PDA

Bekijk Volledige Versie : Het jaar 2008.



Divine_70
03-03-08, 18:18
Het jaar 2008
/ Welkom in een van de beste jaren ooit in de wereldgeschiedenis

Het jaar 2008 wordt een turningpoint in de wereldgeschiedenis, een jaar van extreme voorspoed op vele gebieden, maar voor sommige een minder prettig jaar. De ster van Betlehem is een van de grootste mysteries ooit, 3 wijzen gelijk koningen uit het oosten zagen een teken aan de hemel, een helder licht. Een grote koning was geboren die enorme invloed zou hebben op de geschiedenis van de aarde. Het heeft meer dan 2000 jaar geduurd maar dit helder licht staat weer aan de hemel ! Een exploderende komeet, Holmes P 17, verlicht al enkele maanden de hemel. De komeet geeft een zeer helder licht, een fenomeen die zelfs wetenschappers voor een raadsel zet. Feit is dat we nu weten dat het verhaal in de bijbel geen verzinsel is. Deze komeet die nu aan de hemel staat (spaceweather.com of spacewatch.com) zal een nieuwe religie brengen en de wereld brengen naar een hogere vorm van spiritualeiit. Ook geeft deze ster aan dat de lang verwacht terugkeer van de messias zoals deze in alle religies wordt voorspeld op handen is. Overigens zal hij dit keer niet vreedzaam op een ezel komen.......... Traditioneel staat een komeet ook voor onheil voor gevestigde machten, een evil omen for the future. De gewone wereldburgers hebben van dit alles minder last. De ABN-AMRO en andere banken zijn de eerste slachtoffers. Anders dan menigeen vermoed zijn banken en grote verzekeraars de echte machthebbers in de wereld. Politici en vooral hoge ambtenaren zijn in vele landen slechts marrionetten van hen die geld beheren. Ware democratie en rechtvaardigheid is slechts in enkele landen een feit, misschien wordt dat wel de grote openbaring in 2008.

Jupiter staat sterk in boogschutter en geeft overvloed op economisch gebied. Het enige negatieve is dat je vele kilo"s kan aankomen door de sterke stand van jupiter, overvloed zelfs in lichaamsgewicht ! Neptunes conjunct rahu, elke planeet conjunct rahu wordt versterkt, alhoewel er wel een wat negatieve lading aan mee wordt gegeven. Rahu staat voor illusie en massamedia voor materialisme en genot. Ondanks dat neptunes in val is in steenbok zal er een opleving zijn in het kerkbezoek en zal er een nieuwe vorm van religie ontstaan. Ook cheiron zal conjunct rahu komen. Dit maakt dat rahu en cheiron conjunct staan samen met rahu. Een zeldzame conjunctie. Cheiron is een komeet/hemellichaam in de ring van oord , waar eens de planeet marduk was. Marduk is vernietigd in de strijd tussen satan en michael, althans volgens duistere boeken. Cheiron is een hemellichaam die zelfgenezing van de ziel activeert. Er zal een besef komen dat de mens een pion is van hogere machten en dat deze machten het niet zo slecht voor hebben met de mens. Ondanks het succes van The Secret waarbij de mens zelf het geluk zou kunnen oproepen zal er een hoger inzicht komen dat we een leerproces hebben door te maken, karma moeten inlossen en werk moet verzetten. God zegt: gaat heen, bebouw de aarde en vermenigvuldig U. Liefde, kennis en creatie zullen de hoogste krachten en machten zijn in de toekomst, het fundament zal worden gelegd in 2008. Wij zullen steeds meer afstand nemen van destructie en destructieve gedachten en middelen zoals bv wapens omzetten in productieve middelen en gedachten. Ik zag een interessant interview met de generaal-overste van een katholieke jezuistieten orde waarbij hij stelde dat moderne technologie het mogelijk maakt om nu binnen 1 jaar alle armoede en ellende weg te nemen van aarde. Toch willen de machthebbers dat niet. en zetten nog steeds hun energie om in destructieve middelen en gedachten. Zelfs het vreedzame Nederland investeert meer dan een miljard in een volstrekt heilloze strijd in Afghanistan. De enige werkende strategie in afghanstan is friese jenever, snoepjes en koek, bruine bonen en spek, wietplantjes met opkoopregeling (de cannabis kan dan worden verwerkt tot medicijnen, een verbod op vlees (vegetarisme verminderd agressie), meer waterputten (gebrek aan water maakt agressief), meer handel tussen Afghanen en Nederlanders. Van oorsprong zijn Afghanen handelaren . Scholen voor meisjes en waterputten klinkt idealistisch maar beter is de state-of-mind van de mannen te veranderen(deze hebben nog steeds de macht). Vechten is een heilloze weg, de Afghanen zijn zeer hardnekkige strijders, geen enkele buitenlandse macht heeft het echt land kunnen onderdrukken, de Russen hadden meer dan 100.000 doden en zwaargewonden in Afghanistan. Ook aan Nederlandse kant zijn er al vele tientallen doden en zwaargewonden te betreuren. Tot nu toe hebben de Nederlanders gevochten tegen boze opiumboeren met hier en daar een taliban-opruier. De echte taliban wordt nu echter tot de tanden bewapend door de ISI en zal binnenkort de oorlog aangaan in Afghanistan.Nu is het belangrijkste prooi het kernwapenarsenlaal van Pakistan. Ik vrees ontelbare doden aan Nederlandse kant als ze niet voor 2009 uit Afghanistan zijn vertrokken of als ze de tactiek niet aanpassen in : brood, geld en spelen. Nu komen wapens en adviseurs uit Pakistan, maar als de nieuwe Nederlandse tactiek werkt dan drinken Musharaf en Osama bin Laden samen Friese Bokma Jenever en roken ze voor het slapen een Nederlandse skunk joint. Fantasie ? In 2008 is deze non-lethal strategy zeer wel mogelijk. Deze nieuwe strategie biedt het Nederlandse bedrifjsleven nieuwe impulsen met Afghanistan, Pakistan en Iran als nieuw afzetgebied van bokma Jenever, snoep van jamin, koek, wietzaadjes van sensi-seed, erotische films, calve pindakaas, unox rookworst en tal van andere typisch Nederlandse produkten,.

Vreemd genoeg, en tevens bewijs dat de theorie uit The secret werkt, hebben China, India en Dubai hun zeer snelle groei en grote succes vooral te danken aan dit nieuwe denken, kennis: liefde en creatie, handel en communicatie met een spirituele inslag , en de wil om destructief om te buigen in creatief, elke op haar eigen manier.

De sterkere stand van neptunes zorgt ervoor dat er minder drugs en alcohol worden gebruikt. Ook zal het gebruik van medicijnen afnemen. Het medicijngebruik is afgelopen jaren explosief gestegen door een zwakke stand van neptunes. Harddrugs zijn ook medicijnen, ik verwacht minder gebruik van harddrugs in 2008. Overigens zal de prijs van zowel drugs als medicijnen wel stijgen in 2008.

De planeet lillith staat zwak in boogschutter, de burger en politie hebben minder last van criminelen. Misdaad is van alle tijden, maar dit jaar wat minder dan anders.

De koersen van de beurzen zullen stijgen, net als de huizenprijzen. Gewiekste handelaren zullen dalingen in de media benadrukken zodat paniekverkopen bij de kleine belegger ontstaan. Het zal lijken of als het niet op kan. Er zal een algemene euforie zijn.

Er is ook een negatieve counjunctie, en zelfs een van de meest negatieve conjuncties in de astrologie. Pluto komt in de eerste graad steenbok. Tradtioneel een tijdperk van verval, verschraling en de opkomst van een werelddictatuur. Ik verwacht niet dat machthebbers dit jaar al een werelddictatuur zullen vestigen, maar de jaren er na zal men dit zeer zeker proberen. Een systeem erger dan de nazi"s en de communsten, een systeem waarbij die van de stazi in het niet valt. Men zal proberen na 2008 een alles controlerend systeem in te voeren. Het is daarom dat men de vrees voor terrorisme schromelijk overdrijft. De kans dat je aan kanker doodgaat is in het westen nog steeds een miljoen keer groter. De eerste graad pluto in steenbok zal ervoor zorgen dat de oogsten mislukken en dat het koud zal worden. Voedsel zal schaarser worden en dus duurder, in 2008 zullen we van dit alles minder last hebben door sterke jupiter.

Liefde zal opbloeien in 2008 , venus staat in de eerste gedeelte van 2008 erg sterk. Neptunes heeft een gecombineerd werking van jupiter en venus. Alleenstaanden zullen massaal aan een partner komen na juni 2008. Niet door een datingsite maar het besef dat lidmaatschap van een groep die gebrek heeft aan liefde een commultatief effect sorteert. Lid worden van een groep met leden die een bepaalde energie missen zorgt ervoor dat deze energie ook zal wegblijven ! Dat is echte reiki. Echter reiki betekend dat je alleen lid moet zijn van groepen die succesvol zijn. Wil je bv trouwen, wordt dan nu al lid van een bruidsmodeblad, klinkt simpel en dat is het ook. Echte reiki betekent dat je energie absorbeert van mensen met wie je omgaat en van groepen waar je lid van bent. Er zal in 2008 een nieuwe vorm van communicatie worden geintroduceerd, waarbij de horoscoop als basis van match wordt gehanteerd. Wellicht zal dit we vele nieuwe relaties opleveren. Dit systeem zal vooral ook gehanteerd worden om zakelijke netwerken aan te gaan en personeel aan te trekken.

De voorspoed en hogere spiritualiteit lijken in tegenspraak met de feiten, fundamentalistische christenenen en moslims staan met getrokken zwaarden tegenover elkaar. Beide kampen weigeren in te zien dat de wereld aan het veranderen is en naar een hogere vorm zal gaan. Toch zal de rest van de wereld niet veel last van hebben van de zinloze peperdure strijd tussen beide dominante culturen. De negatieve climax verwacht ik pas in 2009 en verder. Ik verwacht een apocalyotische wereldoorlog in 2009 en verder. Deze oorlog zal zo heftig zijn dat wij ons nu geen enkel beeld bij kunnen vormen. Op dit moment is er een rechtzaak tussen de ZDF en de duitse staat, inzet zijn beelden die zin gevonden in oostduitsland over de vernietiging in kampen. Dat het erg was, dat wisten we al, maar dat het vele malen erger is dat is ons onthouden. In de beelden worden kleine kinderen die in rijen staan levend in een open pot (oven) geworpen. de rest van de beelden zijn nog gruwelijker, voorzover dat mogelijk is. Toch voorzie ik na het zeer voorspoedig jaar 2008 een ellende die over de wereld en vooral europa en het aangrenzende gedeelte van azie en noordafrika zal komen die nog vele malen erger zal zijn dan die in de tweede wereld oorlog. Wij moeten onze voorspoed in dit jaar aanwenden en ons voorbereiden voor datgene wat in de periode er na zal volgen een periode van 7 jaar........

Het wordt meteorologisch een bijzonder jaar. Pluto is niet langer in aries navamsa, pluto wordt in 2008 regelmatig eclpised door de zwarte maan. Pluto is ook in steenbok. Pluto zal nu steeds langer in een teken blijven als je je in de baan van pluto vediept zie je dat pluto niet even lang staat in een teken. dat komt door de sterk eliptische baan van pluto.Ondanks dat wetenschappers hebben verklaard dat van af nu pluto geen planeet meer is, pluto is een erg belangrijke planeet en is een hogere octaaf van mars Mars was in 2007 op de kortste afstand tot de aarde maar zal nu langzaam verder wegstaan Uranus komt in tweeling navamsa vanaf april. In september wordt saturnus heel sterk. Mijn conclusie is dat 2008 gemiddeld een koud jaar wordt met turbulent weer. Ik weet vrij zeker dat aan het opwarmen van de aarde vanaf nu een einde komt en dat we zelfs afstevenen naar een kleine ijstijd ! Sterke uranus maakt een aardbeving mogelijk ergens in tussen april en juni

Het is verontrustend dat er laatste jaren veel meteorieten vlakbij de aarde inslaan en zelfs op aarde. Recentelijk is er een meteorite ingeslagen in peru met een metersdiepe krater en een enorme klap. Wetenschappers hebben onrust geconstateerd in de ring van oord. de inslag van meteorieten op jupiter, mars , de maan en vele near-misses geven wel enige reden tot verontrustende nachten. De enige reden waarom de amerikanen zo een haast hebben met een raketschild is niet zo zeer de dreiging van iran en noordkorea maar een veel groter gevaar, eentje uit de ruimte. Ik citeer openbaringen:;en er valt een brandende ster uit de hemel , en haar naam is Alsem;. De bijbel schrijft dat in de laatste dagen de aarde getroffen zal worden door een grote komeet die een derde deel van het leven zal wegenemen van aarde. Ook de hindoes schijven dat dit keer vuur uit de hemel de aarde zal zuiveren als kalki de laatste avatar komt. Wij moeten ons dan ook niet verzetten tegen een ruimteschild, de geheimen van de NASA worden aan het gewone volk ontzegd.

De prijs van goud zal in 2008 sterk stijgen. Ook medicijnen en drugs zullen duur worden. Koperprijs zal eerst stijgen en daarna stabilseren. Bananen zullen duur worden. Bedrijven die doen in techologie zullen grote winsten maken en veel orders binnen halen. Er zullen vele technologische doorbraken zijn. Olieprijs zal blijven stijgen met een recordpijs in september en oktober 2008, overigens zal de prijs het eerste kwartaal dalen of stabiliseren. Huizen zullen duurder worden. Voedsel zal duurder worden. De koersen op de beurzen zullen een sterk stijgende trend vertonen. Mits wijs ingekocht zijn er winsten te behalen. Stap er echet wel voor het eind van het jaar er uit.

De westerse economien zullen het minder goed doen dan de oosterse. India zal explosieve groei kennen.

Aanbevolen gelukskleuren en edelstenen jan en feb: wit en pasteltinten, lichtbuin, khaki maansteen en katteoog tot mei en in december: zwart en donkerblauw blauwe saffier , lapis lazulli mei en juni: rood koraal november: roze, lichtblauw diamant, zirkonia feb en mei: groen smaragd, tot mei: violet amethist hele jaar behalve juli, aug en sept : safraanoranje rozekwarts okt, nov en december: blauw en bruin gomed vanaf juli: diepdonkerrood granaat

vermijden: geel citrien, gele saffier en het dragen van veel goud

Voeding 2008

Elk jaar heeft een andere assimilatie van voeding. Dit jaar is het een jaar van prana-dieet


2008 wordt een heel bijzonder jaar, een jaar om nooit meer te vergeten ! Met weemoed al je in de jaren na 2008 terugdenken aan dit bijzonder jaar.

Bron: Martin Rai.

Poirot, Hercule
24-11-08, 10:33
De spreekwoordelijke bitterheid van alsem komt ter sprake in een passage uit het Bijbelboek Openbaring (http://nl.wikipedia.org/wiki/Openbaring_van_Johannes), (hoofdstuk 8):
"10 En de derde engel heeft gebazuind, en daar is een groote ster, brandende als een fakkel, gevallen uit den hemel, en is gevallen op het derde deel der rivieren, en op de fonteinen der wateren." "11 En de naam der ster wordt genoemd Alsem; en het derde deel der wateren werd tot alsem; en vele mensen zijn gestorven van de wateren, want zij waren bitter geworden." Na de kernramp van Tsjernobyl (http://nl.wikipedia.org/wiki/Kernramp_van_Tsjernobyl) in 1986, ontstond de theorie dat deze tekst een voorspelling van die ramp was. Met name een aflevering van Michael Palins (http://nl.wikipedia.org/wiki/Michael_Palin) reisprogramma Pole to pole zorgde voor de verspreiding van dit verhaal. De naam Tsjernobyl zou volgens deze theorie het Oekraïense woord zijn voor de bittere soorten alsem. Dit laatste is niet helemaal juist: Tsjernobyl is het Oekraïense woord voor bijvoet (http://nl.wikipedia.org/wiki/Bijvoet), een andere soort uit het geslacht.

knuppeltje
24-11-08, 10:45
Het jaar 2008 .

Welkom.
Ist de bedoeling dat je na deze hele lap tekst weer een heel jaar onderduikft? :fpotver:

Willem van Buren
24-11-08, 11:09
Divine, long time no see?

How is life?

En duik nu maar weer onder!!! :hihi:

Divine_70
24-11-08, 12:58
Allemachtig, uit welke krochten is deze dan weer vandaan getrokken. :vreemd:

Hey Knuppeltje en Willem. :fpetaf:

Willem van Buren
24-11-08, 13:12
Allemachtig, uit welke krochten is deze dan weer vandaan getrokken. :vreemd:

Hey Knuppeltje en Willem. :fpetaf:

Ja uit krochten komen vaak gedrochten, maar misschien dat het niveau weer een beetje op peil komt nu jij hier weer bent.
Nu nog je kruisje en je fluitje en je bent weer compleet :stout:

:hihi:

knuppeltje
24-11-08, 13:15
Allemachtig, uit welke krochten is deze dan weer vandaan getrokken. :vreemd:

Hey Knuppeltje en Willem. :fpetaf:

Hè hè, je laat ons wel erg in de steek dame. Tis dat je een dame geen verwijten maakt, maar anders. :stout:

Divine_70
24-11-08, 13:41
@Willem! shut up! :hihi:

@Knuppeltje, je ziet me niet maar ik ben er wel hoor, big sister is watching you... :stout:

knuppeltje
24-11-08, 16:36
@Willem! shut up! :hihi:

@Knuppeltje, je ziet me niet maar ik ben er wel hoor, big sister is watching you... :stout:

Die kan ie in zijn zak steken. :stout:

Dat voelt dan weer even lekker. :giechel:

Willem van Buren
24-11-08, 16:39
@Willem! shut up! :hihi:

@Knuppeltje, je ziet me niet maar ik ben er wel hoor, big sister is watching you... :stout:

Tja ik zie ook Divine kan wel eens te ver gaan maar zal dan wel de leeftijd van 70 zijn :hihi:


Die kan ie in zijn zak steken. :stout:

Dat voelt dan weer even lekker. :giechel:

Zeg ga jij even hotdogs gooien:fpotver:

:hihi:

knuppeltje
24-11-08, 16:45
Zeg ga jij even hotdogs gooien:fpotver:
:hihi:

Haha, jaloers omdat de goddelijke en ik het goed met elkaar kunnen vinden? :giechel:

Willem van Buren
24-11-08, 16:49
Haha, jaloers omdat de goddelijke en ik het goed met elkaar kunnen vinden? :giechel:

Ja ze is inderdaad Goddelijk
http://ugly.jpg

knuppeltje
24-11-08, 16:57
Ja ze is inderdaad Goddelijk
http://panic.zattevrienden.be/multimedia/ugly.jpg

Oei, als ze dat maar niet ziet. :)

Willem van Buren
24-11-08, 17:12
Oei, als ze dat maar niet ziet. :)

Ja daar heb je dan weer gelijk in :hihi::stout:

Divine_70
24-11-08, 17:31
Uhum!!.. stoor ik in een "typisch mannelijk" onderonsje? :wtf:

Willem van Buren
24-11-08, 17:41
Uhum!!.. stoor ik in een "typisch mannelijk" onderonsje? :wtf:

Nee hoezo?

Maar hoe en waarom heeft hij een foto van je en ik niet? :stout:

Divine_70
24-11-08, 17:50
Nee hoezo?

Maar hoe en waarom heeft hij een foto van je en ik niet? :stout:


Ow! nou! dus omdat Knuppeltje toevallig wel een kiekje van me heeft zet jij er eentje op van jezelf en roddeld rond dat ik dat ben hm?! :zweep:

Willem van Buren
24-11-08, 20:11
Ow! nou! dus omdat Knuppeltje toevallig wel een kiekje van me heeft zet jij er eentje op van jezelf en roddeld rond dat ik dat ben hm?! :zweep:
:zweep::love:ga door ik heb je gemist :hihi:

PS. Klaaskop wacht op je antwoord :hihi:
http://may34v.yourbb.nl/viewtopic.php?f=1&t=1941&p=10722#p10722