PDA

Bekijk Volledige Versie : De AEL heeft het begrepen!



Shaheed
30-03-08, 13:55
Zie de tegenfilm van de AEL, persoonlijk vind ik dit nog een softe en saaie film.
Maar het is in ieder geval iets, zij hebben het "oog om oog, tand om tand" principe goed begrepen.

Ze hadden een veel ergere film moeten maken met de bijbel en de christenen in de hoofdrol.

H.itler als christen zijnde met al zijn acties, de KKK als extremistische christenen, Bush die volgens hem een opdracht van god heeft gekregen waardoor er miljoenen onschuldigen zijn vermoord.
De talloze zedendelicten door priesters, christenen die abortusklinieken opblazen, Staphorst groeperingen die vrouwen onderdrukken en verplichten tot het dragen van zwarte kousen en lange rokken zelfs in hartje winter hun kinderen niet willen inenten de bezetting en uitroeing van inheemse bevolkinsgroepen tijdens de kolonialisatie en ga zo maar door filmmateriaal genoeg.



http://www.youtube.com/watch?v=P9z7-PXnGqM&eurl=http://frontpage.fok.nl/nieuws/89833

Julien
30-03-08, 15:06
Ze hadden een veel ergere film moeten maken met de bijbel en de christenen in de hoofdrol.
We zitten niet meer op de kleuterschool..


H.itler als christen zijnde met al zijn acties, de KKK als extremistische christenen, Bush die volgens hem een opdracht van god heeft gekregen waardoor er miljoenen onschuldigen zijn vermoord.
De talloze zedendelicten door priesters, christenen die abortusklinieken opblazen, Staphorst groeperingen die vrouwen onderdrukken en verplichten tot het dragen van zwarte kousen en lange rokken zelfs in hartje winter hun kinderen niet willen inenten de bezetting en uitroeing van inheemse bevolkinsgroepen tijdens de kolonialisatie en ga zo maar door filmmateriaal genoeg.
Wilders is niet eens christen; dus ik snap niet waarom christenen moeten boeten vanwege die film van Wilders. Bovendien bestaan er al talloze kwetsende films over het christendom, de Da Vinci Code was zelfs een grote hit, en er was een stuk minder paniek in de wereld dan bij deze ene Koranfilm van Wilders. Dat zegt ook al genoeg..

pureMaroc
30-03-08, 15:37
We zitten niet meer op de kleuterschool..


Wilders is niet eens christen; dus ik snap niet waarom christenen moeten boeten vanwege die film van Wilders. Bovendien bestaan er al talloze kwetsende films over het christendom, de Da Vinci Code was zelfs een grote hit, en er was een stuk minder paniek in de wereld dan bij deze ene Koranfilm van Wilders. Dat zegt ook al genoeg..

Hoe zo christenen kwetsen? Het is toch de inhoud van de bijbel zelf?
Althans dit wordt altijd gesuggereerd als zij het over de inhoud van de Koran hebben. Hoe zo zouden wij jullie kwetsen? wij verwijzen alleen maar naar de inhoud van jullie Koran en in deze inhoud geloof je toch?

Elkaar kwetsen is inderdaad nergens voor nodig. Laat de moslims met rust en dan word jij vanzelf ook met rust gelaten.

The_Grand_Wazoo
30-03-08, 17:12
Zie de tegenfilm van de AEL, persoonlijk vind ik dit nog een softe en saaie film.
Maar het is in ieder geval iets, zij hebben het "oog om oog, tand om tand" principe goed begrepen.

Ze hadden een veel ergere film moeten maken met de bijbel en de christenen in de hoofdrol.

H.itler als christen zijnde met al zijn acties, de KKK als extremistische christenen, Bush die volgens hem een opdracht van god heeft gekregen waardoor er miljoenen onschuldigen zijn vermoord.
De talloze zedendelicten door priesters, christenen die abortusklinieken opblazen, Staphorst groeperingen die vrouwen onderdrukken en verplichten tot het dragen van zwarte kousen en lange rokken zelfs in hartje winter hun kinderen niet willen inenten de bezetting en uitroeing van inheemse bevolkinsgroepen tijdens de kolonialisatie en ga zo maar door filmmateriaal genoeg.



http://www.youtube.com/watch?v=P9z7-PXnGqM&eurl=http://frontpage.fok.nl/nieuws/89833


Hitler een christen????
Hoe dan ook, wat zij dus laten zien is dat christenen net zo debiel zijn als moslims. Hm ... interessant.

Slinger
30-03-08, 17:51
Zie de tegenfilm van de AEL, persoonlijk vind ik dit nog een softe en saaie film.
Maar het is in ieder geval iets, zij hebben het "oog om oog, tand om tand" principe goed begrepen.

Ze hadden een veel ergere film moeten maken met de bijbel en de christenen in de hoofdrol.

H.itler als christen zijnde met al zijn acties, de KKK als extremistische christenen, Bush die volgens hem een opdracht van god heeft gekregen waardoor er miljoenen onschuldigen zijn vermoord.
De talloze zedendelicten door priesters, christenen die abortusklinieken opblazen, Staphorst groeperingen die vrouwen onderdrukken en verplichten tot het dragen van zwarte kousen en lange rokken zelfs in hartje winter hun kinderen niet willen inenten de bezetting en uitroeing van inheemse bevolkinsgroepen tijdens de kolonialisatie en ga zo maar door filmmateriaal genoeg.



http://www.youtube.com/watch?v=P9z7-PXnGqM&eurl=http://frontpage.fok.nl/nieuws/89833

Ja, alleen jammer dat het niemand iets interesseert wat de AEL doet. Naar dat filmpje kijkt geen hond.

pureMaroc
30-03-08, 21:01
Ja, alleen jammer dat het niemand iets interesseert wat de AEL doet. Naar dat filmpje kijkt geen hond.

Ik heb gekeken.

Julien
30-03-08, 21:37
Hoe zo christenen kwetsen? Het is toch de inhoud van de bijbel zelf?
Althans dit wordt altijd gesuggereerd als zij het over de inhoud van de Koran hebben. Hoe zo zouden wij jullie kwetsen? wij verwijzen alleen maar naar de inhoud van jullie Koran en in deze inhoud geloof je toch?

Elkaar kwetsen is inderdaad nergens voor nodig. Laat de moslims met rust en dan word jij vanzelf ook met rust gelaten.

Hoezo heb je het steeds over "jij" en "jullie".. wat heb ik in hemelsnaam te maken met een persoon als Wilders? :rolleyes: ik ben niet eens een autochtoon..

Elkaar kwetsen is inderdaad nergens voor nodig. En ik heb nog niet gehoord van een christelijke partij die een kwetsende islamfilm heeft gemaakt! Waarom zou de AEL dus een tegenfilm over de Bijbel moeten maken??

Trouwens, in Saoedi Arabië worden christenen vervolgd, bijbels verbrand, christenen beschuldigd van polytheïsme en ik lees ook zo vaak op deze site dat Paulus een 'duivel' was.. alsof dat niet kwetsend is?

pureMaroc
30-03-08, 22:00
Hoezo heb je het steeds over "jij" en "jullie".. wat heb ik in hemelsnaam te maken met een persoon als Wilders? :rolleyes: ik ben niet eens een autochtoon..

Elkaar kwetsen is inderdaad nergens voor nodig. En ik heb nog niet gehoord van een christelijke partij die een kwetsende islamfilm heeft gemaakt! Waarom zou de AEL dus een tegenfilm over de Bijbel moeten maken??

Trouwens, in Saoedi Arabië worden christenen vervolgd, bijbels verbrand, christenen beschuldigd van polytheïsme en ik lees ook zo vaak op deze site dat Paulus een 'duivel' was.. alsof dat niet kwetsend is?

Ik had het niet over jou persoonlijk maar over het algemeen.
Als de mensen, wat hun geloof of achtergrond ook is, de Islam met rust laten dan is er ook helemaal niets aan de hand.
Alles willen benoemen en tot het oneindig willen bespreken is ook niet altijd de oplossing.
Wat je laatste alinea betreft ben ik het met je eens. Dat zou ook niet mogen.

Julien
31-03-08, 03:02
abu ghraib is de hel opaarde..nergens zul je zulke beelmateriaal vinden,van moslims die dat joden of wie dan ook aandoen...een moslim zal dat nooit doen de taferelen die zich afspelen in die hel op aarde..helaas is mijn kijk daardoor op joden ook zeker niet positief...tuurlijk zijn er ook goede joden..heb ze in mijn kring ..maar de slechte verpesten het voor de goeden helaas,,en zo is het wereldwijd met alle groeperingen.

kortom je bent en denkt hetzelfde als Wilders, alleen dan wat betreft joden?

rja2
31-03-08, 03:56
Wat je laatste alinea betreft ben ik het met je eens. Dat zou ook niet mogen.
Dat zit toch opgesloten via de koran de en de sharia ?

Godsdienstvrijheid bestaat niet onder de sharia !

Net zo, dat vrouwen en niet moslims tweede rangsburgers zijn onder de sharia !

En dat moslims, niet afvallig mogen worden !

ronald
31-03-08, 04:18
asl ik ook terug ga in de geschiedenis,lees je dat jezus vrede zij met hem door joden is gekruisigd,,profeet mohammed vrede zij met hem is vergiftogd door een joodse vrouw en als ik waarschijnlijk nog dieper terug ga in de geschiedenis dan mischien nog veel meer profeten vermoord door joden,,,en natuurlijk geldt ook weer hier ,,,het waren individuen die toevallig joods waren.

Probeer je wat haat te zaaien met je onkunde of hoe zit dat? Laat je bijscholen. Als je in Nederland woont ben je gewoon een schaamte.

ronald
31-03-08, 04:23
abu ghraib is de hel opaarde..nergens zul je zulke beelmateriaal vinden,van moslims die dat joden of wie dan ook aandoen...een moslim zal dat nooit doen de taferelen die zich afspelen in die hel op aarde..helaas is mijn kijk daardoor op joden ook zeker niet positief...tuurlijk zijn er ook goede joden..heb ze in mijn kring ..maar de slechte verpesten het voor de goeden helaas,,en zo is het wereldwijd met alle groeperingen.


Umm... had je niet op Wilders collage de onthoofding gezien? Zit de jood Daniel Pearl je nog in je geheugen? Moet ik je vertellen wat Moslims met Israelische gevangengenomen soldaten gedaan hebben?
Je stikt van de vooroordelen en blijkt nog hypocriet te zijn ook.

Slinger
31-03-08, 04:55
asl ik ook terug ga in de geschiedenis,lees je dat jezus vrede zij met hem door joden is gekruisigd,,profeet mohammed vrede zij met hem is vergiftogd door een joodse vrouw en als ik waarschijnlijk nog dieper terug ga in de geschiedenis dan mischien nog veel meer profeten vermoord door joden,,,en natuurlijk geldt ook weer hier ,,,het waren individuen die toevallig joods waren.


Nee, Jezus is door de Romeinen gekruisigd. Wat Mohammed betreft, als dat verhaal waar is, dan is dat gerechtigheid. Ze had er alle reden toe als je kijkt naar wat Mohammed de Joden heeft aangedaan.

Mark
31-03-08, 05:48
Goede zaak als het christendom nu als tegenreactie wordt aangepakt :p

gouden tijden voor ons atheisten! we gaan de wereld overnemen :D

Mark
31-03-08, 05:50
Nee, Jezus is door de Romeinen gekruisigd.


nadat ie door joden verraden was toch :hihi:

stel je voor dat de profeet in zuid amerika geboren was, dan waren nu de Incas de slechterikken

Tomas
31-03-08, 07:37
Shaheed... Shaheed... Was jij niet extremist78 of zoiets? Jij was toch ook gek op dergelijke filmpjes. Althans als de bron van al het kwaad maar door joden en/of westerlingen gespeeld werd. Volgens mij heeft Wilders dan ook zo'n fillempje van jou gekopieerd. En de joden en westerlingen eruit geknipt en vervangen door moslims.

Fibonaci
31-03-08, 08:12
Men zou de lelijke geweldadige stukken er eigenlijk ook uit moeten scheuren.


Want de opmerking dat de Islam alleen geweldadig is wanneer het wordt aangevallen, laat openingen vrij die ervoor zorgen dat je niets over die godsdienst durft te zeggen, daar het altijd als aanval wordt gezien.

Dat laatste heeft te maken met het feit dat de moslim de Islam in princiepe 100% perfect vindt en het dus boven alle kritiek verheven is.

Kritiek tegen de Islam is gewoon theologisch onmogelijk.

H.P.Pas
31-03-08, 10:27
Wat Mohammed betreft, als dat verhaal waar is, dan is dat gerechtigheid. Ze had er alle reden toe ()


Dat zag de profeet zelf ook zo; hij heeft haar dan ook vergeven.
Verzetster laat het er echter niet bij zitten.

VERZETSTER.
31-03-08, 11:07
kortom je bent en denkt hetzelfde als Wilders, alleen dan wat betreft joden?


nee,helaas heb je dus slechte in alle kringen..helaas.dus heb het niet over alleen die of die of die groep..en ga hhier verder niet op in..want ben gsietr al geband ..dus heb geen zin om op een censuur site te zitten,waar je niet je mening mag geven.

VERZETSTER.
31-03-08, 11:13
Probeer je wat haat te zaaien met je onkunde of hoe zit dat? Laat je bijscholen. Als je in Nederland woont ben je gewoon een schaamte.


wil absoluut GEEN HAAT ZAAIEN..en verder ik ga me niet verantwoorden voor de dingen die ik uit jullie boeken heb gehad bij geschiedenis les,,,ben TEGEN ONRECHT..en dit was het dan voor maroc .nl want mijn mening heeft me een ban gekost...dat betekent dat hier veel censuur is,en wil me daar verder niet mee in laten.:wink:

VERZETSTER.
31-03-08, 11:18
Umm... had je niet op Wilders collage de onthoofding gezien? Zit de jood Daniel Pearl je nog in je geheugen? Moet ik je vertellen wat Moslims met Israelische gevangengenomen soldaten gedaan hebben?
Je stikt van de vooroordelen en blijkt nog hypocriet te zijn ook.




oorlog kent geen winnaars alleen maar verliezers..k ben absoluut TEGEN ONRECHT...,,hypocriet..als ik zeg dat er overal goede en slechte tussen zitten???hahaha..maar het is een gebed zonder end..en ga me verder niet inlaten met welles en nietes discussies. en daarbij ben ik al geband voor mijn mening...dus vrijheid van menenigsuiting is er niet,,terwijl ik niet eens haat zaai,of mensen beledig,,maar slechts heb getypt wat ik op school uit jullie eigen geschiedenis boeken heb ...heb ik mensne wel beledingd dan was dat niet mijn bedoeling...maar hier heerts ddus censuur en ga me daar niet verder voor inzetten...bye bye allemaal.

super ick
31-03-08, 13:40
nadat ie door joden verraden was toch :hihi:

stel je voor dat de profeet in zuid amerika geboren was, dan waren nu de Incas de slechterikken


Zuchtttttttt.

Ik moet hier toch als atheist het kruisegingsverhaal toch niet uit de doeken gaan doen? Hoe de romeinse Pontius Pilatus zich in bochten wrong om de kruiseging af te gelasten? Hoe hij dacht er onderuit te komen door het volk de keus te geven tussen Jezus of een moordenaar? hoe hij zijn handen in onschuld waste?
Het volk wilde Jezus zien hangen. Dat is ook de hele strekking van het verhaal.

Tomas
31-03-08, 13:45
Zuchtttttttt.

Ik moet hier toch als atheist het kruisegingsverhaal toch niet uit de doeken gaan doen? Hoe de romeinse Pontius Pilatus zich in bochten wrong om de kruiseging af te gelasten? Hoe hij dacht er onderuit te komen door het volk de keus te geven tussen Jezus of een moordenaar? hoe hij zijn handen in onschuld waste?
Het volk wilde Jezus zien hangen. Dat is ook de hele strekking van het verhaal.

Dat is de christelijke leugen om de joden zwart te maken. In werkelijkheid wilden de joden christus helemaal niet gekruisigd hebben. En hebben ze 'm verwissels op het laatste moment met een echte moordenaar. Aangezien alle joden op elkaar lijken, konden de romeinen dat niet zien. Of was dat de islamitische leugen om de christenen zwart te maken en heeft jezus helemaal neit bestaan? Of was dat de atheistische leugen om alle religies belachelijk te maken? Hoe zat het vrdmme nou ook al weer?

Mark
31-03-08, 13:58
Dat is de christelijke leugen om de joden zwart te maken. In werkelijkheid wilden de joden christus helemaal niet gekruisigd hebben. En hebben ze 'm verwissels op het laatste moment met een echte moordenaar. Aangezien alle joden op elkaar lijken, konden de romeinen dat niet zien. Of was dat de islamitische leugen om de christenen zwart te maken en heeft jezus helemaal neit bestaan? Of was dat de atheistische leugen om alle religies belachelijk te maken? Hoe zat het vrdmme nou ook al weer?


het is een hindu leugen om christenen, moslims en joden tegen elkaar op te zetten

Tomas
31-03-08, 14:02
het is een hindu leugen om christenen, moslims en joden tegen elkaar op te zetten

Dat heb ik een budhist wel vaker horen zeggen, ja. Maar of het waar is?

super ick
31-03-08, 15:47
Dat is de christelijke leugen om de joden zwart te maken. In werkelijkheid wilden de joden christus helemaal niet gekruisigd hebben. En hebben ze 'm verwissels op het laatste moment met een echte moordenaar. Aangezien alle joden op elkaar lijken, konden de romeinen dat niet zien. Of was dat de islamitische leugen om de christenen zwart te maken en heeft jezus helemaal neit bestaan? Of was dat de atheistische leugen om alle religies belachelijk te maken? Hoe zat het vrdmme nou ook al weer?

Jezus vader was timmerman. Ik zie grote overeenkomsten met een ander sprookje. Pinokkio.

ronald
31-03-08, 18:25
Oorspronkelijk geplaatst door pureMaroc Bekijk bericht
Hoe zo christenen kwetsen? Het is toch de inhoud van de bijbel zelf?
Althans dit wordt altijd gesuggereerd als zij het over de inhoud van de Koran hebben. Hoe zo zouden wij jullie kwetsen? wij verwijzen alleen maar naar de inhoud van jullie Koran en in deze inhoud geloof je toch?

Elkaar kwetsen is inderdaad nergens voor nodig. Laat de moslims met rust en dan word jij vanzelf ook met rust gelaten.



wil absoluut GEEN HAAT ZAAIEN..en verder ik ga me niet verantwoorden voor de dingen die ik uit jullie boeken heb gehad bij geschiedenis les,,,ben TEGEN ONRECHT..en dit was het dan voor maroc .nl want mijn mening heeft me een ban gekost...dat betekent dat hier veel censuur is,en wil me daar verder niet mee in laten.:wink:

Lees wat je eerst schreef.
- Het is toch de inhoud van de Bijbel? Wat??
- Wat wordt gesuggereerd als "zij" het over de inhoud van de Koran hebben?
- Waarnaar verwijs je? Wat?
- Wie kwetst?
Allemaal vragen die je laat liggen maar voor de discussie frustreert.
Je stelt dat je geen haat komt zaaien maar datgene wat je schrijft is veelal gebaseerd op verhaaltjes, onkunde, insinuaties, verdachtmakingen...en dat noem jij geen haat zaaien? Kom eens met wat je werkelijk denkt of weet. Wat zeur je "het komt uit onze boeken"? En dat zou je ook nog eens bij je geschiedenisles hebben gehad? Ik ben wel benieuwd waar je op school hebt gezeten en wat er allemaal in jouw geschiedenisboeken stond. Je excuus dat je eventueel "tegen onrecht" bent zaagt geen enkele spaander. Ik kan me niet voorstellen dat Maroc.nl historische feiten verzint. Regelmatig blijven halve waarheden ook gewoon staan. Beetje zwak en laf.

ronald
31-03-08, 19:00
Oorspronkelijk geplaatst door VERZETSTER. Bekijk bericht
abu ghraib is de hel opaarde..nergens zul je zulke beelmateriaal vinden,van moslims die dat joden of wie dan ook aandoen...een moslim zal dat nooit doen de taferelen die zich afspelen in die hel op aarde..helaas is mijn kijk daardoor op joden ook zeker niet positief...tuurlijk zijn er ook goede joden..heb ze in mijn kring ..maar de slechte verpesten het voor de goeden helaas,,en zo is het wereldwijd met alle groeperingen.


oorlog kent geen winnaars alleen maar verliezers..k ben absoluut TEGEN ONRECHT...,,hypocriet..als ik zeg dat er overal goede en slechte tussen zitten???hahaha..maar het is een gebed zonder end..en ga me verder niet inlaten met welles en nietes discussies. en daarbij ben ik al geband voor mijn mening...dus vrijheid van menenigsuiting is er niet,,terwijl ik niet eens haat zaai,of mensen beledig,,maar slechts heb getypt wat ik op school uit jullie eigen geschiedenis boeken heb ...heb ik mensne wel beledingd dan was dat niet mijn bedoeling...maar hier heerts ddus censuur en ga me daar niet verder voor inzetten...bye bye allemaal.

Oorlog kent geen winnaars alleen maar verliezers? Ook een dooddoener. Daar hadden we het niet over. Als je tegen onrecht bent hanteer je ook geen wan-argumenten. Dat is hypocriet en dit heeft niets met welles-nietes te maken maar met feiten die jij fout hebt aangeleerd of zit te verdraaien. Deze "vrijheid" bestaat inderdaad niet.

Rabi'ah.
01-04-08, 12:43
We zitten niet meer op de kleuterschool..


Wilders is niet eens christen; dus ik snap niet waarom christenen moeten boeten vanwege die film van Wilders. Bovendien bestaan er al talloze kwetsende films over het christendom, de Da Vinci Code was zelfs een grote hit, en er was een stuk minder paniek in de wereld dan bij deze ene Koranfilm van Wilders. Dat zegt ook al genoeg..

Wat is er nou weer kwetsend aan de Da Vinci code?

Julien
01-04-08, 13:21
Wat is er nou weer kwetsend aan de Da Vinci code?

-Jezus was geen Zoon van God
-het Vaticaan is gebouwd op leugens
-God had seks met een vrouw en kinderen gekregen
-Opus Dei wordt onterecht zwart gemaakt
-het Vaticaan is corrupt

Wat is er kwetsend aan de Duivelsverzen of Submission?

The_Grand_Wazoo
01-04-08, 13:24
Wat is er nou weer kwetsend aan de Da Vinci code?

Mag ik je als ongelovigen eens adviseren je in de bijbel te verdiepen en de christelijke geloofsleer? De Da Vinci Code deed daar nogal afbreuk aan. Daar heeft het Vaticaan, wiens malicieuze tentakels wel heel malicieus werden voorgesteld, zijn ongenoegen al over uitgesproken. Er zijn weliswaar geen katholieken die Amerika zijn gaan boycotten. En ook heeft het Vaticaan de Amerikaanse ambassadeur bij de Heilige Stoel niet op het matje geroepen.