PDA

Bekijk Volledige Versie : Iraaks meisje (17) verliefd op Britse soldaat (22)



Marsipulami
29-04-08, 00:22
Vader vermoordt dochter (17) wegens liefde voor Britse soldaat
Een zeventienjarig meisje is in Irak door haar vader brutaal vermoord omdat ze verliefd geworden was op een 22-jarige Britse soldaat.


Rand Abdel-Qader leerde de soldaat kennen toen ze met hem samenwerkte tijdens hulpbedeling in Basra. Ze kwam goed overeen met de man, wat bij haar vader de stoppen deed doorslaan. Hij trapte zijn dochter, verstikte haar en stak haar daarop dood. Ze kreeg ook geen ceremoniële begrafenis, om het schandaal nog extra in de verf te zetten.

Vrijgelaten
De politie heeft de man twee uur na zijn arrestatie, terug moeten vrijlaten. "Het is een eremoord, daar kunnen we weinig aan doen", aldus politiecommandant Ali Jabbar. "We leven in een moslimmaatschappij met zijn eigen religieuze regels. De vader heeft connecties met bestuursleden hier in Basra, het was voor hem niet moeilijk om deze zaak onder de mat te schuiven."

De moeder van het meisje riep tijdens het voorval haar twee zonen erbij om de vader te kalmeren, maar toen die zijn zonen de reden vertelde, hebben ze hem zelfs geholpen. De moeder is daarop weggegaan bij haar man. Ze werkt nu bij een organisatie die eremoorden probeert de kiem in te smoren en kreeg al verschillende dreigementen van de familie van haar man.

De veiligheidsdiensten in Basra gaan een onderzoek instellen naar de moord. Vorig jaar zouden er zo'n 47 eremoorden gepleegd zijn op jonge meisje. Dit geval zou wel het enige waar een Britse soldaat bij betrokken is.

(Bron: Independent)

mark61
29-04-08, 00:30
"We leven in een moslimmaatschappij met zijn eigen religieuze regels.


Die is komisch, iedereen hier, ik incluis, maar roepen dat het niks met de islam te maken heeft. Jammer dat sommige moslims dat nog niet weten.

Ourzazate
29-04-08, 02:03
Die is komisch, iedereen hier, ik incluis, maar roepen dat het niks met de islam te maken heeft. Jammer dat sommige moslims dat nog niet weten.

Je vergeet het zinnetje achter die zin:

"De vader heeft connecties met bestuursleden hier in Basra, het was voor hem niet moeilijk om deze zaak onder de mat te schuiven."

De profeet Mohammed zei: 'Rechters zijn er in 3 types, 1 zal in het paradijs verblijven en de andere 2 in de hel. Degene die in het paradijs zal zijn is degene die de waarheid kent en daarnaar berecht, een rechter die de waarheid kent, maar er niet naar berecht zal in de hel zijn en een rechter die beoordeelt tussen 2 mensen maar geen juiste kennis heeft zal ook in de hel zijn.'

In deze zaak zie je dus dat het recht in eigen hand wordt genomen wat foutief is volgens de Islam, dat de vader en de zonen vrijgewaard worden van straf wegens de positie vd vader wat betekent dat de bestuurders van Basra een helse beproeving staat te wachten en krijgt het meisje geen religieuze begrafenis terwijl elke moslim daar recht op heeft.

Je zegt sommige moslims? In Irak, Iran (deels), Afghanistan, Pakistan, Kudistan, Jemen, Jordanië, Palestina en Syrië komen dit soort moorden op jonge meisjes regelmatig voor. Dus zeg maar gerust veel moslims. Nooit dat daar mensen voor op straat gaan, ze gaan wel de straat op bij (in relevantie) onbenulligheden. In heel dat Midden-Oosten vanaf Egypte tot aan Pakistan wonen de gestoordste moslims. Gekker vind je ze nergens.

Julien
29-04-08, 02:27
Romeo & Jamiela

mark61
29-04-08, 07:27
Je vergeet het zinnetje achter die zin:

Ik vergeet niks. Tenzij 'religieuze regels' 'corruptie' betekent, zoals jij eigenlijk suggereert

"De vader heeft connecties met bestuursleden hier in Basra, het was voor hem niet moeilijk om deze zaak onder de mat te schuiven."


De profeet Mohammed zei: 'Rechters zijn er in 3 types, 1 zal in het paradijs verblijven en de andere 2 in de hel. Degene die in het paradijs zal zijn is degene die de waarheid kent en daarnaar berecht, een rechter die de waarheid kent, maar er niet naar berecht zal in de hel zijn en een rechter die beoordeelt tussen 2 mensen maar geen juiste kennis heeft zal ook in de hel zijn.'

Ik geloof niet dat de betrokkenen hier erg van wakker liggen, jij wel? Dus of ze kennen die uitspraak van de profeet niet, of ze hebben er schijt aan. Wat zou het zijn?


Je zegt sommige moslims? In Irak, Iran (deels), Afghanistan, Pakistan, Kudistan, Jemen, Jordanië, Palestina en Syrië komen dit soort moorden op jonge meisjes regelmatig voor.

Tis niet gezegd dat ze zich beroepen op de islam. Je kan hoogstens zeggen dat ze de traditie voorrang verlenen boven de godsdienst.


Dus zeg maar gerust veel moslims. Nooit dat daar mensen voor op straat gaan, ze gaan wel de straat op bij (in relevantie) onbenulligheden. In heel dat Midden-Oosten vanaf Egypte tot aan Pakistan wonen de gestoordste moslims. Gekker vind je ze nergens.

:hihi:

In Libanon niet geloof ik. Dat is wel apart. Syrië hoor je ook nooit van in dit verband, maar ja, daar hoor je sowieso niet veel van.

knuppeltje
29-04-08, 08:53
Nou- ik weet wel hè, stel dat mijn dochter- niet dat ik ze heb, maar stel dat mijn dochter met zo'n Engelse gast thuis zou komen, dan weet ik nog niet wat ik zou doen. :student:

Eni
29-04-08, 10:41
Nou- ik weet wel hè, stel dat mijn dochter- niet dat ik ze heb, maar stel dat mijn dochter met zo'n Engelse gast thuis zou komen, dan weet ik nog niet wat ik zou doen. :student:

Weest gerust Knuppel, jouw dochter zou gewoon met een Limburger thuis komen.

1973Tanger
29-04-08, 10:55
Nou- ik weet wel hè, stel dat mijn dochter- niet dat ik ze heb, maar stel dat mijn dochter met zo'n Engelse gast thuis zou komen, dan weet ik nog niet wat ik zou doen. :student:

Je bedoeld in jouw geval een geadopteerde dochter?

mark61
29-04-08, 11:08
Je bedoeld in jouw geval een geadopteerde dochter?

Waarom?

knuppeltje
29-04-08, 11:12
Weest gerust Knuppel, jouw dochter zou gewoon met een Limburger thuis komen.

Hèhè- lelijke deserteur, durf je eindelijk weer eens een keer je neus te laten zien?
Maar hij was wel goed. :)

knuppeltje
29-04-08, 11:15
Je bedoeld in jouw geval een geadopteerde dochter?

Ik ken iemand die zegt altijd: Kinderen heb ik niet zover ik weet, maar ik durf er op straat geen een een klap te geven. 'T kan er goed ene van mij zijn. :)

1973Tanger
29-04-08, 11:15
Waarom?



Daarom?

knuppeltje
29-04-08, 11:25
Daarom?

Ja waarom?

1973Tanger
29-04-08, 17:08
Ja waarom?


Stel, als jij bijvoorbeeld van me zou houden en ik ook van jou en vervolgens samen een kinderwens zouden hebben, zou dat verdomde moeilijk gaan gezien ons geslacht snap je?

mark61
29-04-08, 17:14
Stel, als jij bijvoorbeeld van me zou houden en ik ook van jou en vervolgens samen een kinderwens zouden hebben, zou dat verdomde moeilijk gaan gezien ons geslacht snap je?

Stel, als jij of je vrouw onvruchtbaar zou zijn en vervolgens samen een kinderwens zouden hebben, dan zou dat niet zó moeilijk gaan omdat ze daar wat op gevonden hebben, zodat althans de helft van je kind van één ouder is.

1973Tanger
29-04-08, 17:19
Stel, als jij of je vrouw onvruchtbaar zou zijn en vervolgens samen een kinderwens zouden hebben, dan zou dat niet zó moeilijk gaan omdat ze daar wat opgevonden hebben, zodat althans de helft van je kind van één ouder is.

Heb jij weleens inseminatie gezien bij mannen, wist niet dat mannen een baarmoeder droegen? Je moet die film van Arnold eens uit je hoofd filteren. Je snapt best wat ik bedoel.

mark61
29-04-08, 17:37
Heb jij weleens inseminatie gezien bij mannen, wist niet dat mannen een baarmoeder droegen? Je moet die film van Arnold eens uit je hoofd filteren. Je snapt best wat ik bedoel.

Ik geloof niet dat jij begrijpend kan lezen.

Wie is Arnold?

1973Tanger
29-04-08, 17:39
Ik geloof niet dat jij begrijpend kan lezen.

Wie is Arnold?

Anders jij niet. Oh sorry, Arnold was natuurlijk ver na jouw tijd. Gaat het nog? Je kan ook voor thuiszorg in aanmerking komen hoor?

knuppeltje
29-04-08, 19:07
[QUOTE]Stel, als jij bijvoorbeeld van me zou houden en ik ook van jou

Klinkt wel heel lief van je, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren. :)
Trouwens- mag jij wel op een ongelovige verliefd worden? :fpotver:


en vervolgens samen een kinderwens zouden hebben, zou dat verdomde moeilijk gaan gezien ons geslacht snap je?

Dan wordt dat nog moeilijker, ik heb nooit kinderen gewild. :stout:

1973Tanger
29-04-08, 21:27
[quote=1973Tanger;3613353]

Klinkt wel heel lief van je, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren. :)
Trouwens- mag jij wel op een ongelovige verliefd worden? :fpotver:



Dan wordt dat nog moeilijker, ik heb nooit kinderen gewild. :stout:

Dat is gezien je voorkeur wel duidelijk.:)

super ick
30-04-08, 08:42
Weest gerust Knuppel, jouw dochter zou gewoon met een Limburger thuis komen.

Ja een gezeliige dikkerd van de Nomads.

knuppeltje
30-04-08, 08:42
[quote=knuppeltje;3613442]

Dat is gezien je voorkeur wel duidelijk.:)

Dat is jou dus helemaal niet duidelijk, je moet ook weer niet te snugger willen zijn.
Hebben van een geaarheid is één, het willen hebben van kinderen is twee. Beiden staan los van elkaar.

super ick
30-04-08, 08:46
Stel, als jij of je vrouw onvruchtbaar zou zijn en vervolgens samen een kinderwens zouden hebben, dan zou dat niet zó moeilijk gaan omdat ze daar wat op gevonden hebben, zodat althans de helft van je kind van één ouder is.


Klopt, de eenvoudigste oplossing: Stuur ze bij mij langs.
Geen gekunstel met doktoren en wel of niet vergoedt door je ziektekostenverzekeraar. Ik doe het uit liefdadigheid.

P.s. wel vooruit even boeken, ik zit tot eind v/h jaar redelijk vol.

knuppeltje
30-04-08, 09:29
P.s. wel vooruit even boeken, ik zit tot eind v/h jaar redelijk vol.

Bluffer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :roken:

Orandajin
30-04-08, 12:22
Je zou denken dat er toch zoiets is als sociale evolutie en dat sommige personen, sekten, stammen, beschavingen blijvend op een lagere sport achterblijven en dat dit niet 1, 2, 3 verandert en dat wij hier in Nederland dit soort achterlijkheid het beste kunnen weren aan de poort.

1973Tanger
30-04-08, 12:25
[quote=1973Tanger;3613580]

Dat is jou dus helemaal niet duidelijk, je moet ook weer niet te snugger willen zijn.
Hebben van een geaarheid is één, het willen hebben van kinderen is twee. Beiden staan los van elkaar.


Ja je kan ook een kind stelen, heb je ook een kind. Had het meer over biologische mogelijkheden.

1973Tanger
30-04-08, 12:29
Klopt, de eenvoudigste oplossing: Stuur ze bij mij langs.
Geen gekunstel met doktoren en wel of niet vergoedt door je ziektekostenverzekeraar. Ik doe het uit liefdadigheid.

P.s. wel vooruit even boeken, ik zit tot eind v/h jaar redelijk vol.

Dat is wat hij daarmee dus bedoelde. Ik vind het maar een smeregaard, i.p.v. de spermabank op het station met een donor afspreken. Ik hoop niet dat dit onderdeel uitmaakt van zijn moraliteit evenals die van jou?

mark61
30-04-08, 13:26
Dat is wat hij daarmee dus bedoelde. Ik vind het maar een smeregaard, i.p.v. de spermabank op het station met een donor afspreken. Ik hoop niet dat dit onderdeel uitmaakt van zijn moraliteit evenals die van jou?

Ik ben niet verantwoordelijk voor Super's associaties. Ik had het over de realiteit waarin echtparen een donor zoeken. Of dat van een bank is danwel een familielid of bekende is weer een tweede.

Dan heb je het dus over een kind dat 50-75% genetisch verwant is aan de ouders, of weet ik veel, heb er geen verstand van.

Dit alles slechts om te weerspreken dat stellen van hetzelfde geslacht geen kinderen zouden kunnen krijgen.

1973Tanger
30-04-08, 13:36
Ik ben niet verantwoordelijk voor Super's associaties. Ik had het over de realiteit waarin echtparen een donor zoeken. Of dat van een bank is danwel een familielid of bekende is weer een tweede.

Dan heb je het dus over een kind dat 50-75% genetisch verwant is aan de ouders, of weet ik veel, heb er geen verstand van.

Dit alles slechts om te weerspreken dat stellen van hetzelfde geslacht geen kinderen zouden kunnen krijgen.

Ok daar heb je gelijk in. Super is altijd al wat basaler dan jij. Ik had het meer over iemand die spreekt van "mijn" dochter i.p.v. mijn "halve" dochter in de strikt formele zin van het woord gezien de eventuele geaardheid.

knuppeltje
30-04-08, 14:19
Ok daar heb je gelijk in. Super is altijd al wat basaler dan jij. Ik had het meer over iemand die spreekt van "mijn" dochter i.p.v. mijn "halve" dochter in de strikt formele zin van het woord gezien de eventuele geaardheid.

Tja Tanger- nu ken ik heel toevallig een vrouwenpaar dat een kind heeft van een homoseksuele man.
Beide vrouwen hadden gezamelijk een kinderwens, daarin is voorzien met de hulp
van een van de mannnen van een bevriend homostel.
Het leuke is dat alle vier de volwassennen vele jaren later nog steeds goede vrienden van elkaar zijn.
Je ziet- de mogelijkheden zijn legio.

1973Tanger
30-04-08, 14:41
Tja Tanger- nu ken ik heel toevallig een vrouwenpaar dat een kind heeft van een homoseksuele man.
Beide vrouwen hadden gezamelijk een kinderwens, daarin is voorzien met de hulp
van een van de mannnen van een bevriend homostel.
Het leuke is dat alle vier de volwassennen vele jaren later nog steeds goede vrienden van elkaar zijn.
Je ziet- de mogelijkheden zijn legio.

Bij louter donatie van zaadcellen kan ik mij daar wel wat bij voorstellen. Maar bij een fysieke daad van dat stel zal je mij niet kunnen wijsmaken dat hij/zij homo zijn, tenzij ze geen homoprincipes hebben en dus geen homo zijn.

mark61
30-04-08, 14:46
Ok daar heb je gelijk in. Super is altijd al wat basaler dan jij. Ik had het meer over iemand die spreekt van "mijn" dochter i.p.v. mijn "halve" dochter in de strikt formele zin van het woord gezien de eventuele geaardheid.

Tsja, ik mag hopen dat 'mijn dochter' in de eerste plaats betekent: de dochter van wie ik houd, die ik als mijn dochter beschouw, ongeacht haar precieze genetische make-up.

Een homofiele vader is op geen enkele wijze minder vader dan een hetero-vader, aangezien ook jij niet zwanger bent geweest, en ook een homofiele vader genetisch vader van zijn kind kan zijn.

Zo, ik ben klaar :hihi:

1973Tanger
30-04-08, 14:48
Tsja, ik mag hopen dat 'mijn dochter' in de eerste plaats betekent: de dochter van wie ik houd, die ik als mijn dochter beschouw, ongeacht haar precieze genetische make-up.

Een homofiele vader is op geen enkele wijze minder vader dan een hetero-vader, aangezien ook jij niet zwanger ben geweest, en ook een homofiele vader genetisch vader van zijn kind kan zijn.

Zo, ik ben klaar :hihi:

Biologisch kan hij dus geen vader zijn. Ben ik ook klaar"gekomen".:hihi:

mark61
30-04-08, 15:14
Biologisch kan hij dus geen vader zijn. Ben ik ook klaar"gekomen".:hihi:

Sorry, maar dat weerspreek ik dus. Wat is er precies mis met het zaad van een homofiele man?

Het enige dat je kan zeggen dat de biologische vader en moeder niet samenleven. Big deal.

knuppeltje
30-04-08, 15:18
Bij louter donatie van zaadcellen kan ik mij daar wel wat bij voorstellen. Maar bij een fysieke daad van dat stel zal je mij niet kunnen wijsmaken dat hij/zij homo zijn, tenzij ze geen homoprincipes hebben en dus geen homo zijn.

Tanger- over het technische aspect heb ik me helemaal niet uitgesproken.

knuppeltje
30-04-08, 15:19
Sorry, maar dat weerspreek ik dus. Wat is er precies mis met het zaad van een homofiele man?

Het enige dat je kan zeggen dat de biologische vader en moeder niet samenleven. Big deal.

Das toch nog een beetje moeilijk voor onze Tanger denk.

1973Tanger
30-04-08, 15:31
Sorry, maar dat weerspreek ik dus. Wat is er precies mis met het zaad van een homofiele man?

Het enige dat je kan zeggen dat de biologische vader en moeder niet samenleven. Big deal.

Daar is niks mis mee. Het is zaad van het mannelijk geslacht, geaardheid speelt daarbij geen enkele rol. Wat weerspreek je dan precies?

1973Tanger
30-04-08, 15:33
Das toch nog een beetje moeilijk voor onze Tanger denk.

Moeilijk is die kronkel in Marks hoofd. Ik ben zo praktisch als maar kan.:knipoog:

knuppeltje
30-04-08, 15:40
Moeilijk is die kronkel in Marks hoofd. Ik ben zo praktisch als maar kan.:knipoog:

Het eerste- daaraan is niks meer te verhelpen. :roken:
Van het tweede ben ik nog niet zo zeker. :wijs:

1973Tanger
30-04-08, 15:42
Het eerste- daaraan is niks meer te verhelpen. :roken:
Van het tweede ben ik nog niet zo zeker. :wijs:

Hoe praktisch wil je het hebben dan? :)

mark61
30-04-08, 15:48
Daar is niks mis mee. Het is zaad van het mannelijk geslacht, geaardheid speelt daarbij geen enkele rol. Wat weerspreek je dan precies?

Je zei: Biologisch kan hij dus geen vader zijn.

:denk: Oh of je bedoelt: door den Geslachtsdaad. Tsja. Zit je daar de hele tijd aan te denken? Is het belangrijk voor je?

Biologisch betekent in dit verband 'je genetisch materiaal doorgeven'.

Niet: 'zich voortplanten als een zoogdier'.

1973Tanger
30-04-08, 16:05
Je zei: Biologisch kan hij dus geen vader zijn.

:denk: Oh of je bedoelt: door den Geslachtsdaad. Tsja. Zit je daar de hele tijd aan te denken? Is het belangrijk voor je?

Biologisch betekent in dit verband 'je genetisch materiaal doorgeven'.

Niet: 'zich voortplanten als een zoogdier'.

Nee klonen is een beter antwoord? Wat voor jou belangrijk is laat me wel denken.

mark61
30-04-08, 16:16
Nee klonen is een beter antwoord? Wat voor jou belangrijk is laat me wel denken.

?? Kan het weer niet volgen.

Jij zegt: biologisch kan hij dus geen vader zijn.

Ik: dus wel.

Jij: Nee klonen...

Ik niet begrijpen.

Ik heb zelf niet eens een idee wat voor mij belangrijk is. Nog nooit over kinderen krijgen nagedacht, welbeschouwd.

super ick
30-04-08, 16:20
Bluffer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :roken:

Roken is slecht voor je sperma.

super ick
30-04-08, 16:25
Dat is wat hij daarmee dus bedoelde. Ik vind het maar een smeregaard, i.p.v. de spermabank op het station met een donor afspreken. Ik hoop niet dat dit onderdeel uitmaakt van zijn moraliteit evenals die van jou?

Ach Tanger wat sta jij ver van de natuur af zeg! Kinderen horen op een natuurlijke manier verwekt te worden.
Afspreken op het station hoeft niet, het kan beter in een hotel. (of gewoon bij mij thuis natuurlijk. Omdat ik jou toch een beetje als vriend beschouw maak ik speciaal voor jou 'een gaatje' vrij in mijn agenda)

1973Tanger
30-04-08, 16:26
?? Kan het weer niet volgen.

Jij zegt: biologisch kan hij dus geen vader zijn.

Ik: dus wel.

Jij: Nee klonen...

Ik niet begrijpen.

Ik heb zelf niet eens een idee wat voor mij belangrijk is. Nog nooit over kinderen krijgen nagedacht, welbeschouwd.

Ja met genetisch informatie kan je zelfs dinosaurussen tot leven wekken. Ik heb het gewoon over zaad en eisprong + baarmoeder als noodzaak voor nieuw leven. Dat jij weer met je faculteitenhoofd dat weer niet kan begrijpen is niet verwonderlijk.

knuppeltje
30-04-08, 16:28
Roken is slecht voor je sperma.

Mwa- ik heb over dat van mij nog niet heren klagen.

knuppeltje
30-04-08, 16:29
Hoe praktisch wil je het hebben dan? :)

Heeeeeel praktisch.

1973Tanger
30-04-08, 16:30
Ach Tanger wat sta jij ver van de natuur af zeg! Kinderen horen op een natuurlijke manier verwekt te worden.
Afspreken op het station hoeft niet, het kan beter in een hotel. (of gewoon bij mij thuis natuurlijk. Omdat ik jou toch een beetje als vriend beschouw maak ik speciaal voor jou 'een gaatje' vrij in mijn agenda)

Ik wist wel dat je anders was. Qaiys had het eens volop laten doorschemeren, waarop jij weer keer op keer ontkende. Dank voor het definitief blootgeven van je voorkeur. Is een paard of schaap ook goed, die kan ik je wel in vorm van natura leveren hoor. Voor een goede vriend heb ik dat op z'n minst wel over.

H.P.Pas
30-04-08, 17:34
Qaiys had het eens volop laten doorschemeren,

Mwah.
Er komt niets uit de kruik als wat erin is. :jammer:

1973Tanger
30-04-08, 17:51
Mwah.
Er komt niets uit de kruik als wat erin is. :jammer:

Wat zit er dan in die kruik?

mark61
30-04-08, 17:52
Ja met genetisch informatie kan je zelfs dinosaurussen tot leven wekken. Ik heb het gewoon over zaad en eisprong + baarmoeder als noodzaak voor nieuw leven. Dat jij weer met je faculteitenhoofd dat weer niet kan begrijpen is niet verwonderlijk.


Heb jij nog nooit van IVF gehoord? Veel echtparen met vruchtbaarheidsproblemen doen dat al, dan gaat het nog over hun eigen cellen.

Dus met homofiele stellen kan dat net zo goed, al komt hetzij zaad hetzij ei niet van 1 van de twee partners, al naar gelang VV - MM.

Ik spel het voor je uit. Knuppeltje wil dochter, zoekt draagmoeder, doneert zaad. Kan je zelf doen, zonder technologie.

Miep de lesbo wil kind, Knuppeltje doneert. Om het in de familie te houden.

Komt geen hitech aan te pas.

Dus begrijp ik niet wat je bedoelt.

mark61
30-04-08, 17:54
Mwah.
Er komt niets uit de kruik als wat erin is. :jammer:

Je moet je toch es informeren over het gebruik van het woord 'dan' in comparatieven :)

1973Tanger
30-04-08, 17:57
Heb jij nog nooit van IVF gehoord? Veel echtparen met vruchtbaarheidsproblemen doen dat al, dan gaat het nog over hun eigen cellen.

Dus met homofiele stellen kan dat net zo goed, al komt hetzij zaad hetzij ei niet van 1 van de twee partners, al naar gelang VV - MM.

Ik spel het voor je uit. Knuppeltje wil dochter, zoekt draagmoeder, doneert zaad. Kan je zelf doen, zonder technologie.

Miep de lesbo wil kind, Knuppeltje doneert. Om het in de familie te houden.

Komt geen hitech aan te pas.

Dus begrijp ik niet wat je bedoelt.

Dat komt omdat jij er zelf zo ingewikkeld over doet. Ik heb het gewoon plain simple over twee mannen, twee zelfde geslachtsorganen, holtes voor het uitkiezen, maar verwekking ho maar. Straks kom je nog met ontvoering door aliëns ten behoeve van sexueel onderzoek.

H.P.Pas
30-04-08, 18:12
Je moet je toch es informeren over het gebruik van het woord 'dan' in comparatieven :)

Ach hemeldonderweder.
Gaat nooit meer over. :hihi:

mark61
30-04-08, 18:55
Dat komt omdat jij er zelf zo ingewikkeld over doet. Ik heb het gewoon plain simple over twee mannen, twee zelfde geslachtsorganen, holtes voor het uitkiezen, maar verwekking ho maar. Straks kom je nog met ontvoering door aliëns ten behoeve van sexueel onderzoek.

Ah, dus het was toch die sexfixatie en een verkeerd gebruik van het begrip 'biologische vader'. Zeg dat dan meteen, scheelt zoveel typen en nadenken wat je bedoelt.

1973Tanger
30-04-08, 20:15
Ah, dus het was toch die sexfixatie en een verkeerd gebruik van het begrip 'biologische vader'. Zeg dat dan meteen, scheelt zoveel typen en nadenken wat je bedoelt.

In jouw geval heeft het blijkbaar geen enkele zin, jij zoekt toch achter vrijwel alles je eigen gelijk.

beachboy
01-05-08, 23:25
Vader vermoordt dochter (17) wegens liefde voor Britse soldaat
Een zeventienjarig meisje is in Irak door haar vader brutaal vermoord omdat ze verliefd geworden was op een 22-jarige Britse soldaat.


Rand Abdel-Qader leerde de soldaat kennen toen ze met hem samenwerkte tijdens hulpbedeling in Basra. Ze kwam goed overeen met de man, wat bij haar vader de stoppen deed doorslaan. Hij trapte zijn dochter, verstikte haar en stak haar daarop dood. Ze kreeg ook geen ceremoniële begrafenis, om het schandaal nog extra in de verf te zetten.

Vrijgelaten
De politie heeft de man twee uur na zijn arrestatie, terug moeten vrijlaten. "Het is een eremoord, daar kunnen we weinig aan doen", aldus politiecommandant Ali Jabbar. "We leven in een moslimmaatschappij met zijn eigen religieuze regels. De vader heeft connecties met bestuursleden hier in Basra, het was voor hem niet moeilijk om deze zaak onder de mat te schuiven."

De moeder van het meisje riep tijdens het voorval haar twee zonen erbij om de vader te kalmeren, maar toen die zijn zonen de reden vertelde, hebben ze hem zelfs geholpen. De moeder is daarop weggegaan bij haar man. Ze werkt nu bij een organisatie die eremoorden probeert de kiem in te smoren en kreeg al verschillende dreigementen van de familie van haar man.

De veiligheidsdiensten in Basra gaan een onderzoek instellen naar de moord. Vorig jaar zouden er zo'n 47 eremoorden gepleegd zijn op jonge meisje. Dit geval zou wel het enige waar een Britse soldaat bij betrokken is.

(Bron: Independent)

Weer een voorbeeld dat geloof oorlog en verdriet brengt in de mens.
Geloof is prima,maar doe geen achterlijke dingen als eerwraak en dan ook geen straf krijgen.

Nourdin habibi
02-05-08, 09:42
Vader vermoordt dochter (17) wegens liefde voor Britse soldaat
Een zeventienjarig meisje is in Irak door haar vader brutaal vermoord omdat ze verliefd geworden was op een 22-jarige Britse soldaat.


Rand Abdel-Qader leerde de soldaat kennen toen ze met hem samenwerkte tijdens hulpbedeling in Basra. Ze kwam goed overeen met de man, wat bij haar vader de stoppen deed doorslaan. Hij trapte zijn dochter, verstikte haar en stak haar daarop dood. Ze kreeg ook geen ceremoniële begrafenis, om het schandaal nog extra in de verf te zetten.

Vrijgelaten
De politie heeft de man twee uur na zijn arrestatie, terug moeten vrijlaten. "Het is een eremoord, daar kunnen we weinig aan doen", aldus politiecommandant Ali Jabbar. "We leven in een moslimmaatschappij met zijn eigen religieuze regels. De vader heeft connecties met bestuursleden hier in Basra, het was voor hem niet moeilijk om deze zaak onder de mat te schuiven."

De moeder van het meisje riep tijdens het voorval haar twee zonen erbij om de vader te kalmeren, maar toen die zijn zonen de reden vertelde, hebben ze hem zelfs geholpen. De moeder is daarop weggegaan bij haar man. Ze werkt nu bij een organisatie die eremoorden probeert de kiem in te smoren en kreeg al verschillende dreigementen van de familie van haar man.

De veiligheidsdiensten in Basra gaan een onderzoek instellen naar de moord. Vorig jaar zouden er zo'n 47 eremoorden gepleegd zijn op jonge meisje. Dit geval zou wel het enige waar een Britse soldaat bij betrokken is.

(Bron: Independent)

Als je bekijkt wat Amerikanen hadden geflikt voor in Irak! Is de ergste dan wat er is ooit!! Dan die moord op een meisje er zijn 2 miljoen men van Irakese bevolking vermoord en nog bijna 500,000 soldaten vermoord door Amerikanen en britsen soldaten waar zij maar 3000 duizend eigen doden van hadden gehad en nog bovenop al die hel van Irakese donya allemaal gaan Irakese vrouwen nog schandalig doen en aanpakken EEECCHHHHHHttt Tfoeeeeeeeeee 3la 9e7ab TTFOEEE!!! (Vies hoertjes!)

knuppeltje
02-05-08, 11:02
Als je bekijkt wat Amerikanen hadden geflikt voor in Irak! Is de ergste dan wat er is ooit!! Dan die moord op een meisje er zijn 2 miljoen men van Irakese bevolking vermoord en nog bijna 500,000 soldaten vermoord door Amerikanen en britsen soldaten waar zij maar 3000 duizend eigen doden van hadden gehad en nog bovenop al die hel van Irakese donya allemaal gaan Irakese vrouwen nog schandalig doen en aanpakken EEECCHHHHHHttt Tfoeeeeeeeeee 3la 9e7ab TTFOEEE!!! (Vies hoertjes!)

Verders alles goed met je?

mark61
02-05-08, 15:02
Als je bekijkt wat Amerikanen hadden geflikt voor in Irak! Is de ergste dan wat er is ooit!! Dan die moord op een meisje er zijn 2 miljoen men van Irakese bevolking vermoord en nog bijna 500,000 soldaten vermoord door Amerikanen en britsen soldaten waar zij maar 3000 duizend eigen doden van hadden gehad en nog bovenop al die hel van Irakese donya allemaal gaan Irakese vrouwen nog schandalig doen en aanpakken EEECCHHHHHHttt Tfoeeeeeeeeee 3la 9e7ab TTFOEEE!!! (Vies hoertjes!)


Idioot. Het enige vieze mannetje hier ben jij.

Nourdin habibi
02-05-08, 19:19
Verders alles goed met je?

Of met mijn goed gaat!!! wat is goed?! En wat is slecht?! Eigenlijk en al dus ik leef in dit wereld voor vrede en niet voor mijn zelf ! en niet om gelukkig te zijn voor mijn eigen nee! dit houd ik voor jou over geniet jij maar van jou leven het duurt niet langer meer dan 100 jaar de al al maximum
:wink:
En ik ben boos op deze wereld! :student:

knuppeltje
02-05-08, 19:22
En ik ben boos op deze wereld! :student:

Ik heb helaas geen andere voor je. :wink:

Nourdin habibi
02-05-08, 19:27
Idioot. Het enige vieze mannetje hier ben jij.

Idioot is de gene die dat zegt en niet de gene die het hoort! en al dus hou hem goed vast en als u niet genoeg aan hebt! stop hem dan in u gatje met al u vol strees en power! nog een tip! ga niet blaf als een hond.

Nourdin habibi
02-05-08, 19:47
Ik heb helaas geen andere voor je. :wink:

Het geld ook zelfde voor u! Als u dood gaat waar gaat u naar toe? En weet jij het!?

I- _ ...... !!!

ImagineIT
03-05-08, 00:14
Dan heb je je dochter vermoord, je vrouw is bij je weg..................er is altijd een maar....... maar je hoeft je niet druk te maken om die Britse agent!

emsoem
03-05-08, 09:32
nou nou wat een dom wijf, wou ze met een britse soldaat er vandoor gaan!

emsoem
03-05-08, 09:33
Dan heb je je dochter vermoord, je vrouw is bij je weg..................er is altijd een maar....... maar je hoeft je niet druk te maken om die Britse agent!



je vrouw is bij je weg?
denk je dat die vrouwen net zo zijn als die hollandse die blijven nog altijd bij hun man en staan ook vaak achter hun man.

mark61
03-05-08, 10:37
je vrouw is bij je weg?
denk je dat die vrouwen net zo zijn als die hollandse die blijven nog altijd bij hun man en staan ook vaak achter hun man.

Goed lezen:

De moeder is daarop weggegaan bij haar man. Ze werkt nu bij een organisatie die eremoorden probeert de kiem in te smoren en kreeg al verschillende dreigementen van de familie van haar man.

Nee je moet bij de moordenaar van je dochter blijven :confused:

Idioot.

Abudais
03-05-08, 11:35
Triest, wat een kut vader.