PDA

Bekijk Volledige Versie : Moskee beklad met hakenkruizen



IbnRushd
07-03-08, 16:46
Moskee beklad met hakenkruizen

donderdag 06 maart 2008

ZEIST (RTV Utrecht) - In winkelcentrum De Klomp in Zeist is een moskee vannacht ondergeklad met hakenkruizen en white-powertekens. De gemeente heeft met afschuw gereageerd en heeft inmiddels de beladen graffity laten verwijderen.

De Zeister loco-burgemeester Van Kuijk heeft donderdagmorgen direct een bezoek aan de moskee gebracht om zijn medeleven te betuigen.

Aanvankelijk wilden politie en gemeente de bekladding stil houden, gezien de commotie over de film van Geert Wilders die eind deze maand uitkomt. De politie heeft nog geen idee wie er achter zit.

nieuwsfeit.nl

Olive Yao
07-03-08, 19:50
Veel mensen kun je zien als marionetten aan touwtjes. De touwtjes zijn hun primitieve impulsen plus invloeden van buiten. Als je hun gedrag met zulke ogen ziet wordt het erg belachelijk.

Ik lach hier niet om.

AdamRon
08-03-08, 11:29
Ik denk dat dit het werk is van en stelletje Pubers die cool willen zijn tegenover hun vriendjes... Ze moeten stevige straffen krijgen..

Het is aan de Moskeegangers om kalm te blijven wat overegens wenselijk is voor alle partijen.

Op een paar Kleuters daargelaten.. die zien weer een heugeljke reden om auto's in de fik te steken..

Stakkers, ze zien niet dat ze op een gegeven moment buitengesloten worden door hun eigen bevolkings groepen

Tinky
08-03-08, 11:54
Ik denk dat dit het werk is van en stelletje Pubers die cool willen zijn tegenover hun vriendjes... Ze moeten stevige straffen krijgen..

Het is aan de Moskeegangers om kalm te blijven wat overegens wenselijk is voor alle partijen.

Op een paar Kleuters daargelaten.. die zien weer een heugeljke reden om auto's in de fik te steken..

Stakkers, ze zien niet dat ze op een gegeven moment buitengesloten worden door hun eigen bevolkings groepen

Jij weet echt veel man. Ik neem aan dat je de stakkers kent of iemand kent dieze kent. Of heb je op een andere manier toegang tot deze informatie. Of kun je gewoon heel goed zuigen uit je dikke duim?