PDA

Bekijk Volledige Versie : Filmploeg opgepakt voor mishandeling



III
16-04-08, 10:41
dinsdag, 15 april 2008
Filmploeg opgepakt voor mishandeling
Drie medewerkers van een landelijk actualiteitenprogramma zijn dinsdag opgepakt voor de mishandeling van een man uit Zevenaar. Ze zijn inmiddels vrijgelaten.

(Novum) - Drie medewerkers van een landelijk actualiteitenprogramma zijn dinsdag opgepakt voor de mishandeling van een 39-jarige man uit Zevenaar. Dat laat de politie weten.

De filmploeg maakte filmopnamen tijdens een interview in de Gelderse plaats. Tijdens dat interview zou een ruzie zijn ontstaan, waarbij het slachtoffer op de grond werd geduwd en gewond raakte.

Een 32-jarige man uit Utrecht, een 55-jarige man uit Huizen en een 39-jarige man uit Lienden werden opgepakt. De medewerkers van het programma zijn inmiddels weer vrijgelaten. De politie wil niet zeggen om welk programma het gaat.

Julien
16-04-08, 11:00
dinsdag, 15 april 2008
De politie wil niet zeggen om welk programma het gaat.

Het was Netwerk..

Ik vind het trouwens altijd grappig om te zien hoe beledigend je kunt praten of doen tegen interviewers, maar zodra je met 1 vinger aan de camera komt, krijg je klappen :hihi:

knuppeltje
16-04-08, 11:31
Het was Netwerk..

Ik vind het trouwens altijd grappig om te zien hoe beledigend je kunt praten of doen tegen interviewers, maar zodra je met 1 vinger aan de camera komt, krijg je klappen :hihi:

Weet jij wat die dingen kosten. :)

Umarvlie
16-04-08, 11:34
Het was Netwerk..

Ik vind het trouwens altijd grappig om te zien hoe beledigend je kunt praten of doen tegen interviewers, maar zodra je met 1 vinger aan de camera komt, krijg je klappen :hihi:

Heeft toch niets met interviewers te doen... ik ken veel mensen die, als aan hun spullen gekomen wordt zonder daarvoor toestemming te hebben gegeven, ook direct een klap en/of schop uitdelen.

Bofko
16-04-08, 11:37
Heeft toch niets met interviewers te doen... ik ken veel mensen die, als aan hun spullen gekomen wordt zonder daarvoor toestemming te hebben gegeven, ook direct een klap en/of schop uitdelen.

En dat kan snel gaan. Op moment dat jij een een euro gebruikt hebt om een winkelwagentje te ontkoppelen is dat ding een half uurtje of zo gewoon van jou !

Umarvlie
16-04-08, 11:41
En dat kan snel gaan. Op moment dat jij een een euro gebruikt hebt om een winkelwagentje te ontkoppelen is dat ding een half uurtje of zo gewoon van jou !

Ik ben Hollander dus gebruik geen euro/50euriecent maar een muntje dat ik bij de Intratuin achterover gedrukt heb :roker:

III
16-04-08, 18:24
Ja, in dit land zijn spullen heiliger dan de privésfeer van individuen.
Althans: dat maakt dan ook weer uit wie...

VerbalSmaeel
16-04-08, 19:23
Ja, in dit land zijn spullen heiliger dan de privésfeer van individuen.
Althans: dat maakt dan ook weer uit wie...
Goede observatie.

Nourdin habibi
16-04-08, 19:31
Weet jij wat die dingen kosten. :)

bij koningindag 2 €

III
16-04-08, 22:11
bij koningindag 2 €

Welk jaar zeg je er voor het gemak maar even niet bij...:belgie: