PDA

Bekijk Volledige Versie : Mevrouw met mededeling



David
12-03-08, 09:14
http://www.memritv.org/clip/en/0/0/0/0/0/290/708.htm

naam
12-03-08, 09:22
http://www.memritv.org/clip/en/0/0/0/0/0/290/708.htm


Ze kon er geloof ik zelf ook een beetje om lachen. Er waren immers geen vliegtuigen de Twin Towers binnen gevlogen. Allemaal special effects vanuit Hollywood.

Ik zag ook wat haar onder de voorkant van haar hoofddoek uitkomen, de sloerie.

mark61
12-03-08, 09:24
Ik vind het een beeldige tulband :rood:

Bar
12-03-08, 09:25
Grappige kleutertelevisie hebben ze daar.

We moeten daar nog veel missiewerk doen onder de zwakzinnigen.

The_Grand_Wazoo
12-03-08, 09:41
Zeg, ik zie niemand Egyptische vlaggen verbranden wegens deze Egyptische Wilders. De heilige moederkerk wordt hier van alles en nog wat beticht. Kom op Marsipulami, jeis je in je kruisvaarders outfit en doe d'r wat aan.

mulan
12-03-08, 09:54
Grappige kleutertelevisie hebben ze daar.

We moeten daar nog veel missiewerk doen onder de zwakzinnigen.

Wat is daar??

Interview van 3 jaar geleden ..Maar laat dat de pret niet drukken.
Overigens mag zij toch zeggen wat ze wil. Die ene mafkezerin wafa sultan uit Syrie komt ook op de Arabische tv en dat kind doet weer het tegenovergestelde door iedereen te beledigen die moslim is. Maar daar zul je geen problemen mee hebben.

David
12-03-08, 10:08
Wat is daar??

Overigens mag zij toch zeggen wat ze wil.

Natuurlijk mag ze dat, graag zelfs.
Ik hoop dat ze iedere week met zo'n mededeling komt, ik vind haar énig. :haha:

Olive Yao
12-03-08, 10:14
Tis wel een gemakkelijk doelwit he?

Op Fox news horen amerikanen dagelijks vergelijkbare onzin. Wat de onzin er natuurlijk niet minder om maakt.

Het tweede vaticaanse concilie (eerste helft jaren 1960) was juist een breuk met het verleden. De rkk nam aan dat het rkgodgeloof niet de uitsluitende waarheid is. Maar 100 jaar daarvoor dacht de rkk zo :

syllabus errorum (http://www.rkdocumenten.nl/index.php?docid=816)

The_Grand_Wazoo
12-03-08, 11:36
Wat is daar??

Interview van 3 jaar geleden ..Maar laat dat de pret niet drukken.
Overigens mag zij toch zeggen wat ze wil. Die ene mafkezerin wafa sultan uit Syrie komt ook op de Arabische tv en dat kind doet weer het tegenovergestelde door iedereen te beledigen die moslim is. Maar daar zul je geen problemen mee hebben.

Natuurlijk mag zij. Ze gaat d'r gang maar. Ik ben niet eens beledigd en als ik christen zou zijn waarschijnlijk nog steeds niet, het zou mij hooguit een superieur glimlachje ontlokken.

Charlus
12-03-08, 11:50
<...>Het tweede vaticaanse concilie (eerste helft jaren 1960) was juist een breuk met het verleden. De rkk nam aan dat het rkgodgeloof niet de uitsluitende waarheid is.<...>
Losers. Waarom zou iemand dan nog katholiek worden cq. blijven?

H.P.Pas
12-03-08, 11:58
Losers. Waarom zou iemand dan nog katholiek worden cq. blijven?


Vanwege de sacramenten, die geven een heilsvoorsprong.
Katholieken staan in de pole-position.
No kidding.

Slinger
12-03-08, 12:33
My God, een professor aan het woord...

Ik vind het bijzonder dat geen van de bedenkers en uitvoerders van het plan, het moeten er toch honderden zijn geweest, ooit uit de school heeft geklapt. Die 4000 Joden die net op tijd griep kregen hebben ook altijd hun mond dicht gehouden.

Morosian
12-03-08, 13:08
Hilarisch. Ik weet niet wat ik grappiger vond, de theorieën van de geleerde of het gespeelde ongeloof van de interviewer.

Joesoef
12-03-08, 17:43
Gadver, een blote nek! Zij gaat branden........