PDA

Bekijk Volledige Versie : Atheïst uit leger VS gepest



IbnRushd
28-04-08, 18:38
Atheïst uit leger VS gepest

maandag 28 april 2008

AMSTERDAM (Telegraaf) - Een soldaat voor het Amerikaanse leger die in Irak diende, is weggepest omdat hij niet in God gelooft. Jeremy Hall heeft een proces aangespannen tegen het leger. 'Het gaat me niet om het geld maar om het principe', zegt hij tegen Amerikaanse media. 'Niemand mag meer meemaken wat mij is overkomen in het leger.

Jeremy stond al snel bekend als 'the atheist guy'. Maar het ging van kwaad tot erger. Op een gegeven moment zou hij volgens de legerroddels al de duivel aanbidden. Uiteindelijk werd het verhaal verspreid dat hij actief homo was. Geen van die verhalen was waar. Integendeel: hij reed zijn maten naar de kerk in Irak en hield zich eerbiedig stil als de rest bad voor het eten.

De 23-jarige Hall uit North Carolina zegt dat hij pas in het leger ging twijfelen aan zijn protestants christelijke geloof. De boordschutter van een Humvee werd ooit eens beschoten maar overleefde de aanval. De commandant vroeg hem of hij dan niet in God geloofde. 'Ik geloof in plexiglas', was zijn antwoord. 'Je leeft, dan ga je dood en ben je wormenvoer', was zijn filosofie die niet gepruimd werd door de soldaten. Vanaf dat moment werd hij gepest en teruggeplaatst naar Amerika. Een bevordering tot sergeant werd volgens hem vanwege zijn overtuiging geblokkeerd.

nieuwsfeit.nl

Tomas
28-04-08, 18:44
Mijn hart breekt bij het lezen van al het onrecht dat mijn broeders wordt aangedaan!

Anti-Imperialist
28-04-08, 18:49
http://img293.imageshack.us/img293/8577/jeremyvm1.jpg

Jeremy Hall.

Tomas
28-04-08, 18:51
http://img293.imageshack.us/img293/8577/jeremyvm1.jpg

Jeremy Hall.

Mmm.. Ziet 'r gay uit.

barfly
28-04-08, 20:01
Mmm.. Ziet 'r gay uit.

Vooral dat korte haar, moet wel gay zijn.

Tomas
28-04-08, 20:06
Vooral dat korte haar, moet wel gay zijn.

Ik dacht meer aandat zuinige mondje.

mark61
28-04-08, 20:49
Zit iets duivelaanbidderigs in zijn ogen.

Charlus
28-04-08, 21:28
'the atheist guy'
Niet alleen maar leuk als onderschrift onder de naam...

Mijn hart breekt bij het lezen van al het onrecht dat mijn broeders wordt aangedaan!
...ook een eerbetoon aan onze broeder, martelaar voor het atheïsme!

Tomas
28-04-08, 21:44
Niet alleen maar leuk als onderschrift onder de naam...

...ook een eerbetoon aan onze broeder, martelaar voor het atheïsme!

Waarom zou jij the atheist guy zijn?

Charlus
28-04-08, 21:48
<...>Waarom zou jij the atheist guy zijn?
Whoops. Hersteld.

mark61
28-04-08, 21:51
Nou ga ik me natuurlijk zitten afvragen waarom Ibn dit geplaatst heeft. Vragen is zinloos, antwoord krijg ik toch niet

...

Nagedacht. Kom er niet uit :hihi:

Tomas
28-04-08, 21:55
Nou ga ik me natuurlijk zitten afvragen waarom Ibn dit geplaatst heeft. Vragen is zinloos, antwoord krijg ik toch niet

...

Nagedacht. Kom er niet uit :hihi:

Hullie doen het ook?

mark61
28-04-08, 21:57
Hullie doen het ook?

Mja, maar wie is hullie? Christenen doen ook Afvalligen eruit smijten?

Atheïsme is ook een godsdienst?

OK, we houden het gewoon op hullie.

Charlus
28-04-08, 22:03
Nou ga ik me natuurlijk zitten afvragen waarom Ibn dit geplaatst heeft. Vragen is zinloos, antwoord krijg ik toch niet

...

Nagedacht. Kom er niet uit :hihi:
Dito.
Het VS-leger is fout, wisten we al maar blijkt nu extra uit het feit dat het nagenoeg in zijn geheel is bemand door Gristenen. Die martelen graag moslims.
Het VS-leger is fout omdat iemand die niet Gristelijk is, niet geaccepteerd wordt.

mark61
28-04-08, 22:17
Dito.
Het VS-leger is fout, wisten we al maar blijkt nu extra uit het feit dat het nagenoeg in zijn geheel is bemand door Gristenen. Die martelen graag moslims.
Het VS-leger is fout omdat iemand die niet Gristelijk is, niet geaccepteerd wordt.

Mja. Echte Christenen kunnen nog wel wat waardering aan moslims ontlokken.

Ja dan het het tweede maar. Hullie zijn al net zo onverdraagzaam, het komt blijkbaar in de beste kringen voor. Das denk ik wat Tomas ook bedoelde.

Al Sawt
29-04-08, 15:45
De boordschutter van een Humvee werd ooit eens beschoten maar overleefde de aanval.Jammer!

1973Tanger
29-04-08, 15:49
Jammer!


Dit noem ik pas een zelfverzekerde mening. :haha:

Charlus
29-04-08, 17:30
<...>De boordschutter van een Humvee werd ooit eens beschoten maar overleefde de aanval. De commandant vroeg hem of hij dan niet in God geloofde. 'Ik geloof in plexiglas', was zijn antwoord.<...>
Goed geloof.

<...>'Je leeft, dan ga je dood en ben je wormenvoer', was zijn filosofie<...>
Goeie filosofie.

Mark
29-04-08, 17:37
Zo zie je maar weer hoe onverdraagzaam, vol haat en leugenachtig de gelovigen zijn.

We zullen ze nooit kunnen vertrouwen.

Olive Yao
29-04-08, 20:29
http://img293.imageshack.us/img293/8577/jeremyvm1.jpg

Jeremy Hall.

Zit niet zo te zieken jullie, dit is een toffe gozer.

Tomas
29-04-08, 20:30
Zit niet zo te zieken jullie, dit is een toffe gozer.

Vergeet 't Olive, he's gay.

mark61
29-04-08, 22:26
Zit niet zo te zieken jullie, dit is een toffe gozer.

Wat moet jij nou met een duivelaanbidder die in plexiglas gelooft?

knuppeltje
30-04-08, 08:34
Gaan jullie nu de enigste dame hier een potje zitten pesten? :fpotver: