PDA

Bekijk Volledige Versie : Deense homo's krijgen eigen begraafplaats



Qaiys
08-04-08, 20:15
Deense homo's krijgen eigen begraafplaats

KOPENHAGEN (ANP) - Deense homo's krijgen een eigen dodenakker in de hoofdstad Kopenhagen. Een homovereniging huurde een stuk grond op een bestaande begraafplaats en reserveert dat voor homoseksuele vrouwen en mannen.

Het terrein is niet bedoeld om onszelf te isoleren, benadrukte een van de initiatiefnemers dinsdag. De vereniging Regenboog ziet het als een soort familiegraf waar homo's voor elkaar kunnen blijven zorgen.

Op de begraafplaats Assistens liggen beroemde Denen als de filosoof/theoloog Soren Kierkegaard (1813-1855) en de sprookjesschrijver Hans Christian Andersen (1805-1875), die homoseksueel zou zijn geweest.

http://www.trouw.nl/laatstenieuws/ln_opmerkelijk/article961472.ece/Deense_homos_krijgen_eigen_begraafplaats

super ick
09-04-08, 12:07
Deense homo's krijgen eigen begraafplaats

KOPENHAGEN (ANP) - Deense homo's krijgen een eigen dodenakker in de hoofdstad Kopenhagen. Een homovereniging huurde een stuk grond op een bestaande begraafplaats en reserveert dat voor homoseksuele vrouwen en mannen.

Het terrein is niet bedoeld om onszelf te isoleren, benadrukte een van de initiatiefnemers dinsdag. De vereniging Regenboog ziet het als een soort familiegraf waar homo's voor elkaar kunnen blijven zorgen.

Op de begraafplaats Assistens liggen beroemde Denen als de filosoof/theoloog Soren Kierkegaard (1813-1855) en de sprookjesschrijver Hans Christian Andersen (1805-1875), die homoseksueel zou zijn geweest.

http://www.trouw.nl/laatstenieuws/ln_opmerkelijk/article961472.ece/Deense_homos_krijgen_eigen_begraafplaats

Moslims hebben ook eigen begraafplaatsen.
Waar laat je nu die talloze moslimhomo's?

Qaiys
09-04-08, 12:55
Moslims hebben ook eigen begraafplaatsen.
Waar laat je nu die talloze moslimhomo's?


Dat vind ik nu heel menselijk van je. Ik stel voor om ze bij jou in de achtertuin te begraven.

VerbalSmaeel
09-04-08, 15:29
Ik heb al eerder betoogd dat homosexualiteit in het westen beschouwd wordt als levensdoel, dit is het bewijs ervan.

Koala64
09-04-08, 15:35
Ik heb al eerder betoogd dat homosexualiteit in het westen beschouwd wordt als levensdoel, dit is het bewijs ervan.

Net zo para als een Wilders dus die denkt dat moslims Europa over willen nemen. :duim:

VerbalSmaeel
09-04-08, 15:41
Net zo para als een Wilders dus die denkt dat moslims Europa over willen nemen. :duim:
Je bent para als je mijn constatering niet onderschrijft.

Koala64
09-04-08, 15:42
Je bent para als je mijn constatering niet onderschrijft.

Oei zo'n duikvlucht qua nivo had ik niet verwacht zo snel.

VerbalSmaeel
09-04-08, 15:48
Oei zo'n duikvlucht qua nivo had ik niet verwacht zo snel.
Wat begrijp je dan niet aan mijn constatering? Kunnen we het 'nivo' tenminste op jouw hoogte houden :hihi:

Koala64
09-04-08, 15:51
Wat begrijp je dan niet aan mijn constatering? Kunnen we het 'nivo' tenminste op jouw hoogte houden :hihi:

't Is goed met je Geert. :cool:

Julien
09-04-08, 17:28
Ik las "Deense moslims" en ik dacht.. "so what?"
Maar het gaat dus over homo's..

Nou, leuk dat ze die mogelijkheid hebben..

Koala64
09-04-08, 17:30
Ik las "Deense moslims" en ik dacht.. "so what?"
Maar het gaat dus over homo's..

Nou, leuk dat ze die mogelijkheid hebben..


Zou voor mij niet hoeven hoor. Ze mogen mij rustig tussen de hetero's planten, zolang ze maar niet gelovig zijn. :cool:

knuppeltje
09-04-08, 20:14
zolang ze maar niet gelovig zijn. :cool:

Dat god dat vehoede! :hihi: