PDA

Bekijk Volledige Versie : 5.000 Pakistanen scanderen 'Dood aan Nederland'



Marsipulami
03-05-08, 20:09
5.000 Pakistanen scanderen 'Dood aan Nederland'


Ook Denemarken moest er eens te meer aan geloven. In de Pakistaanse havenstad Karachi zijn vandaag duizenden mensen op straat gekomen om te protesteren tegen 'Fitna', de film van de Nederlandse politicus Geert Wilders. Meer dan 5.000 manifestanten scandeerden 'Dood aan Nederland' en 'Dood aan Geert Wilders'.

De rechtse politicus lanceerde de film in maart op het internet. In de 16 minuten durende film worden Koranverzen voorgelezen die moslims zouden aanzetten om de vijanden van het geloof aan te vallen. De teksten worden ondersteund met beelden van terroristische aanslagen. De Pakistaanse overheid heeft afgelopen maand formeel protest ingediend tegen de film bij de Nederlandse overheid. (belga/svm)
03/05/08 14u58

mark61
03-05-08, 20:13
5.000 Pakistanen scanderen 'Dood aan Nederland'


Ook Denemarken moest er eens te meer aan geloven. In de Pakistaanse havenstad Karachi zijn vandaag duizenden mensen op straat gekomen om te protesteren tegen 'Fitna', de film van de Nederlandse politicus Geert Wilders. Meer dan 5.000 manifestanten scandeerden 'Dood aan Nederland' en 'Dood aan Geert Wilders'.

De rechtse politicus lanceerde de film in maart op het internet. In de 16 minuten durende film worden Koranverzen voorgelezen die moslims zouden aanzetten om de vijanden van het geloof aan te vallen. De teksten worden ondersteund met beelden van terroristische aanslagen. De Pakistaanse overheid heeft afgelopen maand formeel protest ingediend tegen de film bij de Nederlandse overheid. (belga/svm)
03/05/08 14u58

Een ietwat vertraagde reactie. Wat een indolent volk.

Slinger
03-05-08, 20:18
5.000 Pakistanen scanderen 'Dood aan Nederland'


Ook Denemarken moest er eens te meer aan geloven. In de Pakistaanse havenstad Karachi zijn vandaag duizenden mensen op straat gekomen om te protesteren tegen 'Fitna', de film van de Nederlandse politicus Geert Wilders. Meer dan 5.000 manifestanten scandeerden 'Dood aan Nederland' en 'Dood aan Geert Wilders'.

De rechtse politicus lanceerde de film in maart op het internet. In de 16 minuten durende film worden Koranverzen voorgelezen die moslims zouden aanzetten om de vijanden van het geloof aan te vallen. De teksten worden ondersteund met beelden van terroristische aanslagen. De Pakistaanse overheid heeft afgelopen maand formeel protest ingediend tegen de film bij de Nederlandse overheid. (belga/svm)
03/05/08 14u58

Zo verwensen ze het land waar moslims meer rechten hebben dan waar zij ooit van durven dromen.

1973Tanger
03-05-08, 20:22
Vreemde opvatting, Nederland kan niet dood gaan? Blijkbaar zien ze landen als levende wezens waar het leven uitgeperst moet worden?

mark61
03-05-08, 20:25
Vreemde opvatting, Nederland kan niet dood gaan? Blijkbaar zien ze landen als levende wezens waar het leven uitgeperst moet worden?

Ja dat vraag ik me ook altijd af. Tenzij ze de hele bevolking bedoelen. Daar hoor jij ook bij hoor :gechoquee

1973Tanger
03-05-08, 20:26
Ja dat vraag ik me ook altijd af. Tenzij ze de hele bevolking bedoelen. Dat hoor jij ook bij hoor :gechoquee

Tis bedroevend. :aanwal:

mark61
04-05-08, 01:55
Tis bedroevend. :aanwal:

Ik zal je menselijk schild zijn :ego: Misschien dat je het ze dan achteraf allemaal uit kan leggen. Hoe is je Urdu?

1973Tanger
04-05-08, 01:58
Ik zal je menselijk schild zijn :ego: Misschien dat je het ze dan achteraf allemaal uit kan leggen. Hoe is je Urdu?

Slechter dan mijn Turks.:p

mark61
04-05-08, 02:00
Slechter dan mijn Turks.:p

Oei. Eh, :nerveus: , zullen we van rol wisselen?

Orandajin
04-05-08, 23:51
5.000 Pakistanen scanderen 'Dood aan Nederland'


Ook Denemarken moest er eens te meer aan geloven. In de Pakistaanse havenstad Karachi zijn vandaag duizenden mensen op straat gekomen om te protesteren tegen 'Fitna', de film van de Nederlandse politicus Geert Wilders. Meer dan 5.000 manifestanten scandeerden 'Dood aan Nederland' en 'Dood aan Geert Wilders'.

De rechtse politicus lanceerde de film in maart op het internet. In de 16 minuten durende film worden Koranverzen voorgelezen die moslims zouden aanzetten om de vijanden van het geloof aan te vallen. De teksten worden ondersteund met beelden van terroristische aanslagen. De Pakistaanse overheid heeft afgelopen maand formeel protest ingediend tegen de film bij de Nederlandse overheid. (belga/svm)
03/05/08 14u58

Niks beters te doen? Een geboorteoverschot en een overschot aan jonge, werkloze mannen brengt zo problemen met zich mee...

Normale mensen werken!

Freesaf2
05-05-08, 14:10
Een ietwat vertraagde reactie. Wat een indolent volk.

Een 'spontaan' protest organiseren kost nou eenmaal wat tijd. Zeker met zo'n bureaukratische corrupte overheid daar.

1973Tanger
05-05-08, 17:05
Niks beters te doen? Een geboorteoverschot en een overschot aan jonge, werkloze mannen brengt zo problemen met zich mee...

Normale mensen werken!

Hier hebben we juist een overschot aan bejaarde werklozen en door een gebrek aan geboorte zal er hier vroeg of laat een tekort ontstaan aan werkende jonge mannen en vrouwen. Snel aan de slag zou ik zeggen.:)

Bofko
05-05-08, 18:41
Hier hebben we juist een overschot aan bejaarde werklozen en door een gebrek aan geboorte zal er hier vroeg of laat een tekort ontstaan aan werkende jonge mannen en vrouwen. Snel aan de slag zou ik zeggen.:)

Je ziet altijd grote problemen ontstaan als er met mensen geschoven wordt.