PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders ernstig bedreigd na vertoning Fitna



beertjelief
15-04-08, 16:14
http://i27.tinypic.com/anijcl.jpg
Geert Wilders wordt vaker bedreigd sinds de vertoning van Fitna

PVV-leider Geert Wilders wordt sinds de vertoning van zijn omstreden koranfilm Fitna veel vaker bedreigd. Hij leeft daardoor in angst. 'Het vreet aan je.'

Dat zegt Wilders in het interview met tv-makers Rob Muntz en Paul Jan van de Wint.

Hij wilde niet ingaan op de inhoud van zijn koranfilm en de ruzie die hij heeft met minister Ernst Hirsch Ballin (CDA, Justitie). Tijdens het bizarre Fitnadebat stonden de twee lijnrecht tegenover elkaar.

Ze beschuldigden elkaar van leugens naar aanleiding van de openbaargemaakte aantekeningen van een gesprek tussen beiden, waar ook de NCTb en minister Guusje ter Horst (PvdA, Binnenlandse Zaken) bij waren.

Missie
Wilders zegt in het interview te proberen zich niet door angst te laten leiden. ‘Ik heb een missie zonder dat ik missionaris ben.’ Hij heeft nooit zoveel dreigementen gekregen als nu.

De PVV-leider wordt nu al vier jaar zwaar beveiligd en heeft ‘bijna geen privacy meer’, omdat hij ‘bijna nooit alleen is’. Hij zegt dat het aan hem vreet en dat hij soms bang is. Hij vreest ook voor de veiligheid van zijn naasten en wil daarom niet spreken over zijn vrouw. Ook wil hij de naam van zijn kapper niet noemen.

Trots op NL
Wilders zegt dat hij in dezelfde vijver vist als Rita Verdonk met haar politieke beweging Trots op Nederland. Hij noemt Verdonk een gedegen concurrent.

Het eerste wat Geert Wilders zou doen als premier is het invoeren van een belastingverlaging van tien tot vijftien miljard en het terugdringen van de overheid.

Hij gaf het uitgebreide interview, omdat hij zonder toestemming geluidsfragmenten uit een radioshow van Muntz had gebruikt voor Fitna.

Door Maartje Willems



Tja, wie een kuil graaft, valt er zelf in:maf2:

Umarvlie
15-04-08, 16:21
Het eerste wat Geert Wilders zou doen als premier is het invoeren van een belastingverlaging van tien tot vijftien miljard en het terugdringen van de overheid.

Ik geloof niet in sprookjes.

beertjelief
15-04-08, 16:24
Ik geloof niet in sprookjes.

Ja, ze hebben altijd mooie praatjes. Praatjes vullen geen gaatjes:rolleyes:

Tomas
15-04-08, 16:28
Ik geloof niet in sprookjes.

Ik dacht altijd dat het eerste wat ie zou dien iets met moslims te maken had. Wat weet ik niet precies. Maar dit is nieuw voor mij. De fillem is niet goed ontvangen?

Umarvlie
15-04-08, 16:34
Ik dacht altijd dat het eerste wat ie zou dien iets met moslims te maken had. Wat weet ik niet precies. Maar dit is nieuw voor mij. De fillem is niet goed ontvangen?


Of misschien denkt hij dat door het verwijderen van de moslims hij deze belofte kan waarmaken?

Of is de concurrentie van Verdonk zodanig dat hij in paniek raakt?

Tomas
15-04-08, 16:36
Of misschien denkt hij dat door het verwijderen van de moslims hij deze belofte kan waarmaken?

Of is de concurrentie van Verdonk zodanig dat hij in paniek raakt?

Een belangrijk deel van de overheid bestaat uit moslims? Ah, op die manier.

Umarvlie
15-04-08, 16:39
Een belangrijk deel van de overheid bestaat uit moslims? Ah, op die manier.

5e kolonne :stout:

Nourdin habibi
15-04-08, 17:48
http://i27.tinypic.com/anijcl.jpg
Geert Wilders wordt vaker bedreigd sinds de vertoning van Fitna

PVV-leider Geert Wilders wordt sinds de vertoning van zijn omstreden koranfilm Fitna veel vaker bedreigd. Hij leeft daardoor in angst. 'Het vreet aan je.'

Dat zegt Wilders in het interview met tv-makers Rob Muntz en Paul Jan van de Wint.

Hij wilde niet ingaan op de inhoud van zijn koranfilm en de ruzie die hij heeft met minister Ernst Hirsch Ballin (CDA, Justitie). Tijdens het bizarre Fitnadebat stonden de twee lijnrecht tegenover elkaar.

Ze beschuldigden elkaar van leugens naar aanleiding van de openbaargemaakte aantekeningen van een gesprek tussen beiden, waar ook de NCTb en minister Guusje ter Horst (PvdA, Binnenlandse Zaken) bij waren.

Missie
Wilders zegt in het interview te proberen zich niet door angst te laten leiden. ‘Ik heb een missie zonder dat ik missionaris ben.’ Hij heeft nooit zoveel dreigementen gekregen als nu.

De PVV-leider wordt nu al vier jaar zwaar beveiligd en heeft ‘bijna geen privacy meer’, omdat hij ‘bijna nooit alleen is’. Hij zegt dat het aan hem vreet en dat hij soms bang is. Hij vreest ook voor de veiligheid van zijn naasten en wil daarom niet spreken over zijn vrouw. Ook wil hij de naam van zijn kapper niet noemen.

Trots op NL
Wilders zegt dat hij in dezelfde vijver vist als Rita Verdonk met haar politieke beweging Trots op Nederland. Hij noemt Verdonk een gedegen concurrent.

Het eerste wat Geert Wilders zou doen als premier is het invoeren van een belastingverlaging van tien tot vijftien miljard en het terugdringen van de overheid.

Hij gaf het uitgebreide interview, omdat hij zonder toestemming geluidsfragmenten uit een radioshow van Muntz had gebruikt voor Fitna.

Door Maartje Willems



:maf2:

Ik kan zijn problemen en zijn angst oplossen als hij naar mijn plofte wil houden en luisteren gegarandeerd en zelfs de paniek problemen van hele wereld Maar jah de mens is niet te vertrouwen!!!!! en verradend ook!.

Julien
15-04-08, 18:10
http://i27.tinypic.com/anijcl.jpg
[SIZE="1"]Tja, wie een kuil graaft, valt er zelf in:maf2:

Op zich heeft hij die dreigementen wel aan zichzelf te danken, maar er is natuurlijk nooit een excuus om een ander te bedreigen. Wat hij ook zegt. Degene die met geweld dreigt, heeft altijd ongelijk.

knuppeltje
15-04-08, 18:19
Op zich heeft hij die dreigementen wel aan zichzelf te danken, Degene die met geweld dreigt, heeft altijd ongelijk.

Lees het nog eens over en laat eens goed op je inwerken.

daddy
15-04-08, 18:22
Kill the dog!

Nourdin habibi
15-04-08, 18:38
Kill the dog!

God is groot en machtig en zijn oplossers zijn er genoeg van op deze aarde die voor een vreedzaam in vredesnaam vechten zonder agresie,
en het geweld lost nooit wat, want dat maakt het alleen maar erger!!

Julien
15-04-08, 19:23
Lees het nog eens over en laat eens goed op je inwerken.

Als ik jou een pedo noem en jij gaat me bedreigen, dan begrijp ik waarom je me bedreigt maar ik keur de bedreiging wel af.

Wat is daar zo moeilijk aan om te begrijpen? :moe:

Umarvlie
16-04-08, 11:29
Als ik jou een pedo noem en jij gaat me bedreigen, dan begrijp ik waarom je me bedreigt maar ik keur de bedreiging wel af.

Wat is daar zo moeilijk aan om te begrijpen? :moe:

Iemand voor pedo uitmaken is (verbaal) geweld. Dus je handelt in strijd met je eigen princiepes.

knuppeltje
16-04-08, 11:34
Als ik jou een pedo noem en jij gaat me bedreigen, dan begrijp ik waarom je me bedreigt maar ik keur de bedreiging wel af.

Dat ga ik dus dan niet doen als het van jou afkomt. :ego: