PDA

Bekijk Volledige Versie : Homos springen in de bres voor de natuur.



Qaiys
29-03-08, 01:54
Homo's zijn hun geheime bosje kwijt

Door JURGEN VAN DIJK

UTRECHT - De struiken zijn gerooid en het park is kaal: weg is de ontmoetingsplek voor de herenliefde in de open lucht.

http://www.ad.nl/multimedia/archive/00148/HONDJE_148456a.jpg
Het struikgewas gerooid, de zichtlijnen open. In het Hogelandse Park herinnert weinig meer aan het gebruik als ontmoetingsplaats voor homo?s. FOTO HARRY VERKUYLEN

Tot verdiet van het COC hebben homo's in de weidse zichtlijnen van het Hogelandse Park in Utrecht voorlopig weinig meer te zoeken.

In de kantoren in en om het Hogelandse Park (tegenover het Oorsprongpark) kunnen ze er niet mee zitten. De kantoorwerkers hebben de homo's die geregeld voor onderlinge seks de bosjes indoken, nooit als echte overlast ervaren.

,,Ze slopen niets,'' zegt Sonja verdouw, secretaresse bedrijfsmakelaardij bij Hol en Molenbeek, vanwaaruit de homoseksuele toenaderingen goed te volgen waren. Ofschoon dat toch vooral 's avonds gebeurde.

,,Het was alleen vervelend voor de mannen die hier werken,'' zegt Angelique van Doorn, directiesecretaresse bij Van Overhagen Vastgoed, dat midden in het Hogelandse Park kantoor houdt. ,,Die vonden het vervelend om naar de brievenbus te lopen en aangesproken te worden.''

De fietsenstalling van het kantoor raakte bevuild met condooms en papieren zakdoekjes, vertelt Van Doorn. Na het ophangen van een lamp met bewegingssensor werd dat stukken minder. ,,Wij hadden van de gemeente gehoord dat er gesnoeid zou worden, maar dat het zo kaal zou worden...?''

Het COC (Cultuur- en Ontspannings Centrum) vindt het op zich begrijpelijk dat de gemeente groot onderhoud aan het Hogelandse Park pleegt, maar betreurt dat de gebruikers van het park niet vooraf zijn ingelicht. Aan omwonenden en kantoorwerkers is immers ook gecommuniceerd wat er ging gebeuren. ,,Dit is een ideale locatie. Waarom laat je de mensen niet weten dat hun plek wordt aangepakt,'' vraagt COC-beleidsmedewerker René van Soeren.

Volgens Van Soeren had de gemeente homoseksuele gebruikers van het park kunnen wijzen op alternatieve locaties nu het struikgewas is verdwenen. ,,Nu ontken je dat die mannen er zijn voor gratis seks.'' De COC-medewerker vindt het wenselijk dat de gemeente met de politie en het COC contact houdt met de homo's zodat hun veiligheid gewaarborgd is. Daarmee doelt hij zowel op maatregelen tegen seksueel overdraagbare aandoeningen als de bescherming tegen potenrammers.

De gemeente zou de homo's in het park zeker ingelicht hebben via het COC, zegt woordvoerster Erlijn Mulder, als het vooraf de bedoeling was geweest om het park zo rigoureus kaal te scheren. Maar zo ligt het niet: ,,Er is bij het snoeien te veel weggehaald. Achteraf informeren heeft geen zin meer.''

De Beheergroep Wilhelminapark e.o. is wel vooraf op de hoogte gesteld van de werkzaamheden. Die kreeg ook te horen dat nieuwe struiken de sfeer van weleer terug gaan brengen. Dat gaat wel even duren; Eduard de Nooij van de beheergroep voorziet dat de homo's zich pas in juni volgend jaar weer in het struikgewas kunnen terugtrekken.


http://www.ad.nl/utrecht/stad/2174789/Homos_zijn__hun_geheime_bosje_kwijt.html

Koala64
29-03-08, 02:29
Wil ik pesto maken is de knoflook op.

(heb 'm ff van je geleend Joesoef, vond 't wel een goeie) :knipoog:

Qaiys
29-03-08, 02:55
Wil ik pesto maken is de knoflook op.

(heb 'm ff van je geleend Joesoef, vond 't wel een goeie) :knipoog:

Misschien dat je wat van de gerooide struiken kunt gebruiken.

knuppeltje
29-03-08, 08:00
Misschien dat je wat van de gerooide struiken kunt gebruiken.

Waren het jeneverbessen of zo dan?

Qaiys
29-03-08, 15:15
Waren het jeneverbessen of zo dan?

Insinueer je nu dat homo's dol zijn op jenever(bessen)?

daddy
29-03-08, 15:21
Insinueer je nu dat homo's dol zijn op jenever(bessen)?

Haha....

VerbalSmaeel
29-03-08, 15:37
Insinueer je nu dat homo's dol zijn op jenever(bessen)?
Grinnik.

Koala64
29-03-08, 15:53
Insinueer je nu dat homo's dol zijn op jenever(bessen)?

Homo's jenever, moslims geiten. Lekker overzichtelijk toch Schaap? :boer:

VerbalSmaeel
29-03-08, 16:04
Homo's jenever, moslims geiten. Lekker overzichtelijk toch Schaap? :boer:
Aan die aangevreten struiken te zien lijkt het me niet moeilijk om te concluderen dat de liefhebbers van geiten toch echt in je eigen kring gezocht moeten worden.

Qaiys
29-03-08, 16:13
Homo's jenever, moslims geiten. Lekker overzichtelijk toch Schaap? :boer:

Dus je bevestigt de insinuatie van knuppeltje?

Koala64
29-03-08, 16:19
Dus je bevestigt de insinuatie van knuppeltje?

Maakt het uit, is dit een serieus onderwerp dan?

Qaiys
29-03-08, 16:25
Maakt het uit, is dit een serieus onderwerp dan?

IK ben serieus.

Koala64
29-03-08, 16:28
IK ben serieus.

Dat mag.

Qaiys
29-03-08, 16:32
Dat mag.

Daar heb ik jouw toestemming niet voor nodig.

Koala64
29-03-08, 16:34
Daar heb ik jouw toestemming niet voor nodig.

Nee klopt. Dientengevolge had je dus ook niet hier neer hoeven zetten dat je serieus was.

Qaiys
29-03-08, 16:42
Nee klopt. Dientengevolge had je dus ook niet hier neer hoeven zetten dat je serieus was.

Volgens mij heb jij problemen met begrijpend lezen, in het bijzonder de chronologie.

Koala64
29-03-08, 16:45
Volgens mij heb jij problemen met begrijpend lezen, in het bijzonder de chronologie.


Ach 't is weekend, en zo bijzonder topic is dit ook nou weer niet. Anders had er toch niemand gereageerd en nou staat je topikkie maar mooi bovenaan.
Je zou blij moeten zijn.

VerbalSmaeel
29-03-08, 16:58
Ik vind het anders wel frappant dat homo's zo begaan zijn met de natuur als ze daar publiekelijk hun perversiteiten willen uiten, terwijl ze juist bekend staan om een leefstijl van consumptiedrift en materialisme dat mileuvervuiling veroorzaakt. Zo zie je maar weer dat de homobewegingen alles aangrijpen om hun doelen te bereiken, of dat nou het criminaliseren van moslims en Marokkanen is op het moment van de mediahetze om daar subsidies uit te kunnen slaan, of het plotseling geven om de natuur.

Qaiys
29-03-08, 16:58
Ach 't is weekend, en zo bijzonder topic is dit ook nou weer niet. Anders had er toch niemand gereageerd en nou staat je topikkie maar mooi bovenaan.
Je zou blij moeten zijn.

Als je je stellingen niet kunt onderbouwen moet je ze ook niet poneren.

Voor de rest lijkt het mij dat je je irriteert aan de topic. Dat kun je direct zeggen zonder al teveel loze gedraai.

Koala64
29-03-08, 17:02
Als je je stellingen niet kunt onderbouwen moet je ze ook niet poneren.

Voor de rest lijkt het mij dat je je irriteert aan de topic. Dat kun je direct zeggen zonder al teveel loze gedraai.

Loos gedraai.

Qaiys
29-03-08, 17:14
Ach 't is weekend, en zo bijzonder topic is dit ook nou weer niet. Anders had er toch niemand gereageerd en nou staat je topikkie maar mooi bovenaan.
Je zou blij moeten zijn.

Topicje

daddy
29-03-08, 17:25
Loos gedraai.


Stop Bitching!

knuppeltje
29-03-08, 17:36
Insinueer je nu dat homo's dol zijn op jenever(bessen)?

Nou- ook dat kan. Maar misschien weet je ook maar de naam jenever vandaan komt.
Verder zijn jeneverbessen iets wat door jan en alle man gegeten wordt, bij de pudding bijvoorbeeld.
Kan goed zijn dus dat homo's dat ook lusten.
Is uw vraag daarmee beantwoord meneer de wijsneus?

Koala64
29-03-08, 18:14
Topicje

:ego:

The_Grand_Wazoo
30-03-08, 17:23
Maar pesto is een overschat smeersel.

Mark
31-03-08, 05:56
Wat ik niet snap is waarom die homos altijd per se buiten willen sexen

ik bedoel: ga naar een goedkoop hotel ofzo of ontmoet mensen via internet, val ons er niet mee lastig djeez

knuppeltje
31-03-08, 08:40
ik bedoel: ga naar een goedkoop hotel ofzo of ontmoet mensen via internet, val ons er niet mee lastig djeez

En met het licht uit en de dekens tot over de oren zeker. :hihi:

Qaiys
31-03-08, 09:57
En met het licht uit en de dekens tot over de oren zeker. :hihi:

Koop een paar struiken en plaats ze in je slaapkamer of woonkamer.

Mark
31-03-08, 09:59
En met het licht uit en de dekens tot over de oren zeker. :hihi:

voor mijn part speel je nazi kampbeul met 5 hoertjes als je het maar niet voor mijn neus buiten doet :wink:

mulan
31-03-08, 10:29
Koop een paar struiken en plaats ze in je slaapkamer of woonkamer.

:hihi:

Umarvlie
31-03-08, 13:58
voor mijn part speel je nazi kampbeul met 5 hoertjes als je het maar niet voor mijn neus buiten doet :wink:

Hmm .. komt Mark hier uit de kast? :eek:

Mark
31-03-08, 14:01
Hmm .. komt Mark hier uit de kast? :eek:

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=242852

:boer:

Koala64
31-03-08, 15:10
Wat ik niet snap is waarom die homos altijd per se buiten willen sexen

ik bedoel: ga naar een goedkoop hotel ofzo of ontmoet mensen via internet, val ons er niet mee lastig djeez

Sja, vaak het type getrouwde man die rondraggende boswachters. Van mij hoeft het ook niet.

super ick
31-03-08, 15:45
Sja, vaak het type getrouwde man die rondraggende boswachters. Van mij hoeft het ook niet.

Anderen hoeven niet geconfronteerd te worden met seksuele verrichtingen van wie dan ook.
Waarschijnlijk vind een groot gedeelte in het geniep plaats omdat ze nog een gezin hebben.

Hallo ik ben Henk, hoe heet jij? O Hans, leuk.
Ruk ruk ruk ruk ruk
Bedankt Hans tot ziens. Dag Henk.

Ziek

Koala64
31-03-08, 18:10
Hallo ik ben Henk, hoe heet jij? O Hans, leuk.
Ruk ruk ruk ruk ruk
Bedankt Hans tot ziens. Dag Henk.



Maar dan zonder al dat gelul, en ergens ook weer met meer gelul. :D

knuppeltje
31-03-08, 20:18
voor mijn part speel je nazi kampbeul met 5 hoertjes als je het maar niet voor mijn neus buiten doet :wink:

Het was maar een geintje hoor. :traan1:

super ick
01-04-08, 08:07
Maar dan zonder al dat gelul, en ergens ook weer met meer gelul. :D

Ik wil niet teveel op JP lijken maar deze vorm van seksueel contact in het openbaar is smerig.
Doe het in de beslotenheid van een club maar niet in een natuurgebied waar ieder moment een 'gezin met de hond' de hoek om kan komen.

Pappa wat doen die mannen daar? Nou Jantje die ene is lek en die ander probeert hem op te blazen?
Leuk hoor.

Umarvlie
01-04-08, 08:24
Ik wil niet teveel op JP lijken maar deze vorm van seksueel contact in het openbaar is smerig.

Hmm .. subjectief.. als het eens hele horden lesbienes waren? was het dan nog smerig (eerlijk zeggen hoor!) :hihi: