PDA

Bekijk Volledige Versie : 3alim Boucheta is opgepakt in NL



rachidddddd
25-03-08, 14:11
Onze grote 3alim Boucheta is vandaag jammergenoeg opgepakt voor fraude. Al zijn lessen vervallen tot nader order!! Hij is opgepakt met een paar andere broeders voor het stelen van geld van hulpbehoeftigen. Het gaat waarschijnlijk om miljoenen euro's. Er zijn invallen gedaan in Amsterdam, Rotterdam en Schiedam.

Ik ben erg wanhopig, boos, en terleurgesteld, naar wie moeten we luisteren als onze 'voorbeelden' zelf uit stelen gaan en nog wel van hulpbehoeftigen. Dit kan niemand meer goed praten, schandalig. Dit had ik nooit verwacht!

Daarom neem ik bij deze afstand van Boucheta en zijn groepje. Ik bleef eigenlijk alleen nog voor Boucheta aangezien de broeders om hem heen alleen bij elkaar komen om te roddelen en te lasteren en de hele dag over dunya zaken spreken. Niemand die Sunna gebeden verricht of mij aan het hiernamaals doet denken. Alleen geld, geld, geld. Net geldwolfen.

In ieder geval, voorlopig geen lessen van Boucheta. Dat wou ik even doorgeven.


---------------------------------------------
Thuiszorgbestuurders vast voor fraude

(Novum) - Vier bestuurders van een thuiszorginstelling zijn dinsdag aangehouden op verdenking van verduistering, witwassen en deelname aan een criminele organisatie.

Naast de aanhoudingen zijn ook vier kantoren en vijf woonhuizen doorzocht, laat het Openbaar Ministerie weten. Thuiszorginstelling Uenzo richt zich vooral tot mensen die de Nederlandse taal niet machtig zijn.

De aangehouden mannen van 31, 33, 34 en 50 jaar bestuurden aan Uenzo verbonden bv's. De verdachten, woonachtig in Schiedam en Rotterdam, fraudeerden met het persoonsgebonden budget en de zogeheten zorg-in-natura-regeling, stelt het OM.

Uitkering voor deze regelingen vindt plaats vanuit AWBZ-gelden. Omdat patiënten geen idee hadden over het verschil tussen hun aanvraag en de uitkering hebben de heren volgens het OM 'afgeroomd'. De verdachten hebben mogelijk voor miljoenen euro's opgelicht.

Uenzo is een thuiszorginstelling met een islamitische grondslag die zich in het bijzonder richt op hulpbehoevenden met een islamitische achtergrond.


http://www.trouw.nl/hetnieuws/nederland/article948777.ece/Thuiszorgbestuurders_vast_voor_fraude

delirious
25-03-08, 21:51
Zijn er 3 Ali Brochettas opgepakt met lange vingers oula?