PDA

Bekijk Volledige Versie : Forumleden maroc.nl reageren laconiek op film



delirious
28-03-08, 14:35
‘Zou dit wel van Wilders zijn? Beetje flauwig filmpje zoals er al zoveel van op het internet staan’, luidt een van de eerste reacties op het internetforum van maroc.nl.

Vrij snel nadat de film van Wilders online is stromen daar de reacties binnen. Niemand lijkt echt onder de indruk van wat ze zojuist hebben gezien. ‘Veel knip- en plakwerk. Het zijn allemaal beelden die we al kenden’, reageert iemand.

‘Het is niet eens een film. Het is gewoon een samenraapsel van fragmenten die hij koppelt aan een aya. Op die manier kun je elk volk, religie en ideologie zo profileren dat het iets angstaanjagends lijkt’, vindt een ander. ‘Dit is een kwestie van YouTube afstruinen en wat kranten en ‘oeh ik heb de engste film op aarde’.’

Daar komt bij dat de film niet ‘mooi’ is. ‘Hij had op zijn minst meer aandacht kunnen schenken aan de opmaak van het geheel, want zelfs dat was niet om aan te zien.’

Een enkeling kan zich wél voorstellen dat de film invloed heeft op niet-moslims. ‘Zo sluw en selectief in elkaar gezet dat ik me heel goed kan voorstellen dat niet-moslims echt bang worden voor de islam.’

Dat Wilders rapper Salah Edin verwarde met Mohammed B. leidt tot grote hilariteit op het forum. ‘Hahahaha, vernedering voor Wilders niet normaal meer.’

Door de grote belangstelling lag de site al vrij snel plat, dit tot grote frustratie van veel forumleden.’ Willen jullie niks verklappen, ik wil zelf kijken. Zo traaagg... fuckk.’

http://www.depers.nl/cultuur/186524/Forumleden-reageren-laconiek-op-film.html

Couscousje
28-03-08, 14:47
Ja, de minder hysterische forumleden, die zich voornamelijk op Wie Schrijft Die Blijft ophouden, ja...

Ik geloof dat er aan deze kant wel wat andere reacties te lezen waren...

Cc

naam
28-03-08, 14:49
Ja, de minder hysterische forumleden, die zich voornamelijk op Wie Schrijft Die Blijft ophouden, ja...

Ik geloof dat er aan deze kant wel wat andere reacties te lezen waren...

Cc


Nee hoor, viel reuze mee.

VerbalSmaeel
28-03-08, 17:48
Zou dit wel van Wilders zijn? Beetje flauwig filmpje zoals er al zoveel op het internet staan met als titel "The truth about Islam" en ander soort kinderachtigheden.
:handbang: