PDA

Bekijk Volledige Versie : Amerikaanse soldaat en het puppy



IbnRushd
03-03-08, 18:43
Zie en oordeel zelf:

http://nl.youtube.com/watch?v=15Ctdlf15cU

Good Kahuna
03-03-08, 19:13
Nu ik dit heb gezien begrijp ik eindelijk dat de inval in Irak een vreselijke vergissing was :moe:

IbnRushd
03-03-08, 19:31
Nu ik dit heb gezien begrijp ik eindelijk dat de inval in Irak een vreselijke vergissing was :moe:

Wat heeft de film met de bezetting te maken?

Good Kahuna
03-03-08, 19:35
Wat heeft de film met de bezetting te maken?

Had je een ander punt dan?

Ik vind het trouwens erg zielig voor het hondje. Nare mensen zijn het.

barfly
03-03-08, 19:38
Ik hoop dat deze dappere strijder snel met z'n fiets op een bermbom rijdt :duim:

IbnRushd
03-03-08, 19:48
Had je een ander punt dan?



Ja, ik had een heel ander punt. Had je dat niet verwacht? Of dacht je dat elke Marokkaan met zo'n soortgelijke topic andere tendensen heeft?

Good Kahuna
03-03-08, 19:56
Ja, ik had een heel ander punt. Had je dat niet verwacht? Of dacht je dat elke Marokkaan met zo'n soortgelijke topic andere tendensen heeft?

Als je een heel ander punt had ben ik best benieuwd. Misschien zat ik er wel naast. Ik dacht alleen niet dat je dit plaatste puur uit medelijden voor dat hondje. Wat vind jij dan van dat filmpje?

mulan
03-03-08, 20:03
Als je een heel ander punt had ben ik best benieuwd. Misschien zat ik er wel naast. Ik dacht alleen niet dat je dit plaatste puur uit medelijden voor dat hondje. Wat vind jij dan van dat filmpje?

Een beetje van schuldig tot het tegendeel bewezen is? Geen wonder dat dit zo'n gezellige site is.

Good Kahuna
03-03-08, 20:09
Een beetje van schuldig tot het tegendeel bewezen is? Geen wonder dat dit zo'n gezellige site is.

Schuldig hoezo? Ik geloof niet dat Ibn voor de inval was. Ben wel steeds meer benieuwd wat nou de reden was om dat filmpje te plaatsen.

IbnRushd
03-03-08, 20:12
Als je een heel ander punt had ben ik best benieuwd. Misschien zat ik er wel naast. Ik dacht alleen niet dat je dit plaatste puur uit medelijden voor dat hondje. Wat vind jij dan van dat filmpje?

Gewoon, ik plaatste de topic zonder andere bijbedoelingen. Kun je dat niet voorstellen?

Verder vind ik het walgelijk wat dat mislukte wezen heeft gedaan. Maar dat leek me wel duidelijk.

mark61
03-03-08, 20:12
Boeiend topic maar zo. Ik kom net uit de rimboe binnenvallen en vraag me zomaar af wat hier nou eigenlijk gebeurt. Zuur zuur zuur

Tinky
03-03-08, 20:38
Nu ik dit heb gezien begrijp ik eindelijk dat de inval in Irak een vreselijke vergissing was :moe:

Wat een verschrikkelijke mentaliteit van die soldaat. In één woord BAH:fpotver:

Wortel
04-03-08, 06:02
Boeiend topic maar zo. Ik kom net uit de rimboe binnenvallen en vraag me zomaar af wat hier nou eigenlijk gebeurt. Zuur zuur zuur

Wat hier naar mijn idee gebeurt zijn verveling en balorigheid waar weerloze dieren voor mogen bloeden. Die pup ziet er uit alsof hij net drie weken oud is. Dat zie je ook aan de houding van het dier, want deze houding nemen puppies aan als ze door hun moeder in hun nekvel worden gepakt om verplaatst te worden. Normaal nestgedrag van de pup, dus, zoals een mensenbaby ook zo zijn reflexen heeft. Die hondenmoeder is ook in de buurt, want die hoor je op de achtergrond blaffen omdat haar nest verstoord wordt. Een pup mag pas van zijn moeder gescheiden worden als hij minstens acht weken oud is. Deze oorlogsheld heeft, kortom, een hondenbaby een zeer flink trauma bezorgd naar mensen toe, als het de val dat ravijn al overleefd heeft. Daarbij speelt hij ook nog eens een erg lullig toneelstukje want hij zegt pal voordat hij de pup wegslingert: "Oh, oh, ik struikel, ik struikel..."
Dit soort lafheden plegen soldaten overigens vaker als ze zich vervelen. In Vietnam schoten mitrailleurschutters van die Huey-helikopters uit balorigheid waterbuffels en olifanten dood, terwijl ze overvlogen alsof ze op de kermis bij een schiettent zaten en in de voormalige Sovjet-Unie schoten straaljagerpiloten op dezelfde manier met hun boordkanonnen ijsberen dood. Om die reden is er daar destijds een generaal ontslagen. Benieuwd wat dit voor gevolgen heeft.

Nog wat fraais voor de liefhebbers.
http://www.youtube.com/watch?v=oOQJQhoIzoE

mark61
04-03-08, 07:24
Wat hier naar mijn idee gebeurt zijn verveling en balorigheid[/url]

Ik verwees eerder naar de locale maroc.nl zoogdierenpopulatie. Het zal best verveling en balorigheid ook zijn.

Charlus
04-03-08, 07:31
Mag ik ook meedoen?

<...>ik had een heel ander punt<...>
Je punt is, dat de soldaat geen Marokkaan/moslim is. Met het filmpje is bewezen dat dierenmishandeling is voorbehouden aan gedegenereerde Westerlingen/niet-moslims.
Wel vreemd dat het filmpje dan niet met een ronkende titel is geplaatst door Kweejs.

mulan
04-03-08, 07:58
Mag ik ook meedoen?

Je punt is, dat de soldaat geen Marokkaan/moslim is. Met het filmpje is bewezen dat dierenmishandeling is voorbehouden aan gedegenereerde Westerlingen/niet-moslims.
Wel vreemd dat het filmpje dan niet met een ronkende titel is geplaatst door Kweejs.

Iedereen kan hier altijd perfect in de hoofden van anderen kijken. Meedoen met die Uri Geller onzin van sbs 6 zou ik zeggen. Ik zag pas geleden op Animal Planet overigens een filmpje van een soldaat die een hondje gered had en die meegenomen had mee terug naar Amerika. Wat is mijn punt nu?

Morosian
04-03-08, 08:07
Ik zag pas geleden op Animal Planet overigens een filmpje van een soldaat die een hondje gered had en die meegenomen had mee terug naar Amerika. Wat is mijn punt nu?

Je punt is dat jij minder de neiging hebt de positieve punten van Westerse soldaten onder de aandacht te brengen dan dan anderen de neiging hebben om de negatieve punten onder de aandacht te brengen.

Althans, dat is mijn interpretatie.

Overigens vind ik het filmpje ziek. Van mij mag de betreffende soldaat het hondje achterna.

mulan
04-03-08, 08:14
Je punt is dat jij minder de neiging hebt de positieve punten van Westerse soldaten onder de aandacht te brengen dan dan anderen de neiging hebben om de negatieve punten onder de aandacht te brengen.

Althans, dat is mijn interpretatie.

Overigens vind ik het filmpje ziek. Van mij mag de betreffende soldaat het hondje achterna.

FOUT! Overigens was die opbouw van die zin nergens voor nodig. Ik heb er hoofdpijn door gekregen die te ontcijferen.

En dat soort filmpjes kijk ik nooit. Ik bespaar mezelf dat. Egoistisch ja.

naam
04-03-08, 08:14
Wie was hier nu de hond? Sardisme begint bij het mishandelen van dieren. Seriemoordenaars zijn vaak in hun jeugd bezig geweest met dierenmishandeling. Als je tot dit soort daden in staat bent zonder maar met je ogen te blinken en daar totaal niets bij voelt (ga ik even van uit gezien zijn reactie), dan wil je niet weten wat je als mens te wachten staat als je zo'n persoon tegen komt.

Charlus
04-03-08, 08:49
Mag ik ook meedoen?

Je punt is, dat de soldaat geen Marokkaan/moslim is. Met het filmpje is bewezen dat dierenmishandeling is voorbehouden aan gedegenereerde Westerlingen/niet-moslims.
Wel vreemd dat het filmpje dan niet met een ronkende titel is geplaatst door Kweejs.
Iedereen kan hier altijd perfect in de hoofden van anderen kijken. Meedoen met die Uri Geller onzin van sbs 6 zou ik zeggen. Ik zag pas geleden op Animal Planet overigens een filmpje van een soldaat die een hondje gered had en die meegenomen had mee terug naar Amerika. Wat is mijn punt nu?
Ibn Rushd schreef dat hij een punt had, maar gaf niet aan om welk punt het ging. Ik deed alleen een suggestie.

Charlus
04-03-08, 08:52
Je punt is dat jij minder de neiging hebt de positieve punten van Westerse soldaten onder de aandacht te brengen dan dan anderen de neiging hebben om de negatieve punten onder de aandacht te brengen.

Althans, dat is mijn interpretatie.

Overigens vind ik het filmpje ziek. Van mij mag de betreffende soldaat het hondje achterna.
FOUT! Overigens was die opbouw van die zin nergens voor nodig. Ik heb er hoofdpijn door gekregen die te ontcijferen.<...>
Ik begreep 'm meteen, zonder hoofdpijn.

IbnRushd
04-03-08, 11:05
Mag ik ook meedoen?

Je punt is, dat de soldaat geen Marokkaan/moslim is. Met het filmpje is bewezen dat dierenmishandeling is voorbehouden aan gedegenereerde Westerlingen/niet-moslims.
Wel vreemd dat het filmpje dan niet met een ronkende titel is geplaatst door Kweejs.

Ach, de tweede achterdochtige Hollander. Na het lezen van je reactie begrijp ik de Wildersaanhangers steeds beter.

Enne, nee, je mag niet meedoen. Staat beetje onbeleefd om eerst een vraag te stellen en dan meteen toch een suggestie doen. Maar ja, dat is typisch iets .. eh.. 'Wilders', of moet ik, geheel in jouw trend, autochtone Hollanders zeggen?

mark61
04-03-08, 11:16
Meanwhile weten we na al dat geleuter nog steeds niet waar dit topic precies voor dient.

H.P.Pas
04-03-08, 11:18
Meanwhile weten we na al dat geleuter nog steeds niet waar dit topic precies voor dient.

Vergelijk het met krenten uitdelen op het Spui.

Witte78
04-03-08, 11:34
Wat ik hier opmerkelijk aan vind is dat de Amerikanen zich ontzettend druk maken om een puppy, terwijl wat de Irakese bevolking allemaal overkomt kan ze blijkbaar niet zoveel kan schelen.

mark61
04-03-08, 11:57
Vergelijk het met krenten uitdelen op het Spui.

Is dat een officiële bezigheid van iemand? Of is het gewoon ter adstructie?

mark61
04-03-08, 11:59
Wat ik hier opmerkelijk aan vind is dat de Amerikanen zich ontzettend druk maken om een puppy, terwijl wat de Irakese bevolking allemaal overkomt kan ze blijkbaar niet zoveel kan schelen.

Qua niveau in de schepping komen ze in de American mind ongeveer op hetzelfde uit.

Ergens, in de verte, heeft het iets weg van Soedanezen die demonstreren uit bezorgdheid over de ontwikkeling van de cinematografie in Hoelanda, terwijl het eigen land in brand staat en er honderdduizenden creperen.

H.P.Pas
04-03-08, 12:14
Is dat een officiële bezigheid van iemand? Of is het gewoon ter adstructie?


Het laatste.


Koosje Koster
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Koosje Koster was als studente één van de prominente leden van de beweging van Provo in de jaren '60.

Haar naam zal altijd verbonden blijven met het uitdelen van krenten aan het publiek op het Spui in Amsterdam in 1966: ()
De politie was totaal onvoorbereid op zo'n actie en wist niet hoe ze moest reageren. Oud-commissaris Leendert Dorst verwoordde het zo:

"De politie had geen antwoord op die ludieke acties. Bij zo'n happening liep bijvoorbeeld een meisje, Koosje Koster, krentjes uit te delen. Wat moest je daar nou mee? Wij wisten niet waar dat allemaal om draaide en of je dat nou serieus moest nemen. En als je in uniform geen houding kunt bepalen dan wordt het wel heel moeilijk. Het enige antwoord was toen dat Koosje werd gearresteerd".

Koster werd afgevoerd, ontkleed en lange tijd verhoord. Na discussies in de Tweede Kamer moest verantwoordelijk hoofdcommissaris van der Molen uiteindelijk het veld ruimen.



Voor het kantongerecht is Koosje in deze veroordeeld voor het opvoeren van een openbare vertoning zonder een daartoe vereiste vergunning.
Haar return on investment in mediale aandacht per krent is waarschijnlijk ongeëvenaard in de wereldgeschiedenis.

mark61
04-03-08, 13:01
Voor het kantongerecht is Koosje in deze veroordeeld voor het opvoeren van een openbare vertoning zonder een daartoe vereiste vergunning.
Haar return on investment in mediale aandacht per krent is waarschijnlijk ongeëvenaard in de wereldgeschiedenis.

OK, weer wat geleerd. Schunnige affaire trouwens. Waar was dat ontkleden precies voor?

H.P.Pas
04-03-08, 13:47
Schunnige affaire trouwens.
Het werkte toen wel, dat stemt een beetje weemoedig.
'C'est le ridicule que tue'. Toen was dat nog zo, dat is nu over heb ik de indruk.


Waar was dat ontkleden precies voor?

Kinnesinne, officieel zal er wel naar drugs gezocht zijn.
Dat betekent, dat het Koosje 10 punten heeft opgeleverd, want zo werkte provo's marihuette-spel. Een symbolisch ritueel rond wiet, blow, gras en hennep. De regels waren vaag maar een arrestatie was goed voor 10 bonuspunten, dat stond vast.

mark61
04-03-08, 13:56
Het werkte toen wel, dat stemt een beetje weemoedig.
'C'est le ridicule que tue'. Toen was dat nog zo, dat is nu over heb ik de indruk.

Ja, dat denk ik ook.


Kinnesinne, officieel zal er wel naar drugs gezocht zijn.
Dat betekent, dat het Koosje 10 punten heeft opgeleverd, want zo werkte provo's marihuette-spel. Een symbolisch ritueel rond wiet, blow, gras en hennep. De regels waren vaag maar een arrestatie was goed voor 10 bonuspunten, dat stond vast.

:)

mulan
04-03-08, 14:28
Ik begreep 'm meteen, zonder hoofdpijn.

Impressive!! Jij moet wel de slimste zijn hier.

mulan
04-03-08, 14:30
Meanwhile weten we na al dat geleuter nog steeds niet waar dit topic precies voor dient.

Moet dat eigenlijk? Overigens is dit nu gewoon op internet hot news. Misschien rechtvaardigd dat het het openen van een topic of misschien moeten we gewoon een motivatie gaan geven bij het openen van een topic :maf3:

Charlus
04-03-08, 14:34
Impressive!! Jij moet wel de slimste zijn hier.
Misschien op H.P.Pas na. Mark61 gooit af en toe ook hoge ogen.

mulan
04-03-08, 14:38
Misschien op H.P.Pas na. Mark61 gooit af en toe ook hoge ogen.

Niet zo bescheiden. :vreemd: Ik denk dat ook zij zullen erkennen dat jij de beste en slimste bent.

Charlus
04-03-08, 14:41
<...>Niet zo bescheiden. :vreemd: Ik denk dat ook zij zullen erkennen dat jij de beste en slimste bent.
Behalve de beste en slimste ben ik ook het meest bescheiden.

mark61
04-03-08, 14:42
Moet dat eigenlijk? Overigens is dit nu gewoon op internet hot news. Misschien rechtvaardigd dat het het openen van een topic of misschien moeten we gewoon een motivatie gaan geven bij het openen van een topic :maf3:

Ja, dat moet. Je bedoelt dat je net zo goed willekeurige topics op de site kan pleuren, gewoon, omdat het nou eenmaal kan?

Wat is/zijn de criteria voor hot news op internet? Is dat anders dan 'gewoon' hot news?

Als het bericht niet voor zichzelf spreekt ligt het voor de hand erbij te vertellen wat er zo bijzonder aan is. Dit bericht is om te beginnen geen bericht, maar een amateurfilmpje en, hoe gruwelijk ook, gaat in feite nergens over.

H.P.Pas
04-03-08, 14:50
Niet zo bescheiden. :vreemd: Ik denk dat ook zij zullen erkennen dat jij de beste en slimste bent.

:brozac: Wat zal ik er van zeggen.

Man muss zwar nicht bekloppt sein um in diesem Forum zu posten, aber es erleichtert die Sache ungemein.

knuppeltje
04-03-08, 16:08
:brozac: Wat zal ik er van zeggen.

Man muss zwar nicht bekloppt sein um in diesem Forum zu posten, aber es erleichtert die Sache ungemein.

Ik heb af en toe de indruk dat er hier veel te weinig wordt geklopt. :wijs:

Morosian
04-03-08, 16:59
Het is me nog steeds onduidelijk wat de bedoeling van dit topic is, maar ik heb inmiddels al wel even gekeken of dit soort zaken vaker voorkomt. En ja, het blijkt zelfs iets te zijn dat door de culturen heen geliefd is bij het leger: beestje pesten.

Bijgaande link laat twee (Irakese?) soldaten zien die een trucje kunnen met een kip. Er is kennelijk publiek bij deze demonstratie aanwezig, want er klinkt luid applaus na afloop.

http://www.youtube.com/watch?v=uZzV5gKyIDI

mulan
04-03-08, 17:43
Het is me nog steeds onduidelijk wat de bedoeling van dit topic is, maar ik heb inmiddels al wel even gekeken of dit soort zaken vaker voorkomt. En ja, het blijkt zelfs iets te zijn dat door de culturen heen geliefd is bij het leger: beestje pesten.

Bijgaande link laat twee (Irakese?) soldaten zien die een trucje kunnen met een kip. Er is kennelijk publiek bij deze demonstratie aanwezig, want er klinkt luid applaus na afloop.

http://www.youtube.com/watch?v=uZzV5gKyIDI

Zijn soldaten niet gewoon aggressieve mannen die sowieso tot alles in staat zijn. Ze zitten immers niet in die gezellige branch omdat ze niet van geweld houden. Hun werk bestaat uit geweld...hun entertainment schijnbaar ook.

Joesoef
04-03-08, 17:50
Het is me nog steeds onduidelijk wat de bedoeling van dit topic is, maar ik heb inmiddels al wel even gekeken of dit soort zaken vaker voorkomt. En ja, het blijkt zelfs iets te zijn dat door de culturen heen geliefd is bij het leger: beestje pesten.

Bijgaande link laat twee (Irakese?) soldaten zien die een trucje kunnen met een kip. Er is kennelijk publiek bij deze demonstratie aanwezig, want er klinkt luid applaus na afloop.


Dat truukje leerde je in het Nederlandse leger ook, niets bijzonders.

gaan we nu een wedstrijdje doen wie wel of niet het ergste is? GVD ik weet niet hoeveel kinderen sterven er in die rotoorlog en we gaan ons druk maken om een paar zwakzinnige idioten die een puppy mishandelen. Wat denken jullie wel niet, dat daar soldaten rondlopen die ze allemaal op een rijtje hebben?

mulan
04-03-08, 17:57
Dat truukje leerde je in het Nederlandse leger ook, niets bijzonders.

gaan we nu een wedstrijdje doen wie wel of niet het ergste is? GVD ik weet niet hoeveel kinderen sterven er in die rotoorlog en we gaan ons druk maken om een paar zwakzinnige idioten die een puppy mishandelen. Wat denken jullie wel niet, dat daar soldaten rondlopen die ze allemaal op een rijtje hebben?

Ieuw..Wat is het nut van zo'n truukje . Dat je moet leren overleven als je alleen bent in de middle of nowhere ..ok.. maar een kip uitelkaar trekken of wat ze ook doen daar..:cheefbek:

Nu is het zielig voor de puppy maar het is idd eerder het idee hoe gestoord die gasten zijn. Verveling gecombineerd met agressie en een psychische stoornis en voila. Ze zetten al die shit ook nog eens op internet want er zijn een tal van dit soort filmpjes en dan heb ik het niet over dieren maar over Irakese burgers inclusief kinderen die ze lopen te treiteren en mishandelen zoniet doden. Trots zijn ze erop.

Den-Kosta
04-03-08, 18:59
Dat truukje leerde je in het Nederlandse leger ook, niets bijzonders.

gaan we nu een wedstrijdje doen wie wel of niet het ergste is? GVD ik weet niet hoeveel kinderen sterven er in die rotoorlog en we gaan ons druk maken om een paar zwakzinnige idioten die een puppy mishandelen. Wat denken jullie wel niet, dat daar soldaten rondlopen die ze allemaal op een rijtje hebben?

:verwarrend:

Morosian
05-03-08, 08:19
gaan we nu een wedstrijdje doen wie wel of niet het ergste is?

Het is typerend dat jij het meteen weer als zodanig interpreteert. Het hullie-zullie-denken. Probeer er toch eens van los te komen man, niet alles is een westrijd.

Joesoef
05-03-08, 16:43
Het is typerend dat jij het meteen weer als zodanig interpreteert. Het hullie-zullie-denken. Probeer er toch eens van los te komen man, niet alles is een westrijd.


Het was een vraag, ik beweer niets. Wie de schoen past trekt hem aan.....

Morosian
05-03-08, 17:14
Ik heb de schoen gepast, maar hij was te groot. Mijn tenen zijn denk ik wat korter.