PDA

Bekijk Volledige Versie : 9/11: The biggest lie in history!



Wizdom
23-03-08, 20:35
YouTube - 911 Loose Change (full-length)

Witte78
23-03-08, 20:40
Mwaa ik ken wel grotere leugens, die al eeuwen, wat zeg ik, millennia, stand houden ;)

daddy
23-03-08, 20:43
Alles is al bekend, alleen doet iedereen alsof z'n neus bloed.

Wizdom
23-03-08, 20:45
Mwaa ik ken wel grotere leugens, die al eeuwen, wat zeg ik, millennia, stand houden ;)

Laat me raden.... Atheisme! Ik sta er ook versteld van... Dat kuddes mensen zich leeg laten lopen....

Witte78
23-03-08, 20:58
Laat me raden.... Atheisme! Ik sta er ook versteld van... Dat kuddes mensen zich leeg laten lopen....

Dat heb je mis. Atheïsme is niet door iemand verzonnen, het is meer een individuele mening. Er is ook geen boek waarin staat hoe en wat. Er kan dus geen sprake zijn van een leugen. Religie daarentegen, is doelbewust door een groep mensen verzonnen, met als doel controle uit te oefenen op andere mensen. Oftewel een leugen.

Wizdom
23-03-08, 21:09
Atheisme is verzonnen door Marx en Darwin... Zie de historie zoals beschreven...

Religie is geen leugen... Religie is een natuurlijke behoefte van de mens... Het is onderdeel van de Schepping... De behoeft om de Schepper te danken voor alles wat hij voor de mens gedaan heeft.... Het is eigenlijk een instinct...

Deze wordt door atheisten kunstmatig veronachtzaamd en onderdrukt... En ja er zijn valse religies net zoals het Atheisme...

En ja er is een WARE GELOOF dat van Mohamed (VZMH) de voortzetting van de eeuwige traditie door Jezus, Mozes, David, Jozef, Jakob, Abraham, Noach, Adam, etc. etc...

Vanaf het jaar 0 zijn er boodschappers geweest die oproepen tot het aanbidden van de enige die aanbeden mag worden.... De Schepper...

Dat heeft niets met invloed te maken... Invloed speelt in alle maatschappijen zowel atheistische als religieuze... Dat is een mens eigen... Als je dat kunt beargumenteren met argumenten van de Schepper heb je alleen wel een beter fundament...

mark61
23-03-08, 21:21
Atheisme is verzonnen door Marx en Darwin... Zie de historie zoals beschreven...

Verzinnen slaat nergens op in dit verband.

Darwin was van huis uit een christen, maar na de dood van zijn dochtertje in 1851 heeft hij zich van de kerk afgekeerd. Terwijl zijn familie op zondagen ter kerke ging, gaf Darwin de voorkeur aan een wandeling. Hij is echter begraven in de Westminster Abbey.


Religie is geen leugen... Religie is een natuurlijke behoefte van de mens...

Het één sluit het ander niet uit. Integendeel.

Witte78
24-03-08, 00:47
Atheisme is verzonnen door Marx en Darwin... Zie de historie zoals beschreven...

Religie is geen leugen... Religie is een natuurlijke behoefte van de mens... Het is onderdeel van de Schepping... De behoeft om de Schepper te danken voor alles wat hij voor de mens gedaan heeft.... Het is eigenlijk een instinct...

Deze wordt door atheisten kunstmatig veronachtzaamd en onderdrukt... En ja er zijn valse religies net zoals het Atheisme...

En ja er is een WARE GELOOF dat van Mohamed (VZMH) de voortzetting van de eeuwige traditie door Jezus, Mozes, David, Jozef, Jakob, Abraham, Noach, Adam, etc. etc...

Vanaf het jaar 0 zijn er boodschappers geweest die oproepen tot het aanbidden van de enige die aanbeden mag worden.... De Schepper...

Dat heeft niets met invloed te maken... Invloed speelt in alle maatschappijen zowel atheistische als religieuze... Dat is een mens eigen... Als je dat kunt beargumenteren met argumenten van de Schepper heb je alleen wel een beter fundament...

Ik vind het altijd wel grappig om te lezen hoe gelovigen elkaar verwijten in leugens te geloven. Wat is trouwens het jaar 0? Welke jaartelling? Of bedoel je met het jaar 0 het jaar dat de eerste profeet benoemd werd? :haha:

edit: oh wacht, ik bedenk ineens dat je gelooft dat de aarde pas ~5000 jaar oud is, laat die vraag maar zitten.

mark61
24-03-08, 00:59
Ik vind het altijd wel grappig om te lezen hoe gelovigen elkaar verwijten in leugens te geloven. Wat is trouwens het jaar 0? Welke jaartelling? Of bedoel je met het jaar 0 het jaar dat de eerste profeet benoemd werd? :haha:

edit: oh wacht, ik bedenk ineens dat je gelooft dat de aarde pas ~5000 jaar oud is, laat die vraag maar zitten.

Ik vind het altijd zo gek dat het dan nu niet 7008 is.

H.P.Pas
24-03-08, 01:32
Religie is geen leugen... Religie is een natuurlijke behoefte van de mens... Het is onderdeel van de Schepping...


Dat is waar.
Anderzijds is de 'Schepping' een onderdeel van de religie.

mark61
24-03-08, 01:37
Dat is waar.
Anderzijds is de 'Schepping' een onderdeel van de religie.

Nou moet je hem niet in zijn staart laten bijten. Das niet aardig van je.

The_Grand_Wazoo
24-03-08, 10:27
Religie is geen leugen... Religie is een natuurlijke behoefte van de mens... Het is onderdeel van de Schepping... De behoeft om de Schepper te danken voor alles wat hij voor de mens gedaan heeft.... Het is eigenlijk een instinct...


Cirkelredenering, iemand?

Slinger
24-03-08, 10:49
Cirkelredenering, iemand?


Als je denkt dat je een gelovige als Wizdom vangt met rationele logica, heb je het mis. Hij heeft namelijk zijn Openbaring die de Absolute Waarheid is. Als jij daar ongerijmdheden in vindt, dan ligt dat aan jouw begripsvermogen dat de Waarheid niet kan vatten.

H.P.Pas
24-03-08, 11:18
Nou moet je hem niet in zijn staart laten bijten. Das niet aardig van je.
Ik ben niet aardig.
Ik ben een weirdo. :moeilijk:

Charlus
24-03-08, 12:09
Ik ben niet aardig.
Ik ben een weirdo. :moeilijk:
Zo ongeveer?
http://www.progarchives.com/album.asp?id=4612