PDA

Bekijk Volledige Versie : Boycot Wilders vanauit je huiskamer!! Hoe? Lees 't hier!



zerozerotolerance
05-03-08, 16:46
Beste 'geloofsrespecterenden',

Met dit mailtje wil ik jullie allen verzoeken om de zender die de film 'Fitna' van Wilders uitzend op een vreedzame manier te boycotten door het voor minimaal een maand te verwijderen uit de omroepenlijst van jullie televisie, zodat zij inkomsten uit onder andere reclames etc mislopen en wij onze stem kunnen laten horen, want ze kunnen het meten door naar de kijkcijfers te kijken. Ik hoop op jullie medewerking, want alle beetjes helpen, bovendien: “Be the change you want to see in the world”, aldus de vreedzame activist (en nog veel meer) Ghandi. Stuur dit mailtje vooral door!




SELAMS....

Joesoef
05-03-08, 16:48
:blond:

zerozerotolerance
05-03-08, 16:53
excuseer?

Slinger
05-03-08, 16:55
Beste 'geloofsrespecterenden',

Met dit mailtje wil ik jullie allen verzoeken om de zender die de film 'Fitna' van Wilders uitzend op een vreedzame manier te boycotten door het voor minimaal een maand te verwijderen uit de omroepenlijst van jullie televisie, zodat zij inkomsten uit onder andere reclames etc mislopen en wij onze stem kunnen laten horen, want ze kunnen het meten door naar de kijkcijfers te kijken. Ik hoop op jullie medewerking, want alle beetjes helpen, bovendien: “Be the change you want to see in the world”, aldus de vreedzame activist (en nog veel meer) Ghandi. Stuur dit mailtje vooral door!




SELAMS....

Ik zet hem op één!

zerozerotolerance
05-03-08, 17:01
Ik zet hem op één!

Is ook een optie!

Koala64
05-03-08, 20:33
Waarom boycotten? We weten nog niet eens wat er in die film te zien zal zijn. Bovendien is door alle ophef vooraf en de hijgerige media de aandacht dermate gewekt dat dit een gepasseerd station is.

Beter gewoon kijken en daarna een goede maatschappelijke discussie. Zo mag hij uitleggen waarom hij de bijbel en de thora, waar ook vreselijke dingen in staan, buiten schot laat.
Of schouders ophalen en doorlopen, kan ook.

zerozerotolerance
06-03-08, 08:35
Waarom boycotten? We weten nog niet eens wat er in die film te zien zal zijn. Bovendien is door alle ophef vooraf en de hijgerige media de aandacht dermate gewekt dat dit een gepasseerd station is.

Beter gewoon kijken en daarna een goede maatschappelijke discussie. Zo mag hij uitleggen waarom hij de bijbel en de thora, waar ook vreselijke dingen in staan, buiten schot laat.
Of schouders ophalen en doorlopen, kan ook.

Nu blijkt dat niemand het wil uitzenden is dit onderwerp inderdaad niet meet van toepassing. Verder is het zo dat Wilders iedere discussie uit de weg gaat en goede contacten heeft met de Israelische ambassade én is hij zelf christelijk, dus of die discussie over de Thora of Bijbel er komt, I don´t think so. Verder is het absurd dat men over elk onderwerp tegenwoordig een maatschappelijke discussie wil houden, want hoe moeilijk is het nou om te weten of beledigen goed is of niet.

Tomas
06-03-08, 08:41
...want hoe moeilijk is het nou om te weten of beledigen goed is of niet.

Dat is best wel moeilijk. Mag je neo-nazi's beledigen? In ieder geval zou ik dan wel een veilige afstand kiezen. Mag je in het openbaar uitleggen wat de onzin is achter scientology? Of moet je zodra iemand iets tot een religie bestempeld iedere kritische vraag verbieden op basis van beledigen? Of vind je dat bij scientology en neo-nazi's je wel kritisch mag zijn, omdat dat geen religies zijn die uit het midden-oosten komen? En mag je duas wel budhisten beledigen door ze polytheisten te noemen bv. Of omdat ze te klein zijn, met te weinig aanhagers. Dus nag je ook mormonen en jehova's getuigen beledigen. Of shie'ten net nog wel, maar soenieten net niet. Nee, is echt niet zo makkelijk.