PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkaanse jongens vaak misbruikt



super ick
10-03-08, 17:25
Marokkaanse jongens vaak misbruikt
Van onze verslaggeefster

De politie moet de namen van pedoseksuelen openbaar maken. Dat zegt het Amsterdams Centrum Buitenlanders (ACB), dat een notitie schreef over seksueel misbruik van met name Marokkaanse jongens.

Een flink aantal signalen geeft reden tot zorg. Eén ervan is dat uit onderzoek blijkt dat 1 op de 10 Marokkaanse jongens zegt ooit seksueel misbruikt te zijn. Andere signalen zijn ook verontrustend: de zichtbare aanwezigheid van zeer jonge allochtone jongens op het Centraal Station en in de Amsterdamse parken, die gelden als afwerkplekken.

Onderzoeker Oebele Kooistra van het ACB wil dat er meer aandacht komt voor seksueel misbruik van allochtone jongens. Hij wil dat de politie gaat registeren uit welke bevolkingsgroep een aangifte afkomstig is, want nu is via de politiegegevens niet na te gaan of Marokkaanse jongens inderdaad vaak misbruikt worden. Als ze al aangifte doen, zegt het ACB. Want de politie moet ook beter zijn best gaan doen om jongeren te begeleiden en ze te beschermen tegen repercussies.

Veel Marokkaanse jongens zijn gevoelig voor beloningen in geld, een slaapplaats of aandacht, schrijft Kooistra in zijn gisteren verschenen notitie. ,,Marokkaanse jongens zijn oververtegenwoordigd als slachtoffer van seksueel misbruik door pedoseksuelen en prostitutie, omdat zij vaker dan andere jongens op straat rondhangen. Maar ook omdat ze ’goed in de markt liggen’. Volgens Kooistra moet er binnen de homobeweging een discussie komen over het misbruik van Marokkaanse jongens. ,,Het is een publiek geheim dat oudere pedoseksuelen veelvuldig gebruik maken van Marokaanse jongens.” Volgens Kooistra geven deze oudere mannen de jongens ’aan elkaar door’. Hij vermoedt zelfs dat deze praktijken een basis vormen voor de agressie van Marokkaanse jongens ten opzichte van homo’s.

1973Tanger
10-03-08, 17:32
Marokkaanse jongens vaak misbruikt
Van onze verslaggeefster

De politie moet de namen van pedoseksuelen openbaar maken. Dat zegt het Amsterdams Centrum Buitenlanders (ACB), dat een notitie schreef over seksueel misbruik van met name Marokkaanse jongens.

Een flink aantal signalen geeft reden tot zorg. Eén ervan is dat uit onderzoek blijkt dat 1 op de 10 Marokkaanse jongens zegt ooit seksueel misbruikt te zijn. Andere signalen zijn ook verontrustend: de zichtbare aanwezigheid van zeer jonge allochtone jongens op het Centraal Station en in de Amsterdamse parken, die gelden als afwerkplekken.

Onderzoeker Oebele Kooistra van het ACB wil dat er meer aandacht komt voor seksueel misbruik van allochtone jongens. Hij wil dat de politie gaat registeren uit welke bevolkingsgroep een aangifte afkomstig is, want nu is via de politiegegevens niet na te gaan of Marokkaanse jongens inderdaad vaak misbruikt worden. Als ze al aangifte doen, zegt het ACB. Want de politie moet ook beter zijn best gaan doen om jongeren te begeleiden en ze te beschermen tegen repercussies.

Veel Marokkaanse jongens zijn gevoelig voor beloningen in geld, een slaapplaats of aandacht, schrijft Kooistra in zijn gisteren verschenen notitie. ,,Marokkaanse jongens zijn oververtegenwoordigd als slachtoffer van seksueel misbruik door pedoseksuelen en prostitutie, omdat zij vaker dan andere jongens op straat rondhangen. Maar ook omdat ze ’goed in de markt liggen’. Volgens Kooistra moet er binnen de homobeweging een discussie komen over het misbruik van Marokkaanse jongens. ,,Het is een publiek geheim dat oudere pedoseksuelen veelvuldig gebruik maken van Marokaanse jongens.” Volgens Kooistra geven deze oudere mannen de jongens ’aan elkaar door’. Hij vermoedt zelfs dat deze praktijken een basis vormen voor de agressie van Marokkaanse jongens ten opzichte van homo’s.

Hier is dan weer geen verontwaardiging over. Niemand die zich hier over opwind of stelling neemt. Pleziertjes voor overwegend oudere mannen wordt geen stobreed in de weg gelegd. Dit diendt zelfs als verklaring voor agressiviteit van misbruikte jongeren ten opzichte van homo's ter afsluiting.

VerbalSmaeel
10-03-08, 18:03
Hier is dan weer geen verontwaardiging over. Niemand die zich hier over opwind of stelling neemt. Pleziertjes voor overwegend oudere mannen wordt geen stobreed in de weg gelegd. Dit diendt zelfs als verklaring voor agressiviteit van misbruikte jongeren ten opzichte van homo's ter afsluiting.
Juist. Vuile pedosexuele flikkers. Wanneer gaan de NAVO-bondgenoten dit volk eens vergiftigen met uraniumbombardementen?

Slinger
10-03-08, 18:39
Hier is dan weer geen verontwaardiging over. Niemand die zich hier over opwind of stelling neemt. Pleziertjes voor overwegend oudere mannen wordt geen stobreed in de weg gelegd. Dit diendt zelfs als verklaring voor agressiviteit van misbruikte jongeren ten opzichte van homo's ter afsluiting.

Wat helpt het of we ons hieroverover opwinden? Die Marokkaanse rotjochies doen toch wat ze willen en de ouders kunnen of willen blijkbaar niet goed op hun kinderen passen. Wat dat geweld tegen homo's betreft, dat zou best eens de goede verklaring kunnen zijn.

1973Tanger
10-03-08, 18:57
Wat helpt het of we ons hieroverover opwinden? Die Marokkaanse rotjochies doen toch wat ze willen en de ouders kunnen of willen blijkbaar niet goed op hun kinderen passen. Wat dat geweld tegen homo's betreft, dat zou best eens de goede verklaring kunnen zijn.

Die agressiviteit kan ook de oorzaak wezen van al dat misbruik door die viespeuken?

VerbalSmaeel
10-03-08, 18:57
Wat helpt het of we ons hieroverover opwinden? Die Marokkaanse rotjochies doen toch wat ze willen en de ouders kunnen of willen blijkbaar niet goed op hun kinderen passen. Wat dat geweld tegen homo's betreft, dat zou best eens de goede verklaring kunnen zijn.
Dat laatste is zinloos gespeculeer, aangezien ook in de achterhoek veelvuldig autochtone potenrammers actief zijn.

Walgelijk dat je Marokkaanse kinderen die misbruikt worden rotjochies noemt en impliciet aangeeft dat de ouders schuld hebben aan pedofiele praktijken. En dat allemaal in één alinea waarin je op geen enkel manier je verontwaardiging laat blijken over de pedofiele dader en het Marokkaanse kind. Kennelijk kun je gewoon geen sympathie opbrengen voor mensen met een Marokkaanse achtergrond en kies je ervoor om ze te dehumaniseren. Zal wel weer te maken hebben met de relatie Westerse dader- islamitisch kind, waar je je al eerder bewezen hebt geen sympathie te kunnen opbrengen voor platgebombardeerde islamitische kinderen.

:kotsen:

888
10-03-08, 19:12
Dit is al >15 jaar bekend, alleen jammer dat dit weinig in de media wordt belicht dat ze eigenlijk de grote slachtoffers zijn van Nederlandse pedofielen.

David
10-03-08, 19:37
Het meeste misbruik gebeurt thuis, door vaders, broers of ooms.

Zal bij Marokkanen ook wel zo zijn.
Is ook makkelijk, met die zwijgcultuur.

Qaiys
10-03-08, 20:31
Hij vermoedt zelfs dat deze praktijken een basis vormen voor de agressie van Marokkaanse jongens ten opzichte van homo’s.

Ze jagen als het ware op marokkaanse kinderen en laten ze niet met rust. Sommige jongens kunnen daar niet tegen als ze weer eens benaderd worden door de zoveelste pedo-homo en kunnen ze soms door het lint gaan.

In mijn buurt had je bijvoorbeeld een homo die jonge jongens van een jaar of 15 in zijn huis probeerde te lokken door altijd hash te hebben en die uit te delen. Die heeft vaak een paar tikken gekregen.

David
10-03-08, 20:46
Ze jagen als het ware op marokkaanse kinderen en laten ze niet met rust. Sommige jongens kunnen daar niet tegen als ze weer eens benaderd worden door de zoveelste pedo-homo en kunnen ze soms door het lint gaan.

In mijn buurt had je bijvoorbeeld een homo die jonge jongens van een jaar of 15 in zijn huis probeerde te lokken door altijd hash te hebben en die uit te delen. Die heeft vaak een paar tikken gekregen.

Oh ja, dat verhaal weer. :hihi:
V&D was het toch?

mark61
10-03-08, 20:57
Oh ja, dat verhaal weer. :hihi:
V&D was het toch?

Ik ziet hem nog zo rennen. En dan die Vrije Volkabonnees, of was het het AD, die hebben me een partij klappen opgelopen :hihi:


Ik vind het altijd zo'n vaag verhaal, ff ontopic. Ik ben zeker weer verdorven als ik stel dat hier sprake is van vrijwilligheid. Of dat leuk is is een ander verhaal. Vrijwel geen kind wordt buiten op klaarlichte dag ontvoerd en verkracht, dat is meteen groot nieuws. Omdat de politie eraan te pas komt.

Familie en omgeving, daar moet je zijn als je misbruik wilt bestrijden. En vandaar de grote Stilte.

David
10-03-08, 21:23
Ik ziet hem nog zo rennen. En dan die Vrije Volkabonnees, of was het het AD, die hebben me een partij klappen opgelopen :hihi:


Ik vind het altijd zo'n vaag verhaal, ff ontopic. Ik ben zeker weer verdorven als ik stel dat hier sprake is van vrijwilligheid. Of dat leuk is is een ander verhaal. Vrijwel geen kind wordt buiten op klaarlichte dag ontvoerd en verkracht, dat is meteen groot nieuws. Omdat de politie eraan te pas komt.

Familie en omgeving, daar moet je zijn als je misbruik wilt bestrijden. En vandaar de grote Stilte.

Het blijft een goed verhaal, Schaap & V&D & de homo's.
Ik vertel het nog vaak, nog steeds met veel succes.

Qaiys
10-03-08, 21:25
Opvallend is dat de autochtone prikkers deze topic niet serieus nemen en andere daders aanwijzen dan waar het artikel op doelt. De familie en/of het misbruikte kind heeft het gedaan.

David
10-03-08, 21:28
Opvallend is dat de autochtone prikkers deze topic niet serieus nemen en andere daders aanwijzen dan waar het artikel op doelt. De familie en/of het misbruikte kind heeft het gedaan.

Erg hè, die autochtonen?
En dat na al die jaren.

ronald
10-03-08, 21:38
Opvallend is dat de autochtone prikkers deze topic niet serieus nemen en andere daders aanwijzen dan waar het artikel op doelt. De familie en/of het misbruikte kind heeft het gedaan.


Ik ben het met je eens. De funzige op sex beluste misbruiker overtreedt dubbel de zwakke jongeren: misbruik jongeren en misbruik sociaal zwakkeren. Dat de misbruikten worden verweten voor dat waarvoor de maatschappij verantwoordelijk is, is hen nog een keer verkrachten.

IbnRushd
10-03-08, 21:39
Opvallend is dat de autochtone prikkers deze topic niet serieus nemen en andere daders aanwijzen dan waar het artikel op doelt. De familie en/of het misbruikte kind heeft het gedaan.

Inderdaad opvallend. Maar ja, aan de andere kant gaat 't om Marokkaanse jongens. Die zijn onder veel autochtoonse ogen niet zoveel waard als een autochtoons kind. Of het is vrijwillig of het is de schuld van de ouders. Pedoseksuelen hebben in die casu geen enkel schuld. Ten minste zo lees ik 't.

H.P.Pas
10-03-08, 21:46
Opvallend is dat de autochtone prikkers deze topic niet serieus nemen en andere daders aanwijzen dan waar het artikel op doelt.
Ze nemen jou niet serieus. Dat is niet hetzelfde.

mark61
10-03-08, 21:50
Het blijft een goed verhaal, Schaap & V&D & de homo's.
Ik vertel het nog vaak, nog steeds met veel succes.

Jah het krijgt vanzelf een werkelijkheidsgehalte, als je het maar lang genoeg doorvertelt. Tis net oral history.

Toe grootvader, vertel nog eens van de avonturen van Zwarte Schaap.

mark61
10-03-08, 21:51
Opvallend is dat de autochtone prikkers deze topic niet serieus nemen en andere daders aanwijzen dan waar het artikel op doelt. De familie en/of het misbruikte kind heeft het gedaan.

Opvallend hoe jouw begrijpend leesvermogen achteruit holt.

Dat je als een gek in de ontkenning schiet valt niet op. Dat zijn we gewend.

mark61
10-03-08, 21:58
Inderdaad opvallend. Maar ja, aan de andere kant gaat 't om Marokkaanse jongens. Die zijn onder veel autochtoonse ogen niet zoveel waard als een autochtoons kind. Of het is vrijwillig of het is de schuld van de ouders. Pedoseksuelen hebben in die casu geen enkel schuld. Ten minste zo lees ik 't.

Jij hebt ook al een begrijpend leesgebrek.

IbnRushd
10-03-08, 22:06
Jij hebt ook al een begrijpend leesgebrek.

Ja, vertel?

mark61
10-03-08, 22:19
Ja, vertel?


Oorspronkelijk geplaatst door IbnRushd
Inderdaad opvallend. Maar ja, aan de andere kant gaat 't om Marokkaanse jongens. Die zijn onder veel autochtoonse ogen niet zoveel waard als een autochtoons kind. Of het is vrijwillig of het is de schuld van de ouders. Pedoseksuelen hebben in die casu geen enkel schuld. Ten minste zo lees ik 't.

Je verzint wat over wat 'autochtonen' over Marokkaanse jongens vinden. Waar haal je het vandaan? Haatdragende, op niets gebaseerde crap.

Ja, uit het warrige en verhullende topicartikel blijkt desondanks duidelijk dat het om vrijwillige contacten gaat. Over de bulk van het kindermisbruik, dat plaats vindt in het gezin en omgevingen als school, verenigingen e.d., geen woord.

Dat dat van de kant van de volwassene in het verhaal meestal, maar niet altijd, een al dan niet ranzige misdaad is staat buiten kijf. De vraag is die naar wilsbekwaamheid. Een volwassene die met een 16-jarige met diens volledige instemming sexueel contact heeft overtreedt geen enkele wet. Dat sommige danwel veel mensen dat fout en vies en nog wat vinden is een feit. Meestal speelt religie een grote rol in de meningvorming.

Ik heb het niet over ouders gehad, behalve dat inderdaad vaders dadergroep nr. 1 zijn, als het om meisjes gaat iig. Verder is er de kwestie van misbruik van Marokkaanse jongetjes door oudere Marokkaanse jongens in Utrecht; vzv ik me kan herinneren was er hier toen geen enkele verontwaardiging te bekennen van Marokkaanse prikkers; het onderzoek loopt nog, maar vordert moeizaam door het taboe en de bijbehorende zwijgzaamheid.

Dus hoe jij leest, ik zou het niet weten. Niet best iig.

Qaiys
10-03-08, 22:27
Ze nemen jou niet serieus. Dat is niet hetzelfde.

Dat betwijfel ik, als je ziet hoe heftig en hoe vaak ze het over mij hebben dan doet mij dat vermoeden dat ze mij wel degelijk serieus nemen. Oke ik geef toe ze proberen mij vaak op de korrel te nemen en mij te banaliseren, maar uiteindelijk komt dat alleen omdat ze me heel serieus nemen. Iemand die je niet serieus neemt laat je namelijk links liggen.

Maar dat terzijde,

Los van het feit of ze mij wel of niet serieus nemen, ook de inhoud c.q uitkomsten van het artikel worden gezien hun reakties niet serieus genomen en gebagatelliseerd.

Anyhow genoeg daarover gehad, mijn persoon en de reakties die ik bij de eau d'och-tonen oproep zouden van minder belang moeten zijn.

ronald
10-03-08, 22:43
Je verzint wat over wat 'autochtonen' over Marokkaanse jongens vinden. Waar haal je het vandaan? Haatdragende, op niets gebaseerde crap.

Ja, uit het warrige en verhullende topicartikel blijkt desondanks duidelijk dat het om vrijwillige contacten gaat. Over de bulk van het kindermisbruik, dat plaats vindt in het gezin en omgevingen als school, verenigingen e.d., geen woord.

Dat dat van de kant van de volwassene in het verhaal meestal, maar niet altijd, een al dan niet ranzige misdaad is staat buiten kijf. De vraag is die naar wilsbekwaamheid. Een volwassene die met een 16-jarige met diens volledige instemming sexueel contact heeft overtreedt geen enkele wet. Dat sommige danwel veel mensen dat fout en vies en nog wat vinden is een feit. Meestal speelt religie een grote rol in de meningvorming.

Ik heb het niet over ouders gehad, behalve dat inderdaad vaders dadergroep nr. 1 zijn, als het om meisjes gaat iig. Verder is er de kwestie van misbruik van Marokkaanse jongetjes door oudere Marokkaanse jongens in Utrecht; vzv ik me kan herinneren was er hier toen geen enkele verontwaardiging te bekennen van Marokkaanse prikkers; het onderzoek loopt nog, maar vordert moeizaam door het taboe en de bijbehorende zwijgzaamheid.

Dus hoe jij leest, ik zou het niet weten. Niet best iig.


Ik denk niet dat we het hier hebben over eventuele misbruik thuis. Het stuk gaat over misbruik van mn jongens buitenshuis. Verenigingen, school, thuis, eigen groep is een ander verhaal aan dit soort banale praktijken. Dit verhaal staat gewoon op zichzelf. Door wie "verleid" en dus misbruikt? 16 jaar vind ik helemaal geen grens van wilsbekwaamheid in deze. Hier gillen ze al moord en brand als een paar bij 14 of 15 besluiten te trouwen btw. Niet Marokkanen zelf die met geld en goederen verleiden denk ik. Wie blijven er over die met geld en dergelijke verleiden en/of namen door te geven van gemakkelijke slachtoffers? "Vrijwillig" vertaal je nu wel erg wrang. Als dit al jaren een probleem is dan heeft de overheid toch net zo gedoogd als ze dat over prostitutie doet? Als een Oudkerk "misbruik" maakt van een heroinehoer dan staat heel Nederland ervan op zijn kop. Wordt er wat aan die heroineprostitutie gedaan? Werd er iets aan die jongeren prostitutie gedaan? Daar gaat het om want zo langzamerhand is dit ook al in de gedoogzone beland en dat is minder best. Ik denk niet dat je in de praktijk hebt gezien wat dat allemaal uithaalt. In de hulpverlening ben ik zulke praktijken genoeg tegen gekomen.

mark61
10-03-08, 22:48
Dat betwijfel ik, als je ziet hoe heftig en hoe vaak ze het over mij hebben dan doet mij dat vermoeden dat ze mij wel degelijk serieus nemen. Oke ik geef toe ze proberen mij vaak op de korrel te nemen en mij te banaliseren, maar uiteindelijk komt dat alleen omdat ze me heel serieus nemen. Iemand die je niet serieus neemt laat je namelijk links liggen.

Jouw persoon neem ik al jaren niet meer serieus. Maar aangezien sommige van jouw zieke ideetjes wijdverbreid zijn vind ik het wel belangrijk daar weerwoord tegen te leveren. Voor den volke, zogezegd.

Maar het is waar, net als bij Wilders moet je je afvragen of het dienstig is iemand's ideeën te bestrijden, of dat dat eerder averechts werkt. Vooral gezien het feit dat die ideeën te belachelijk voor woorden zijn. En de ventileerder ervan zich voelt groeien naarmate hij weersproken wordt, maar dat is niet zo'n belangrijke overweging.


Los van het feit of ze mij wel of niet serieus nemen, ook de inhoud c.q uitkomsten van het artikel worden gezien hun reakties niet serieus genomen en gebagatelliseerd.

Je liegt weer.

Een artikel heeft overigens geen 'uitkomsten'. Dat is versluierend taalgebruik om te impliceren dat je er harde conclusies uit zou kunnen afleiden. Geslepen ben je wel, maar niet geslepen genoeg of ik ontmasker je wel. c.q. :haha:

Het artikel is een warrig geheel van onderling strijdige, op niets gebaseerde veronderstellingen. Blijkbaar op grond van een persbericht van het ACB, zo'n otherwise door jou altijd verfoeide subsidiehoer. Als zo'n hoer toevallige een keer wat beweert wat jou wel aanstaat, is het opeens een serieus bericht. Ammehoela, Schapie.

mark61
10-03-08, 22:59
Ik denk niet dat we het hier hebben over eventuele misbruik thuis.

Precies! De, excusez le mot, hamvraag is: waarom niet?

Als het common knowledge is dat het overgrote deel van het misbruik thuis en in de omgeving plaatsvindt, gepleegd door bekenden van het slachtoffer. Heb jij daar een goede verklaring voor?


16 jaar vind ik helemaal geen grens van wilsbekwaamheid in deze.

Jij niet, de wetgever wel. Dat wil zeggen dat die wet ooit door een meerderheid van de Tweede Kamer en de Eerste Kamer der Staten-Generaal is aangenomen. Als dat je niet bevalt moet je op een partij stemmen die destijds tegen heeft gestemd.


Hier gillen ze al moord en brand als een paar bij 14 of 15 besluiten te trouwen btw.

Yep, dat lijkt mij niet te vergelijken. Welke 14-jarige 'beslist' daar nou toe? Maar goed, we dwalen af.


Niet Marokkanen zelf die met geld en goederen verleiden denk ik.

Nee, dat schat ik ook niet. Die betalen er niet voor.


Wie blijven er over die met geld en dergelijke verleiden en/of namen door te geven van gemakkelijke slachtoffers?

Hoezo gemakkelijk? Het gaat hier om jongens die dat zelf opzoeken. Ze worden niet thuis benaderd, op school of de sportclub, maar op CS. Je dacht dat ze forensen zijn?


"Vrijwillig" vertaal je nu wel erg wrang.

Wrang it may be, toch is het de waarheid.


Als dit al jaren een probleem is dan heeft de overheid toch net zo gedoogd als ze dat over prostitutie doet?

Als dit een probleem is. Over het bestaan en de eventuele omvang is niets bekend. Het artikel staat bol van de speculatie en noemt geen enkele bron.


Als een Oudkerk "misbruik" maakt van een heroinehoer dan staat heel Nederland ervan op zijn kop.

Terecht.


Wordt er wat aan die heroineprostitutie gedaan?

Nee, geen ruk, en dat is een schande.


Werd er iets aan die jongeren prostitutie gedaan?

Dan moeten er eerst verboden zaken worden geconstateerd. Aangezien er blijkbaar niemand aangifte doet is er formeel geen probleem waar justitie op kan reageren. Prostitutie is niet verboden, al ontduiken ze ws. de belasting.


Ik denk niet dat je in de praktijk hebt gezien wat dat allemaal uithaalt. In de hulpverlening ben ik zulke praktijken genoeg tegen gekomen.

Jij kent die minderjarige Marokkaanse jongens wel? Vertel ons maar wat, dat is allicht betrouwbaarder dan dat flutartikel hierboven.

Qaiys
10-03-08, 23:10
Jouw persoon neem ik al jaren niet meer serieus. Maar aangezien sommige van jouw zieke ideetjes wijdverbreid zijn vind ik het wel belangrijk daar weerwoord tegen te leveren. Voor den volke, zogezegd.

Maar het is waar, net als bij Wilders moet je je afvragen of het dienstig is iemand's ideeën te bestrijden, of dat dat eerder averechts werkt. Vooral gezien het feit dat die ideeën te belachelijk voor woorden zijn. En de ventileerder ervan zich voelt groeien naarmate hij weersproken wordt, maar dat is niet zo'n belangrijke overweging.

Mijn persoon en mijn gedachten zijn één. Ik zie duidelijk dat mijn persoon en mijn gedachten worden bestreden.

Wat is overigens mijn zieke idee in deze topic?

Belachelijke ideeen zou ik niet al teveel tijd aan besteden, als je mijn ideen belachelijk vindt dan raad ik je aan om daar niet al teveel tijd aan te besteden. Ik ren niet graag achter anderen aan, ik laat ze liever achter mij aanlopen. :)



Je liegt weer.

Een artikel heeft overigens geen 'uitkomsten'. Dat is versluierend taalgebruik om te impliceren dat je er harde conclusies uit zou kunnen afleiden. Geslepen ben je wel, maar niet geslepen genoeg of ik ontmasker je wel. c.q. :haha:

Het artikel is een warrig geheel van onderling strijdige, op niets gebaseerde veronderstellingen. Blijkbaar op grond van een persbericht van het ACB, zo'n otherwise door jou altijd verfoeide subsidiehoer. Als zo'n hoer toevallige een keer wat beweert wat jou wel aanstaat, is het opeens een serieus bericht. Ammehoela, Schapie

Hou op met het uiten van loze krachttermen. Het is toch overduidelijk dat je de uitkomsten van het onderzoek en inhoud van het artikel niet serieus neemt. Dat bevestig je met deze reaktie overduidelijk.

Voor de rest zit je er naast met dat geslepenheid. Ik heb gewoon mijn zin niet goed afgemaakt. Zoals je van mij gewend bent noem ik vaak verschillende zaken achter elkaar. De zin die ik wilde maken was als volgt:

Los van het feit of ze mij wel of niet serieus nemen, ook de inhoud van het artikel c.q uitkomsten van het onderzoek worden gezien hun reakties niet serieus genomen en gebagatelliseerd.

maar het werd zo:

Los van het feit of ze mij wel of niet serieus nemen, ook de inhoud c.q uitkomsten van het artikel worden gezien hun reakties niet serieus genomen en gebagatelliseerd.

Ik was er niet uit of ik het een onderzoek moest noemen of de uitkomsten van het artikel. Er staat namelijk onderzoeker vandaar dat ik dacht dat er een onderzoek moest zijn geweest. Voor de veiligheid heb ik ze beiden willen noemen maar ik vergat onderzoeker erbij te zetten.

Dus je complottheorie en veronderstelling wat ik allemaal in mijn 'geslepenheid' allemaal van plan was berust op een te ver gaand fantasie.

Anyhow, ik moet helaas weer constanteren dat het weer over mijn persoon gaat.:fpetaf:

Iglo
10-03-08, 23:12
Het blijft een goed verhaal, Schaap & V&D & de homo's.
Ik vertel het nog vaak, nog steeds met veel succes.
Dat klinkt als een kwaliteitsverhaal, is dat nog steeds te vinden op dit forum?

Witte78
11-03-08, 07:16
Het, is een zieke boel. Ik vraag me alleen af wat er tegen te doen is als het niet strafbaar is.

mark61
11-03-08, 07:48
Het, is een zieke boel. Ik vraag me alleen af wat er tegen te doen is als het niet strafbaar is.

Ik stel me voor dat ouders hun kinderen zó opvoeden dat ze geen ongebreidelde materialistische consumptieslaven worden. Als ik moet begrijpen dat ze dit doen voor materieel gewin. In mijn tijd nam je dan een krantenwijk : opa:

Als het daadwerkelijk om 'slaapplaatsen' of 'aandacht' gaat zoals het artikel stelt is er ook iets misgegaan thuis, dat kinderen dan blijkbaar van huis weglopen.

Ik denk verder dat het wat schemerig is; homosexuele gevoelens kunnen ook een rol spelen.

Slinger
11-03-08, 08:11
Dat laatste is zinloos gespeculeer, aangezien ook in de achterhoek veelvuldig autochtone potenrammers actief zijn.

Walgelijk dat je Marokkaanse kinderen die misbruikt worden rotjochies noemt en impliciet aangeeft dat de ouders schuld hebben aan pedofiele praktijken. En dat allemaal in één alinea waarin je op geen enkel manier je verontwaardiging laat blijken over de pedofiele dader en het Marokkaanse kind. Kennelijk kun je gewoon geen sympathie opbrengen voor mensen met een Marokkaanse achtergrond en kies je ervoor om ze te dehumaniseren. Zal wel weer te maken hebben met de relatie Westerse dader- islamitisch kind, waar je je al eerder bewezen hebt geen sympathie te kunnen opbrengen voor platgebombardeerde islamitische kinderen.

:kotsen:


Ik denk dat het in essentie toch een opvoedingsprobleem is. Die jochies zwerven vanaf zeer jonge leeftijd op straat, ook 's nachts. De ouders hebben blijkbaar niet de energie om hun gangen na te gaan en te controleren hoe ze aan allerlei geld en goederen komen.

mark61
11-03-08, 08:39
Begint te lezen, dit is een vorig onderzoek over het onderwerp. Of liever, op de site is niets recenters over het onderwerp te vinden.

http://www.acbkenniscentrum.nl/upload/UserFiles/Image/Jongenshuilennietdef-1.doc

Witte78
11-03-08, 10:03
Ik stel me voor dat ouders hun kinderen zó opvoeden dat ze geen ongebreidelde materialistische consumptieslaven worden. Als ik moet begrijpen dat ze dit doen voor materieel gewin. In mijn tijd nam je dan een krantenwijk : opa:

Als het daadwerkelijk om 'slaapplaatsen' of 'aandacht' gaat zoals het artikel stelt is er ook iets misgegaan thuis, dat kinderen dan blijkbaar van huis weglopen.

Ik denk verder dat het wat schemerig is; homosexuele gevoelens kunnen ook een rol spelen.

Het lijkt er dus op dat het probleem een gelijksoortige oorzaak heeft als de overlast dat door een deel van de Marokkaanse jeugd veroorzaakt wordt. Maar wat kan de overheid hier aan doen?
Kinderen uit families halen waarvan de opvoeding niet adequaat geacht wordt? Dat lijkt me ook niet zo fris, als het al haalbaar is.
Ouders beter voorlichten? Zijn er al niet vele subsidies naar dit soort projectjes gegaan? En helpt het?
Of die ouwe viezeriken aanpakken door de wet te wijzigen. Maar dat is alleen maar symptoombestrijding, en ook hier is de vraag hoe effectief dat in de praktijk zal zijn.
Persoonlijk zie ik niet echt in hoe de overheid dit op kan lossen.


Als reactie op de beschuldigingen van Marokkanen aan autochtonen, ik heb meer het idee dat het een verschil van opvatting van vrijheid is. Zoals in het andere topic besnijdenis gelijk gesteld wordt aan plasticchirurgie, wordt in dit topic dit misbruik gelijk gesteld aan verkrachting. De meeste westerlingen zien echter een essentieel verschil, namelijk dat van vrije wil. Ik denk dat daarom ook de verontwaardiging nogal meevalt. Zouden deze jongens tegen hun wil verkracht worden, zou het een ander verhaal zijn.

lihoed
11-03-08, 12:44
Het misbruik van Nederlandse jongetjes staat toch nog altijd op nummero 1.
Meestal door ouders, broers, ooms en buren.Hoe vaak horen we het wel niet op het nieuws en kranten, bijna dagelijks.
Dit artikeltje over misbruikte Marokkanen is voor mij ongeloofwaardig.

There are three kinda lies; lies, fucking lies and statistics.

super ick
11-03-08, 12:48
Hier is dan weer geen verontwaardiging over. Niemand die zich hier over opwind of stelling neemt. Pleziertjes voor overwegend oudere mannen wordt geen stobreed in de weg gelegd. Dit diendt zelfs als verklaring voor agressiviteit van misbruikte jongeren ten opzichte van homo's ter afsluiting.

Je bent de eerste die reageert, dus we wachten nog even af of de verontwaardiging toe neemt.

Het is slechts 1 persoon die een VERMOEDEN uitspreekt.
Dit dient dus niet ter verklaring van.
Blijven nuanceren aub.

groeten,

Dirk

super ick
11-03-08, 12:51
Ze jagen als het ware op marokkaanse kinderen en laten ze niet met rust. Sommige jongens kunnen daar niet tegen als ze weer eens benaderd worden door de zoveelste pedo-homo en kunnen ze soms door het lint gaan.

In mijn buurt had je bijvoorbeeld een homo die jonge jongens van een jaar of 15 in zijn huis probeerde te lokken door altijd hash te hebben en die uit te delen. Die heeft vaak een paar tikken gekregen.

Door een enkel voorbeeld te schetsen zet je de zaak nog niet in het juiste perspectief.

super ick
11-03-08, 13:02
Het, is een zieke boel. Ik vraag me alleen af wat er tegen te doen is als het niet strafbaar is.

Het stuk gaat hoofdzakelijk over jongens die min of meer in de homoprostitutie zitten, al zullen ze zelf niet zo bestempelt willen worden.

Officieel is straatprostitutie verboden. Dus ook voor homoseksuelen. Alleen de aanpak in de praktijk. (al kan de gemiddelde huidige agent uitstekend fungeren als lokhomoschandknaap maar dat ter zijde :) )

Ook kan ik uit het stuk niet opmaken of het overgrote deel minderjarig is. Er wordt alleen gesproken van zeer jonge jongens.
Het lijkt mij overigens sterk dat deze jongens hetero zijn en voor de vergoeding naar het C.S. gaan. De vergoeding kan meespelen maar kan nooit het enige zijn. Voor een hetrero is de grens over het algemeen behoorlijk groot om met een man sex te hebben. Tenminste als ik even namens mijzelf mag spreken.
Deze jongens worden niet gedwongen of van straat geroofd maar bieden zichzelf aan.

Rest mij nog, volkomen overbodig, op te merken dat als het hier minderjarigen betreft er keihard opgetreden moet worden. Als er iets is dat ik niet kan uitstaan dan is dat pedofilie en in het bijzonder de argumentatie om het goed te lullen. Die is er namelijk nooit.

p.s.
Nergens lees ik over misbruik thuis of in de familie. Dat is een andere discussie. Personen die die link wel willen leggen moeten dit onderbouwen en niet met veronderstellingen komen.

mark61
11-03-08, 14:16
Het misbruik van Nederlandse jongetjes staat toch nog altijd op nummero 1.
Meestal door ouders, broers, ooms en buren.Hoe vaak horen we het wel niet op het nieuws en kranten, bijna dagelijks.
Dit artikeltje over misbruikte Marokkanen is voor mij ongeloofwaardig.

There are three kinda lies; lies, fucking lies and statistics.

Zo werkt dat. Als je iets hoort dat je niet bevalt, zeg je gewoon dat het niet waar is. Ogen en oren stijf dicht en hard neuriën, dan gaat het vast weg.

Volgens Schaap is hier trouwens sprake van 'onderzoek'.

Er is geen taboe onder Marokkanen? Etc.

mark61
11-03-08, 14:18
Nergens lees ik over misbruik thuis of in de familie. Dat is een andere discussie.

Waarom is dat een andere discussie, vroeg ik al eerder? Het is minder erg?

lihoed
11-03-08, 14:41
Er is geen taboe onder Marokkanen? Etc.

Ik zeg niet dat het niet voorkomt,het komt alleen zo vaak voor als dat er mensen door de bliksem worden getroffen.

knuppeltje
11-03-08, 14:57
Ik zeg niet dat het niet voorkomt,het komt alleen zo vaak voor als dat er mensen door de bliksem worden getroffen.

Het onweert wel veel bij jou denk.

naam
11-03-08, 14:58
Ik zeg niet dat het niet voorkomt,het komt alleen zo vaak voor als dat er mensen door de bliksem worden getroffen.


It is estimated that nearly 2000 people a year get hit by lightning around the world, and of these it is believed that between 25 - 33 percent of people die. Injuries arise from the electrical damage, intense heat and mechanical damage that lightning can generate, interestingly however, strike survivors often fare better than victims of other electrical injuries.

2000 vind ik veel.

super ick
11-03-08, 15:10
Waarom is dat een andere discussie, vroeg ik al eerder? Het is minder erg?

Je mag het zo breed trekken als je wilt.
Misbruik is misbruikt tensotte.
Laten we het over wegmisbruikers hebben.

super ick
11-03-08, 15:17
http://www.transact.nl/uploads/content/LLallochtonenhg2006.pdf

lihoed
11-03-08, 15:35
It is estimated that nearly 2000 people a year get hit by lightning around the world, and of these it is believed that between 25 - 33 percent of people die. Injuries arise from the electrical damage, intense heat and mechanical damage that lightning can generate, interestingly however, strike survivors often fare better than victims of other electrical injuries.

2000 vind ik veel.


oh jee..ben je gaan googlen. Je weet dondersgoed wat ik bedoel.
Typisch smurfengedrag.

H.P.Pas
11-03-08, 16:02
Ik zeg niet dat het niet voorkomt,het komt alleen zo vaak voor als dat er mensen door de bliksem worden getroffen.

http://www.acbkenniscentrum.nl/uploa...nnietdef-1.doc


In het recente onderzoek ‘Seks onder je 25e’ onder jongeren van De Graaf et al (2005) vonden de onderzoekers dat 1 op de 10 jongens van Marokkaanse en Turkse achtergrond ervaring hadden als slachtoffer van seksuele dwang (significant vaker dan andere groepen rapporteerden zij dat zij ook wel eens dwang uitoefenden).


In 80% van de gevallen van misbruik is de dader een man. In 40% van de gevallen is het een bekende (vader, broer, ooms, leerkracht, buurman).

mark61
11-03-08, 18:49
Je mag het zo breed trekken als je wilt.
Misbruik is misbruikt tensotte.
Laten we het over wegmisbruikers hebben.

Heel grappig.

mark61
11-03-08, 18:51
Ik zeg niet dat het niet voorkomt,het komt alleen zo vaak voor als dat er mensen door de bliksem worden getroffen.

Bron?

naam
11-03-08, 20:06
oh jee..ben je gaan googlen. Je weet dondersgoed wat ik bedoel.
Typisch smurfengedrag.


Waar heb jij je cijfers dan vandaan?

azulay
11-03-08, 21:50
aaaa

azulay
11-03-08, 22:02
aaaa

super ick
12-03-08, 09:15
Bron?

Een beetje respect hoor. Geloof je hem niet op zijn woord? Moslims liegen niet. Onhou dat goed.

Een beetje respectloos vragen om een bron. Waar slaat dat nu op?

888
12-03-08, 19:26
Het meeste misbruik gebeurt thuis, door vaders, broers of ooms.

Zal bij Marokkanen ook wel zo zijn.
Is ook makkelijk, met die zwijgcultuur.

Heb je ergens statistieken of uit welke bron heb je het vandaan? Kan je eventueel een link geven?

H.P.Pas
12-03-08, 19:28
Kan je eventueel een link geven?
http://www.acbkenniscentrum.nl/uploa...nnietdef-1.doc

Qaiys
12-03-08, 19:51
http://www.acbkenniscentrum.nl/uploa...nnietdef-1.doc


In 80% van de gevallen van misbruik is de dader een man. In 40% van de gevallen is het een bekende (vader, broer, ooms, leerkracht, buurman).


Dan moet je er wel bij vertellen dat die cijfers algemeen zijn naar alle waarschijnlijkheid alleen voor autochtonen en tevens gelden voor sexueel misbruik onder meiden en jongens tezamen, en niet voor jongens alleen. En ook niet voor allochtonen, en al helemaal niet voor Marokkanen.

Daarnaast moet je de kanttekening goed lezen dan zou je zien dat jongens vaker dan meiden extra-familiaal worden misbruikt. Extra familiaal wil zeggen sexueel misbruik buiten de familie, dus niet-familieleden.

² Jongens worden in vergelijking met meisjes vaker extra-familiaal misbruikt. Meisjes vaker intra-familiaal. Jongens worden vaker misbruikt door niet-verwante plegers met een zorgtaak zoals voetbaltrainer en oppas.

Als het misbruikscijfer in het algemeen onder autochtonen 40 % is onder de familie, waaronder vrouwen vaker dan jongens door de familie worden misbruikt dan wil dat zeggen dat het onder jongens nog veel lager is. Het is daarom niet goed om algemene cijfers door te trekken naar Marokkanen.

Daarnaast staat verder in het artikel:

De meeste autochtone en allochtone jongens zijn misbruikt door niet-verwante plegers, meestal pedoseksuele mannen van middelbare leeftijd die in de nabije omgeving van de slachtoffers wonen.

Hoe je het wendt of keert, de meerderheid van de Marokkaanse jongens wordt buiten de familie door pedo-homosexuelen misbruikt.

Dat jij zo met de bronnen speelt en essentiele informatie negeert had ik niet verwacht.

beachboy
07-04-08, 21:31
Wat helpt het of we ons hieroverover opwinden? Die Marokkaanse rotjochies doen toch wat ze willen en de ouders kunnen of willen blijkbaar niet goed op hun kinderen passen. Wat dat geweld tegen homo's betreft, dat zou best eens de goede verklaring kunnen zijn.

Als de jongens in de gaten hebben dat je homo bent dan bieden ze zich zelf soms aan

1973Tanger
07-04-08, 22:25
Als de jongens in de gaten hebben dat je homo bent dan bieden ze zich zelf soms aan


Aanbieden als potenrammer, of bedoel je iets anders?

888
17-04-08, 19:30
http://www.acbkenniscentrum.nl/uploa...nnietdef-1.doc

Thanks!

MaRiaH
17-04-08, 20:14
Ik ben zeker weer verdorven als ik stel dat hier sprake is van vrijwilligheid. Of dat leuk is is een ander verhaal. Vrijwel geen kind wordt buiten op klaarlichte dag ontvoerd en verkracht, dat is meteen groot nieuws. Omdat de politie eraan te pas komt.

Familie en omgeving, daar moet je zijn als je misbruik wilt bestrijden. En vandaar de grote Stilte.


Dan ben ik ook verdorven. Vrijwillig en om geld te verdienen.. dat staat er.
wie weet, misschien worden ze door (marokkaanse) loverboys gedwongen.
ze hangen in ieder geval bij het station, staat er, ze bieden zich aan.
En homo's zijn niet per definitie verkrachters en pedosexueel.

Dus doe ik mee met jouw verdorven gedachtengoed.

mark61
17-04-08, 20:21
Dus doe ik mee met jouw verdorven gedachtengoed.


Zo dan. Partners in crime.

MaRiaH
17-04-08, 20:31
Zo dan. Partners in crime.

't bloed kruipt waar het nie aan kan..:melig2:

mark61
17-04-08, 20:37
't bloed kruipt waar het nie aan kan..:melig2:

Genetisch verdoemd zeker :jammer:

H.P.Pas
17-04-08, 21:44
Genetisch verdoemd zeker :jammer:

Geen toegang tot hoge moraal.:(

mark61
17-04-08, 22:27
Geen toegang tot hoge moraal.:(

Ik mag niet in de Ethische Werkelijkheid :mad:

MaRiaH
17-04-08, 22:32
Ik mag niet in de Ethische Werkelijkheid :mad:

Jij wil toch ook niet in zo'n elite clubje? :ego:

mark61
17-04-08, 22:34
Ik zeg niet dat het niet voorkomt,het komt alleen zo vaak voor als dat er mensen door de bliksem worden getroffen.

Dat weet jij omdat

mark61
17-04-08, 22:34
Jij wil toch ook niet in zo'n elite clubje? :ego:

Het schijnt er FanTasTisch te zijn. Zelf zit ik liever in Zuid-Afrika :vreemd:

MaRiaH
17-04-08, 22:39
Het schijnt er FanTasTisch te zijn. Zelf zit ik liever in Zuid-Afrika :vreemd:

kan ik me voorstellen... heb net de foto's bekeken.
Waar stond jij nou? :melig2:

mark61
17-04-08, 22:39
kan ik me voorstellen... heb net de foto's bekeken.
Waar stond jij nou? :melig2:

Net buiten beeld :ego:

MaRiaH
17-04-08, 22:41
Net buiten beeld :ego:


:fpuh:

H.P.Pas
17-04-08, 22:46
Dat weet jij omdat

Hij er wel in mag.

mark61
17-04-08, 22:47
:fpuh:


Jah eh iemand moet die foto's nemen. Oh nee, dat was ik niet :hihi:

888
24-04-08, 18:49
Ik ziet hem nog zo rennen. En dan die Vrije Volkabonnees, of was het het AD, die hebben me een partij klappen opgelopen :hihi:


Ik vind het altijd zo'n vaag verhaal, ff ontopic. Ik ben zeker weer verdorven als ik stel dat hier sprake is van vrijwilligheid. Of dat leuk is is een ander verhaal. Vrijwel geen kind wordt buiten op klaarlichte dag ontvoerd en verkracht, dat is meteen groot nieuws. Omdat de politie eraan te pas komt.

Familie en omgeving, daar moet je zijn als je misbruik wilt bestrijden. En vandaar de grote Stilte.

Overdag gebeurt ontvoering ook. Meestal gaat dit in een fractie van seconden door echte professionals.

arifi
07-07-09, 17:37
Als de jongens in de gaten hebben dat je homo bent dan bieden ze zich zelf soms aan

Haha,ongelooflijk wat zijn jullie misselijkmakend.
Ik ga naar aanleiding van je reactie dat je homo bent?
En dat je je zelf aanbiedt aan pedo's?
Of ben je zelf een pedo en meegemaakt dat jonge jongetjes zich bij je aanbieden?
Wat ik wel weet is dat een van de 2 opties de waarheid is in jou geval.
Anders kan je onmogelijk zo een reactie geven.

fisherman1969
07-07-09, 20:13
Hier is dan weer geen verontwaardiging over. Niemand die zich hier over opwind of stelling neemt. Pleziertjes voor overwegend oudere mannen wordt geen stobreed in de weg gelegd. Dit diendt zelfs als verklaring voor agressiviteit van misbruikte jongeren ten opzichte van homo's ter afsluiting.

Nee de pleziertjes voor overwegend oudere mannen wordt geen strobreed in de weg gelegd volgens jou ??kijk ff de pakkans is klein geeft ooit een van deze kleine skunks hun niet aan?? of vinden deze homo,tjes in spe het zelf soms lekker ??en hun ouders vragen die zich niet af hoe het kleine tuig aan hun mobieltjes enz enz komen ???
DOE ER DAN WAT AAN EN HOUDT JE KOTERS THUIS !!
Kunnen ze ook hun agressieviteit botvieren op hun ouders meubulair ,man hou toch eens op met je vingerte wijzen terwijl je weet waar de oorzaak zit !! ik hoor je niet over de minderjarigen meisjes die de hoer spelen ? die zijn er namelijk niet of nouwlijks want de moeten thuis zitten of anders trappen hun broertjes ze wel naar huis :fuckit2:
Zo nu mag jij weer , kijk ff in Marokko niet vergeten hoor !:)

fisherman1969
07-07-09, 20:37
Dat laatste is zinloos gespeculeer, aangezien ook in de achterhoek veelvuldig autochtone potenrammers actief zijn.

Walgelijk dat je Marokkaanse kinderen die misbruikt worden rotjochies noemt en impliciet aangeeft dat de ouders schuld hebben aan pedofiele praktijken. En dat allemaal in één alinea waarin je op geen enkel manier je verontwaardiging laat blijken over de pedofiele dader en het Marokkaanse kind. Kennelijk kun je gewoon geen sympathie opbrengen voor mensen met een Marokkaanse achtergrond en kies je ervoor om ze te dehumaniseren. Zal wel weer te maken hebben met de relatie Westerse dader- islamitisch kind, waar je je al eerder bewezen hebt geen sympathie te kunnen opbrengen voor platgebombardeerde islamitische kinderen.

:kotsen:
Ik kots graag met je mee als je gelijk zou hebben ,het aanbod beantwoord aan de vraag en ook omgekeerd .
En in al je verontwaardiging eindig je natuurlijk weer op het verdervelijke WESTEN!
Waartoe ook de Achterhoek deel van maakt maar bieden de Achterhoekse huftertjes /jochies zich ook in massa aan ?? denk het niet en ook deze autochtone pleuriskoters hebben ouders die het over het algemeen niet erg breed hebben ,uitzonderingen daar gelaten .
Bah altijd de schuld bij autochone leggen en de zielige allochtone kindertjes de hand boven het hoofd houden.
Ik ken gelukkig fantastiche allochtone mensen van Marokkaanse en Turkse afkomst die deze problemenen niet hebben , maar hun minderjarigen kind en kleinkinderen zijn op tijd thuis ,zoals dat heet in Nederland.

tanger'73
07-07-09, 21:26
Nee de pleziertjes voor overwegend oudere mannen wordt geen strobreed in de weg gelegd volgens jou ??kijk ff de pakkans is klein geeft ooit een van deze kleine skunks hun niet aan?? of vinden deze homo,tjes in spe het zelf soms lekker ??en hun ouders vragen die zich niet af hoe het kleine tuig aan hun mobieltjes enz enz komen ???
DOE ER DAN WAT AAN EN HOUDT JE KOTERS THUIS !!
Kunnen ze ook hun agressieviteit botvieren op hun ouders meubulair ,man hou toch eens op met je vingerte wijzen terwijl je weet waar de oorzaak zit !! ik hoor je niet over de minderjarigen meisjes die de hoer spelen ? die zijn er namelijk niet of nouwlijks want de moeten thuis zitten of anders trappen hun broertjes ze wel naar huis :fuckit2:
Zo nu mag jij weer , kijk ff in Marokko niet vergeten hoor !:)

Dank je, maar ik maak geen misbruik van Marokkaanse jongens noch jongens van welke afkomst dan ook. Evenmin zit ik op parkeerterreinen van Lidl zoals je vriend johnie2 hier in afwachting op asfalthoertjes verlegen op een lift met als doel het gewillig in bezit nemen van diens portemonnee.

Verder houd de houdbaarheidsdatum van topic's in de gaten. Het is hier uiteindelijk nieuws van de dag!

fisherman1969
07-07-09, 22:59
Dank je, maar ik maak geen misbruik van Marokkaanse jongens noch jongens van welke afkomst dan ook. Evenmin zit ik op parkeerterreinen van Lidl zoals je vriend johnie2 hier in afwachting op asfalthoertjes verlegen op een lift met als doel het gewillig in bezit nemen van diens portemonnee.

Verder houd de houdbaarheidsdatum van topic's in de gaten. Het is hier uiteindelijk nieuws van de dag!

Precies! en nog weten jullie de ,, oude koeien,, weer uit de sloot te trekken om vooral maar kenbaar te maken dat jullie in wat een door gods verdomd land terecht zijn gekomen!
:):D

Morosian
08-07-09, 09:30
Ik zeg niet dat het niet voorkomt,het komt alleen zo vaak voor als dat er mensen door de bliksem worden getroffen.

De wens is hier weer eens de spreekwoordelijke vader van de bevooroordeelde gedachte.

Uit onderzoek (2007) blijkt 1 op de 10 jongens met een Marokkaanse of Turkse achtergrond slachtoffer van seksuele dwang, vaak in huiselijke kring. (Bron) (http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=233407)

Een blikseminslag is een gebeurtenis die ongeveer 1 op de twee miljoen mensen per jaar persoonlijk treft.