is meer de akelige sfeer die hier hangt.

Wat gekko's hiermee te maken hebben, is me een raadsel...

Al heb ik wel het vermoeden dat het iets met de typisch akelige NVDD-manier van discussie voeren te maken heeft.

Cc

Moest even lachen over al dat gepalaver over die arme gekko's, sorry.
Het gaat er daar verder echt meestal niet zo hard naar toe als hier vind ik, en dat hardere vinden sommige daar nogal vervelend lees ik wel eens.

Couscousje
29-02-08, 12:04
Moest even lachen over al dat gepalaver over die arme gekko's, sorry.
Het gaat er daar verder echt meestal niet zo hard naar toe als hier vind ik, en dat hardere vinden sommige daar nogal vervelend lees ik wel eens.

Wat bedoel je precies met hard?

Volgens mij wordt er net zo veel op de man gespeeld, gescholden of beledigd als hier, hoor... :hihi:

Ik denk alleen dat de sfeer zelf gewoon gemoedelijker is, omdat de meesten elkaar real life kennen...

Cc

knuppeltje
29-02-08, 12:11
Wat bedoel je precies met hard?

Volgens mij wordt er net zo veel op de man gespeeld, gescholden of beledigd als hier, hoor... :hihi:

Ik denk alleen dat de sfeer zelf gewoon gemoedelijker is, omdat de meesten elkaar real life kennen...

Cc

Dat laatste sluit ik niet uit, al heb ik mensen die elkaar real life kenden wel eens elkaar heel real life achtig finaal de kop in zien slaan.
Toch heb ik het idee dat ze meestal de dingen minder ver op de spits drijven bij wsdb, magoed- ik kan er naast zitten.
Shit- heb ik dat weer. :haha:

Julien
29-02-08, 12:17
Wat bedoel je precies met hard?

Volgens mij wordt er net zo veel op de man gespeeld, gescholden of beledigd als hier, hoor... :hihi:

Ik denk alleen dat de sfeer zelf gewoon gemoedelijker is, omdat de meesten elkaar real life kennen...

Cc

Het heeft ook te maken met een generatiekloof volgens mij. Op NVDD zitten veel 50plussers, en die zijn sowieso al wat zuurder van zichzelf..

Couscousje
29-02-08, 12:18
Dat laatste sluit ik niet uit, al heb ik mensen die elkaar real life kenden wel eens elkaar heel real life achtig finaal de kop in zien slaan.
Toch heb ik het idee dat ze meestal de dingen minder ver op de spits drijven bij wsdb, magoed- ik kan er naast zitten.
Shit- heb ik dat weer. :haha:

Je bedoelt dat hier op NVDD iedereen altijd het laatste woord wil hebben, nooit eens toe kan geven dat hij of zij er naast zat, of denkt iets geleerd te hebben, of dat die persoon het nu wellicht in een ander licht ziet, en dat hier op NVDD altijd elke zin tot op het woord wordt geanalyseerd en daar vervolgens op wordt gereageerd, waardoor het grote geheel, de context compleet ondergesneeuwd wordt en men eigenlijk niet meer weet welk punt men nou ook alweer wilde maken, omdat er inmiddels al tig verschillende zijwegen ingeslagen zijn?

:hihi:

Cc

P.S.: Waarom komen jullie niet eens gewoon naar WSDB en daar meedoen?

Couscousje
29-02-08, 12:18
Het heeft ook te maken met een generatiekloof volgens mij. Op NVDD zitten veel 50plussers, en die zijn sowieso al wat zuurder van zichzelf..

Daar zou je best een punt kunnen hebben.

Op WSDB ben ik met mijn bijna 27 jaartjes een van de stamoudsten... :hihi:

Cc

knuppeltje
29-02-08, 12:42
Je bedoelt dat hier op NVDD iedereen altijd het laatste woord wil hebben, nooit eens toe kan geven dat hij of zij er naast zat, of denkt iets geleerd te hebben, of dat die persoon het nu wellicht in een ander licht ziet, en dat hier op NVDD altijd elke zin tot op het woord wordt geanalyseerd en daar vervolgens op wordt gereageerd, waardoor het grote geheel, de context compleet ondergesneeuwd wordt en men eigenlijk niet meer weet welk punt men nou ook alweer wilde maken, omdat er inmiddels al tig verschillende zijwegen ingeslagen zijn?

:hihi:

Cc

P.S.: Waarom komen jullie niet eens gewoon naar WSDB en daar meedoen?

Je bent me weer veel te slim vandaag dame, tis uitkijken met jou. :fpimp:

Daar kom ik wel eens, om te zien hoe het met die arme gekko's gaat aflopen bijvoorbeeld. :haha:

knuppeltje
29-02-08, 12:43
Het heeft ook te maken met een generatiekloof volgens mij. Op NVDD zitten veel 50plussers, en die zijn sowieso al wat zuurder van zichzelf..

Een mens moet niet zoveel over zich zelf kletsen Julien. :ego:

Couscousje
29-02-08, 12:52
Je bent me weer veel te slim vandaag dame, tis uitkijken met jou. :fpimp:

Daar kom ik wel eens, om te zien hoe het met die arme gekko's gaat aflopen bijvoorbeeld. :haha:

Nou, in mijn huis mogen ze gewoon blijven hangen aan het plafond.

Cc

Julien
29-02-08, 13:09
Een mens moet niet zoveel over zich zelf kletsen Julien. :ego:

Huh? Voel je je aangevallen ofzo? :hihi: ben zelf niet eens de helft van die leeftijd hoor

knuppeltje
29-02-08, 13:20
Nou, in mijn huis mogen ze gewoon blijven hangen aan het plafond.

Cc

Casa Gekko dus. :haha:
Mwa- bij mij is het meer een CAsa Weirdo. :schreeuw:

knuppeltje
29-02-08, 13:21
Huh? Voel je je aangevallen ofzo? :hihi: ben zelf niet eens de helft van die leeftijd hoor

Dan had ik wel iets anders gezegd.