PDA

Bekijk Volledige Versie : Politieagent verkracht vier koeien



Marsipulami
24-04-08, 22:06
Politieagent verkracht vier koeien

Een Amerikaanse politieman die eerder al jonge meisjes misbruikte, kon zijn handen ook niet thuishouden van levend rundvlees. Hij wordt beschuldigd van het verrichten van seksuele handelingen met vier koeien.


Agent Robert Melia wordt door de staat New Jersey aangeklaagd wegens vier gevallen van dierenmishandeling nadat hij in 2006 verscheidene landbouwdieren molesteerde.

Het is niet zijn eerste aanraking met het Amerikaanse gerecht. De 38 jarige man uit Burlington County werd eerder al samen met zijn vriendin beschuldigd van strafbare seksuele contacten met drie meisjes.

Ourzazate
24-04-08, 22:45
Ik ga stuk hier, 4 koeien. :haha:

Maar hoe kan iemand politieagent zijn als ie al eerder meisjes sexueel misbruikte?

Tomas
25-04-08, 10:14
Ik ga stuk hier, 4 koeien. :haha:

Maar hoe kan iemand politieagent zijn als ie al eerder meisjes sexueel misbruikte?

Wat ik uit de engelse bronne ophaal is dat deze agent gearresteerd is vanwege beide feiten. Dus niet alleen vanwege de koeien, maar ook vanwege de kinderen. Wat hier wordt gesuggereerd dat hij voor de meisjes al eerder was veroordeeld is vemoedelijk crap. Voor een nederlandse journalist zijn dergelijke "vergissingen" vrij normaal. Kwaliteit op dit gebeid kennen we in dit land niet. Nooit gehad ook.

III
25-04-08, 15:54
Het is wat met die Roomse dienders!;)