PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkanen en de Doden herdenking!



Joseph
05-05-08, 03:58
Beste Mensen,

Laten we hopen dat de jeugd eindelijk respect heeft gekregen voor de Nederlandse tradities.
Vanavond was ik in Amsterdam net als met Koninginnendag, bijna geen enkele Marokaan te zien! Waarom zijn we er niet met de voor Nederlanders belangrijke feestdagen? Ik vind het zelf respectloos !! We wonen in Nederland, dan moeten en mogen we ook deelnemen aan de NEderlandse tradities.
Laten we respect hebben.. en juist voor de bloemen op de Dam en op andere plekken in Nederland. Respect hebben alleen zo worden we gelijk.

nour_islam
05-05-08, 08:47
waren er wel chinezen, turken, antillianen, hindoestanen etc.?
bovendien, het verband tussen respect en aanwezig zijn bij zo een happening zie ik niet

Freesaf2
05-05-08, 13:11
Ik zie het verband ook niet.

Julien
05-05-08, 13:15
Mensen die zich druk maken om anderen tijdens de dodenherdenking of 2 minuten stilte, hebben waarschijnlijk een of ander probleem met zichzelf. Ieder persoon geeft op zijn eigen manier respect aan de doden.

Toen ik vorig jaar in de trein zat tijdens de 2 minuten stilte, luisterde ik naar m'n ipod, ik zag een oude vrouw de hele tijd boos naar mij kijken, nog voordat de 2 minuten begonnen waren.. in plaats van dat ze zich met haar eigen 2 minuten stilte gaat bezighouden..