PDA

Bekijk Volledige Versie : Zionistische MEMRI TV produceerde Fitna.



VerbalSmaeel
29-03-08, 16:11
MEMRI TV faciliteert Fitna
maandag 24 maart 2008
De aangekondigde anti-koran film van Wilders is gefaciliteerd door het Middle East Media Research Institute TV Monitor Project, beter bekend als Memri TV. In het grootste geheim heeft MEMRI TV personeel, materiaal en andere faciliteiten ter beschikking gesteld voor de film van Wilders. De Nederlandse politicus die bekend staat om zijn banden met de Israëlische staat zou gedurende zijn laatste verblijf in Israel, afgelopen januari, geadviseerd zijn om MEMRI TV te betrekken in zijn anti-koran film.

MEMRI TV staat bekend als een propagandamedium voor Israelische belangen.

MEMRI TV is eind jaren negentig opgericht door een ex-inlichtingenofficier, Yigal Carmon, van het Israëlische leger. Het instituut staat bekend om haar in het Engels vertaalde fragmenten uit met name de Arabische media. Hiermee tracht de oprichter en huidige directeur Yigal Carmon de taalbarriére te verkleinen met de Arabische wereld. Het instituut heeft met name bekendheid gekregen na "9/11" en met uit de context gehaalde vertalingen van Arabische sprekers.

Veel zionisten zien in Wilders een bondgenoot. Zijn politieke agenda om de islam te bekritiseren in combinatie met zijn onvoorwaardelijke steun voor de zionistische staat kan op veel steun rekenen van hardliners in het zionistische kamp.

bron (http://http://netherland.arabeuropean.org/index.php?option=com_content&task=view&id=86&Itemid=1)

Qaiys
29-03-08, 16:23
Dat zit er dik in, Wilders lijkt net een politicus die israels belangen dient. Hij werd niets voor niets verleden jaar door de AIVD gewaarschuwt dat ze hem in de smiezen hebben.

Israel exporteert haar problemen met de palestijnen naar Nederland dooor islamitische minderheden alhier te stigmatiseren om de toch al tanende steun van de Nederlandse opinie voor de oorlogsmisdaden begaan en/of nog begaan zullen worden in Palestina.

VerbalSmaeel
29-03-08, 16:46
Het moet haast wel als je bekijkt hoe hij de sluwe Hasbara-propaganda precies zo inzet als zijn zionistische makkers dat doen in het portreteren van hun vijanden -moslims/Arabieren/Palestijnen.

http://bp1.blogger.com/_CswEfc9aGOU/R-zCbKHXiPI/AAAAAAAAGUY/lERsoMhf4ls/s1600-h/wildersklein.jpg

azulay
29-03-08, 17:33
Het moet haast wel als je bekijkt hoe hij de sluwe Hasbara-propaganda precies zo inzet als zijn zionistische makkers dat doen in het portreteren van hun vijanden -moslims/Arabieren/Palestijnen.

http://bp1.blogger.com/_CswEfc9aGOU/R-zCbKHXiPI/AAAAAAAAGUY/lERsoMhf4ls/s1600-h/wildersklein.jpg

Het mag zo zijn, maar we moeten niet voorbij gaan aan het feit dat alle video materiaal op die site afkomstig is van Arabische TV zenders!!!

Hetzelfde geldt voor de fiasco van Wilders, het is weliswaar knip- en plakwerk van een peuter en hij heeft niets meer en niets minder van gemaakt dan een karikatuur van zichzelf, maar wat sommige imams verkondigden in die video's kan gewoon niet door de beugel> Het moet daarom aanleiding zijn voor de meerderheid vredelievende moslims om dat soort garbage te bannen. Het zijn helaas ook geen incidenten, ik heb nog geen jaar geleden in een moskee in Nador gebeden en het ging er ook hetzelfde aan toe (zaken zoals: God roei de joden en christenen uit en maak van hun vrouwen onze prooien"Gharizat una" en van kinderen wezen), etc. Sterker nog zo eindigen de meeste (zo niet alle) vrijdagredes. Zelfs Wilders gaat niet zover in zijn haatzaaiende en racistische uitspraken. Stel je eens voor dat een Europeaan hetzelfde zou verkondigen over moslims. Wat zal dan gebeuren.

VerbalSmaeel
29-03-08, 17:52
Het mag zo zijn, maar we moeten niet voorbij gaan aan het feit dat alle video materiaal op die site afkomstig is van Arabische TV zenders!!!

Hetzelfde geldt voor de fiasco van Wilders, het lijkt inderdaad knip en plak werk van een peuter en hij heeft niets meer en niets minder van gemaakt dan een karikatuur van zichzelf, maar wat sommige imams verkondigden in die video's kan gewoon niet door de beugel en moet zeker aanleiding zijn voor de vredelievende meerderheid moslims aanleiding zijn om dat soort Garbage te bannen. Het zijn helaas ook geen incidenten, ik heb nog geen jaar geleden in een moskee in Nador gebeden en het ging er ook hetzelfde aan toe (zaken zoals: God roei de joden en christenen uit en maak van hun vrouwen onze prooien"Gharizat una" en van kinderen wezen), etc. Zelfs Wilders gaat niet zover in zijn haatzaaiende en racistische uitspraken. Stel je eens voor dat een Europeaan hetzelfde zou verkondigen over moslims. Wat zal dan gebeuren.
Alles heeft een context en als je die weghaalt blijven er alleen een paar tekeningkjes over die je als een kleuter zelf kan inkleuren. Als een imam de christenen of joden vervloekt doet hij dat met een context voor ogen; dat is die van de jarenlange massamoord op moslimburgers in Palestina, Libanon, Afghanistan, Irak etc. Bij dat gegeneraliseer moet je natuurlijk de nodige twijfels plaatsen en een andere mening toegedaan zijn, maar zomaar roepen dat we "garbage moeten bannen" is kleinzielig geneuzel van een angstige moslim die zelf de realiteit niet onder ogen durft te zien. Bedoel je soms dat we de Koran moeten bannen die met zijn stijl, specifieke context en tafsir al 14 eeuwen 1/4 van de wereldbevolking een gelukkig en waardig leven gunt en heeft gegund? Of bedoel je dat we de Palestijnen, Libanezen, Irakezen, Afghanen en imams die een extreme actie of uitlating doen niet als een product van de maatschappij moeten beschouwen die door zoveel factoren - inclusief de westerse - gevormd is, maar als een willoos lid van de religieuze orde van de Islam? Als je het eerste bedoelt wens ik je veel succes als hypocriet. Bedoel je het tweede, dan gaan we een discussie voeren over de conflicten in Irak, Palestina etc. waarin moslims betrokken zijn samen met Joden en Christenen.

Qaiys
29-03-08, 17:58
Het mag zo zijn, maar we moeten niet voorbij gaan aan het feit dat alle video materiaal op die site afkomstig is van Arabische TV zenders!!!

Hetzelfde geldt voor de fiasco van Wilders, het is weliswaar knip- en plakwerk van een peuter en hij heeft niets meer en niets minder van gemaakt dan een karikatuur van zichzelf, maar wat sommige imams verkondigden in die video's kan gewoon niet door de beugel> Het moet daarom aanleiding zijn voor de meerderheid vredelievende moslims om dat soort garbage te bannen. Het zijn helaas ook geen incidenten, ik heb nog geen jaar geleden in een moskee in Nador gebeden en het ging er ook hetzelfde aan toe (zaken zoals: God roei de joden en christenen uit en maak van hun vrouwen onze prooien"Gharizat una" en van kinderen wezen), etc. Sterker nog zo eindigen de meeste (zo niet alle) vrijdagredes. Zelfs Wilders gaat niet zover in zijn haatzaaiende en racistische uitspraken. Stel je eens voor dat een Europeaan hetzelfde zou verkondigen over moslims. Wat zal dan gebeuren.

Ja und? Moet je daarom moslims in Nederland hun rechten inperken en/of haatzaaien tegen de moslims van Nederland?

Ik kan een film maken met wekenlang filmmatriaal van de westerse extremistische uitlatingen met beelden van miljoenen slachtoffers van de westerse beschaving.

Ja und? Moet ik westerlingen dan als beesten zien en behandelen?

knuppeltje
29-03-08, 18:11
[QUOTE]Ja und? Moet je daarom moslims in Nederland hun rechten inperken en/of haatzaaien tegen de moslims van Nederland?

Dat eerste kan niemand hier zonder de wet te ovetreden, al roept ie nog zo hard er om.
En haatzaaien is nog steeds strafbaar- door wie dan ook.


Ik kan een film maken met wekenlang filmmatriaal van de westerse extremistische uitlatingen met beelden van miljoenen slachtoffers van de westerse beschaving.

Die zijn er al tig gemaakt- even niet opgelet zeker.


Ja und? Moet ik westerlingen dan als beesten zien en behandelen?

NOu- ik kan me soms niet aan de indruk ontrekken dat je dat zelf hier wel eens doet.

Qaiys
29-03-08, 18:16
[quote=Qaiys;3580195]

Dat eerste kan niemand hier zonder de wet te ovetreden, al roept ie nog zo hard er om.
En haatzaaien is nog steeds strafbaar- door wie dan ook.



Die zijn er al tig gemaakt- even niet opgelet zeker.



NOu- ik kan me soms niet aan de indruk ontrekken dat je dat zelf hier wel eens doet.


In denk dat door je enthousiasme om met mij te discuseren je niet leest wat er werkelijk staat.

knuppeltje
29-03-08, 18:46
[quote=knuppeltje;3580224]


In denk dat door je enthousiasme om met mij te discuseren je niet leest wat er werkelijk staat.

Och dat denk ik niet- ik wijs je er alleen maar op dat je aan het zeuren bent, niet meer.

Qaiys
29-03-08, 18:51
[quote=Qaiys;3580241]

Och dat denk ik niet- ik wijs je er alleen maar op dat je aan het zeuren bent, niet meer.

Subjectieve etiketten van een homootje ben ik niet in geintresseerd.

knuppeltje
29-03-08, 18:55
[quote=knuppeltje;3580310]

Subjectieve etiketten van een homootje ben ik niet in geintresseerd.

Gelukkig- je valt tenminste niet uit je rol. :wink:

mulan
29-03-08, 19:46
Heeft hij ook nog hulp gekregen voor die tragisch inelkaar gezette 'film'. Hij zou er beter aan doen te zeggen dat hij het dondermiddag in elkaar gezet heeft en vervolgens op liveleak gezet heeft. Straks gaat hij nog zeggen dat hij research gedaan heeft.

Tomas
29-03-08, 20:35
Ja und? Moet je daarom moslims in Nederland hun rechten inperken en/of haatzaaien tegen de moslims van Nederland?

Ik kan een film maken met wekenlang filmmatriaal van de westerse extremistische uitlatingen met beelden van miljoenen slachtoffers van de westerse beschaving.

Ja und? Moet ik westerlingen dan als beesten zien en behandelen?

Is het waar wat hij schrijft?

Qaiys
29-03-08, 23:21
Is het waar wat hij schrijft?


Dat weet ik niet, ongeacht het antwoord maakt dat voor mijn stelling niet veel uit.

Moslims uit Gaza hebben een andere beleving van de werkelijkheid dan moslims in Nederland.

Nederlanders die de tweede-wereld oorlog hebben meegemaakt praten anders over Duitsers dan Nederlanders die de oorlog niet hebben meegmaakt. Sterker nog, Nederlanders die de 2de wereldoorlog hebben meegemaakt praten anders in die tijd over de Duitsers dan nu.

Tinky
29-03-08, 23:22
Azulay is een (oud) werknemer van MemriTV.

fransjan
29-03-08, 23:32
Dat zit er dik in, Wilders lijkt net een politicus die israels belangen dient. Hij werd niets voor niets verleden jaar door de AIVD gewaarschuwt dat ze hem in de smiezen hebben.

Israel exporteert haar problemen met de palestijnen naar Nederland dooor islamitische minderheden alhier te stigmatiseren om de toch al tanende steun van de Nederlandse opinie voor de oorlogsmisdaden begaan en/of nog begaan zullen worden in Palestina.
Jij had Wilders ook kunnen faciliteren. Heb jij geld gestort toen ie er om vroeg??

Je moet niet zo zeuren. Wilders is gewoon blij met de steun die ie gekregen heeft.

Qaiys
29-03-08, 23:47
Jij had Wilders ook kunnen faciliteren. Heb jij geld gestort toen ie er om vroeg??

Je moet niet zo zeuren. Wilders is gewoon blij met de steun die ie gekregen heeft.

Heb je wel eens gehoord van inhoudelijk reageren?

ronald
29-03-08, 23:56
Azulay is een (oud) werknemer van MemriTV.

http://memritv.org/

Ik heb geprobeerd dit na te zoeken maar niets gevonden. Heb je meerdere aanwijzingen?

ronald
30-03-08, 00:00
Dat zit er dik in, Wilders lijkt net een politicus die israels belangen dient. Hij werd niets voor niets verleden jaar door de AIVD gewaarschuwt dat ze hem in de smiezen hebben.

Israel exporteert haar problemen met de palestijnen naar Nederland dooor islamitische minderheden alhier te stigmatiseren om de toch al tanende steun van de Nederlandse opinie voor de oorlogsmisdaden begaan en/of nog begaan zullen worden in Palestina.

Ja...omdat op die beelden die zij zelf hebben gemaakt om propaganda te plegen zo vaak "Joden" werd genoemd had ik deze reactie ook wel verwacht.

fransjan
30-03-08, 00:00
Heb je wel eens gehoord van inhoudelijk reageren?
Het gaat om het faciliteren van Wilders. Daar gaat dit onderwerp over.

Als er geklaagd wordt dat de "verkeerde" mensen "hulp" aanbieden dat moet je ook naar jezelf kijken wat jezelf hebt gedaan op te helpen.

Tinky
30-03-08, 00:10
http://memritv.org/

Ik heb geprobeerd dit na te zoeken maar niets gevonden. Heb je meerdere aanwijzingen?

Mijn bron zit heel dicht op MemriTV. Zoals je waarschijnlijk wel opgevallen is profileert azulay zich als een Amazigh, hetgeen hij niet is. Ik zou jou willen aanraden zijn reacties eens na te gaan misshcien dat jij ook een trend kan waarnemen.

Qaiys
30-03-08, 00:12
Het gaat om het faciliteren van Wilders. Daar gaat dit onderwerp over.

Als er geklaagd wordt dat de "verkeerde" mensen "hulp" aanbieden dat moet je ook naar jezelf kijken wat jezelf hebt gedaan op te helpen.

Het faciliteren van het verspreiden van haat..

Dan moet je maar gaan zeuren bij mensen die klagen. Het faciliteren van het verspreiden van haat en discriminatie voor de belangen voor een buitenlandse mogendheid lijkt mij niet kosjer.

Wilders loopt veel geld mis omdat hij geen leden tot zijn clubje toelaat. Als hij leden toestaat en transparanter wordt dan kan hij tonnen subsidie krijgen. Maar hij verkiest ervoor om niet de macht te delen. Ik steun geen racistische dictators in spe.

Qaiys
30-03-08, 00:17
Ja...omdat op die beelden die zij zelf hebben gemaakt om propaganda te plegen zo vaak "Joden" werd genoemd had ik deze reactie ook wel verwacht.

Los van memri.org is Wilders compleet een israelisch produkt. Vrijwel al zijn ideen lijken direct gekopieerd te zijn van het beleid van israhel ten aanzien van de palestijnen. Sharon de slager van sabra en chatilla is zijn grootste voorbeeld zegt hij zelf.

fransjan
30-03-08, 00:24
Het faciliteren van het verspreiden van haat..

Dan moet je maar gaan zeuren bij mensen die klagen. Het faciliteren van het verspreiden van haat en discriminatie voor de belangen voor een buitenlandse mogendheid lijkt mij niet kosjer.
Het is helemaal niet nodig om te gaan haten als je die film ziet. Ik ben erg blij dat de multi-culti onzin steeds meer doorgeprikt wordt en ik ga er juist minder van haten. Maar als je er niet tegen kunt moet je niet gaan zien idd.


Wilders loopt veel geld mis omdat hij geen leden tot zijn clubje toelaat. Als hij leden toestaat en transparanter wordt dan kan hij tonnen subsidie krijgen. Maar hij verkiest ervoor om niet de macht te delen. Ik steun geen racistische dictators in spe.
Wilders heeft al aardig wat opgehaald en ik ben van plan om ook te storten. Hij blijft mijn volksvertegenwoordiger.

ronald
30-03-08, 00:24
Los van memri.org is Wilders compleet een israelisch produkt. Vrijwel al zijn ideen lijken direct gekopieerd te zijn van het beleid van israhel ten aanzien van de palestijnen. Sharon de slager van sabra en chatilla is zijn grootste voorbeeld zegt hij zelf.

Je antwoord zegt niets. Het is ook heel goed te verklaren waarom Wilders ook een Moslimproduct is. En hij had inderdaad ook jou kunnen faciliteren op deze manier. Ik snap ook niet waarom hij dat zover heeft gezocht. Aangezien Israel in deze zaak een bijzaak is neem jij natuurlijk wel de kans te melden dat het eigenlijk Israel is waar het om gaat wanneer kwaadheden worden getoond.

Maar had je niet gelezen dat ik "Joden" schreef?

fransjan
30-03-08, 00:28
Los van memri.org is Wilders compleet een israelisch produkt. Vrijwel al zijn ideen lijken direct gekopieerd te zijn van het beleid van israhel ten aanzien van de palestijnen. Sharon de slager van sabra en chatilla is zijn grootste voorbeeld zegt hij zelf.
Bij jou zit toch ook wel veel haat hoor.

Qaiys
30-03-08, 00:30
Het is helemaal niet nodig om te gaan haten als je die film ziet. Ik ben erg blij dat de multi-culti onzin steeds meer doorgeprikt wordt en ik ga er juist minder van haten. Maar als je er niet tegen kunt moet je niet gaan zien idd.

Wilders heeft al aardig wat opgehaald en ik ben van plan om ook te storten. Hij blijft mijn volksvertegenwoordiger.

Het is niet nodig, maar het is wel het doel van Wilders.

Datgene wat jij placht te omschrijven als Mulkti-culti onzin is mij onbekend. Ik weet niet wat jij daarmee bedoelt.

Als Wilders aardig wat heeft opgehaald dan waarom zeur je dan tegen mijd at ik hem moet steunen?

Als jij een dictator wil steunen dan is dat jouw goed recht. Ik zelf zou nooit een club steunen waar ik geen lid van mag worden maar alleen geld mag storten en als kiesvee mag fungeren.

Voor de rest negeer je mijn stelling dat Wilders:

Het faciliteren van het verspreiden van haat en discriminatie voor de belangen voor een buitenlandse mogendheid lijkt mij niet kosjer.

Wilders loopt veel geld mis omdat hij geen leden tot zijn clubje toelaat. Als hij leden toestaat en transparanter wordt dan kan hij tonnen subsidie krijgen. Maar hij verkiest ervoor om niet de macht te delen. Ik steun geen racistische dictators in spe.

Qaiys
30-03-08, 00:34
Je antwoord zegt niets. Het is ook heel goed te verklaren waarom Wilders ook een Moslimproduct is. En hij had inderdaad ook jou kunnen faciliteren op deze manier. Ik snap ook niet waarom hij dat zover heeft gezocht. Aangezien Israel in deze zaak een bijzaak is neem jij natuurlijk wel de kans te melden dat het eigenlijk Israel is waar het om gaat wanneer kwaadheden worden getoond.

Maar had je niet gelezen dat ik "Joden" schreef?

Ik kan uitleggen waarom Wilders een israelische produkt is, of moet ik in navolging van jou het een joodse produkt noemen? Jij geeft geen argumentatie waarom Wilders een moslimprodukt is.

Israel is geen bijzaak voor Wilders. Om Wilders beter te snappen moet je alles in ogenschouw nemen en daarin speelt israel een hele belangrijke rol. Dat onder de tapijt schuiven zal ons niet dichter brengen van het hoe en waarom van Wilders.

fransjan
30-03-08, 00:42
Het is niet nodig, maar het is wel het doel van Wilders.

Datgene wat jij placht te omschrijven als Mulkti-culti onzin is mij onbekend. Ik weet niet wat jij daarmee bedoelt.

Als Wilders aardig wat heeft opgehaald dan waarom zeur je dan tegen mijd at ik hem moet steunen?

Als jij een dictator wil steunen dan is dat jouw goed recht. Ik zelf zou nooit een club steunen waar ik geen lid van mag worden maar alleen geld mag storten en als kiesvee mag fungeren.

Voor de rest negeer je mijn stelling dat Wilders:

Het faciliteren van het verspreiden van haat en discriminatie voor de belangen voor een buitenlandse mogendheid lijkt mij niet kosjer.

Wilders loopt veel geld mis omdat hij geen leden tot zijn clubje toelaat. Als hij leden toestaat en transparanter wordt dan kan hij tonnen subsidie krijgen. Maar hij verkiest ervoor om niet de macht te delen. Ik steun geen racistische dictators in spe.
Oke, ik zal niet meer zeuren dat je geld moet storten.

Dictatoriale partijen hebben juist vaak wel leden. Waarschijnlijk heeft Wilders de afbraak van de LPF met lede ogen aangezien en probeert hij eenzelfde fiasco met de PVV te voorkomen. Ik heb daar als Wilders stemmer vanzelfsprekend alle begrip voor.

Wat mij betreft hoeft WIlders geen MP te worden. Het gaat erom dat ie z'n filmpjes kan maken en z'n ding kan doen.

Overigens: Israel is een bevriende natie en we hebben al tientallen jaren een innige band met dat land.

ronald
30-03-08, 00:49
Ik kan uitleggen waarom Wilders een israelische produkt is, of moet ik in navolging van jou het een joodse produkt noemen? Jij geeft geen argumentatie waarom Wilders een moslimprodukt is.

Israel is geen bijzaak voor Wilders. Om Wilders beter te snappen moet je alles in ogenschouw nemen en daarin speelt israel een hele belangrijke rol. Dat onder de tapijt schuiven zal ons niet dichter brengen van het hoe en waarom van Wilders.

Ik kan ook uitleggen waarom Wilders een Moslim produkt is. Die ronde hadden we al gehad. Als je zo inventief bent te kunnen uitleggen dat Wilders een Israelisch product is en om dan niet door te kunnen denken waarom hij geen Moslim product is, wek je alleen maar de indruk geindoctrineerd te zijn.
Voor Wilders is het Israel zeker geen bijzaak. Hij ziet de situatie daar als een frontlinie. Maar hij ziet ook wel dat hij en zijn Nederland daar achter komt. Ik vind dat heel begrijpelijk hoor. Ieder kind snapt dat. Maar dat wil niet alles verklaren. Dat er een mechanisme onder bepaalde Moslims kan werken die de Koran in mijn ogen misbruiken is, is ook iets wat dicht bij Wilders staat. Daar heb je Israel niet voor nodig.

Jij hoeft Wilders in navolging van mij geen joods produkt te noemen. Je doet maar. Is natuurlijk niet steekhoudend maar dat is je gebrek.
Mijn opmerking over "Joden" had rechtstreeks verband met die door Moslims gefilmde beelden waar Wilders van gebruik heeft gemaakt. Als ze nou zo slim waren geweest "Israeliers" te hebben geroepen, ja... dan snappen heel veel mensen het opeens ...niet?

Wizdom
30-03-08, 00:53
Oke, ik zal niet meer zeuren dat je geld moet storten.

Dictatoriale partijen hebben juist vaak wel leden. Waarschijnlijk heeft Wilders de afbraak van de LPF met lede ogen aangezien en probeert hij eenzelfde fiasco met de PVV te voorkomen. Ik heb daar als Wilders stemmer vanzelfsprekend alle begrip voor.

Wat mij betreft hoeft WIlders geen MP te worden. Het gaat erom dat ie z'n filmpjes kan maken en z'n ding kan doen.

Wat is het doel van die filmpjes die alleen extreme uitingen en rampen vertonen... Ik zou met filmpjes van Irak, Palestina en Afghanistan een complete HOLOCAUST filmpje kunnen maken met Bush en Olmert als een ZIONISTISCH Monster verbond... Maar gaat dat de wereld een stap dichter brengen bij harmonie en vrede is de vraag?

M.a.w. brengt een extreem filmpje van Wilders met HEL en VERDOEMENIS Nederland en de de rest van de wereld een oplossing voor een complexe issue waar de CIA van de VS en SHIN BET van Israel en de MI5 van Groot Brittanie al decennia dag en nacht werken aan het uitwerken van snode plannen Nederland en de rest van de wereld een oplossing voor het TERREUR en de tegen TERREUR die er al decennia plaats vindt of moeten we een continenten overkoepelende issue gaan projecteren op een handjevol mensen die een toekomst in Nederland probeert op te bouwen om ze slachtoffer te maken van een probleem geregisseerd vanuit Tel Aviv en Washington en London.

Qaiys
30-03-08, 00:59
Ik kan ook uitleggen waarom Wilders een Moslim produkt is. Die ronde hadden we al gehad. Als je zo inventief bent te kunnen uitleggen dat Wilders een Israelisch product is en om dan niet door te kunnen denken waarom hij geen Moslim product is, wek je alleen maar de indruk geindoctrineerd te zijn.


Leg maar eens uit waarom Wilders een moslimprodukt is en hou op met dat zinloze gebrabbel over mijn persoon. Ik wil argumenten zien en geen ad-hominem argument.


Voor Wilders is het Israel zeker geen bijzaak. Hij ziet de situatie daar als een frontlinie. Maar hij ziet ook wel dat hij en zijn Nederland daar achter komt. Ik vind dat heel begrijpelijk hoor. Ieder kind snapt dat. Maar dat wil niet alles verklaren. Dat er een mechanisme onder bepaalde Moslims kan werken die de Koran in mijn ogen misbruiken is, is ook iets wat dicht bij Wilders staat. Daar heb je Israel niet voor nodig.

Als hij dat zo ziet dan vergeet hij dat Israel het land afgepakt heeft van de palestijnen en dat ze daar in verzet zijn tegen hun onderdrukkers en massamoordenaars. Moslims hier hebben een andere entre gemaakt als de zionisten. Als je moslims onderdrukt dan gaan ze zich verzetten tegen hun onderdrukker, dat is mens-eigen. Dat mechanisme is een universeel mechanisme. En niet Wilders heeft israel nodig, israel heeft wildersen nodig. Het is geen publiek geheim hoe de zionistsiche lobby te werk gaat en in vrijwel elke westerse land pionnen inzetten voor het verdedigen van hun onderdrukking en massamoorden op palestijnen.


Jij hoeft Wilders in navolging van mij geen joods produkt te noemen. Je doet maar. Is natuurlijk niet steekhoudend maar dat is je gebrek.
Mijn opmerking over "Joden" had rechtstreeks verband met die door Moslims gefilmde beelden waar Wilders van gebruik heeft gemaakt. Als ze nou zo slim waren geweest "Israeliers" te hebben geroepen, ja... dan snappen heel veel mensen het opeens niet?

Loos gebrabbel

ronald
30-03-08, 01:00
Wat is het doel van die filmpjes die alleen extreme uitingen en rampen vertonen... Ik zou met filmpjes van Irak, Palestina en Afghanistan een complete HOLOCAUST filmpje kunnen maken met Bush en Olmert als een ZIONISTISCH Monster verbond... Maar gaat dat de wereld een stap dichter brengen bij harmonie en vrede is de vraag?

M.a.w. brengt een extreem filmpje van Wilders met HEL en VERDOEMENIS Nederland en de de rest van de wereld een oplossing voor een complexe issue waar de CIA van de VS en SHIN BET van Israel en de MI5 van Groot Brittanie al decennia dag en nacht werken aan het uitwerken van snode plannen Nederland en de rest van de wereld een oplossing voor het TERREUR en de tegen TERREUR die er al decennia plaats vindt of moeten we een continenten overkoepelende issue gaan projecteren op een handjevol mensen die een toekomst in Nederland probeert op te bouwen om ze slachtoffer te maken van een probleem geregisseerd vanuit Tel Aviv en Washington en London.

Kan. De impack, een aspect dat ik belangrijker vind, dat Fitna op "Westerlingen" heeft is bijna niets. Wisten we allemaal al en bovendien heeft hij veel gebruik gemaakt van materiaal afkomstig van Moslims zelf.
Welke impack zal jouw filmpje hebben in de Moslimwereld?

ronald
30-03-08, 01:06
Leg maar eens uit waarom Wilders een moslimprodukt is en hou op met dat zinloze gebrabbel over mijn persoon. Ik wil argumenten zien en geen ad-hominem argument.



Als hij dat zo ziet dan vergeet hij dat Israel het land afgepakt heeft van de palestijnen en dat ze daar in verzet zijn tegen hun onderdrukkers en massamoordenaars. Moslims hier hebben een andere entre gemaakt als de zionisten. Als je moslims onderdrukt dan gaan ze zich verzetten tegen hun onderdrukker, dat is mens-eigen. Dat mechanisme is een universeel mechanisme. En niet Wilders heeft israel nodig, israel heeft wildersen nodig. Het is geen publiek geheim hoe de zionistsiche lobby te werk gaat en in vrijwel elke westerse land pionnen inzetten voor het verdedigen van hun onderdrukking en massamoorden op palestijnen.



Loos gebrabbel

Doe niet zo quasi dom. Of wil je zielig gevonden worden? Waar was je de afgelopen pak hem beet 5 jaar? In Nederland toch?

Hou je éénzijdige MO politieke gebrabbel maar ook voor je.

Qaiys
30-03-08, 01:07
Doe niet zo quasi dom. Of wil je zielig gevonden worden? Waar was je de afgelopen pak hem beet 5 jaar? In Nederland toch?

Hou je éénzijdige MO politieke gebrabbel maar ook voor je.

Kortom geen inhoudelijk argument dus wordt er maar op de persoon gespeeld.

ronald
30-03-08, 01:09
Kortom geen inhoudelijk argument dus wordt er maar op de persoon gespeeld.

Je bedoelt te zeggen dat ik er niet in gestonken ben om in jouw verdraainen mee te gaan?

fransjan
30-03-08, 01:10
Wat is het doel van die filmpjes die alleen extreme uitingen en rampen vertonen... Ik zou met filmpjes van Irak, Palestina en Afghanistan een complete HOLOCAUST filmpje kunnen maken met Bush en Olmert als een ZIONISTISCH Monster verbond... Maar gaat dat de wereld een stap dichter brengen bij harmonie en vrede is de vraag?.........

..........
Het doel is het doorprikken van een bepaalde zoetsappige multi-culti sfeer hier in Nederland.

Wat mij betreft dan.

Ik snap ook wel dat jij een ander soort filmpje kan maken. Je moet dat doen als je daar aandrang toe voelt.

Wizdom
30-03-08, 01:13
Kan. De impack, een aspect dat ik belangrijker vind, dat Fitna op "Westerlingen" heeft is bijna niets. Wisten we allemaal al en bovendien heeft hij veel gebruik gemaakt van materiaal afkomstig van Moslims zelf.
Welke impack zal jouw filmpje hebben in de Moslimwereld?

Ik geloof dat de impact op de psyche van mensen werkt. De impact op de psyche is moeilijk te meten? Of het nu wel of geen impact heeft op het westen vind ik dan ook enigzins voorbarig? Er zullen mensen zijn die de Islam dieper zullen bestuderen, anderen zullen bij elke contact met een Moslim mogelijk een bevooroordeelde houding aannemen op basis van de leugens van Wilders. Dat is helaas mens eigen maar wel een schade die moeilijk is te meten.

De HOLOCAUST beelden van Palestina en Irak worden door Aljzeera elke dag in het Midden-Oosten getoond in tegenstelling tot in het Westen. Mogelijk dat er dan in het Westen anders gekeken wordt tegen de staatsterreur en de tegen terreur omdat de eenzijdige beeldvorming dan enigzins verschuift waardoor de balans van beeldvorming wat gebalanceerder wordt... Maar goed daar is geen pijl op te trekken hoewel je wel bepaalde aannames kunt doen...

Qaiys
30-03-08, 01:16
Je bedoelt te zeggen dat ik er niet in gestonken ben om in jouw verdraainen mee te gaan?

Ga aub niet voor mij spreken als je niet eens met inhoudelijke argumenten je reakties kunt verdedigen.

Qaiys
30-03-08, 01:18
Het doel is het doorprikken van een bepaalde zoetsappige multi-culti sfeer hier in Nederland.

Wat is dat een zoetsappige multicultisfeer?

Wizdom
30-03-08, 01:19
Het doel is het doorprikken van een bepaalde zoetsappige multi-culti sfeer hier in Nederland.

Wat mij betreft dan.

Ik snap ook wel dat jij een ander soort filmpje kan maken. Je moet dat doen als je daar aandrang toe voelt.


Ik woon hier al heel lang en proef totaal geen zoetsappige multi-culti sfeer. Als iedereen zich gewoon normaal gedraagt is het ook nergens voor nodig om zoetsappig te doen. Ik begrijp overigens niet wat je bedoelt met zoetsappig. Wanneer is er voor jou een normale sfeer? Als je een FASCIST hebt die administratieve dententie voorstelt of iemand hebt die artikel 1 wil schrappen. Dat is niet anti-zoetsappig. Dat is je reinste introduceren van een nieuwe FASCISTISCHE dictatuur in Nederland. Maar ja misschien ben je wel een oud NSB aanhanger in een Wilders jasje... Dan kan ik wel iets bij voorstellen....

De oud-NSBers zien hun kans schoon om Nederland weer terug te brengen naar de tijd van de BRUINHEMDEN...

ronald
30-03-08, 01:31
Ik geloof dat de impact op de psyche van mensen werkt. De impact op de psyche is moeilijk te meten? Of het nu wel of geen impact heeft op het westen vind ik dan ook enigzins voorbarig? Er zullen mensen zijn die de Islam dieper zullen bestuderen, anderen zullen bij elke contact met een Moslim mogelijk een bevooroordeelde houding aannemen op basis van de leugens van Wilders. Dat is helaas mens eigen maar wel een schade die moeilijk is te meten.

De HOLOCAUST beelden van Palestina en Irak worden door Aljzeera elke dag in het Midden-Oosten getoond in tegenstelling tot in het Westen. Mogelijk dat er dan in het Westen anders gekeken wordt tegen de staatsterreur en de tegen terreur omdat de eenzijdige beeldvorming dan enigzins verschuift waardoor de balans van beeldvorming wat gebalanceerder wordt... Maar goed daar is geen pijl op te trekken hoewel je wel bepaalde aannames kunt doen...

In de diverse hersensporen blijft altijd wel iets hangen. Het hangt ervan af hoe men die gedachten weer oproept. Deze film kan weinig iets meer versterken dan dat er al was omdat het beelden zijn die al in onze geheugen zitten met de emoties die toen ook al waren opgeslagen. Maar kijk wat men er over zegt en schrijft. Niet noemenswaardig toch? Niet ten goeden en niet ten slechte. Wat dat individueel bij iedereen doet zou je gezien de reacties ook wel kunnen meten. Emoties sterven meestal af.

Veel van die beelden in Fitna zijn opnames van Moslims als uiting van nieuws van het "Westen". Je kunt hier dus al over een zekere impack spreken.
Wat Fitna in de Moslimwereld teweeg brengt of jouw film hier is een andere zaak. Ik had het er over wat Fitna hier teweeg brengt en wat jouw filmpje in de Moslimwereld teweeg zou brengen.

ronald
30-03-08, 01:32
Ga aub niet voor mij spreken als je niet eens met inhoudelijke argumenten je reakties kunt verdedigen.

Laatste stuiptrekking....

ronald
30-03-08, 01:36
De oud-NSBers zien hun kans schoon om Nederland weer terug te brengen naar de tijd van de BRUINHEMDEN...

Bruinhemden wilden Nederland hoofdzakelijk Duits maken of op zijn minst deel van het Groot Germaanse Rijk. Nu ook?

Qaiys
30-03-08, 01:37
Laatste stuiptrekking....

Als je op deze reaktie regaeert is het je één op na laatste stuiptrekking.

ronald
30-03-08, 01:41
Als je op deze reaktie regaeert is het je één op na laatste stuiptrekking.

....laatste tel....., 1/2........, 1/4.......

Qaiys
30-03-08, 01:42
....laatste tel....., 1/2........, 1/4.......


Ik had het goed voorspeld, :hihi:

Al Sawt
30-03-08, 04:20
MEMRI TV faciliteert Fitna
maandag 24 maart 2008
De aangekondigde anti-koran film van Wilders is gefaciliteerd door het Middle East Media Research Institute TV Monitor Project, beter bekend als Memri TV. In het grootste geheim heeft MEMRI TV personeel, materiaal en andere faciliteiten ter beschikking gesteld voor de film van Wilders. De Nederlandse politicus die bekend staat om zijn banden met de Israëlische staat zou gedurende zijn laatste verblijf in Israel, afgelopen januari, geadviseerd zijn om MEMRI TV te betrekken in zijn anti-koran film.

MEMRI TV staat bekend als een propagandamedium voor Israelische belangen.

MEMRI TV is eind jaren negentig opgericht door een ex-inlichtingenofficier, Yigal Carmon, van het Israëlische leger. Het instituut staat bekend om haar in het Engels vertaalde fragmenten uit met name de Arabische media. Hiermee tracht de oprichter en huidige directeur Yigal Carmon de taalbarriére te verkleinen met de Arabische wereld. Het instituut heeft met name bekendheid gekregen na "9/11" en met uit de context gehaalde vertalingen van Arabische sprekers.

Veel zionisten zien in Wilders een bondgenoot. Zijn politieke agenda om de islam te bekritiseren in combinatie met zijn onvoorwaardelijke steun voor de zionistische staat kan op veel steun rekenen van hardliners in het zionistische kamp.

bron (http://http://netherland.arabeuropean.org/index.php?option=com_content&task=view&id=86&Itemid=1)
Gezien de kwaliteit van Wilders film hoeven wij echt wakker te liggen van Memri.

rja2
30-03-08, 04:33
Gezien de kwaliteit van Wilders film hoeven wij echt wakker te liggen van Memri.
Haat en geweld hoort bij moslims ?

Wat ik heb gezien van deze zender, mag je echt wel zorgen maken !

Al Sawt
30-03-08, 04:46
Haat en geweld hoort bij moslims ?

Wat ik heb gezien van deze zender, mag je echt wel zorgen maken !
Ik ga nooit af op iemands mening. Zeker niet op de mening van een individu die bevooroordeelt is en over veel zaken onwetend is.

Overigens geef je aan dat je een schotel bezit. Ik kan mij herinneren dat je tegen schotelbezit was omdat moslims door zenders werden ´beinvloedt´.

Kennelijk maak jezelf niet druk over het kijken van haatzaaiende zenders als Memri.

Wat een hypocriet!

Tomas
30-03-08, 08:57
Dat weet ik niet, ongeacht het antwoord maakt dat voor mijn stelling niet veel uit.

Moslims uit Gaza hebben een andere beleving van de werkelijkheid dan moslims in Nederland.

Nederlanders die de tweede-wereld oorlog hebben meegemaakt praten anders over Duitsers dan Nederlanders die de oorlog niet hebben meegmaakt. Sterker nog, Nederlanders die de 2de wereldoorlog hebben meegemaakt praten anders in die tijd over de Duitsers dan nu.

Volgens mij ligt Nador niet in ghaza. Hij noemt nergens Palestina of een of ander bezet gebied.

super ick
30-03-08, 10:21
[quote=knuppeltje;3580310]

Subjectieve etiketten van een homootje ben ik niet in geintresseerd.

En weer valt je masker.
Treurig hoor.

Witte78
30-03-08, 10:22
Ik geloof dat de impact op de psyche van mensen werkt. De impact op de psyche is moeilijk te meten? Of het nu wel of geen impact heeft op het westen vind ik dan ook enigzins voorbarig? Er zullen mensen zijn die de Islam dieper zullen bestuderen, anderen zullen bij elke contact met een Moslim mogelijk een bevooroordeelde houding aannemen op basis van de leugens van Wilders. Dat is helaas mens eigen maar wel een schade die moeilijk is te meten.


Ik denk niet dat het filmpje van Wilders leidt tot meer haat. Ik denk eerder het tegenovergestelde. Zie bijvoorbeeld de vele tegenreacties onder niet-moslims. Het filmpje heeft veel discussies losgemaakt, bijna wereldwijd. Tot nog toe zijn er (bijna) geen gevallen van geweld. Ik denk dat de hele discussie over vrijheid van mening, en waar de grenzen liggen, heel belangrijk is. Wat dat betreft heeft het filmpje alleen maar een positieve bijdrage. Mensen denken er door het filmpje meer over na, losstaand van de inhoud.



De HOLOCAUST beelden van Palestina en Irak worden door Aljzeera elke dag in het Midden-Oosten getoond in tegenstelling tot in het Westen. Mogelijk dat er dan in het Westen anders gekeken wordt tegen de staatsterreur en de tegen terreur omdat de eenzijdige beeldvorming dan enigzins verschuift waardoor de balans van beeldvorming wat gebalanceerder wordt... Maar goed daar is geen pijl op te trekken hoewel je wel bepaalde aannames kunt doen...

Ik vind juist dat je er mee wordt doodgegooit vergeleken met de rest van de wereld. En die eenzijdigheid van de nederlandse pers valt me ook nooit echt op. Het zijn altijd berichten als "Israel zegt een terrorist te hebben vermoord" gevolgd door "De palestijnen beweren dat er een onschuldige familie is vermoord". Wie er gelijk heeft wordt altijd in het midden gelaten.

Qaiys
30-03-08, 13:18
[quote=Qaiys;3580326]

En weer valt je masker.
Treurig hoor.


Ad hominem geblaf van afgekeurde nazi-honden ben ik niet in geintresseerd.

Qaiys
30-03-08, 13:20
Volgens mij ligt Nador niet in ghaza. Hij noemt nergens Palestina of een of ander bezet gebied.


Wat wil je zeggen tomas? Ik begrijp totaal niet waar je het over hebt.

Tomas
30-03-08, 13:26
Wat wil je zeggen tomas? Ik begrijp totaal niet waar je het over hebt.

Laat maar. Je raakt weer in een hersenstuip. neem een pilletje en ga lekker liggen. Ik heb geen zin om te proberen uit te leggen wat een klein kind kan begrijpen. Bah, die idiote onnozelheid kan me echt irriteren.

Qaiys
30-03-08, 13:47
Laat maar. Je raakt weer in een hersenstuip. neem een pilletje en ga lekker liggen. Ik heb geen zin om te proberen uit te leggen wat een klein kind kan begrijpen. Bah, die idiote onnozelheid kan me echt irriteren.


Wat is er met je aan de hand waarom op de man spelen? Als ik zeg dat ik iets niet begrijp dan begrijp ik het ook niet en is het maar een kleine moeite om uit te leggen wat je bedoelt als je serieus geintreseerd bent. Ben je dat niet doe dan aub niet alsof je echt wilt discusseren.

ronald
30-03-08, 13:51
Ik had het goed voorspeld, :hihi:

Nee hoor, er kunnen nog zo'n honderd meer komen. Maar ik snap wat je bedoelt hoor.

fransjan
30-03-08, 14:04
Ik woon hier al heel lang en proef totaal geen zoetsappige multi-culti sfeer. Als iedereen zich gewoon normaal gedraagt is het ook nergens voor nodig om zoetsappig te doen. Ik begrijp overigens niet wat je bedoelt met zoetsappig. Wanneer is er voor jou een normale sfeer? Als je een FASCIST hebt die administratieve dententie voorstelt of iemand hebt die artikel 1 wil schrappen. Dat is niet anti-zoetsappig. Dat is je reinste introduceren van een nieuwe FASCISTISCHE dictatuur in Nederland. Maar ja misschien ben je wel een oud NSB aanhanger in een Wilders jasje... Dan kan ik wel iets bij voorstellen....
Dat zoetsappige is hoe ik hetzelf beleef. Ik geef toe dat iemand anders het totaal anders kan beleven. Sinds Fortuyn heb ik het min of meer gehad met politieke correctheid.


De oud-NSBers zien hun kans schoon om Nederland weer terug te brengen naar de tijd van de BRUINHEMDEN...
Waar heb je het over?? Wij willen gewoon onze filmpjes maken.

MaRiaH
30-03-08, 14:21
Ik denk niet dat het filmpje van Wilders leidt tot meer haat. Ik denk eerder het tegenovergestelde. Zie bijvoorbeeld de vele tegenreacties onder niet-moslims. Het filmpje heeft veel discussies losgemaakt, bijna wereldwijd. Tot nog toe zijn er (bijna) geen gevallen van geweld. Ik denk dat de hele discussie over vrijheid van mening, en waar de grenzen liggen, heel belangrijk is. Wat dat betreft heeft het filmpje alleen maar een positieve bijdrage. Mensen denken er door het filmpje meer over na, losstaand van de inhoud..

Dat is het enige goede ja.

Ik heb ook de indruk dat hij zo heeft overdreven dat vele niet-moslims zich uitspreken tegen Wilders. Het valt me op dat veel mensen hem tegenspreken, dat mensen die de mond vol hadden over moslims of marokkanen dit toch echt wel te ver vinden gaan. Er wordt veel over gesproken en over nagedacht en de reacties zijn redelijk genuanceerd.

Het valt me niet tegen van Nederlandse bevolking.

tr_imparator
30-03-08, 14:40
Ik denk dat de hele discussie over vrijheid van mening, en waar de grenzen liggen, heel belangrijk is.

Ik denk eigenlijk van niet: 'niemand' is voor om die vrijheid van meningsuiting te beperken, het is meer een logisch gevolg van een slechte invulling van die vrijheid, waardoor de indruk bestaat van het willen verbieden, als een soort oplossing. De oplossingen lopen uiteen van verbieden tot negeren, en van negeren tot erover willen discussieren en zo gelijk willen halen. Nee.

De discussie zou moeten gaan over de invulling van je mening. Ik denk dat we het daar snel overeens kunnen worden. Wilders schept een irrealistisch beeld over moslims in Nederland. Met opzet. Daar gaat het om. De oplossing is dus niet het willen oplossen van een probleem, maar erkenning.

Een goed analyse is dus op zijn plaats.

tr_imparator
30-03-08, 14:44
Dat zoetsappige is hoe ik hetzelf beleef. Ik geef toe dat iemand anders het totaal anders kan beleven. Sinds Fortuyn heb ik het min of meer gehad met politieke correctheid.



Ik denk dat jij je ontevredenheid op een verkeerde manier uit. Waarom ben je eigenlijk zo ontevreden?

Wizdom
30-03-08, 22:44
Is daar toch weer die ZIONISTISCHE LINK... Hoe zou dat toch komen?

rja2
30-03-08, 23:51
Ik ga nooit af op iemands mening. Zeker niet op de mening van een individu die bevooroordeelt is en over veel zaken onwetend is.

Overigens geef je aan dat je een schotel bezit. Ik kan mij herinneren dat je tegen schotelbezit was omdat moslims door zenders werden ´beinvloedt´.

Kennelijk maak jezelf niet druk over het kijken van haatzaaiende zenders als Memri.

Wat een hypocriet!
Zo'n zender als Hezobollah heeft, zou verboden worden in het Westen, omdat dit aanzet tot racisme en geweld.

Waarom wordt dit in het Midden Oosten gedoogd ?

Omdat het over niet moslims gaat !

Fitna elke dag, op zo'n zender !

Maar niet moslims mogen zulke films niet maken !

Dat is alleen voorbehouden aan moslims ?

ronald
31-03-08, 00:01
Is daar toch weer die ZIONISTISCHE LINK... Hoe zou dat toch komen?

Ja.... dat vraag ik me ook steeds af.
Een ander onderwerp. Hier een video gemaakt in Israel tijdens een preek voor de vrijdagmiddagdienst in een moskee gehouden door Sheik Ibrahim Mudeiris.
Raar dat de Israeliers daarom niet de hele boel platbranden vind je niet? In het kader van deze hele discussie vind ik dat echt opvallend. Men is niet eens de straat opgegaan of hebben allerlei andere videotjes gemaakt. Nog gekker...die tv station zit gewoon nog in de lucht.

http://www.memritv.org/clip/en/669.htm

Maroccer
31-03-08, 12:54
Ja.... dat vraag ik me ook steeds af.
Een ander onderwerp. Hier een video gemaakt in Israel tijdens een preek voor de vrijdagmiddagdienst in een moskee gehouden door Sheik Ibrahim Mudeiris.
Raar dat de Israeliers daarom niet de hele boel platbranden vind je niet? In het kader van deze hele discussie vind ik dat echt opvallend. Men is niet eens de straat opgegaan of hebben allerlei andere videotjes gemaakt. Nog gekker...die tv station zit gewoon nog in de lucht.

http://www.memritv.org/clip/en/669.htm

ja ja, de israeliers bouwen nederzettingen omdat die gekke imams daar dit allemaal roepen..

platbranden??? platwalsen, platbombarderen, dooschieten, martelen...

VerbalSmaeel
31-03-08, 13:26
ja ja, de israeliers bouwen nederzettingen omdat die gekke imams daar dit allemaal roepen..

platbranden??? platwalsen, platbombarderen, dooschieten, martelen...
Het is de gebruikelijke propaganda van zionisten die een langzame genocide aanrichten op de Palestijnen om de haat en wanhoop die ze daarmee aanwakkeren, aan de Islam te koppelen zodat hun eigen nazistische misdaden op de achtergrond blijft.

Dinah_Tanger
31-03-08, 13:35
De bloeddorst van Israel, haar staatsterrorisme en het beestachtige uitmoorden van Palestijnen en het goedpraten ervan door nazi-nazaten als Wilders en andere bruinhemden zijn VVT. Israel is de anus van de wereld en het zionisme is een van de ziekste uitwerpselen van de mensheid.
Israel is een fascisten-schurkenstaat dat qua bloeddorstig staatsterrorisme de titel nazi-nazaatstaat ruimschoots verdiend. Geen wonder dat Geert Wilders dit landje graag bezoekt. Bruinhemd bezoekt bruinhemdenstaat. Soort zoekt soort.

Dinah_Tanger
31-03-08, 13:46
Typische zionistengezwets: het wel of niet doden van een ander kun je nooit maar dan ook nooit afschuiven op anderen. Zionisten-kinderen leren doden, dat heeft het IDF-terroristenleger toch gedaan? Zionisme en Israel is geboren in terrorisme:

http://www.jewwatch.com/jew-terrorists-early-zionist-terror.html

Waarom zijn al die MO-correspondenten toch joods? Geen wonder dat we geen enkel evenwichtig beeld hebben van het Israel-probleem na zoveel decennia aan misinformatie via deze agenten van Israel.

Of we moeten correspondenten hebben die helemaal geen geloof aanhangen of er moeten evenveel van het ene als het andere geloof zijn. Checks and balances dat moet er zijn. En weg met die schuld en schaamte over de Holocaust zolang als Israel bezig blijft het dunnetjes over te doen met de Palestijnen.

Wizdom
31-03-08, 21:28
ja ja, de israeliers bouwen nederzettingen omdat die gekke imams daar dit allemaal roepen..

platbranden??? platwalsen, platbombarderen, dooschieten, martelen...

ZIONISTISCHE logica is dat wanneer je wordt platgebombardeerd, onteigent en vermoord, gevangen genomen en omsingeld door een muur en prikkeldraad je vooral de ZIONISTEN moet bedanken met een olijftak en vredesbesprekingen....

De ZIONISTEN doen dat zelf ook, na elke raket aanval reageren ze met een olijftak en vredesbesprekingen, ook laten ze gevangenen vrij en bespoedigen ze de economische leefbaarheid van bezet gebied...

De ZIONISTEN zij vredelievende mensen.... Ze geven het goede voorbeeld aan de terroristen...

PINOKKIO zou bij het verhalen van bovenstaande een neus lengte krijgen van pak hem beet 3 meter....

Wizdom
31-03-08, 21:31
Typische zionistengezwets: het wel of niet doden van een ander kun je nooit maar dan ook nooit afschuiven op anderen. Zionisten-kinderen leren doden, dat heeft het IDF-terroristenleger toch gedaan? Zionisme en Israel is geboren in terrorisme:

http://www.jewwatch.com/jew-terrorists-early-zionist-terror.html

Waarom zijn al die MO-correspondenten toch joods? Geen wonder dat we geen enkel evenwichtig beeld hebben van het Israel-probleem na zoveel decennia aan misinformatie via deze agenten van Israel.

Of we moeten correspondenten hebben die helemaal geen geloof aanhangen of er moeten evenveel van het ene als het andere geloof zijn. Checks and balances dat moet er zijn. En weg met die schuld en schaamte over de Holocaust zolang als Israel bezig blijft het dunnetjes over te doen met de Palestijnen.


Men is in Nederland bevreest voor STAATSFONDSEN van CHINA die wel eens media bedrijven zouden kunnen kopen en daardoor de MEDIA beinvloeden maar men is niet bevreest voor ZIONISTEN die de dienst uitmaken in MEDIA LAND en het nieuws corrumperen....

ronald
01-04-08, 00:38
ja ja, de israeliers bouwen nederzettingen omdat die gekke imams daar dit allemaal roepen..

platbranden??? platwalsen, platbombarderen, dooschieten, martelen...

Had je niet begrepen dat het de gemiddelde Israelier koud laat wat een of andere imam van de kansel zit te roepen? Er is wat jouw onderwerp aangaat iets heel anders aan de hand.

ronald
01-04-08, 00:40
Het is de gebruikelijke propaganda van zionisten die een langzame genocide aanrichten op de Palestijnen om de haat en wanhoop die ze daarmee aanwakkeren, aan de Islam te koppelen zodat hun eigen nazistische misdaden op de achtergrond blijft.

Grappig... vrome Palestijnse uitzendingen gebruiken als propaganda materiaal tegen de Islam....

ronald
01-04-08, 00:41
De bloeddorst van Israel, haar staatsterrorisme en het beestachtige uitmoorden van Palestijnen en het goedpraten ervan door nazi-nazaten als Wilders en andere bruinhemden zijn VVT. Israel is de anus van de wereld en het zionisme is een van de ziekste uitwerpselen van de mensheid.
Israel is een fascisten-schurkenstaat dat qua bloeddorstig staatsterrorisme de titel nazi-nazaatstaat ruimschoots verdiend. Geen wonder dat Geert Wilders dit landje graag bezoekt. Bruinhemd bezoekt bruinhemdenstaat. Soort zoekt soort.

Ja... als dat soort kromme analyses worden gemaakt... genoeg materiaal en aanleiding dan.

ronald
01-04-08, 00:45
Men is in Nederland bevreest voor STAATSFONDSEN van CHINA die wel eens media bedrijven zouden kunnen kopen en daardoor de MEDIA beinvloeden maar men is niet bevreest voor ZIONISTEN die de dienst uitmaken in MEDIA LAND en het nieuws corrumperen....


Wist je niet dat de mossad al Bejin in de macht heeft? Vergeefse angsten dus. Als je bedoelt dat Wilders de media in Moslimlanden in zijn macht heeft...ja daar geef ik je gelijk in.

ronald
01-04-08, 00:55
http://www.jewwatch.com/jew-terrorists-early-zionist-terror.html



Heerlijk zo'n oprechte website.

H.P.Pas
01-04-08, 08:45
Wist je niet dat de mossad al Bejin in de macht heeft?

:blij:

Al Sawt
01-04-08, 09:23
Zo'n zender als Hezobollah heeft, zou verboden worden in het Westen, omdat dit aanzet tot racisme en geweld.

Waarom wordt dit in het Midden Oosten gedoogd ?

Omdat het over niet moslims gaat !

Fitna elke dag, op zo'n zender !

Maar niet moslims mogen zulke films niet maken !

Dat is alleen voorbehouden aan moslims ?
Ik wil graag weten wat Hizbollah allemaal uitzendt? Want ik heb nooit en te nimmer haatprekende programma`s gezien.

Dinah_Tanger
01-04-08, 10:11
Men is in Nederland bevreest voor STAATSFONDSEN van CHINA die wel eens media bedrijven zouden kunnen kopen en daardoor de MEDIA beinvloeden maar men is niet bevreest voor ZIONISTEN die de dienst uitmaken in MEDIA LAND en het nieuws corrumperen....
Israel is verantwoordelijk voor maandelijks een 911 aan slachtoffers. Daar zijn die moslimextremisten helemaal niets bij. Ik val niet meer voor zionistenleugens. Es ist schluss und vorbei daarmee.


De tijd is voorbij dat zionistische leugens als zoete koek erin gingen. De Palestijnen worden als systematisch vermoord en collectief gewurgd en geterroriseerd door de staat Israel. En Israel alleen is daar verantwoordelijk voor. Niemand of niets anders, al willen de zionisten ons dat natuurlijk wijsmaken zoals dit al 60 jaar gebeurt. Maar de krediet is op.

Dinah_Tanger
01-04-08, 10:26
Heerlijk zo'n oprechte website.

Voel je je aangesproken als zionist? :)

Dinah_Tanger
01-04-08, 10:28
Ja... als dat soort kromme analyses worden gemaakt... genoeg materiaal en aanleiding dan.

Wen er maar aan. De holocaust-koe is uitgemolken door de zionisten, het geknuffel van Israel is voorbij. Het zionisme zal zichzelf vernietigen, vandaar de unholy alliance tussen bruinhemd en nazinazaat Geert Wilders en zionisten als jij. Het is een laatste wanhopige poging tot het redden wat er te redden valt. Ondertussen keren de joodse nazi-slachtoffers zich in hun graf bij het horen over deze enge kongsi

rja2
01-04-08, 18:00
Ik wil graag weten wat Hizbollah allemaal uitzendt? Want ik heb nooit en te nimmer haatprekende programma`s gezien.
Omdat je haat voor Joden deelt met Hezbollah ?

Ik heb een aantal keren, filmpjes via Memri TV gezien, sorry ik ken geen andere site, die Arabische programma's vertaald, vooral die kinderenprogramma's vond ik hemelschrijdend !

Wizdom
01-04-08, 20:42
Wist je niet dat de mossad al Bejin in de macht heeft? Vergeefse angsten dus. Als je bedoelt dat Wilders de media in Moslimlanden in zijn macht heeft...ja daar geef ik je gelijk in.

Wilders heeft zichzelf nog niet eens in de hand laat staan de media in de Moslimlanden...

Heeft de Islam de media dan in hand... Als ik je redenatie volg is dat zo...

ronald
01-04-08, 21:01
Ik wil graag weten wat Hizbollah allemaal uitzendt? Want ik heb nooit en te nimmer haatprekende programma`s gezien.

http://www.memritv.org/clip/en/875.htm

ronald
01-04-08, 21:04
Voel je je aangesproken als zionist? :)

Waarom als Zionist? Dacht je dat de hilariteit van zo'n site alleen maar Zionisten aan het lachen maakt?

ronald
01-04-08, 21:05
Wen er maar aan. De holocaust-koe is uitgemolken door de zionisten, het geknuffel van Israel is voorbij. Het zionisme zal zichzelf vernietigen, vandaar de unholy alliance tussen bruinhemd en nazinazaat Geert Wilders en zionisten als jij. Het is een laatste wanhopige poging tot het redden wat er te redden valt. Ondertussen keren de joodse nazi-slachtoffers zich in hun graf bij het horen over deze enge kongsi

Grapjas. Israel heeft de Holocaust niet eens nodig. Buiten dat is de gehele ontstaansgeschiedenis van het Zionisme gebaseerd op antisemitisme. En daar zou de Shoa geen onderdeel van uitmaken? Maar ik zie dat de holocaust-koek bij jou in ieder geval nog steeds niet op is.

ronald
01-04-08, 21:08
Wilders heeft zichzelf nog niet eens in de hand laat staan de media in de Moslimlanden...

Heeft de Islam de media dan in hand... Als ik je redenatie volg is dat zo...

Lolbroek. Wilders had niet eens wat vertoond en de gehele media inqluis de moslimse bewoog.

Al Sawt
02-04-08, 10:49
Omdat je haat voor Joden deelt met Hezbollah ?Zwaktebod om mij van haat te betichten. Als een iemand haat kent, dan ben jij het!


Ik heb een aantal keren, filmpjes via Memri TV gezien, sorry ik ken geen andere site, die Arabische programma's vertaald, vooral die kinderenprogramma's vond ik hemelschrijdend Tuurlijk. Ik heb nog nooit een kinderprogramma gezien op de Arabische tv dat haat predikt.

P.S. Graag de naam van die kinderprogramma?

naam
02-04-08, 10:57
http://www.memritv.org/clip/en/875.htm

Zozo, de hele wereld is in de macht van de joden. Waneer heb ik dat ook al weer eerder gehoord?

Qaiys
02-04-08, 11:24
Zozo, de hele wereld is in de macht van de joden. Waneer heb ik dat ook al weer eerder gehoord?


DE ISRAËL LOBBY

Portret van een groot taboe: de macht van de Israël lobby in de Verenigde Staten

Irak is een puinhoop. Iran gaat nucleair. Israël is gedemoraliseerd en Amerika tot op het bot verdeeld. Tegenlicht zoomt zes weken lang in op de Plaats des Oordeels, het Midden-Oosten, en schetst ontwikkelingen en toekomstscenario's.

Deze week de Israël lobby in Amerika. Want hoe reëel is het voor de VS nog Israël volop te steunen, nu de lont in het Midden-Oosten-kruitvat steeds korter wordt.

Welke rol spelen de belangen van Israël in Amerika's omgang met Irak en Iran? Hoe oneindig is de Israëlisch-Amerikaanse vriendschap?
Mogen in de Verenigde Staten wel kanttekeningen worden geplaatst bij die wederzijdse verbondenheid, of is de Israël lobby financieel en politiek zo sterk dat kritiek op de relatie tot Israël taboe is? En wat gebeurt er met hen die het onzegbare toch bespreekbaar willen maken?

In maart 2006 publiceerden de Amerikaanse politicologen John Mearsheimer (University of Chicago) en Steve Walt (Harvard) het controversiële artikel The Israel Lobby and US foreign policy. Zij beschuldigen de Israël lobby ervan dat mede door hun toedoen de VS, tegen het Amerikaanse eigenbelang in, ten strijde trok tegen Irak. Samen met politieke verschuivingen in het Congres en het steeds verder uitdijende Irak-moeras, heeft deze beschuldiging het debat over de Amerikaanse Midden-Oosten politiek verder gepolariseerd. Tegenlicht spreekt met de betrokkenen.

Fervente voorstanders van de innige band tussen Amerika en Israël wijzen op gemeenschappelijke politieke belangen (zoals neoconservative Richard Perle) of de geloofsverwantschap (evangelist John Hagee). Op het jaarcongres van de belangrijkste lobby organisatie AIPAC (American Israel Public Affairs Committee) in Washington filmde Tegenlicht het vuur waarmee, ook door Amerikaanse politici, de Israëlische zaak wordt verdedigd en actie tegen Iran wordt bepleit.

Critici van de Israël lobby die aan het woord komen: Amerikaans congreslid Earl Hilliard uit Alabama, zocht toenadering tot de Arabische wereld en werd vervolgens verslagen door een opponent die zich mocht verheugen in de financiële steun van AIPAC. De historicus Tony Judt, die durfde te beweren dat Israël 'een oorlogszuchtige en intolerante, door geloof gedreven etnostaat aan het worden is'. Maar ook Human Rights Watch directeur Kenneth Roth, die persoonlijk doelwit werd na berichtgeving over de Libanon-oorlog van afgelopen zomer. En voormalig Israëlisch vredesonderhandelaar Daniel Levy, die de belangen van Israël zelf in gevaar ziet komen door de Israël lobby.

Tenslotte wordt door de stafchef van Colin Powell, kolonel Lawrence Wilkerson, uitgelegd welke rol de Israël lobby heeft gespeeld bij de inval in Irak. AIPAC, het Amerikaans Congres, het Witte Huis en Israël zelf lijken in een verstikkende omhelzing beland te zijn...
Kolonel Lawrence Wilkerson: "We can't get out of there even if we want to. You just cannot say: Israel you are on your own."

Regie: Marije Meerman
Research: William de Bruijn

Hieronder de link waar je een aantal programmas kunt zien die er over gaan.

http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/33882177/

Qaiys
02-04-08, 11:26
Richard Perle
One of Bush's foreign policy advisors, he is the chairman of the Pentagon's Defense Policy Board. A very likely Israeli government agent, Perle was expelled from Senator Henry Jackson's office in the 1970's after the National Security Agency (NSA) caught him passing Highly-Classified (National Security) documents to the Israeli Embassy. He later worked for the Israeli weapons firm, Soltam. Perle came from one the above mentioned pro-Israel thinktanks, the AEI. Perle is one of the leading pro-Israeli fanatics leading this Iraq war mongering within the administration and now in the media.


--------------------------------------------------------------------------------

Paul Wolfowitz
Deputy Defense Secretary, and member of Perle's Defense Policy Board, in the Pentagon. Wolfowitz is a close associate of Perle, and reportedly has close ties to the Israeli military. His sister lives in Israel. Wolfowitz came from the above mentioned Jewish thinktank, JINSA. Wolfowitz is the number two leader within the administration behind this Iraq war mongering.


--------------------------------------------------------------------------------

Douglas Feith
Under Secretary of Defense and Policy Advisor at the Pentagon. He is a close associate of Perle and served as his Special Counsel. Like Perle and the others, Feith is a pro-Israel extremist, who has advocated anti-Arab policies in the past. He is closely associated with the extremist group, the Zionist Organization of America, which even attacks Jews that don't agree with its extremist views. Feith frequently speaks at ZOA conferences. Feith runs a small law firm, Feith and Zell, which only has one International office, in Israel. The majority of their legal work is representing Israeli interests. His firm's own website stated, prior to his appointment, that Feith "represents Israeli Armaments Manufacturer." Feith basically represents the Israeli War Machine. Feith also came from the Jewish thinktank JINSA. Feith, like Perle and Wolfowitz, are campaigning hard for this Israeli proxy war against Iraq.


--------------------------------------------------------------------------------

Edward Luttwak
Member of the National Security Study Group of the Department of Defence at the Pentagon. Luttwak is reportedly an Israeli citizen and has taught in Israel. He frequently writes for Israeli and pro-Israeli newspapers and journals. Luttwak is an Israeli extremist whose main theme in many of his articles is the necessity of the U.S. waging war against Iraq.


--------------------------------------------------------------------------------

Henry Kissinger
One of many Pentagon Advisors, Kissinger sits on the Pentagon's Defense Policy Board under Perle. For detailed information about Kissinger's evil past, read Seymour Hersch's book (Price of Power: Kissinger in the Nixon White House). Kissinger likely had a part in the Watergate crimes, Southeast Asia mass murders (Vietnam, Cambodia, Laos), Installing Chilean mass murdering dictator Pinochet, Operation Condor's mass killings in South America, and more recently served as Serbia's Ex-Dictator Slobodan Milosevic's Advisor. He consistently advocates going to war against Iraq. Kissinger is the Ariel Sharon of the U.S. Unfortunately, President Bush nominated Kissinger as chairman of the September 11 investigating commission. It's like picking a bank robber to investigate a fraud scandal.


--------------------------------------------------------------------------------

Dov Zakheim
Under Secretary of Defense, Comptroller, and Chief Financial Officer (CFO) for the Department of Defense. He is an ordained rabbi and reportedly holds Israeli citizenship. Zakheim attended attended Jew’s College in London and became an ordained Orthodox Jewish Rabbi in 1973. He was adjunct professor at New York's Jewish Yeshiva University. Zakheim is close to the Israeli lobby.


--------------------------------------------------------------------------------

Kenneth Adelman
One of many Pentagon Advisors, Adelman also sits on the Pentagon's Defense Policy Board under Perle, and is another extremist pro-Israel advisor, who supports going to war against Iraq. Adelman frequently is a guest on Fox News, and often expresses extremist and often ridiculus anti-Arab and anti-Muslim views. Through his hatred or stupidity, he actually called Arabs "anti-Semitic" on Fox News (11/28/2001), when he could have looked it up in the dictionary to find out that Arabs by definition are Semites.


--------------------------------------------------------------------------------

I. Lewis Libby
Vice President Dick Cheney's Chief of Staff. The chief pro-Israel Jewish advisor to Cheney, it helps explains why Cheney is so gun-ho to invade Iraq. Libby is longtime associate of Wolfowitz. Libby was also a lawyer for convicted felon and Israeli spy Marc Rich, whom Clinton pardoned, in his last days as president.


--------------------------------------------------------------------------------

Robert Satloff
U.S. National Security Council Advisor, Satloff was the executive director of the Israeli lobby's "think tank," Washington Institute for Near East Policy. Many of the Israeli lobby's "experts" come from this front group, like Martin Indyk.


--------------------------------------------------------------------------------

Elliott Abrams
National Security Council Advisor. He previously worked at Washington-based "Think Tank" Ethics and Public Policy Center. During the Reagan Adminstration, Abrams was the Assistant Secretary of State, handling, for the most part, Latin American affairs. He played an important role in the Iran-Contra Scandal, which involved illegally selling U.S. weapons to Iran to fight Iraq, and illegally funding the contra rebels fighting to overthrow Nicaragua's Sandinista government. He also actively deceived three congressional committees about his involvement and thereby faced felony charges based on his testimony. Abrams pled guilty in 1991 to two misdemeanors and was sentenced to a year's probation and 100 hours of community service. A year later, former President Bush (Senior) granted Abrams a full pardon. He was one of the more hawkish pro-Israel Jews in the Reagan Administration's State Department.


--------------------------------------------------------------------------------

Marc Grossman
Under Secretary of State for Political Affairs. He was Director General of the Foreign Service and Director of Human Resources at the Department of State. Grossman is one of many of the pro-Israel Jewish officials from the Clinton Administration that Bush has promoted to higher posts.


--------------------------------------------------------------------------------

Richard Haass
Director of Policy Planning at the State Department and Ambassador at large. He is also Director of National Security Programs and Senior Fellow at the Council on Foreign Relations (CFR). He was one of the more hawkish pro-Israel Jews in the first Bush (Sr) Administration who sat on the National Security Council, and who consistently advocates going to war against Iraq. Haass is also a member of the Defense Department's National Security Study Group, at the Pentagon.


--------------------------------------------------------------------------------

Robert Zoellick
U.S. Trade Representative, a cabinet-level position. He is also one of the more hawkish pro-Israel Jews in the Bush (Jr) Administration who advocated invading Iraq and occupying a portion of the country in order to set up setting up a Vichy-style puppet government. He consistently advocates going to war against Iraq.


--------------------------------------------------------------------------------

Ari Fleischer
Official White House Spokesman for the Bush (Jr) Administration. Prominent in the Jewish community, some reports state that he holds Israeli citizenship. Fleischer is closely connected to the extremist Jewish group called the Chabad Lubavitch Hasidics, who follow the Qabala, and hold very extremist and insulting views of non-Jews. Fleischer was the co-president of Chabad's Capitol Jewish Forum. He received the Young Leadership Award from the American Friends of Lubavitch in October, 2001.


--------------------------------------------------------------------------------

James Schlesinger
One of many Pentagon Advisors, Schlesinger also sits on the Pentagon's Defense Policy Board under Perle and is another extremist pro-Israel advisor, who supports going to war against Iraq. Schlesinger is also a commissioner of the Defense Department's National Security Study Group, at the Pentagon.


--------------------------------------------------------------------------------

David Frum
White House speechwriter behind the "Axis of Evil" label. He lumps together all the lies and accusations against Iraq for Bush to justify the war.


--------------------------------------------------------------------------------

Joshua Bolten
White House Deputy Chief of Staff, Bolten was previously a banker, former legislative aide, and prominent in the Jewish community.


--------------------------------------------------------------------------------

John Bolton
Under-Secretary of State for Arms Control and International Security. Bolton is also a Senior Advisor to President Bush. Prior to this position, Bolton was Senior Vice President of the above mentioned pro-Israel thinktank, AEI. He recently (October 2002) accused Syria of having a nuclear program, so that they can attack Syria after Iraq. He must have forgotten that Israel has 400 nuclear warheads, some of which are thermonuclear weapons (according to a recent U.S. Air Force report).


--------------------------------------------------------------------------------

David Wurmser
Special Assistant to John Bolton (above), the under-secretary for arms control and international security. Wurmser also worked at the AEI with Perle and Bolton. His wife, Meyrav Wurmser, along with Colonel Yigal Carmon, formerly of Israeli military intelligence, co-founded the Middle East Media Research Institute (Memri),a Washington-based Israeli outfit which distributes articles translated from Arabic newspapers portraying Arabs in a bad light.


--------------------------------------------------------------------------------

Eliot Cohen
Member of the Pentagon's Defense Policy Board under Perle and is another extremist pro-Israel advisor. Like Adelman, he often expresses extremist and often ridiculus anti-Arab and anti-Muslim views. More recently, he wrote an opinion article in the Wall Street Journal openly admitting his rascist hatred of Islam claiming that Islam should be the enemy, not terrorism.


--------------------------------------------------------------------------------

Mel Sembler
President of the Export-Import Bank of the United States. A Prominent Jewish Republican and Former National Finance Chairman of the Republican National Committee. The Export-Import Bank facilitates trade relationships between U.S. businesses and foreign countries, specifically those with financial problems.


--------------------------------------------------------------------------------

Michael Chertoff
Assistant Attorney General for the Criminal Division, at the Justice Department.


--------------------------------------------------------------------------------

Steve Goldsmith
Senior Advisor to the President, and Bush's Jewish domestic policy advisor. He also serves as liaison in the White House Office of Faith-Based and Community Initiatives (White House OFBCI) within the Executive Office of the President. He was the former mayor of Indianapolis. He is also friends with Israeli Jerusalem Mayor Ehud Olmert and often visits Israel to coach mayors on privatization initiatives.


--------------------------------------------------------------------------------

Adam Goldman
White House's Special Liaison to the Jewish Community.


--------------------------------------------------------------------------------

Joseph Gildenhorn
Bush Campaign's Special Liaison to the Jewish Community. He was the DC finance chairman for the Bush campaign, as well as campaign coordinator, and former ambassador to Switzerland.


--------------------------------------------------------------------------------

Christopher Gersten
Principal Deputy Assistant Secretary, Administration for Children and Families at HHS. Gersten was the former Executive Director of the Republican Jewish Coalition, Husband of Labor Secretary, Linda Chavez, and reportedly very pro-Israel. Their children are being raised Jewish.


--------------------------------------------------------------------------------

Mark Weinberger
Assistant Secretary of Housing and Urban Development for Public Affairs.


--------------------------------------------------------------------------------

Samuel Bodman
Deputy Secretary of Commerce. He was the Chairman and CEO of Cabot Corporation in Boston, Massachusetts.


--------------------------------------------------------------------------------

Bonnie Cohen
Under Secretary of State for Management.


--------------------------------------------------------------------------------

Ruth Davis
Director of Foreign Service Institute, who reports to the Office of Under Secretary for Management. This Office is responsible for training all Department of State staff (including ambassadors).


http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=232235

mulan
02-04-08, 11:28
http://www.memritv.org/clip/en/875.htm

Dat is geen kinderprogramma.

Qaiys
02-04-08, 11:30
Pro-Israëlgroepen in VS onder vuur

door Emad Mekay

WASHINGTON - De pro-Israëllobby in de Verenigde Staten manipuleert de Amerikaanse Midden-Oostenpolitiek op een manier die zijn weerga niet heeft in de politieke geschiedenis van de VS. Dat stellen de auteurs van het onderzoeksrapport 'The Israel Lobby and U.S. Foreign Policy'.
Volgens onderzoekers John Mearsheimer van de Universiteit van Chicago en Stephen Walt van de Harvard Universiteit, heeft de pro-Israëllobby de Amerikaanse regering zover gekregen dat de VS oorlog voeren, manschappen verliezen en wederopbouw financieren terwijl Israël er de vruchten van plukt.

,,Waarom zetten de VS hun eigen veiligheid en die van bondgenoten op het spel voor de belangen van een ander land?'', vragen de auteurs zich af. Hun antwoord, dat inmiddels heeft geleid tot een debat in academische kringen en tot woede bij pro-Israëlgroepen, luidt dat het de invloed is van de pro-Israëlische lobby in het land.

Tot die lobby rekenen Mearsheimer en Walt onder meer het American Israel Public Affairs Committee, de Conference of Presidents of Major Jewish Organisations en het Washington Institute for Near East Policy. Volgens de beide onderzoekers is de pro-Israellobby extra krachtig door de steun van ,,christelijke fundamentalisten'' als Gary Bauer, Jerry Falwell, Ralph Reed en Pat Robertson en Congresleden als Dick Armey en Tom DeLay. Zij zien de staat Israël als de vervulling van een bijbelse profetie en vinden dat het land daarom alle steun verdient.

Volgens de onderzoekers zou intimidatie van de pers, denktanks en academici door de lobby in Washington geleid hebben tot bedrieglijke beeldvorming over Israël. ,,Beweren dat Israël en de VS naar elkaar toegroeien door de strijd tegen een gezamenlijke vijand, is de zaak omdraaien. Het is eerder zo dat het terrorismeprobleem van de VS grotendeels veroorzaakt is door de nauwe banden met Israël'', aldus de auteurs.

De invloed van de lobby veroorzaakt volgens de onderzoekers op diverse fronten problemen. Zij wijzen onder meer op de toenemende dreiging van militair geweld waarmee de VS en de Europese bondgenoten te maken hebben. Doordat Amerikaanse leiders Israël niet onder druk zetten om vrede in het Midden-Oosten te creëren, maakt volgens Mearsheimer en Walt de lobby het onmogelijk een einde te maken aan het Israëlisch-Palestijnse conflict. Dat conflict zou door extremisten gebruikt worden als 'rekruteringsinstrument'.

De studie is door verschillende pro-Israëlgroepen met vernietigende kritiek ontvangen. ,,Als een student een dergelijk werkstuk zou indienen, zou hij ongetwijfeld zakken'', aldus het Committee for Accuracy in Middle East Reporting in America. Volgens de organisatie bevat het onderzoek veel fouten. Eliot Engel, een Democratisch Congreslid uit New York van Joodse afkomst, typeerde de inhoud van het onderzoek als ,,het bekende antisemitische en antizionistische gewauwel''.

VerbalSmaeel
02-04-08, 12:12
Pro-Israëlgroepen in VS onder vuur

door Emad Mekay

WASHINGTON - De pro-Israëllobby in de Verenigde Staten manipuleert de Amerikaanse Midden-Oostenpolitiek op een manier die zijn weerga niet heeft in de politieke geschiedenis van de VS. Dat stellen de auteurs van het onderzoeksrapport 'The Israel Lobby and U.S. Foreign Policy'.
Volgens onderzoekers John Mearsheimer van de Universiteit van Chicago en Stephen Walt van de Harvard Universiteit, heeft de pro-Israëllobby de Amerikaanse regering zover gekregen dat de VS oorlog voeren, manschappen verliezen en wederopbouw financieren terwijl Israël er de vruchten van plukt.

,,Waarom zetten de VS hun eigen veiligheid en die van bondgenoten op het spel voor de belangen van een ander land?'', vragen de auteurs zich af. Hun antwoord, dat inmiddels heeft geleid tot een debat in academische kringen en tot woede bij pro-Israëlgroepen, luidt dat het de invloed is van de pro-Israëlische lobby in het land.

Tot die lobby rekenen Mearsheimer en Walt onder meer het American Israel Public Affairs Committee, de Conference of Presidents of Major Jewish Organisations en het Washington Institute for Near East Policy. Volgens de beide onderzoekers is de pro-Israellobby extra krachtig door de steun van ,,christelijke fundamentalisten'' als Gary Bauer, Jerry Falwell, Ralph Reed en Pat Robertson en Congresleden als Dick Armey en Tom DeLay. Zij zien de staat Israël als de vervulling van een bijbelse profetie en vinden dat het land daarom alle steun verdient.

Volgens de onderzoekers zou intimidatie van de pers, denktanks en academici door de lobby in Washington geleid hebben tot bedrieglijke beeldvorming over Israël. ,,Beweren dat Israël en de VS naar elkaar toegroeien door de strijd tegen een gezamenlijke vijand, is de zaak omdraaien. Het is eerder zo dat het terrorismeprobleem van de VS grotendeels veroorzaakt is door de nauwe banden met Israël'', aldus de auteurs.

De invloed van de lobby veroorzaakt volgens de onderzoekers op diverse fronten problemen. Zij wijzen onder meer op de toenemende dreiging van militair geweld waarmee de VS en de Europese bondgenoten te maken hebben. Doordat Amerikaanse leiders Israël niet onder druk zetten om vrede in het Midden-Oosten te creëren, maakt volgens Mearsheimer en Walt de lobby het onmogelijk een einde te maken aan het Israëlisch-Palestijnse conflict. Dat conflict zou door extremisten gebruikt worden als 'rekruteringsinstrument'.

De studie is door verschillende pro-Israëlgroepen met vernietigende kritiek ontvangen. ,,Als een student een dergelijk werkstuk zou indienen, zou hij ongetwijfeld zakken'', aldus het Committee for Accuracy in Middle East Reporting in America. Volgens de organisatie bevat het onderzoek veel fouten. Eliot Engel, een Democratisch Congreslid uit New York van Joodse afkomst, typeerde de inhoud van het onderzoek als ,,het bekende antisemitische en antizionistische gewauwel''.
De vraag is of er wat valt te doen tegen het zionistisch virus. De Amerikaanse samenleving is er zo door geinfecteerd geraakt, dat kritiek op Israel gelijk staat aan de duivel aanbidden.

ronald
02-04-08, 23:22
Dat is geen kinderprogramma.



Welke info heb jij die ik niet heb?


'Child Kills Bush, White House Becomes Mosque' on Hamas TV
by Hillel Fendel

A chilling children's show was screened this week on Hamas Television in Gaza which portrays the depth of anti-West incitement and hatred among Moslem children, as well as the Moslem desire to take over the world. The program, in the form of a puppet show, was circulated by MEMRI (Middle East Media Research Institute).


The show features a child who has broken into the White House and threatens to kill the United States president. When the latter calls for his guards, the child tells him, "There are no guards, and your people have surrendered."

The boy, weeping sadly, tells the Bush puppet that he has come to kill him to avenge the death of his parents and siblings: "You killed daddy in the Iraq war... As for my mom – you and the criminal Zionists killed her in Lebanon. You and the criminal Zionists also killed my younger and older brothers in the Gaza holocaust. I'm an orphan, you criminal!... You made me an orphan! You took everything from me, Bush! I must take revenge on you, with this sword of Islam, the Prophet's Al-Battar sword!"

The child also tells Bush that he has not come alone: "I have brought thousands of thousands of children from Palestine, Iraq, Syria, Lebanon, and Afghanistan. You have denied all these children their fathers and mothers. That's why I have come to take revenge on you and on all the criminal traitors who collaborated with you."

Bush himself then begins crying, begging for mercy and offering the child toys, food and a visit to the White House. The boy then says, "You are impure, Bush, so you are not allowed inside the White House... because it has been turned into a great mosque for the nation of Islam."

The boy also explains his desire to kill Bush "just like Mu'az killed Abu Lahab" - a reference to the death of an opponent of Mohammed that is recounted at length in the Koran.

The child then stabs the Bush puppet repeatedly, and the show ends with the boy saying with satisfaction, "Ahhh, I killed him."The show provides further confirmation of the premise of the movie Fitna, which attempts to show how the Koran encourages Moslems to kill infidels and take over the world.

ronald
02-04-08, 23:25
De vraag is of er wat valt te doen tegen het zionistisch virus. De Amerikaanse samenleving is er zo door geinfecteerd geraakt, dat kritiek op Israel gelijk staat aan de duivel aanbidden.

,,Als een student een dergelijk werkstuk zou indienen, zou hij ongetwijfeld zakken'', aldus het Committee for Accuracy in Middle East Reporting in America. Volgens de organisatie bevat het onderzoek veel fouten. Eliot Engel, een Democratisch Congreslid uit New York van Joodse afkomst, typeerde de inhoud van het onderzoek als ,,het bekende antisemitische en antizionistische gewauwel''.
Natuurlijk he.......

Mark
03-04-08, 05:01
Welke info heb jij die ik niet heb?


'Child Kills Bush, White House Becomes Mosque' on Hamas TV
by Hillel Fendel

A chilling children's show was screened this week on Hamas Television in Gaza which portrays the depth of anti-West incitement and hatred among Moslem children, as well as the Moslem desire to take over the world. The program, in the form of a puppet show, was circulated by MEMRI (Middle East Media Research Institute).


The show features a child who has broken into the White House and threatens to kill the United States president. When the latter calls for his guards, the child tells him, "There are no guards, and your people have surrendered."

The boy, weeping sadly, tells the Bush puppet that he has come to kill him to avenge the death of his parents and siblings: "You killed daddy in the Iraq war... As for my mom – you and the criminal Zionists killed her in Lebanon. You and the criminal Zionists also killed my younger and older brothers in the Gaza holocaust. I'm an orphan, you criminal!... You made me an orphan! You took everything from me, Bush! I must take revenge on you, with this sword of Islam, the Prophet's Al-Battar sword!"

The child also tells Bush that he has not come alone: "I have brought thousands of thousands of children from Palestine, Iraq, Syria, Lebanon, and Afghanistan. You have denied all these children their fathers and mothers. That's why I have come to take revenge on you and on all the criminal traitors who collaborated with you."

Bush himself then begins crying, begging for mercy and offering the child toys, food and a visit to the White House. The boy then says, "You are impure, Bush, so you are not allowed inside the White House... because it has been turned into a great mosque for the nation of Islam."

The boy also explains his desire to kill Bush "just like Mu'az killed Abu Lahab" - a reference to the death of an opponent of Mohammed that is recounted at length in the Koran.

The child then stabs the Bush puppet repeatedly, and the show ends with the boy saying with satisfaction, "Ahhh, I killed him."The show provides further confirmation of the premise of the movie Fitna, which attempts to show how the Koran encourages Moslems to kill infidels and take over the world.

Lol

dus eerst vermoord dat kind Bush en neemt de Islam de wereld over met het witte huis als moskee

en dan worden ze boos in het programma dat in fitna wordt gesuggereerd dat ongelovigen vermoord worden en de moslims de wereld willen overnemen