PDA

Bekijk Volledige Versie : Keith Richards snoof toch vaders as



Bofko
16-04-08, 11:51
AMSTERDAM - Keith Richards heeft toch de as van zijn gecremeerde vader gesnoven. Dat onthult hij in de mei-editie van het tijdschrift Blender.
Vorig jaar ontstond een hoop ophef nadat de gitarist van de Rolling Stones in een interview met muziekblad NME vertelde dat hij de as van zijn overleden vader Bert op had gesnoven.
De 64-jarige Richards, die bekendstaat vanwege zijn overmatige drugsgebruik, zei toen: "Het vreemdste dat ik ooit heb gesnoven? Mijn vader, ik snoof mijn vader. Hij was gecremeerd en ik kon het niet nalaten om hem met een beetje cocaïne op te snuiven. Mijn vader zou het niet erg gevonden hebben."
Enkele dagen later ontkende een woordvoerder van de Rolling Stones het verhaal, maar Richards zegt nu dat het wel degelijk waar was.

Zuigkracht
"Ik opende de urn en door de zuigkracht van de deksel kwam er as op de tafel terecht", zo zegt de beroemde gitarist tegen Blender.
"Ik keek naar de as en vroeg me af wat ik nu moest doen. Ik vond het onwaardig om de as in de prullenbak te gooien, dus bevochtigde ik mijn vinger en snoof een beetje as op. De rest van de as strooide ik uit bij een eikenboom."

Cocaïne
Volgens Richards kwam er geen cocaïne kijken bij het snuifincident. "Ik gebruik geen cocaïne meer sinds ik een hersenschudding heb gehad."

III
16-04-08, 11:57
http://www.think.cz/links/bert-is-evil.jpg