PDA

Bekijk Volledige Versie : "Kill a hundred Turks & ...rest !" by Uri Avnery !



Sallahddin
14-04-08, 18:47
Do you really think that israeli life is more valuable than the palestinian's or the palestinian one?????? :'cause that's exactely what's going on in occupied paelstine !!!!!

Jewish Mum to son in the czar's army going to war against Turks :

Mum : "Kill a Turk & rest ... kill another Turk & rest again ..."

Son: "But mother !" he exclaims :"what if the Turk kills me ??? "

Mum: "kills you ?" she cries out :"why ? what have u done to him ??? " :



Read this yet again interseting article of israeli Uri Avnery :

writer ,peace activist ,ex_member of the knesset ,ex_militair ....

member of "The other israel :voices of dissent & refusal" :

Kill a hundred Turks & ..rest !

http://www.antiwar.com/avnery/


Tell me 'bout it !!!

:zwaai:

Tomas
14-04-08, 19:21
God, wat zijn die joden lui. Ik zou ze niet willen hebben in mijn kalkoenenslachterij. Nou ja, als ik zoiets had.

Sallahddin
14-04-08, 19:25
God, wat zijn die joden lui. Ik zou ze niet willen hebben in mijn kalkoenenslachterij. Nou ja, als ik zoiets had.


Dit is wel een goeie ,zeg : :lol:

zo lui dat ze behoefte hebben aan ...."resten" , na elk "individueel of collectief slachtpartij" !!! :lol:

ze kunnen het "karwaii" niet in 1 keer klaren ,zoals de ... nazi's bijv. dat deden ,zo ongefeer dan !!!

maar ze beginnen sterk op die moffen van toen te lijken !!!! :bijv.:

tientallen _honderden mensen_palestijnen om zeep helpen ,waaronder vrouwen ,kinderen,oude mensen ...voor het ...verwonden of vermoorden van enkele bezettings joden : dus geen verzet is toegestaan_legetiem dan :en ze mogen wat anderen niet mogen :zelfs het internationaal menselijk recht op zelf verdediging of verzet is niet toegestaan volgens hun debiel arrogant imperialistish ...logica _mentaliteit =israeli blood is more valuable than the palestinian's ... bovendien =fascisme!



:zwaai:

Tomas
14-04-08, 20:00
Dit is wel een goeie ,zeg : :lol:

zo lui dat ze behoefte hebben aan ...."resten" , na elk "individueel of collectief slachtpartij" !!! :lol:

ze kunnen het "karwaii" niet in 1 keer klaren ,zoals de ... nazi's bijv. dat deden ,zo ongefeer dan !!!

maar ze beginnen sterk op die moffen van toen te lijken !!!! :bijv.:

tientallen _honderden mensen_palestijnen om zeep helpen ,waaronder vrouwen ,kinderen,oude mensen ...voor het ...verwonden of vermoorden van enkele bezettings joden : dus geen verzet is toegestaan_legetiem dan :en ze mogen wat anderen niet mogen :zelfs het internationaal menselijk recht op zelf verdediging of verzet is niet toegestaan volgens hun debiel arrogant imperialistish ...logica _mentaliteit =israeli blood is more valuable than the palestinian's ... bovendien =fascisme!



:zwaai:

OK. Ik heb niks gezegd.

Sallahddin
14-04-08, 21:00
OK. Ik heb niks gezegd.

Hoezeo ???

Dat mag WEL wat je zei : da's humor: ironie & dat snap ik : alleen had ik maar van die reele _serieuze dimenties er aangegeven ,meer niet :

je hebt niks verkeerds gezegd hoor !

Take care !


:zwaai:

Sallahddin
06-12-08, 12:24
Oftewel : westerse _israeli mentaliteit _logica ...

in de zin van : ik mag je alles aan doen , maar je mag jezelf niet's verdedigen, ook niet's wraak nemen ....anders ben je een terrorist !!!! :lol: ::cola:

ultiem flauwekul !!!!

:zwaai: