PDA

Bekijk Volledige Versie : Homo eet vermoorde vriend deels op



Marsipulami
02-05-08, 19:15
Homo eet vermoorde vriend deels op


Een Britse man uit Leeds heeft zijn vriend vermoord en vervolgens het lijk gedeeltelijk opgegeten. Anthony Morley, voormalig Mister Gay, werd aangehouden op verdenking van moord en kannibalisme.


Anthony Morley stapte met bebloede kledij een shoarmazaak binnen. Hij zei een moordenaar te zijn. "We dachten eerst dat hij een grapje maakte, maar zagen toen dat zijn kleren onder het bloed zaten," aldus een bediende van de zaak.

Speurders vonden in zijn woning gekookt vlees op het aanrecht. Tests wezen uit dat het vlees van menselijk komaf was. De geschokte speurders vermoeden nu dat Morley een deel van het vlees verorberde.

1973Tanger
02-05-08, 19:25
Homo eet vermoorde vriend deels op


Een Britse man uit Leeds heeft zijn vriend vermoord en vervolgens het lijk gedeeltelijk opgegeten. Anthony Morley, voormalig Mister Gay, werd aangehouden op verdenking van moord en kannibalisme.


Anthony Morley stapte met bebloede kledij een shoarmazaak binnen. Hij zei een moordenaar te zijn. "We dachten eerst dat hij een grapje maakte, maar zagen toen dat zijn kleren onder het bloed zaten," aldus een bediende van de zaak.

Speurders vonden in zijn woning gekookt vlees op het aanrecht. Tests wezen uit dat het vlees van menselijk komaf was. De geschokte speurders vermoeden nu dat Morley een deel van het vlees verorberde.


Anders had ik van die geschifte homo's niet verwacht.

Dinah_Tanger
02-05-08, 20:00
Wat erg, echt gestoord.

Maar wat moest die man in een shoarmazaak?
Had hij niet genoeg vlees op?

Bizar verhaal hoor.

Bofko
02-05-08, 20:07
Maar wat moest die man in een shoarmazaak?



Advies over een sausje misschien?

Dinah_Tanger
02-05-08, 20:20
[QUOTE]Advies over een sausje misschien?

Ha ha, zou zo maar kunnen ja.

Charlus
02-05-08, 20:35
<...>Anders had ik van die geschifte homo's niet verwacht.
Dergelijke berichten duiken af en toe op, ze zijn gelijkelijk verdeeld over verschillende seksuele geaardheden. Het enige wat mij opvalt, is dat het altijd om mannen gaat. Nu net weer die leipe Oostenrijker met zijn dochter ("anders had ik van die geschifte hetero's niet verwacht"). Het mannelijk deel der Taliban was ook bijzonder fanatiek in het plegen van allerlei weerzinwekkends. Met recht zou je kunnen zeggen: "Anders had ik van die geschifte mannen niet verwacht.".
De enige interessante vraag is hier wat de grondslag is van je verziekte houding tov. homo's. 100% van jezelf of vind je dat je anti-homo moet zijn wegens een letterlijke geloofsopvatting? Ikzelf belijd geen religie, en ik kan maar geen reden bedenken waarom ik negatief zou moeten denken over homo's. Chronisch gebrek aan Hogere Moraal.
Misschien is het bij jou zuiver en alleen een kwestie van "Piemel in poepgat GATVER. Die mensen kunnen niet deugen!". En lesbo-gefröbel dan? Ook heel erg fout? Verbieden koran en ahadith volgens jou de lesbische liefde?

1973Tanger
02-05-08, 22:26
Dergelijke berichten duiken af en toe op, ze zijn gelijkelijk verdeeld over verschillende seksuele geaardheden. Het enige wat mij opvalt, is dat het altijd om mannen gaat. Nu net weer die leipe Oostenrijker met zijn dochter ("anders had ik van die geschifte hetero's niet verwacht"). Het mannelijk deel der Taliban was ook bijzonder fanatiek in het plegen van allerlei weerzinwekkends. Met recht zou je kunnen zeggen: "Anders had ik van die geschifte mannen niet verwacht.".
De enige interessante vraag is hier wat de grondslag is van je verziekte houding tov. homo's. 100% van jezelf of vind je dat je anti-homo moet zijn wegens een letterlijke geloofsopvatting? Ikzelf belijd geen religie, en ik kan maar geen reden bedenken waarom ik negatief zou moeten denken over homo's. Chronisch gebrek aan Hogere Moraal.
Misschien is het bij jou zuiver en alleen een kwestie van "Piemel in poepgat GATVER. Die mensen kunnen niet deugen!". En lesbo-gefröbel dan? Ook heel erg fout? Verbieden koran en ahadith volgens jou de lesbische liefde?

Kannibalisme en hoogstwaarschijnlijk idem necrofilisme is in dit geval waar de dader expliciet homo is, de uitwerking van zijn homo-zijn en homofilie.

Koala64
02-05-08, 23:40
Kannibalisme en hoogstwaarschijnlijk idem necrofilisme is in dit geval waar de dader expliciet homo is, de uitwerking van zijn homo-zijn en homofilie.

Ik vind het een beetje treurig om te zien hoe iemand die ik ondanks meningsverschillen toch redelijk hoog acht, in sneltreinvaart debiliseert.

ImagineIT
02-05-08, 23:45
Ik vraag me nu af hoe mensenvlees smaakt?.. anybody?

1973Tanger
02-05-08, 23:46
Ik vraag me nu af hoe mensenvlees smaakt?.. anybody?


Vraag het eens aan een homo?

ImagineIT
02-05-08, 23:52
Vraag het eens aan een homo?


Momenteel is er geen homo met kannibalistische trekjes aanwezig op het forum om mij te vertellen hoe smaakvol(loos) mensenvlees is, jij misschien?

1973Tanger
02-05-08, 23:54
Momenteel is er geen homo met kannibalistische trekjes aanwezig op het forum om mij te vertellen hoe smaakvol(loos) mensenvlees is, jij misschien?

Ik niet, maar je zult versteld staan wie allemaal jou hier daar antwoord op kunnen geven?

Witte78
03-05-08, 00:01
Ik niet, maar je zult versteld staan wie allemaal jou hier daar antwoord op kunnen geven?

Ik sta vooral versteld van de hoeveelheid domme reacties die je vandaag hebt weten te posten. Ben je gehacked ofzo? Of ben je aan de drugs? Of heb je je al die tijd in gehouden en ben je eindelijk jezelf?

ImagineIT
03-05-08, 00:01
Ik niet, maar je zult versteld staan wie allemaal jou hier daar antwoord op kunnen geven?

Ik neig eerder nieuwsgierig te worden dan dat je reactie me afschrikt!
(Ik ben hier sinds kort actief, en ken de leden niet)

1973Tanger
03-05-08, 00:05
Ik neig eerder nieuwsgierig te worden dan dat je reactie me afschrikt!
(Ik ben hier sinds kort actief, en ken de leden niet)

Vandaar ook mijn reactie, probeer eens een wat duidelijker oproep?

ImagineIT
03-05-08, 00:10
Vandaar ook mijn reactie, probeer eens een wat duidelijker oproep?

Ik kan er helaas niks meer of minder van maken dan; hoe smaakt mensenvlees! Kannibalisme komt niet voor in Nederland dus ik zal wijs mijn vinger in toom houden.

:)

Charlus
03-05-08, 00:23
Kannibalisme en hoogstwaarschijnlijk idem necrofilisme is in dit geval waar de dader expliciet homo is, de uitwerking van zijn homo-zijn en homofilie.
Waarop baseer je deze analyse? Echt totaal gestoord. Praat jij zo door je geloof of komt deze waanzin ergens anders vandaan? Er staat mij nl. niet zo direct bij dat er vanuit "de Islam" (als zoiets tenminste bestaat) bezwaar tegen homoseksualiteit wordt aangetekend omdat die mogelijkerwijs zou leiden tot necrofilie en kannibalisme.

1973Tanger
03-05-08, 00:24
Waarop baseer je deze analyse? Echt totaal gestoord. Praat jij zo door je geloof of komt deze waanzin ergens anders vandaan? Er staat mij nl. niet zo direct bij dat er vanuit "de Islam" (als zoiets tenminste bestaat) bezwaar tegen homoseksualiteit wordt aangetekend omdat die mogelijkerwijs zou leiden tot necrofilie en kannibalisme.

Het is geen analyse, het is de werkelijkheid in praktijk.

Charlus
03-05-08, 01:10
Waarop baseer je deze analyse? Echt totaal gestoord. Praat jij zo door je geloof of komt deze waanzin ergens anders vandaan? Er staat mij nl. niet zo direct bij dat er vanuit "de Islam" (als zoiets tenminste bestaat) bezwaar tegen homoseksualiteit wordt aangetekend omdat die mogelijkerwijs zou leiden tot necrofilie en kannibalisme.
Het is geen analyse, het is de werkelijkheid in praktijk.
Berichten zoals die waar jij nu op reageert duiken af en toe op, ze zijn gelijkelijk verdeeld over verschillende seksuele geaardheden. Kannibalisme komt ook wel voor bij hetero's. Geen structureel verband tussen homoseksualiteit en kannibalisme, wat jij ook mag beweren vanuit je zieke blinde homohaat.
Praat jij zo door je geloof of komt deze waanzin ergens anders vandaan? Er staat mij nl. niet zo direct bij dat er vanuit "de Islam" (als zoiets tenminste bestaat) bezwaar tegen homoseksualiteit wordt aangetekend omdat die mogelijkerwijs zou leiden tot necrofilie en kannibalisme.
Of ben je sinds enige tijd bezig met één lange practical joke? Een moslimparodie. Dat doe je dan wel goed.

1973Tanger
03-05-08, 01:16
Berichten zoals die waar jij nu op reageert duiken af en toe op, ze zijn gelijkelijk verdeeld over verschillende seksuele geaardheden. Kannibalisme komt ook wel voor bij hetero's. Geen structureel verband tussen homoseksualiteit en kannibalisme, wat jij ook mag beweren vanuit je zieke blinde homohaat.
Praat jij zo door je geloof of komt deze waanzin ergens anders vandaan? Er staat mij nl. niet zo direct bij dat er vanuit "de Islam" (als zoiets tenminste bestaat) bezwaar tegen homoseksualiteit wordt aangetekend omdat die mogelijkerwijs zou leiden tot necrofilie en kannibalisme.
Of ben je sinds enige tijd bezig met één lange practical joke? Een moslimparodie. Dat doe je dan wel goed.

Ik reageer vanuit dit nieuwsbericht. Zie het nieuwsbericht erop na. Dat jij durft te bagatelliseren wat volgens dit nieuwsbericht een homo heeft aangericht, geeft mij over jou te denken?

sidi bibi
03-05-08, 08:47
Ik reageer vanuit dit nieuwsbericht. Zie het nieuwsbericht erop na. Dat jij durft te bagatelliseren wat volgens dit nieuwsbericht een homo heeft aangericht, geeft mij over jou te denken?

Nog eentje om je vermoeden te bevestigen
http://www.hetnet.nl/Netrubrieken/Nieuws/TONENOP/DuitseKannibaalVoorDeRechter.htm?fromitem=45606

mark61
03-05-08, 08:51
Ik kan er helaas niks meer of minder van maken dan; hoe smaakt mensenvlees! Kannibalisme komt niet voor in Nederland dus ik zal wijs mijn vinger in toom houden.

:)

Schijnt naar kip te smaken.

David
03-05-08, 10:50
Schijnt naar kip te smaken.

Het is heerlijk. En ik kan dat als homo weten. Ik slacht namelijk elke zondag een vriendje, want zo zijn wij, wij homo's. Allemaal - hè, Tanger? :fuckit2:

Witte78
03-05-08, 10:52
Het is heerlijk. En ik kan dat als homo weten. Ik slacht namelijk elke zondag een vriendje, want zo zijn wij, wij homo's. Allemaal - hè, Tanger? :fuckit2:

Hmm homos hebben over het algemeen wel regelmatig menselijk vlees in de mond, dat kan je toch niet ontkennen he.

H.P.Pas
03-05-08, 12:14
Het is heerlijk. En ik kan dat als homo weten. Ik slacht namelijk elke zondag een vriendje, want zo zijn wij, wij homo's. Allemaal - hè, Tanger? :fuckit2:

Rustig nou even, hij doet het juist om je te helpen.
En om het gezin te beschermen.
Normaal toch ?

dr.strangelove
03-05-08, 13:53
Anders had ik van die geschifte homo's niet verwacht.

Als je homo's ziet als kannibalistische gekken dan is het wel treurig met je gesteld. Je zult het dan ook wel moeilijk hebben in Nederland :loens:

Summer
03-05-08, 14:04
wat bizar:verrassin

Summer
03-05-08, 14:04
Het is heerlijk. En ik kan dat als homo weten. Ik slacht namelijk elke zondag een vriendje, want zo zijn wij, wij homo's. Allemaal - hè, Tanger? :fuckit2:

gek :haha:...

Koala64
03-05-08, 14:05
't Zal wel een lekker ding geweest zijn.

1973Tanger
03-05-08, 16:01
Het is heerlijk. En ik kan dat als homo weten. Ik slacht namelijk elke zondag een vriendje, want zo zijn wij, wij homo's. Allemaal - hè, Tanger? :fuckit2:

Ok rustig maar jongens, ik heb maar een compilatie gegeven van onze 'vrijheid van meningsuiting', als je daarmee onverantwoord zoals bepaalde stromingen in het land mee omgaat. Laten we a.u.b over gaan tot de orde van de dag.:)

MackDaddy
03-05-08, 21:04
Homo eet vermoorde vriend deels op


Een Britse man uit Leeds heeft zijn vriend vermoord en vervolgens het lijk gedeeltelijk opgegeten. Anthony Morley, voormalig Mister Gay, werd aangehouden op verdenking van moord en kannibalisme.


Anthony Morley stapte met bebloede kledij een shoarmazaak binnen. Hij zei een moordenaar te zijn. "We dachten eerst dat hij een grapje maakte, maar zagen toen dat zijn kleren onder het bloed zaten," aldus een bediende van de zaak.

Speurders vonden in zijn woning gekookt vlees op het aanrecht. Tests wezen uit dat het vlees van menselijk komaf was. De geschokte speurders vermoeden nu dat Morley een deel van het vlees verorberde.

Excellent Topic man!:haha:

Koala64
03-05-08, 22:34
Ok rustig maar jongens, ik heb maar een compilatie gegeven van onze 'vrijheid van meningsuiting', als je daarmee onverantwoord zoals bepaalde stromingen in het land mee omgaat. Laten we a.u.b over gaan tot de orde van de dag.:)

Welcome back.

Lullo. :fplet: ;)

ImagineIT
04-05-08, 01:29
Schijnt naar kip te smaken.


Wit vlees dus!

mark61
04-05-08, 01:41
Wit vlees dus!


Zet een advertentie, kan je het zelf proberen. Zo makkelijk schijnt dat te gaan :hihi:

Alternatively, interview dat Uruguayaanse elftal:

The real winner in my eyes this year was the shocking “Vengo de un Avion que Cayo en las Montañas” (Stranded: I’ve Come from a Plane that Crashed on the Mountain) directed by Gonzalo Arijon about the infamous crash of a small Uruguayan airplane that landed on a glacier in the Andes in 1972. “Stranded” tells the harrowing story of the 14 survivors’ hell over 72 days in their own words in this partly acted, partly documented film. Arijon’s friendship with the survivors led to his production of this movie in an extremely intimate fashion: with interviews taken on the very mountain of their peril (albeit in summer), the survivors were able to recount the horrors of the crash and their struggle to stay alive. The news of this crash shocked and horrified the entire world 35 yeas ago as it was discovered that the survivors resorted to peaceful cannibalism to survive. In the film the survivors explain that food ran out after two weeks … there was no other choice. It was an intense, extremely personal ceremony, however, as in their eyes they saw this as a type of religions communion, the eating of the body. One of the survivor’s eight-year-old son even said of the departed members, “They lent their muscles so you could walk.” Because of their endurance, several members were able to climb snowy mountain after mountain, and were saved by a shepherd across the Argentinean border who then reported the crash. Their survival is nothing short of a miracle, and this film is a true testament to the enduring nature of the human body and spirit in life and in death.

http://www.insidevandy.com/drupal/node/6904

ImagineIT
04-05-08, 01:54
Zet een advertentie, kan je het zelf proberen. Zo makkelijk schijnt dat te gaan :hihi:

Alternatively, interview dat Colombiaanse elftal:

However, when about 1972, a medium-sized airplane crashed in the Andes near the border between Chile and Argentina, after several weeks of starvation and struggle for survival, the numerous survivors began to eat the body of the captain and others.

http://www.wikinfo.org/index.php/Cannibalism


Wat je nu plaatst is het eten van kadaver ( stoffelijk overschot ), zo ben je mens en zo ben je noodgedwongen een aaseter! Wij mensen zijn alleseters dus in feite ook aaseters.

In Colombia komt kannibalisme vaker voor!

:)

mark61
04-05-08, 01:58
Wat je nu plaatst is het eten van kadaver ( stoffelijk overschot ), zo ben je mens en zo ben je noodgedwongen een aaseter! Wij mensen zijn alleseters dus in feite ook aaseters.

In Colombia komt kannibalisme vaker voor!

:)

Sorry, moest het even corrigeren. Maar je hebt gelijk.

Ik dacht dat je alleen even wilde weten hoe het smaakte :hihi:

ImagineIT
04-05-08, 02:09
Sorry, moest het even corrigeren. Maar je hebt gelijk.

Ik dacht dat je alleen even wilde weten hoe het smaakte :hihi:


Ik weet ondertussen meer dan goed voor me is!!!!!


Weltrusten :)

mark61
04-05-08, 02:23
Ik weet ondertussen meer dan goed voor me is!!!!!


Weltrusten :)

Trusten :)

H.P.Pas
04-05-08, 10:28
Ok rustig maar jongens, ik heb maar een compilatie gegeven van onze 'vrijheid van meningsuiting', als je daarmee onverantwoord zoals bepaalde stromingen in het land mee omgaat. Laten we a.u.b over gaan tot de orde van de dag.:)

Ouwe mensen in de maling nemen..:jammer:

Charlus
04-05-08, 11:22
Ok rustig maar jongens, ik heb maar een compilatie gegeven van onze 'vrijheid van meningsuiting', als je daarmee onverantwoord zoals bepaalde stromingen in het land mee omgaat. Laten we a.u.b over gaan tot de orde van de dag.:)
Ouwe mensen in de maling nemen..:jammer:
Ahem.

Of ben je sinds enige tijd bezig met één lange practical joke? Een moslimparodie. Dat doe je dan wel goed.
Homobashing is in de optiek van 1973Tanger een voorbeeld van onverantwoord omgaan met de vrijheid van meningsuiting. Hetzelfde geldt dan voor racisme en seksisme, dunkt mij.