PDA

Bekijk Volledige Versie : New 'bin Laden tape' threatens EU



mark61
19-03-08, 22:34
In a new audio message purportedly from Osama bin Laden, the al-Qaeda leader threatens the EU over the publication of cartoons offensive to Muslims.
The taped message appeared on a Islamist website with a still image of bin Laden holding an AK-47.

The voice on it says the cartoons, re-published recently in Danish and other newspapers, were part of a crusade involving Pope Benedict XVI. :hihi: Ik wist dat de paus niet kosjer was, maar dat ie nou ook al cartoons tekent...

The voice has not yet been verified as belonging to bin Laden.

H.P.Pas
19-03-08, 22:36
In a new audio message purportedly from Osama bin Laden, the al-Qaeda leader threatens the EU over the publication of cartoons offensive to Muslims.
The taped message appeared on a Islamist website with a still image of bin Laden holding an AK-47.

The voice on it says the cartoons, re-published recently in Danish and other newspapers, were part of a crusade involving Pope Benedict XVI. :hihi: Ik wist dat de paus niet kosjer was, maar dat ie nou ook al cartoons tekent...

The voice has not yet been verified as belonging to bin Laden.

Wat jammer nou voor Geert.

Tinky
19-03-08, 22:36
In a new audio message purportedly from Osama bin Laden, the al-Qaeda leader threatens the EU over the publication of cartoons offensive to Muslims.
The taped message appeared on a Islamist website with a still image of bin Laden holding an AK-47.

The voice on it says the cartoons, re-published recently in Danish and other newspapers, were part of a crusade involving Pope Benedict XVI. :hihi: Ik wist dat de paus niet kosjer was, maar dat ie nou ook al cartoons tekent...

The voice has not yet been verified as belonging to bin Laden.

Bin Laden heeft nooit bestaan.

mark61
19-03-08, 22:37
Bin Laden heeft nooit bestaan.

Of zou wat strafbaar moeten zijn?

Tinky
19-03-08, 22:41
Of zou wat strafbaar moeten zijn?

Het ontkennen van het bestaan van Bin Laden. Jij bent overigens wel snel

mark61
19-03-08, 22:47
Het ontkennen van het bestaan van Bin Laden. Jij bent overigens wel snel

Je gaat je gang maar. Supersnel.

Umarvlie
20-03-08, 07:41
The voice has not yet been verified as belonging to bin Laden.

"The voice" .. was dat niet Lee Towers... die zat laatst ook al aan tafel bij B&W ... hmmmm riekt naar complot.

mark61
20-03-08, 09:04
"The voice" .. was dat niet Lee Towers... die zat laatst ook al aan tafel bij B&W ... hmmmm riekt naar complot.

Binnenkort komt Peter de Vries met de onthulling.

Umarvlie
20-03-08, 09:06
Binnenkort komt Peter de Vries met de onthulling.


Brr... ik durf niet eens meer naar het toilet zonder eerst de luchtafvoer aan een grondig onderzoek te hebben ontworpen... wie weet waar die cameraatjes tegenwoordig al zitten.

mark61
20-03-08, 10:03
Brr... ik durf niet eens meer naar het toilet zonder eerst de luchtafvoer aan een grondig onderzoek te hebben ontworpen... wie weet waar die cameraatjes tegenwoordig al zitten.

Nee dat was zo'n oude rocker die camera's in de toiletpotten op de dameswc had geïnstalleerd, kom, hoe heet die ook weer, Chuck Berry ofzo.