PDA

Bekijk Volledige Versie : Boer zoekt vrouw



Umarvlie
15-04-08, 13:32
Boer zoekt vrouw, trouwt man
AMSTERDAM - Een boer wil zijn huwelijk zo snel mogelijk laten ontbinden. Hij trouwde met een vrouw die hij op internet had leren kennen, tenminste dat dacht hij... Tot de huwelijksnacht...

De 55-jarige Duitse landbouwer Wolfgang Zober kreeg, na de mooiste dag van zijn leven, de schrik van zijn leven. Zijn bruid bleek een man te zijn...

"Ik ontmoet niet zoveel vrouwen omdat ik veel werk, dus een vriend raadde me aan om op internet een vrouw te zoeken. Ik was verheugd toen ik de 38-jarige Victoria leerde kennen. Toen ik haar ontmoette, zag ze er even mooi uit als op de foto's", zegt Wolfgang in Het Nieuwsblad.

Alleen gekust

Voor het huwelijk had het stel alleen gekust en geknuffeld. Op de huwelijksnacht kwam Wolfgang erachter dat Victoria een penis heeft en eigenlijk Ralf heet... "Ik was geschokt!"

Twee kinderen

De 'vrouw' had niet over alles gelogen. Ze wist inderdaad veel af van het boerenleven, zoals ze vooraf gezegd had. Alleen had Wolfgang niet beseft dat dat kwam omdat ze vroeger zelf boer was geweest.

Ook over haar twee kinderen had ze niet gelogen, ze had er alleen niet bij gemeld dat ze niet de moeder, maar de vader was...



Hattie maar naar Crocodile Dundee moeten kijken :)

beertjelief
15-04-08, 16:23
Whahahahahahahah:gniffel: