PDA

Bekijk Volledige Versie : SCHISMA de andere FITNA...



Wizdom
11-04-08, 21:18
YouTube - Re: Schism - Dutch version

mark61
11-04-08, 21:43
Jah ik zag een stukkie op tv. Vond die Saoedi wel een geschikte peer.

Dan nog is het veel te veel eer voor een debiel uit Venlo om antwoord te krijgen uit Riyaad.

III
11-04-08, 23:02
Barbaren, satanisten en mongolen.
Ik heb het even over die schijtamerikanen die die schapen opblazen...
Jezus Christus, dóódziek!

III
11-04-08, 23:05
http://www.mininova.org/search/?search=schism

III
11-04-08, 23:19
http://www.gnosticmedia.com/pharmacraticinquisition.html

http://www.zeitgeistmovie.org

III
12-04-08, 00:09
Muslims?
Christians?
Freemasons!

YouTube - The Truth about Freemasons Part1of4

Julien
12-04-08, 02:21
Net zo'n flutfilm als Fitna..

Maar de reacties wereldwijd zijn nog wel het meest veelzeggend in de vergelijking 'christelijke wereld' vs. 'islamitische wereld'..

mulan
12-04-08, 09:48
Net zo'n flutfilm als Fitna..

Maar de reacties wereldwijd zijn nog wel het meest veelzeggend in de vergelijking 'christelijke wereld' vs. 'islamitische wereld'..

Ja want dit zijn ook echt twee vergelijkbare situaties ja.

looi
12-04-08, 22:50
as-Salamu aleikum,

Onze Saoedische broeder heeft een film gemaakt, Schism, maar veel media, waaronder geenstijl.nl en Trouw, hebben deze film Schism aangezien voor de Saoedische. Geenstijl.nl heeft intussen de link veranderd, maar alle reacties e.d. slaan nog op deze Schism.

De Schism mét boodschap van 9.37 is gemaakt door een Nederlandse moslim.

Kijk de film tot het einde, het is niet hetzelfde als Fitna of de Saoedische Schism.

Reageren kan op Youtube. Zoek op ''Tegenfilm Schism''

III
12-04-08, 23:48
Net zo'n flutfilm als Fitna..

Maar de reacties wereldwijd zijn nog wel het meest veelzeggend in de vergelijking 'christelijke wereld' vs. 'islamitische wereld'..

Hoe kun je nou zoiets zeggen?
dacht je dat dat met die schapen trucage was ofzo?
En Srbrenica nooit gebeurd?

Hey, weleens gehoord van een moslim die de wereld wilde overnemen?

Bagetelliseren is ook een vak!

Julien
13-04-08, 15:43
Hoe kun je nou zoiets zeggen?
Omdat wat ik zeg de waarheid is.
Of vond je Fitna dan een artistieke superfilm?
Wordt er door de christelijke wereld net zo paranoia gereageerd als door (een deel van) de islamitische wereld?

dacht je dat dat met die schapen trucage was ofzo?
Schapen?

En Srbrenica nooit gebeurd?
Wat heeft Srbrenica met christendom te maken?


Hey, weleens gehoord van een moslim die de wereld wilde overnemen?
Ik ken ook geen christen die de wereld wil overnemen. Wel geloven zowel de islam als het christendom dat zij de enige wereldreligie zijn. Maar dit is een geestelijk iets (bestaat er een christelijke Al Qaida?)


Bagetelliseren is ook een vak!
Ik bagetelliseer niets.

Al Sawt
14-04-08, 14:51
Wat heeft Srbrenica met christendom te maken?
Servische kerk was een drijvend kracht achter de Servische nationalisme. Nationalisme en geloof waren en zijn in Servie zeer met elkaar verweven.



Maar dit is een geestelijk iets (bestaat er een christelijke Al Qaida?)

LRA in Oeganda en tal van onfrisse groeperingen in Latijns Amerika en Afrika.

III
19-04-08, 20:07
Omdat wat ik zeg de waarheid is.
Of vond je Fitna dan een artistieke superfilm?
Wordt er door de christelijke wereld net zo paranoia gereageerd als door (een deel van) de islamitische wereld?

Fitna is een flutfilm. Schism daarentegen bevat geen beelden die met het onderwerp niets van doen hebben.
In Fitna wordt gesuggereerd dat gewone burgermensen tot terrorisme in staat zijn.
In Schism wordt de vinger gelegd op het feit dat de burgerbevolking met leugens om de tuin worden geleid door degenen die maar één ding voor ogen hebben: de wereldmacht.
Weleens gehoord van een moslim die de gehele wereldbevolking wil voorzien van een chip?


Schapen?

Filmpie kijken en dan meepraten.
VRIJ IN HET BEGIN ZIE JE HET GEBEUREN: ERGENS LANGS DE WEG WORDEN SCHAPEN IN DE LUCHT GEBLAZEN DOOR EEN STEL ZIEKELINGEN UIT aMERIKA.


Wat heeft Srbrenica met christendom te maken?

Wat heeft terrorisme met islam van doen?


Ik ken ook geen christen die de wereld wil overnemen. Wel geloven zowel de islam als het christendom dat zij de enige wereldreligie zijn. Maar dit is een geestelijk iets (bestaat er een christelijke Al Qaida?)

Maar wel onder het mom van christenheid.



Ik bagetelliseer niets.

Lijkt net zo...:tover:

III
19-04-08, 20:08
Downloaden van die film was niet gemakkelijk: duurde erg lang voordat hij binnen was.
Daarom deel ik hem hier met jullie:

http://cid-4c32b7a24f5672c4.skydrive.live.com/browse.aspx/maroc

Julien
20-04-08, 15:29
Fitna is een flutfilm. Schism daarentegen bevat geen beelden die met het onderwerp niets van doen hebben.
In Fitna wordt gesuggereerd dat gewone burgermensen tot terrorisme in staat zijn.
In Schism wordt de vinger gelegd op het feit dat de burgerbevolking met leugens om de tuin worden geleid door degenen die maar één ding voor ogen hebben: de wereldmacht.
Weleens gehoord van een moslim die de gehele wereldbevolking wil voorzien van een chip?
Dat heeft allemaal niks met het christendom te maken. Dus is Schism een flutfilm.


Filmpie kijken en dan meepraten.
VRIJ IN HET BEGIN ZIE JE HET GEBEUREN: ERGENS LANGS DE WEG WORDEN SCHAPEN IN DE LUCHT GEBLAZEN DOOR EEN STEL ZIEKELINGEN UIT aMERIKA.
Nou het is een schande..


Wat heeft terrorisme met islam van doen?
Net zo min als Bush en zionisten met het christendom te maken hebben..


Maar wel onder het mom van christenheid.
Nee hoor.

III
20-04-08, 16:33
Dat heeft allemaal niks met het christendom te maken. Dus is Schism een flutfilm.


Als die was gemaakt om christenen te kakken te zetten, dan geef ik je gelijk.
Maar de bedoeling van de film is een andere.


Nou het is een schande..

Nou en of!
Niemand hoeft te denken dat die gasten daarmee credits opbouwen!


Net zo min als Bush en zionisten met het christendom te maken hebben..

Daar zijn we het dan over eens.
Maar Bush liegt er wel over.
En ook liegt hij tegen zijn soldaten.
En als Bin Laden bestaat, dan is het ook een leugenaar.
In ieder geval een vriend van de familie Bush.


Nee hoor.

Toch wel.

maartenn100
20-04-08, 17:04
Inderdaad, weer een bewijs dat Religies in de wereld daarom niet noodzakelijk meer vrede brengen. Het humanisme dat opgang doet, een religievrije wereld waar naar wereldvrede wordt gestreefd zal het enige goede alternatief blijken.