PDA

Bekijk Volledige Versie : Albanese man (moslim) slaat zoon wegens relatie met Belgisch meisje (katholiek).



Marsipulami
10-03-08, 01:18
Albanese man slaat zoon wegens relatie met Belgisch meisje

Een Albanees van 57 jaar die in Luik woont, is zondag ter beschikking gesteld van het Luikse parket omdat hij zijn zoon van 17 had geslagen. De Albanese vader verweet de jongeman dat hij een vriendin had die geen moslim was.


De 57-jarige vader werd verhoord na een klacht van zijn zoon. De jongen had als vriendin een Belgisch meisje van dezelfde leeftijd. Hun relatie beviel de vader niet, die er alles aan deed om de relatie te doen ophouden. Toen de zoon dat weigerde, sloeg de vader hem.

De vader werd daarop door de politie opgepakt. Hij verklaarde dat zijn zoon, een moslim zoals hij, zich niet mocht binden aan een Belgisch meisje dat dan bovendien nog katholiek was, omdat ze niet dezelfde cultuur noch dezelfde mentaliteit had als hen. De man voegde daar nog aan toe dat hij leefde in die geestesgesteldheid en dat dit zo zou zijn tot aan zijn dood.

Hij werd ter beschikking gesteld van het parket wegens slagen en verwondingen.

ronald
10-03-08, 02:51
Gaat Belgie nu stoer doen dat ze ook een geval van "familiewraak" hebben? Of is dit een Belgische versie van Romeo en Julia?

super ick
10-03-08, 08:29
Gaat Belgie nu stoer doen dat ze ook een geval van "familiewraak" hebben? Of is dit een Belgische versie van Romeo en Julia?

Wat een wereldnieuws. Heel Belgie ligt overhoop.

daddy
10-03-08, 12:31
Een Belg is met vakantie in Schotland.Tijdens een wandeling ontmoet hij een schaapherder met een grote kudde schapen.De Belg vraagt aan de herder, als ik raad uit hoeveel schapen jouw kudde bestaat, mag ik er dan een hebben? Ja hoor, zegt de herder. Waarop de Belg zegt 167 stuks.
Dat is precies goed. de Belg bedankt de herder, zoekt een mooi schaap uit en loopt weg met het dier over zijn schouder. De herder rent achter de Belg aan, en vraagt: als ik raad, uit welke land jij komt, mag ik dan mijn hond terug?

super ick
10-03-08, 12:41
Een Belg is met vakantie in Schotland.Tijdens een wandeling ontmoet hij een schaapherder met een grote kudde schapen.De Belg vraagt aan de herder, als ik raad uit hoeveel schapen jouw kudde bestaat, mag ik er dan een hebben? Ja hoor, zegt de herder. Waarop de Belg zegt 167 stuks.
Dat is precies goed. de Belg bedankt de herder, zoekt een mooi schaap uit en loopt weg met het dier over zijn schouder. De herder rent achter de Belg aan, en vraagt: als ik raad, uit welke land jij komt, mag ik dan mijn hond terug?

Heb je ook nog grappen van NA de 2e WO?

Bloosje
10-03-08, 12:52
Heb je ook nog grappen van NA de 2e WO?


:rood: