PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlandse minderjarigen massaal aan de breezersex



Qaiys
02-04-08, 08:46
Jongeren massaal aan breezerseks

Door TON VOERMANS

NIEUWEGEIN/AMERSFOORT - Elf procent van de leerlingen in het voortgezet onderwijs in de provincie Utrecht heeft wel eens seks gehad in ruil voor een drankje als een breezer of een ander cadeautje.

http://www.ad.nl/multimedia/archive/00096/rij_breezer_flesjes__96592a.jpg
FOTO ANP

Dat blijkt uit onderzoek van de GGD Midden-Nederland en de GGD Eemland. Zij ondervroegen het afgelopen jaar 11.000 leerlingen van 12 tot 18 jaar over onder meer hun seksleven. Het gaat om scholieren buiten de gemeente Utrecht, want de gezondheidsdienst in deze stad heeft niet meegedaan aan het onderzoek.

De GGD’s maken zich zorgen over drankgebruik, geestelijk welzijn en seksuele moraal van de jeugd. Ze noemen het ‘schrikbarend’ dat 11 procent zegt wel eens seks te hebben gehad voor een drankje, geld of een cadeautje. ,,Zo’n hoog percentage hadden we niet verwacht. We hebben ernaar gevraagd vanwege de verhalen over meisjes die seks hebben voor een breezer,’’ zegt onderzoekster Clothilde Bun van GGD Midden-Nederland. ,,Het blijkt dat normen en waarden op het gebied van seksueel gedrag veranderen.’’

Een derde van de seksueel actieve leerlingen meldde de laatste keer geen condoom te hebben gebruikt. Van de 15- tot 17-jarigen heeft 4 procent een seksueel overdraagbare aandoening gehad. Van de jongeren zegt tien procent een meisje te kennen dat omgaat met een

http://www.ad.nl/binnenland/2188461/Jongeren_massaal_aan_breezerseks.html

Umarvlie
02-04-08, 10:44
Elf procent van de leerlingen in het voortgezet onderwijs in de provincie Utrecht heeft wel eens seks gehad in ruil voor een drankje als een breezer of een ander cadeautje.


Dit is toch altijd al zo geweest, de "man" in de relatie probeert met geschenken de "vrouw" in bed te krijgen? Wat is hier nieuw aan behalve dat (waarschijnlijk door de jonge leeftijd) de geschenkjes nogal goedkoop ogen?

Qaiys
02-04-08, 11:19
Dit is toch altijd al zo geweest, de "man" in de relatie probeert met geschenken de "vrouw" in bed te krijgen? Wat is hier nieuw aan behalve dat (waarschijnlijk door de jonge leeftijd) de geschenkjes nogal goedkoop ogen?

Sex in ruil voor geschenken noemen we ook prostitutie.

Marsipulami
02-04-08, 12:07
Jongeren massaal aan breezerseks

Door TON VOERMANS

... Van de jongeren zegt tien procent een meisje te kennen dat omgaat met een....




loverboy.

super ick
02-04-08, 14:53
Sex in ruil voor geschenken noemen we ook prostitutie.

Deze meisjes dienen gestenigd te worden.

Umarvlie
02-04-08, 14:58
Deze meisjes dienen gestenigd te worden.

Als ze nog niet getrouwd zijn is er geen sprake van overspel en voldoen 100 stokslagen..... die gelden ook voor de jongens in deze trouwens.

Bart.NL
02-04-08, 15:40
Jongens 20 stokslagen, verschil moet er zijn.

VerbalSmaeel
02-04-08, 15:46
,,Het blijkt dat normen en waarden op het gebied van seksueel gedrag veranderen.’’

O, dan is het goed.

Éstranger
02-04-08, 15:51
Het resultaat van "vrijheid". (Hollywood) films, videoclips, muziek, billboards met halfnaakte vrouwen.

Olive Yao
02-04-08, 16:35
Sex in ruil voor geschenken noemen we ook prostitutie.

Vrouwen die bruidsschatten ontvangen noemen we ook wel hoeren.

Umarvlie
02-04-08, 16:55
Vrouwen die bruidsschatten ontvangen noemen we ook wel hoeren.


Ik wilde het niet zeggen maar inderdaad op die toer zijn all vrouwen hoeren .... geldt dan ook voor mannen :(

VerbalSmaeel
02-04-08, 17:14
Vrouwen die bruidsschatten ontvangen noemen we ook wel hoeren.
Als je als Nederlandse tiener vrijwillig een seksuele transactie aangaat in de veronderstelling een bruidsschat aan breezers te ontvangen in ruil voor sex, zouden sommigen zeggen dat je een hoer bent. Ik vind van niet. Het is gewoon een kwestie van kansen zien en kansen pakken. Die échte Hollandse handelsgeest; die typische VOC-mentaliteit.

Qaiys
02-04-08, 17:55
Vrouwen die bruidsschatten ontvangen noemen we ook wel hoeren.

Gezien je achtergrond neem ik het je niet kwalijk dat je het verschil niet weet tussen een hoer en een echtgenote.

knuppeltje
02-04-08, 18:25
Vrouwen die bruidsschatten ontvangen noemen we ook wel hoeren.

En wat denk je als die vent voorgoed zijn salaris aan haar kan inleveren? :cool:

Olive Yao
02-04-08, 18:53
Gezien je achtergrond neem ik het je niet kwalijk dat je het verschil niet weet tussen een hoer en een echtgenote.

Jij zou de rol van pimp en echtgenoot volmaakt in je verenigen.
Waarom ben je vrijgezel?

catwomen
02-04-08, 19:04
Gezien je achtergrond neem ik het je niet kwalijk dat je het verschil niet weet tussen een hoer en een echtgenote.

Binnen de islaam is het verschil dat de echtgenote de man geen seks mag weigeren, een hoer mag dat wel. De laatste is dus duidelijk in het voordeel.

catwomen
02-04-08, 19:06
:melig2:
En wat denk je als die vent voorgoed zijn salaris aan haar kan inleveren?

:melig2: Daarom beter 1 vrouw met 4 mannen dan andersom.

Olive Yao
02-04-08, 19:26
Zou het door fitna komen dat Qaiys ons momenteel overspoelt met dit soort topics?

catwomen
02-04-08, 20:03
Zou het door fitna komen dat Qaiys ons momenteel overspoelt met dit soort topics?

Nee, heel veel van dit soort topics worden door hem geopend. Het is de laatste tijd wel wat rustiger geweest, volgens mij was hij niet veel op het forum aanwezig.

Ik vermoed dat hij op deze manier wil bewijzen dat moslimmannen veel betere mannen zijn dan niet moslimmannen. Hij heeft nog steeds niet door dat juist onder een behoorlijk aantal moslimmannen een verknipt vrouwbeeld bestaat waaronder hemzelf.

Dat zal de komende jaren alleen maar sterker worden, moslimvrouwen zullen zich steeds meer laten horen en wij zullen ook meer gaan bereiken dan een bepaald soort moslimman.

Deze laatste zal steeds harder gaan roepen dat hij gediscrimineerd wordt etc en ze zullen niets ondernemen om beter te gaan presteren. Dat kunnen ze niet, ze hangen teveel in de slachtofferrol en hebben geen verantwoordelijkheidgevoel. Ze leven in een schijnwereld, een wereld waarin zij door hun geboorte als man belangrijk zijn. Maar deze wereld wordt steeds verder ingeprikt en daar hebben ze geen antwoord op. Aan hun gevoel de belangrijkste te zijn, puur omdat ze man zijn, wordt steeds meer gemorreld en steeds vaker bewijzen wij moslima's het veel beter te kunnen dan zij. En dat kunnen ze niet verkroppen.

Qaiys
02-04-08, 20:08
Jij zou de rol van pimp en echtgenoot volmaakt in je verenigen.
Waarom ben je vrijgezel?


Iemand die het verschil niet weet tussen een echtgenote en een hoer kun je niet van verwachten dat ze het verschil ziet tussen een echtgenoot en souteneur.

H.P.Pas
02-04-08, 20:16
Waarom ben je vrijgezel?



Iemand die het verschil niet weet tussen een echtgenote en een hoer kun je niet van verwachten dat ze het verschil ziet tussen een echtgenoot en souteneur.

:vreemd:

Qaiys
02-04-08, 20:18
Binnen de islaam is het verschil dat de echtgenote de man geen seks mag weigeren, een hoer mag dat wel. De laatste is dus duidelijk in het voordeel.

Wil je hier mee zeggen dat je het hoerenleven verkiest boven de islam?

catwomen
02-04-08, 20:34
Wil je hier mee zeggen dat je het hoerenleven verkiest boven de islam?

Nee, ik bedoel dat de vrouw waarmee mannen als jij willen trouwen beter af is dan hoer dan als jullie echtgenote. Een echtgenote mag jou niet weigeren in haar bed, als hoer mag ze jou wel weigeren.

Qaiys
02-04-08, 20:48
Nee, ik bedoel dat de vrouw waarmee mannen als jij willen trouwen beter af is dan hoer dan als jullie echtgenote. Een echtgenote mag jou niet weigeren in haar bed, als hoer mag ze jou wel weigeren.

Met welke soort vrouw wil ik dan trouwen? En waarom zou ze mij niet mogen weigeren, en volgens wie mag ze mij niet weigeren?

Qaiys
02-04-08, 21:09
Zuipketen liever niet sluiten

AMSTERDAM - Gemeenten hebben drankschuren nog niet gesloten omdat ze bang zijn dat zuipende jongeren, slopende jongeren worden.

http://www.etenengenieten.nl/multimedia/archive/00170/alcohol_170417i.jpg
Foto: Thijs Rooimans

Dat is een van de oorzaken dat de Voedsel- en Warenautoriteit (VWA) nog geen enkele keet heeft weten te sluiten.

Minister Ab Klink (Volksgezondheid) heeft dat dinsdag geantwoord op vragen van de PvdA. Samen met twintig gemeenten wilde de VWA bij wijze van proef zuipschuren gaan sluiten, maar daar is het niet van gekomen. Naast problemen met de openbare orde wijzen gemeenten op hun buren, waar de jeugd nog wel in de keten terecht zou kunnen.

Maar Klink vindt dat de openbare orde geen reden mag zijn de drankketen dan maar oogluikend toe te staan. Hij wil best meedenken met de gemeenten over goede alternatieven voor de jeugd. Tegelijkertijd waarschuwt hij dat de gemeenten nu wel moeten gaan meewerken aan de proef van de VWA. Doen zij dat niet dan gaat de toezichthouder op eigen houtje de hokken en keten aanpakken. Illegale commerciële keten zijn dan het eerst aan de beurt.


http://www.etenengenieten.nl/3698754/_Gemeenten_sluiten_zuipketen_liever_niet__.html

super ick
02-04-08, 22:21
Gezien je achtergrond neem ik het je niet kwalijk dat je het verschil niet weet tussen een hoer en een echtgenote.

Ja goed systeem. Als ze 14 is, is dat ook geen bezwaar. Er is dan geen sprake van kindermisbruik. Want daar bent u toch zwaar op tegen Heer Schaap? Gezien het aantal post van u over pedofilie?

super ick
02-04-08, 22:32
Zuipketen liever niet sluiten

AMSTERDAM - Gemeenten hebben drankschuren nog niet gesloten omdat ze bang zijn dat zuipende jongeren, slopende jongeren worden.

http://www.etenengenieten.nl/multimedia/archive/00170/alcohol_170417i.jpg
Foto: Thijs Rooimans

Dat is een van de oorzaken dat de Voedsel- en Warenautoriteit (VWA) nog geen enkele keet heeft weten te sluiten.

Minister Ab Klink (Volksgezondheid) heeft dat dinsdag geantwoord op vragen van de PvdA. Samen met twintig gemeenten wilde de VWA bij wijze van proef zuipschuren gaan sluiten, maar daar is het niet van gekomen. Naast problemen met de openbare orde wijzen gemeenten op hun buren, waar de jeugd nog wel in de keten terecht zou kunnen.

Maar Klink vindt dat de openbare orde geen reden mag zijn de drankketen dan maar oogluikend toe te staan. Hij wil best meedenken met de gemeenten over goede alternatieven voor de jeugd. Tegelijkertijd waarschuwt hij dat de gemeenten nu wel moeten gaan meewerken aan de proef van de VWA. Doen zij dat niet dan gaat de toezichthouder op eigen houtje de hokken en keten aanpakken. Illegale commerciële keten zijn dan het eerst aan de beurt.


http://www.etenengenieten.nl/3698754/_Gemeenten_sluiten_zuipketen_liever_niet__.html

Kom jij op je zoektochten naar uitwassen nooit stukken tegen van Marokkaanse jongeren die oude wijken in grote steden terroriseren?
Van misdadigers die jou geloof te schande maken?
Als ik even veel tijd had als jij had ik je ermee willen overspoelen.
Zie je het niet? Dan moet ik cloncuderen dat geestelijk gehandicapt bent (of blind)
Wil je het niet zien? Dan leef je in een leugen?
Plaats je opzettelijk uitwassen alleen van 1 bepaalde bevolkingsgroep? Dan ben je erger dan Wilders.
Voor mij zit je in de laatste catagorie en ben je net zo schadelijk voor de samenleving als Gekke Geert.

H.P.Pas
02-04-08, 22:44
Kom jij op je zoektochten naar uitwassen nooit stukken tegen van Marokkaanse jongeren die oude wijken in grote steden terroriseren?


Hij houdt ons een spiegel voor. De racistische media, waar hij zelf al zijn stukken uit plukt, publiceren negatieve berichten alleen als het over allochtonen gaat.

pureMaroc
02-04-08, 23:15
Het is ook zo makkelijk om op de man te spelen.
Jongens, geef je mening over het geplaatste artikel of reageer gewoon niet.

Dinah_Tanger
03-04-08, 09:05
Nee, heel veel van dit soort topics worden door hem geopend. Het is de laatste tijd wel wat rustiger geweest, volgens mij was hij niet veel op het forum aanwezig.

Ik vermoed dat hij op deze manier wil bewijzen dat moslimmannen veel betere mannen zijn dan niet moslimmannen. Hij heeft nog steeds niet door dat juist onder een behoorlijk aantal moslimmannen een verknipt vrouwbeeld bestaat waaronder hemzelf.

Dat zal de komende jaren alleen maar sterker worden, moslimvrouwen zullen zich steeds meer laten horen en wij zullen ook meer gaan bereiken dan een bepaald soort moslimman.

Deze laatste zal steeds harder gaan roepen dat hij gediscrimineerd wordt etc en ze zullen niets ondernemen om beter te gaan presteren. Dat kunnen ze niet, ze hangen teveel in de slachtofferrol en hebben geen verantwoordelijkheidgevoel. Ze leven in een schijnwereld, een wereld waarin zij door hun geboorte als man belangrijk zijn. Maar deze wereld wordt steeds verder ingeprikt en daar hebben ze geen antwoord op. Aan hun gevoel de belangrijkste te zijn, puur omdat ze man zijn, wordt steeds meer gemorreld en steeds vaker bewijzen wij moslima's het veel beter te kunnen dan zij. En dat kunnen ze niet verkroppen.

Wil je s.v.p alleen voor jezelf praten ipv over alle Moslima's?
Ik weet heel zeker dat niet alle Moslima's jouw mening delen.
Een Moslima kent duidelijk haar plaats binnen het huwelijk, ik vindt het ook schandalig wanneer jij een echtgenote vergelijkt met een prostituee.
Vrijheid
Het huwelijk in de islam is een deelgenootschap en geen slavernij. Het beschouwen van de vrouw als iemand’s bezit is onbekend in het islamitisch concept over de verhouding man/vrouw.
De teamgeest wordt versterkt en niet beperkt wanneer de leden van het team (echtgenoten/s) vrij zijn om zichzelf te zijn.
Vrijheid in de algemene Westerse zin is het vrij zijn om te doen wat iemand wil, of zelfs egoïstisch te zijn. Maar wat bedoeld wordt met toestaan van vrijheid van de echtgenote is, het nadenken over haar behoeften en het erkennen van haar grenzen.


Wanneer jij zegt een Moslima te zijn, dan hoor jij ook te weten dat de vrouw in de Islam gelijk is aan haar mannelijke tegenpool. Ze is in dezelfde mate aansprakelijk voor haar daden als de man. Haar getuigenis is noodzakelijk en rechtsgeldig bij het gerechtshof. Er wordt om haar mening gevraagd en haar goede advies wordt opgevolgd.
De Profeet, vzmh, heeft ons geleerd dat de beste onder de mannen degene is die zijn vrouw het beste behandelt. Wij zouden het voorbeeld van de Profeet moeten opvolgen bij ieder aspect van ons leven.En tot Zijn tekenen behoort dat Hij voor jullie echtgenotes uit jullie eigen midden geschapen heeft om bij haar rust te vinden. En Hij heeft liefde en erbarmen tussen jullie gebracht. Daarin zijn tekenen voor mensen die nadenken" (Koran 30: 21).

Beste zuster, er zijn genoeg mannen die hier weet van hebben en hier ook naar leven.

naam
03-04-08, 09:27
Haar getuigenis is noodzakelijk en rechtsgeldig bij het gerechtshof. Er wordt om haar mening gevraagd en haar goede advies wordt opgevolgd.


Zozo! :schok:

super ick
03-04-08, 10:12
Het is ook zo makkelijk om op de man te spelen.
Jongens, geef je mening over het geplaatste artikel of reageer gewoon niet.

Aha weer een moderator erbij?

catwomen
03-04-08, 11:53
Beste zuster, er zijn genoeg mannen die hier weet van hebben en hier ook naar leven.


Die mannen zijn er ook wel, maar lieve zuster, niet zoveel. Helaas zijn er veel moslimmannen die er anders over denken en hun vrouw behandelen als een sloof en in het geheel niet stilstaan bij haar behoeftes!
En ik blijf van mening dat een vrouw in een dergelijk huwelijk slecht af is en minder rechten heeft dan een hoer. Een hoer kan een man weigeren, een echtgenote binnen islaam kan dat niet.

En in plaats van mij aan te vallen kun je je energie beter richten om het verbeteren van de leefomstandigheden van je zusters. Want dat is heel hard nodig! De theorie mag allemaal wel geweldig zijn, de praktijk is dat vaak niet, lieve zuster. En bedenk dat jij straks ook ondervraagt zult worden over jouw daden.

Salaam

VerbalSmaeel
03-04-08, 12:49
Aha weer een moderator erbij?
Nu speel je weer op de man. Blijft staan dat die constatering geheel terecht is.

Qaiys
03-04-08, 13:06
Die mannen zijn er ook wel, maar lieve zuster, niet zoveel. Helaas zijn er veel moslimmannen die er anders over denken en hun vrouw behandelen als een sloof en in het geheel niet stilstaan bij haar behoeftes!
En ik blijf van mening dat een vrouw in een dergelijk huwelijk slecht af is en minder rechten heeft dan een hoer. Een hoer kan een man weigeren, een echtgenote binnen islaam kan dat niet.

En in plaats van mij aan te vallen kun je je energie beter richten om het verbeteren van de leefomstandigheden van je zusters. Want dat is heel hard nodig! De theorie mag allemaal wel geweldig zijn, de praktijk is dat vaak niet, lieve zuster. En bedenk dat jij straks ook ondervraagt zult worden over jouw daden.

Salaam

En geef nu eens antwoord op mijn vragen die ik gesteld heb wegens jou beschuldigingen.

In deze reaktie geef je een voorbeeld van islamitische mannen die niet goed zijn voor hun vrouw die je daarna gelijkstelt met alle islamitische huwelijken. Dat is veralgemeniseren van een islamitische huwelijk op grond van die mannen die niet goed voor hun vrouw zorgen. Sterker nog je stelt dat een hoer een betere leven heeft dan een islamitische vrouw. Daarvoor gebruik je een argument die de islamitische normen en waarden verdraait.

Zie je niet hoe slecht je bezig bent, meisjes die zich sexueel geven voor een breezer of zich prostitueren stel je voor alsof ze een betere leven hebben dan een islamitisch gehuwde vrouw.

Ben je trouwens inmiddels christelijk geworden en heb je al je islamitische geloof opgegeven zoals je voornemens van plan was?

Dinah_Tanger
03-04-08, 16:11
[/QUOTE]

En in plaats van mij aan te vallen kun je je energie beter richten om het verbeteren van de leefomstandigheden van je zusters. Want dat is heel hard nodig! De theorie mag allemaal wel geweldig zijn, de praktijk is dat vaak niet, lieve zuster. En bedenk dat jij straks ook ondervraagt zult worden over jouw daden.

Beste meid, dat ik jouw mening niet deel, betekent niet dat ik jou aanval.
Het ligt niet in mijn aard om iemand aan te vallen noch te kwetsen.
Natuurlijk weet ik dat er mannen zijn die hun vrouwen niet goed behandelen,
maar dat zijn niet alleen de mannen die Moslim zijn.

Ik heb een tijdje iemand opgevangen, die afschuwelijke sexuele handelingen van haar man moest verrichten, en dat alles onder dwang, en nee , haar man was geen Moslim.Die vrouw heeft een vreselijk leven achter de rug en slijt nu haar dagen in een Psychiatrisch ziekenhuis.


Wanneer er sprake is van liefde binnen het huwelijk, zal een echtgenote het echt niet erg vinden om met haar man naar bed te gaan, ook al heeft ze niet echt zin.

In het huwelijk is het eenmaal geven en nemen.

Olive Yao
03-04-08, 20:14
Hij heeft nog steeds niet door dat juist onder een behoorlijk aantal moslimmannen een verknipt vrouwbeeld bestaat waaronder hemzelf.

Duidelijk :


Als je broers je slaan om niet naar een discobordeel te gaan dan houden ze heel van je. Ze willen denk ik niet dat je ook zo een prostitue wordt.




Dat zal de komende jaren alleen maar sterker worden, moslimvrouwen zullen zich steeds meer laten horen en wij zullen ook meer gaan bereiken dan een bepaald soort moslimman.

Deze laatste zal steeds harder gaan roepen dat hij gediscrimineerd wordt etc en ze zullen niets ondernemen om beter te gaan presteren. Dat kunnen ze niet, ze hangen teveel in de slachtofferrol en hebben geen verantwoordelijkheidgevoel. Ze leven in een schijnwereld, een wereld waarin zij door hun geboorte als man belangrijk zijn. Maar deze wereld wordt steeds verder ingeprikt en daar hebben ze geen antwoord op. Aan hun gevoel de belangrijkste te zijn, puur omdat ze man zijn, wordt steeds meer gemorreld en steeds vaker bewijzen wij moslima's het veel beter te kunnen dan zij. En dat kunnen ze niet verkroppen.

Een positieve manier om dit te benaderen is : laten we ons best doen om te zorgen dat het goed gaat.