PDA

Bekijk Volledige Versie : Man ruilt vrouw voor geit



Umarvlie
14-04-08, 15:23
Man ruilt vrouw voor geit

AMSTERDAM - De Bulgaar Stoil Panayotov heeft zijn derde vrouw ingeruild voor geit Elena. Reden: ze kon hem geen kind schenken.

Echtgenote Maria verwisselde op de plaatselijke dierenveiling in centraal Bulgarije van 'eigenaar'.

Stoil trouwde op zijn 18e voor de eerste keer. Zijn moeder kreeg echter ruzie met de nieuwe schoondochter en schopte haar naar buiten. Het tweede huwelijk duurde nog korter. Met numer drie Maria dacht hij het geluk te hebben gevonden. Maar helaas, na negen vruchteloze jaren is het dus over.

'De geit heeft al drie keer gejongd, m'n ex geen één keer', zegt hij tegen lokale media. 'De eigenaar van de geit is de echte winnaar van deze deal: hij krijgt een nieuwe vrouw, mijn geit is tweedehands'.



Ik had toch wel willen zien hoe die 3 jonge geitjes eruit zien.... :boer:

knuppeltje
14-04-08, 15:27
Man ruilt vrouw voor geit

Die geiten zijn tegenwoordig ook niets meer waard. :stout:

beertjelief
14-04-08, 15:32
Jeetje mina. Als ik die vrouw was geweest, zou ik een hooivork in zijn reet duwen! Wat denkt hij wel niet, zijn vrouw ruilen, voor een geit nog wel, te gek voor woorden gewoon:watte?:

Bofko
14-04-08, 15:32
Man ruilt vrouw voor geit

Reden: ze kon hem geen kind schenken.



Tsjah dat is vaak de gesimplificeerde, ouderwetse voorstelling van zaken met een impliciete schuldaanduiding.Valt nog mee dat daar geen 'zoon' staat.

Moderne redenen kunnen zijn :
- Zijn zaad is niet levensvatbaar
- Hij is impotent
- Zij kan geen kinderen krijgen
- Zij wil geen kinderen etc. etc.

Bart.NL
14-04-08, 15:51
Bulgarije is toch al lid van de Europese Unie? Dit gebeurt hier in Europa.

Bofko
14-04-08, 15:57
Bulgarije is toch al lid van de Europese Unie? Dit gebeurt hier in Europa.

Wil jij EU-standaarden op individuen toepassen dan ?

Umarvlie
14-04-08, 16:00
Bulgarije is toch al lid van de Europese Unie? Dit gebeurt hier in Europa.

Ze mogen dan wel lid zijn van de EU maar staan wat betreft ontwikkeling toch nog onder Belgie. :fpetaf:

mark61
14-04-08, 18:24
Jeetje mina. Als ik die vrouw was geweest, zou ik een hooivork in zijn reet duwen! Wat denkt hij wel niet, zijn vrouw ruilen, voor een geit nog wel, te gek voor woorden gewoon:watte?:

Misschien was die geit lichamelijk volgroeid en wilde zijn vrouw maar niet rijpen.

Nourdin habibi
14-04-08, 19:51
Man ruilt vrouw voor geit

AMSTERDAM - De Bulgaar Stoil Panayotov heeft zijn derde vrouw ingeruild voor geit Elena. Reden: ze kon hem geen kind schenken.

Echtgenote Maria verwisselde op de plaatselijke dierenveiling in centraal Bulgarije van 'eigenaar'.

Stoil trouwde op zijn 18e voor de eerste keer. Zijn moeder kreeg echter ruzie met de nieuwe schoondochter en schopte haar naar buiten. Het tweede huwelijk duurde nog korter. Met numer drie Maria dacht hij het geluk te hebben gevonden. Maar helaas, na negen vruchteloze jaren is het dus over.

'De geit heeft al drie keer gejongd, m'n ex geen één keer', zegt hij tegen lokale media. 'De eigenaar van de geit is de echte winnaar van deze deal: hij krijgt een nieuwe vrouw, mijn geit is tweedehands'.



Ik had toch wel willen zien hoe die 3 jonge geitjes eruit zien.... :boer:

Deze man is een heel slim, waarom omdat zijn vrouw die kan altijd terug komen naar hem toe dan een geit!
Maar een geit is ook altijd kost baar dan een hoertje als zijn vrouw zo type is! Dus sjah het hangt ook vanaf wat hij van planning is of van de vrouw is! En wat hij had opgemerkt van zijn vrouw! Als zij hem in steek wou laten dan kan hij haar beter als eerst voor een geit ruilen, heeft hij tinminste nog melk van over! En dat is slim van Als een vrouw die van hem driegt weg te lopen, en ook vrouwen zijn slangen dan gedacht en nooit te vertrouwen waarom? Omdat! Een vrouw is een halve cirkel van een man zo en zo! In het begin zijn ze altijd op een nul waard Maar! wanner ze gaan trouwen zijn ze gelijk 50% waard dus die man is slim! En heeft het goed gedaan als hij rijk is, en nog een geit bespaart! :D

mulan
14-04-08, 20:13
Deze man is een heel slim, waarom omdat zijn vrouw die kan altijd terug komen naar hem toe dan een geit!
Maar een geit is ook altijd kost baar dan een hoertje als zijn vrouw zo type is! Dus sjah het hangt ook vanaf wat hij van planning is of van de vrouw is! En wat hij had opgemerkt van zijn vrouw! Als zij hem in steek wou laten dan kan hij haar beter als eerst voor een geit ruilen, heeft hij tinminste nog melk van over! En dat is slim van Als een vrouw die van hem driegt weg te lopen, en ook vrouwen zijn slangen dan gedacht en nooit te vertrouwen waarom? Omdat! Een vrouw is een halve cirkel van een man zo en zo! In het begin zijn ze altijd op een nul waard Maar! wanner ze gaan trouwen zijn ze gelijk 50% waard dus die man is slim! En heeft het goed gedaan als hij rijk is, en nog een geit bespaart! :D

Jouw theorie over hoeren,geiten en percentages is werkelijk fascinerend.

beertjelief
14-04-08, 21:28
Misschien was die geit lichamelijk volgroeid en wilde zijn vrouw maar niet rijpen.

Jij bent erg:hihi:

mark61
14-04-08, 21:33
Jij bent erg:hihi:

Wie begon er nou :ego:

Tomas
14-04-08, 21:34
Wie begon er nou :ego:

Hoe zit 't nou met de foto's?

beertjelief
14-04-08, 21:38
Wie begon er nou :ego:

Dat arme vrouw wordt gewoon geruild, alsof ze geen rechten heeft.
Die man verdiend gewoon een hooivork in zijn reet :ego:

beertjelief
14-04-08, 21:40
Hoe zit 't nou met de foto's?

Je bent de letter h in Thomas vergeten:)

Tomas
14-04-08, 21:41
Je bent de letter h in Thomas vergeten:)

Als ik zo zou heten wel ja.

beertjelief
14-04-08, 21:42
Als ik zo zou heten wel ja.

Maar Thomas van tom and jerry wel :D

Tomas
14-04-08, 21:47
Maar Thomas van tom and jerry wel :D

Dat is mijn vermoming. Dat is niet echt.

beertjelief
14-04-08, 21:52
Dat is mijn vermoming. Dat is niet echt.

:duim:

mark61
14-04-08, 21:56
Hoe zit 't nou met de foto's?

De ene set zit nog in Afrika, de andere krijg ik hopelijk morgen.

mark61
14-04-08, 22:03
Dat arme vrouw wordt gewoon geruild, alsof ze geen rechten heeft.
Die man verdiend gewoon een hooivork in zijn reet :ego:

Dat sowieso. Bulgaren...

Ik schat dat zij dat zelf bedacht heeft. En hem liet denken dat hij het bedacht had.

super ick
14-04-08, 22:12
Dat sowieso. Bulgaren...

Ik schat dat zij dat zelf bedacht heeft. En hem liet denken dat hij het bedacht had.

Als het nu een Nederlander was had ik het nog begrepen. Volgens enkelen hier naaien alle Nederlanders toch met dieren.
En als het een klein wit geitje was dan wist ik het ook wel :corcky::corcky:

Qaiys
14-04-08, 22:52
Persoonlijk lijkt het me gewoon een broodje aap verhaal.

Ach laats was er een berichtje in de krant over een Nederlander die zich voor de rechter moest verantwoorden waarom hij zijn vrouw een pak rammel had gegeven. Het kwam er op neer dat zijn vrouw hem voor de hond ingeruild had voor de sex.

IbnRushd
14-04-08, 23:04
Telegraaf moest weer een 'moslim' foto (uit Pakistan, denk ik) erbij plakken op dat ene artikel:

http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/00173/ruilen_173008d.jpg

super ick
14-04-08, 23:07
Persoonlijk lijkt het me gewoon een broodje aap verhaal.

Ach laats was er een berichtje in de krant over een Nederlander die zich voor de rechter moest verantwoorden waarom hij zijn vrouw een pak rammel had gegeven. Het kwam er op neer dat zijn vrouw hem voor de hond ingeruild had voor de sex.

Zat gisteren nog met een Nederlander in de bus die naast me ineens zijn hond ging likken.
Smerige lui.

Qaiys
14-04-08, 23:13
Zat gisteren nog met een Nederlander in de bus die naast me ineens zijn hond ging likken.
Smerige lui.

De hond niet, de man wel.

Nourdin habibi
14-04-08, 23:57
Dat arme vrouw wordt gewoon geruild, alsof ze geen rechten heeft.
Die man verdiend gewoon een hooivork in zijn reet :ego:

Die arme vrouw mag ook met mijn trouwen hoor! dan is haar ziligheid weg Ben ook een Book de man van de Geit uit Amerika en Daarom hebben vrouwen bij mijn meer rechten dan bij een Geit ruiler :D Bah33 Ba33 Ah3 Ba3333333333333333333 :chinees::strik::duim:

Al Sawt
15-04-08, 15:12
Telegraaf moest weer een 'moslim' foto (uit Pakistan, denk ik) erbij plakken op dat ene artikel:

http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/00173/ruilen_173008d.jpgBegrijpelijk.
Zij moeten hun reputatie van riooljournalistiek hoog houden.

beertjelief
15-04-08, 17:19
Die arme vrouw mag ook met mijn trouwen hoor! dan is haar ziligheid weg Ben ook een Book de man van de Geit uit Amerika en Daarom hebben vrouwen bij mijn meer rechten dan bij een Geit ruiler :D Bah33 Ba33 Ah3 Ba3333333333333333333 :chinees::strik::duim:

Je moet wel aan je nederlands gaan werken. Wat bedoel je met 'Ben ook een Book de man van de Geit':maf3:
Nou, ben blij dat een vrouw bij jou meer rechten heeft:wtf:

Tomas
15-04-08, 17:31
Telegraaf moest weer een 'moslim' foto (uit Pakistan, denk ik) erbij plakken op dat ene artikel:

http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/00173/ruilen_173008d.jpg

Dat je daar een pakistaanse moslim in herkent is best wel knap. Volgens mij is het gewoon een buitenlander. Zoals zovelen. Ik zou het maximaal weten te specificeren tot een waterbuitenlander. Eéntje die in het water leeft. En die zou ik dus in de laatste plaats in Pakistan zoeken.

Nourdin habibi
15-04-08, 18:31
Je moet wel aan je nederlands gaan werken. Wat bedoel je met 'Ben ook een Book de man van de Geit':maf3:
Nou, ben blij dat een vrouw bij jou meer rechten heeft:wtf:

Dan ben ik ook blij omdat u ook blij bent over mij. Maar! je gaat toch niet met mijn!!!?? hemmmm mm even :denk:

Jah daar bedoel ik er mee dat ik een Book ben en jij bent een Geit :D

mark61
15-04-08, 22:51
Dat je daar een pakistaanse moslim in herkent is best wel knap. Volgens mij is het gewoon een buitenlander. Zoals zovelen. Ik zou het maximaal weten te specificeren tot een waterbuitenlander. Eéntje die in het water leeft. En die zou ik dus in de laatste plaats in Pakistan zoeken.

Het zou Bangladesh kunnen zijn. Mede gezien de kleding.

Bizarder is dat Ibn zelf in karikaturen doet: lange baard = moslim.

SalmayaSale
15-04-08, 23:08
Ik zie dat het hier nog steeds over geitenverhalen gaat. Niks veranderd:maf2:

pureMaroc
15-04-08, 23:15
Ik zie dat het hier nog steeds over geitenverhalen gaat. Niks veranderd:maf2:

Ik heb het ook met belangstelling gevolgd:schreeuw:

super ick
15-04-08, 23:35
Ik zie dat het hier nog steeds over geitenverhalen gaat. Niks veranderd:maf2:

Beeeeeeeeeh

SalmayaSale
16-04-08, 08:08
Beeeeeeeeeh

Nee, geen interesse in geiten:ego:

super ick
16-04-08, 10:00
Nee, geen interesse in geiten:ego:

Wat is er dan mis met moslima's dat moslimmannen ze ruilen tegen geiten?

Of is er wat mis met die moslimmannen?

SalmayaSale
16-04-08, 10:47
Wat is er dan mis met moslima's dat moslimmannen ze ruilen tegen geiten?

Of is er wat mis met die moslimmannen?

De moslimmannen zijn in de war. Het westen staat op de loer, er is niks dat wordt goedgekeurd. Had hij die geit gedumpt dan had hij de dierenbescherming comité op zn dak gekregen.:huil:
Enn natuurlijk is er NIKS met de moslimvrouwen. Die vrouw heeft maanden op hem ingepraat totdat hij ging denken dat hij liever een geit wilde. Ze wilde van hem af en ze vindt dat hij alleen een geit verdient:lole:

mark61
16-04-08, 11:12
Het gaat hier over een orthodoxe christenhond, hoorrr

The_Grand_Wazoo
16-04-08, 11:24
Deze zinsnede begrijp ik toch niet helemaal:

'De eigenaar van de geit is de echte winnaar van deze deal: hij krijgt een nieuwe vrouw, mijn geit is tweedehands'.

De vrouw is toch ook tweede hands? Zij heeft dan wel niet gebaard, maar ik neem toch aan dat hij wel eerst pogingen heeft gedaan haar te bevruchten, alvorens haar in te ruilen voor een meer beproeft model.

Umarvlie
16-04-08, 11:59
Wat is er dan mis met moslima's dat moslimmannen ze ruilen tegen geiten?

Of is er wat mis met die moslimmannen?

Geitenmelk is lekkerder dan moedermelk, en als je klaar bent met de geit kun je haar slachten en opeten ... erg efficient. Als laatste wil ik nog opmerken dat hier in nederland in tegenstelling to vrouwen, geiten (tot voor kort) nauwelijks rechten hadden....

Umarvlie
16-04-08, 12:01
Deze zinsnede begrijp ik toch niet helemaal:

'De eigenaar van de geit is de echte winnaar van deze deal: hij krijgt een nieuwe vrouw, mijn geit is tweedehands'.

De vrouw is toch ook tweede hands? Zij heeft dan wel niet gebaard, maar ik neem toch aan dat hij wel eerst pogingen heeft gedaan haar te bevruchten, alvorens haar in te ruilen voor een meer beproeft model.

misschien is dit wel de verklaring waarom ze geen kinderen kreeg?

knuppeltje
16-04-08, 12:29
Ik krijg steeds meer medelijden met die geit.

Umarvlie
16-04-08, 12:31
Ik krijg steeds meer medelijden met die geit.

Heb je wel eens goed naar een bok gekeken? misschien is die geit zelfs wel beter af met die man, hoewel ...

knuppeltje
16-04-08, 12:37
Heb je wel eens goed naar een bok gekeken?

Die schiet ik nogal eens een keer. :)

super ick
16-04-08, 15:20
De moslimmannen zijn in de war. Het westen staat op de loer, er is niks dat wordt goedgekeurd. Had hij die geit gedumpt dan had hij de dierenbescherming comité op zn dak gekregen.:huil:
Enn natuurlijk is er NIKS met de moslimvrouwen. Die vrouw heeft maanden op hem ingepraat totdat hij ging denken dat hij liever een geit wilde. Ze wilde van hem af en ze vindt dat hij alleen een geit verdient:lole:

Arme moslimmannen worden dus besodemieterd, gek gepraat?

Zijn ze dan zo dom?