PDA

Bekijk Volledige Versie : Kwetsend voor moslims, die beelden van moslims.



Fibonaci
28-03-08, 08:08
Nogmaals, Milders klaagt geen moslims aan, edoch hun godsdienst,
en die laat weinig aan de fantasie over, vooral ook omdat den moslim dat boek van voor tot achter 100% letterlijk dient te nemen.

Niks overdrachtelijk, symbolisch of figuurlijk,

nee, letterlijk het woord van Allah!!

Fibonaci
28-03-08, 12:46
Nogmaals, Milders klaagt geen moslims aan, edoch hun godsdienst,
en die laat weinig aan de fantasie over, vooral ook omdat den moslim dat boek van voor tot achter 100% letterlijk dient te nemen.

Niks overdrachtelijk, symbolisch of figuurlijk,

nee, letterlijk het woord van Allah!!Like a Giant Mirror, showing onversneden Islam, en woorden van Mohammed.

en de context die zegt dat als de tegenstander geen tegenstand meer biedt je moet ophouden met doden is lekker.


Als je je onderwerpt, in alles in woord en daad, hoef je niet meer bang te zijn,

van de daad kan ik me voorstellen, want geweldadigheid mag met geweldadigheid beantwoord worden, maar woorden, alleen met woorden, en niet woorden met geweld, zoals den profeet aanbeveelt.

mulan
28-03-08, 12:48
Verder alles ok met je?? Jij lijkt namelijk de enige die overstuur is.

Fibonaci
28-03-08, 12:50
Like a Giant Mirror, showing onversneden Islam, en woorden van Mohammed.

en de context die zegt dat als de tegenstander geen tegenstand meer biedt je moet ophouden met doden is lekker.


Als je je onderwerpt, in alles in woord en daad, hoef je niet meer bang te zijn,

van de daad kan ik me voorstellen, want geweldadigheid mag met geweldadigheid beantwoord worden, maar woorden, alleen met woorden, en niet woorden met geweld, zoals den profeet aanbeveelt.ik moet als dimmi mijn kop houden, op gevaar van afsnijding, en gewoon gizra (extra belasting voor nietmoslims, christenen en joden) betalen.

Fibonaci
28-03-08, 12:50
Verder alles ok met je?? Jij lijkt namelijk de enige die overstuur is.Dan twijfel ik sterk aan je beoordelingsvermogen.

Nido
28-03-08, 12:51
Verder alles ok met je?? Jij lijkt namelijk de enige die overstuur is.

:haha:...!

Tomas
28-03-08, 12:52
De meeste mps-jes nemen de moeite om met een andere nick op zichzelf te reageren. Dit staat erg raar.

Fibonaci
28-03-08, 12:53
:haha:...!deze lach kan nauwelijks op humor duiden, doch meer op een boer met kiespijn.

Nido
28-03-08, 12:54
deze lach kan nauwelijks op humor duiden, doch meer op een boer met kiespijn.

:haha:..

Niet zo stressen meneer en het vooral niet negatief op anderen afreageren.. It wont do you any good..

Fibonaci
28-03-08, 12:55
De meeste mps-jes nemen de moeite om met een andere nick op zichzelf te reageren. Dit staat erg raar.Waarom moeten moslims in het westen ook niet extra belasting betalen voor al de extra elend die ze veroorzaken in societies, vooral als ze flink in allah zijn.

Gelijke monikken gelijke kappen, toch?

Nido
28-03-08, 12:55
De meeste mps-jes nemen de moeite om met een andere nick op zichzelf te reageren. Dit staat erg raar.

Doen mensen dat echt?..

:haha:

mulan
28-03-08, 12:55
Dan twijfel ik sterk aan je beoordelingsvermogen.

"ik moet als dimmi mijn kop houden, op gevaar van afsnijding, en gewoon gizra (extra belasting voor nietmoslims, christenen en joden) betalen."

Niet overstuur..Paranoide dan?

mulan
28-03-08, 12:59
De meeste mps-jes nemen de moeite om met een andere nick op zichzelf te reageren. Dit staat erg raar.

Het is een en dezelfde nick. Hij had op zijn minst de moeite kunnen nemen om zich ff opnieuw in te loggen en te laten steunen door een andere nick. The more the merrier.

The_Grand_Wazoo
28-03-08, 14:44
Waarom moeten moslims in het westen ook niet extra belasting betalen voor al de extra elend die ze veroorzaken in societies, vooral als ze flink in allah zijn.

Gelijke monikken gelijke kappen, toch?

Wij zijn hier in Nederland. Wij stellen zelfstandig en naar eigen inzicht onze wetten vast. Als bepaalde landen zo onbeschaafd zijn om extra belasting te heffen voor mensen die geen moslim zijn, verbieden de islam te verlaten of kergebouwen en synagogen te bouwen, dan is dat hun beslissing. Daarover mag je een oordeel hebben, maar dat zou niet van invloed moeten zijn op jouw ideeen over wat wel en niet zo mogen binnen jouw landsgrenzen.

Dus: geen gelijke monikken en dus ook geen gelijke kappen.

Fibonaci
28-03-08, 17:26
Wij zijn hier in Nederland. Wij stellen zelfstandig en naar eigen inzicht onze wetten vast. Als bepaalde landen zo onbeschaafd zijn om extra belasting te heffen voor mensen die geen moslim zijn, verbieden de islam te verlaten of kergebouwen en synagogen te bouwen, dan is dat hun beslissing. Daarover mag je een oordeel hebben, maar dat zou niet van invloed moeten zijn op jouw ideeen over wat wel en niet zo mogen binnen jouw landsgrenzen.

Dus: geen gelijke monikken en dus ook geen gelijke kappen.Het was een vraag die ik zelf ook niet bevestigend zou willen beantwoorden,

wel kan ik die vraag aan een moslims stellen wat hem in verlegenheid brengt, wat hem weer tot denken aanzet.

Joesoef
28-03-08, 18:04
Wil ik pesto maken is de knoflook op :moe:.

Julien
28-03-08, 18:07
Wil ik pesto maken is de knoflook op :moe:.

lekker :p uien zijn een goede vervanging voor knoflook trouwens..

Orakel
28-03-08, 18:15
Waarom moeten moslims in het westen ook niet extra belasting betalen voor al de extra elend die ze veroorzaken in societies, vooral als ze flink in allah zijn.

Gelijke monikken gelijke kappen, toch?

Doen ze al a dropvetert djelli: belastingen, jaarlijkse verhoging van verzekeringspremies en in de vorm van al die bagger die langs etnische en religieuze breuklijnen over hen heen sijpelt.

Maar je reactie doet denken aan die van de media: bijna teleurgesteld in de gedecideerde en schouderophalende reacties van den Moslim.
Bummer, yek?

Orakel
28-03-08, 18:16
Wil ik pesto maken is de knoflook op :moe:.

Hoe doe je dat? Basillicum, olijfolie en??

Joesoef
28-03-08, 18:20
Hoe doe je dat? Basillicum, olijfolie en??

Ik gebruik zelf parmigiano ipv parmezaanse kaas. Die parmezaanse kaas riekt teveel naar rauwe ham (het heeft gewoon geen smaak, tenminste, ik vind dat plastic nergens naar smaakt) zout en pijnboompitten. Basilicum is van eigen kweek (bakje bij de cv, hoop daglicht). Biologische knooflook smaakt een stuk sterker..

@Sjuul. Barbaar! Ui......

Orakel
28-03-08, 18:26
Ik gebruik zelf parmigiano ipv parmezaanse kaas. Die parmezaanse kaas riekt teveel naar rauwe ham (het heeft gewoon geen smaak, tenminste, ik vind dat plastic nergens naar smaakt) zout en pijnboompitten. Basilicum is van eigen kweek (bakje bij de cv, hoop daglicht). Biologische knooflook smaakt een stuk sterker..

@Sjuul. Barbaar! Ui......

Mmmm, bedenk me in ene da'k geen blender of heet zo'n ding heb. Ff kijken wie ik wijs kan maken da'k gauw jarig ben.




Nogmaals, Milders klaagt geen moslims aan, edoch hun godsdienst,
en die laat weinig aan de fantasie over, vooral ook omdat den moslim dat boek van voor tot achter 100% letterlijk dient te nemen.

Niks overdrachtelijk, symbolisch of figuurlijk,

nee, letterlijk het woord van Allah!!


Fibonaci

De meeste moslims, vooral in het westen, zijn gelukkig zo fatsoenlijk dat ze zich niet letterlijk aan de koran en de hadith's houden.

Helaas niet alle moslims doen dat en voeren sommige arhaba opdrachten wel letterlijk uit.

Zei Hans Jansen vanmiddag op Radio 1,

een waarheid op de horens van een koe,

als een koe, zeggen we in Nederland

Euhm.....?

Fibonaci
28-03-08, 19:04
Mmmm, bedenk me in ene da'k geen blender of heet zo'n ding heb. Ff kijken wie ik wijs kan maken da'k gauw jarig ben.

Euhm.....?k'Ben blij enig gezonde Fitna in de geesten gebracht te hebben, dat is nooit weg, want meningsverschil, ook in jezelf, moet je koesteren, en uitdebatteren ipv uit te vechten via geweld.

Dat besef onder verslaafden gaat altijd gepaard met enige confusie.

Joesoef
28-03-08, 20:37
Mmmm, bedenk me in ene da'k geen blender of heet zo'n ding heb. Ff kijken wie ik wijs kan maken da'k gauw jarig ben.



Je moet wat schroom overwinnen maar de blokker en de kijkshop verkopen van die madeinchina kruidenmolentjes. Twee tientjes en je bent klaar. Een echte vent neemt een magimix, kan je probleemloos een liter in een keer maken.

1973Tanger
28-03-08, 20:42
Waarom zouden moslims zich druk maken of gekwetst voelen t.a.v. deze propagandafilmpje. Die beelden die kennen we al heel lang. Druk maken alleen omdat een figuur zoals Wilders deze beelden inelkaar flanst is geen aanleiding om drukte te maken. Moslims zijn geen stopcontact waar je mee contact maakt door een stekker te pas en te onpas erin te steken.

Qaiys
29-03-08, 00:39
Mmmm, bedenk me in ene da'k geen blender of heet zo'n ding heb. Ff kijken wie ik wijs kan maken da'k gauw jarig ben.


Ik liep al een tijdje met het idee om een blender te kopen ik ben uiteindelijk terecht gekomen bij de Kijkshop, waar ik een Bestron voor 14,95 heb gekocht. Dit is een zeer goede koop want je komt geen andere blenders tegen voor 14,99 en al helemaal niet die met een gelijkwaardige kwaliteit als die van Bestron.

Orakel
29-03-08, 21:00
k'Ben blij enig gezonde Fitna in de geesten gebracht te hebben, dat is nooit weg, want meningsverschil, ook in jezelf, moet je koesteren, en uitdebatteren ipv uit te vechten via geweld.

Dat besef onder verslaafden gaat altijd gepaard met enige confusie.

Dat van die meningsverschillen in jezelf is wel heel treffend omschreven ja, evenals het uitdebatteren ervan met anderen.
Dat is hier al diverse malen aanschouwelijk geworden, b.v. doordat mensen hun eigen religieuze vertwijfeling probeerden te bestrijden door naar herkenning bij anderen te zoeken en die verscheurdheid bij anderen desnoods te willen implanteren.
Een beetje zoals het paranoide type dat de gezonden verwijt dat ze blind en naief zijn, omdat ze het gevaar niet zien.
Dergelijke rationele schuinsmarcheerderij is soms inderdaad een beproeving.

@Schaap: thnx mate, 'moet' al tijden zo'n ding omdat ze helpen voorkomen fruit weg te gooien door er een shake van te maken.

H.P.Pas
29-03-08, 21:29
Dat is hier al diverse malen aanschouwelijk geworden, b.v. doordat mensen hun eigen religieuze vertwijfeling probeerden te bestrijden door naar herkenning bij anderen te zoeken en die verscheurdheid bij anderen desnoods te willen implanteren.


Vertwijfeling aan religieuzen is niet synoniem aan religieuze vertwijfeling.

Olive Yao
29-03-08, 21:37
Ik liep al een tijdje met het idee om een blender te kopen ik ben uiteindelijk terecht gekomen bij de Kijkshop, waar ik een Bestron voor 14,95 heb gekocht. Dit is een zeer goede koop want je komt geen andere blenders tegen voor 14,99 en al helemaal niet die met een gelijkwaardige kwaliteit als die van Bestron.

Ha, daar spreekt de degelijke Qaiys. Een bestronmolen dus.

Kep pas m'n oma's keukenmachine weggegeven omdat ik hem nooit gebruikte.
Het was zo'n soort apparaat : :motorzaag

tr_imparator
29-03-08, 23:47
k'Ben blij enig gezonde Fitna in de geesten gebracht te hebben, dat is nooit weg, want meningsverschil, ook in jezelf, moet je koesteren, en uitdebatteren ipv uit te vechten via geweld.

Dat besef onder verslaafden gaat altijd gepaard met enige confusie.

Ren, Xiao, Yi, Li, Chung en Shu?

The_Grand_Wazoo
30-03-08, 17:19
Ik liep al een tijdje met het idee om een blender te kopen ik ben uiteindelijk terecht gekomen bij de Kijkshop, waar ik een Bestron voor 14,95 heb gekocht. Dit is een zeer goede koop want je komt geen andere blenders tegen voor 14,99 en al helemaal niet die met een gelijkwaardige kwaliteit als die van Bestron.

Alles wat ik tot nu toe bij de Kijkshop heb aangeschaft is nooit langer meegegaan dan drie maanden. Ik trap er niet meer in. Het is een Kijkshop die louter dingen verkoopt om naar te kijken, niet om te gebruiken.

The_Grand_Wazoo
30-03-08, 17:20
Het was een vraag die ik zelf ook niet bevestigend zou willen beantwoorden,

wel kan ik die vraag aan een moslims stellen wat hem in verlegenheid brengt, wat hem weer tot denken aanzet.

Als die moslim een Nederlander is, is het een volstrekte onzin vraag, met een malicieuze ondertoon.

Olive Yao
30-03-08, 18:28
Alles wat ik tot nu toe bij de Kijkshop heb aangeschaft is nooit langer meegegaan dan drie maanden. Ik trap er niet meer in. Het is een Kijkshop die louter dingen verkoopt om naar te kijken, niet om te gebruiken.

Kep een keer een föhn gekocht bij de kijkshop en die föhnt nog steeds. Terwijl het voorkomt dat mensen in het engels met een frans accent aan me vragen Can I use yough föhn? en dan mogen ze dat.

Olive Yao
30-03-08, 18:38
Kwetsend voor moslims, die beelden van moslims

Op zichzelf vind ik je topictitel goed gevonden. Diabolisch.