PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokko laat 30 bootvluchtelingen vrijwillig verdrinken



Marsipulami
07-05-08, 17:36
"Marokko laat bootvluchtelingen verdrinken"

wo 07/05/08 - Volgens de Spaanse krant El Pais hebben Marokkaanse soldaten een rubberbootje met Afrikaanse vluchtelingen vrijwillig laten zinken. Dertig van hen zijn verdronken.
De vluchtelingen waren begin vorige week aan de oversteek naar Europa begonnen. Er was 70 man aan boord.

Twee uur na het vertrek werd het bootje onderschept door de Marokkaanse marine. Die schoot de boot stuk. Dertig vluchtelingen verdronken. De anderen werden uit het water gehaald en in de buurt van de Algerijnse grens opnieuw aan wal gezet.

El Pais baseert zich voor het verhaal op enkele ooggetuigen. Volgens een Marokkaanse veiligheidsbron kwamen maar tien mensen om.

1973Tanger
07-05-08, 17:38
"Marokko laat bootvluchtelingen verdrinken"

wo 07/05/08 - Volgens de Spaanse krant El Pais hebben Marokkaanse soldaten een rubberbootje met Afrikaanse vluchtelingen vrijwillig laten zinken. Dertig van hen zijn verdronken.
De vluchtelingen waren begin vorige week aan de oversteek naar Europa begonnen. Er was 70 man aan boord.

Twee uur na het vertrek werd het bootje onderschept door de Marokkaanse marine. Die schoot de boot stuk. Dertig vluchtelingen verdronken. De anderen werden uit het water gehaald en in de buurt van de Algerijnse grens opnieuw aan wal gezet.

El Pais baseert zich voor het verhaal op enkele ooggetuigen. Volgens een Marokkaanse veiligheidsbron kwamen maar tien mensen om.


Zijn het atheïsten, dan hebben ze mijn zegen?

Slinger
07-05-08, 17:40
"Marokko laat bootvluchtelingen verdrinken"

wo 07/05/08 - Volgens de Spaanse krant El Pais hebben Marokkaanse soldaten een rubberbootje met Afrikaanse vluchtelingen vrijwillig laten zinken. Dertig van hen zijn verdronken.
De vluchtelingen waren begin vorige week aan de oversteek naar Europa begonnen. Er was 70 man aan boord.

Twee uur na het vertrek werd het bootje onderschept door de Marokkaanse marine. Die schoot de boot stuk. Dertig vluchtelingen verdronken. De anderen werden uit het water gehaald en in de buurt van de Algerijnse grens opnieuw aan wal gezet.

El Pais baseert zich voor het verhaal op enkele ooggetuigen. Volgens een Marokkaanse veiligheidsbron kwamen maar tien mensen om.


Dit heeft een sterke overeenkomst met een gebeurtenis van een tijd geleden, toen de Marokkanen een groep vluchtelingen lieten omkomen in de woestijn.

H.P.Pas
07-05-08, 17:41
Zijn het atheïsten, dan hebben ze mijn zegen?
:jammer:

1973Tanger
07-05-08, 17:45
Dit heeft een sterke overeenkomst met een gebeurtenis van een tijd geleden, toen de Marokkanen een groep vluchtelingen lieten omkomen in de woestijn.

Marokko laat ook haar eigen bevolking in de woestijn omkomen.

Slinger
07-05-08, 17:48
Zijn het atheïsten, dan hebben ze mijn zegen?


Volgens mij ben jij in snel tempo geradicaliseerd. Waar moet dat nog heen?

1973Tanger
07-05-08, 17:49
Volgens mij ben jij in snel tempo geradicaliseerd. Waar moet dat nog heen?

Naar een duidelijke bestemming.

H.P.Pas
07-05-08, 17:50
Naar een duidelijke bestemming.

Aha. Doel voor je hoofd.

1973Tanger
07-05-08, 17:51
Aha. Doel voor je kop.


Hou graag van voetbal. Heb je de nieuwe selectie van Van Basten al gezien?

knuppeltje
07-05-08, 17:53
Aha. Doel voor je hoofd.

Mwa, meer een dikke plank denk. :)

1973Tanger
07-05-08, 17:54
Mwa, meer een dikke plank denk. :)

Planken bieden geen weerstand.

Slinger
07-05-08, 18:05
Naar een duidelijke bestemming.

Als het maar niet het paradijs is met de 72 maagden...

1973Tanger
07-05-08, 18:06
Als het maar niet het paradijs is met de 72 maagden...

Nee beste Slinger, maak je daar maar geen zorgen over, heb trouwens de lef er niet eens voor.:)

Slinger
07-05-08, 18:07
Nee beste Slinger, maak je daar maar geen zorgen over, heb trouwens de lef er niet eens voor.:)

OK, gelukkig maar.

knuppeltje
07-05-08, 18:07
Als het maar niet het paradijs is met de 72 maagden...

Moet je nu weer zo afgunstig doen? :fpotver:

Slinger
07-05-08, 18:09
Moet je nu weer zo afgunstig doen? :fpotver:

Ja, 72 maagden scoren, dat maak ik niet meer mee...

1973Tanger
07-05-08, 18:13
OK, gelukkig maar.

Het is dat ik vandaag op het werk een boel nogal agressieve klanten heb moeten afslaan. Kom eens hier voor een verzetje, zie ik een van mijn klanten weer terug. :)

Slinger
07-05-08, 18:20
Het is dat ik vandaag op het werk een boel nogal agressieve klanten heb moeten afslaan. Kom eens hier voor een verzetje, zie ik een van mijn klanten weer terug. :)


Heb jij werk waarbij je klanten moet afslaan? Dat is niet alledaags.

1973Tanger
07-05-08, 18:25
Heb jij werk waarbij je klanten moet afslaan? Dat is niet alledaags.


Je moest eens weten. Inmiddels staan de krukken en tafels vastgenageld aan de vloer en zijn de wanden in de ontvangstruimte flexibel. Een collega van de Utrechtste dienst had een tijdje geleden op zeer ongelukkige wijze het leven moeten laten. Die moest helaas met geen enkele maagd genoegen nemen.:huil:

knuppeltje
07-05-08, 19:32
Die moest helaas met geen enkele maagd genoegen nemen.:huil:

Die zal dat wel verdiend hebben.

1973Tanger
07-05-08, 20:03
Die zal dat wel verdiend hebben.


Dat klopt, want zijn voorkeur ging namelijk uit naar maagdelijke jongens. :)

1973Tanger
07-05-08, 20:06
Heb jij werk waarbij je klanten moet afslaan? Dat is niet alledaags.

Kun je deze vraag niet beter aan onze Knuppeltje stellen? :hihi:

knuppeltje
07-05-08, 20:32
Dat klopt, want zijn voorkeur ging namelijk uit naar maagdelijke jongens. :)

Volgens de koran worden jullie in het paradijs daardoor bediend.

'En zij (de moslims) zullen bediend worden door jonge jongens uit hun midden, schoon gelijk maafdelijke paarlen'.

Dat zal wel zijn om hun schoenen te poetsen denk.

1973Tanger
07-05-08, 20:38
Volgens de koran worden jullie in het paradijs daardoor bediend.

'En zij (de moslims) zullen bediend worden door jonge jongens uit hun midden, schoon gelijk maafdelijke paarlen'.

Dat zal wel zijn om hun schoenen te poetsen denk.

Wat goed van je knuppeltje dat je alle moslims met homo's vergelijkt. Gelijkheid blijheid.:)

Marsipulami
07-05-08, 21:22
Een beetje respect in deze topic voor de overleden slachtoffers van deze tragedie.

Marsipulami
07-05-08, 21:32
"Marokko laat bootvluchtelingen verdrinken"

wo 07/05/08 - Volgens de Spaanse krant El Pais hebben Marokkaanse soldaten een rubberbootje met Afrikaanse vluchtelingen vrijwillig laten zinken. Dertig van hen zijn verdronken.
De vluchtelingen waren begin vorige week aan de oversteek naar Europa begonnen. Er was 70 man aan boord.

Twee uur na het vertrek werd het bootje onderschept door de Marokkaanse marine. Die schoot de boot stuk. Dertig vluchtelingen verdronken. De anderen werden uit het water gehaald en in de buurt van de Algerijnse grens opnieuw aan wal gezet.

El Pais baseert zich voor het verhaal op enkele ooggetuigen. Volgens een Marokkaanse veiligheidsbron kwamen maar tien mensen om.

Europa betaalt Marokko bakken geld om vluchtelingen tegen te houden. Op die manier financiert Europa mensenrechtenschendingen.

1973Tanger
07-05-08, 23:15
Een beetje respect in deze topic voor de overleden slachtoffers van deze tragedie.


Dat moet jij zo nodig zeggen Mars? Waarom zeg je dan dat Marokko deze drenkelingen dan pardoes laat verdrinken?

Marsipulami
07-05-08, 23:54
Dat moet jij zo nodig zeggen Mars? Waarom zeg je dan dat Marokko deze drenkelingen dan pardoes laat verdrinken?

Ikzelf heb niks gezegd. Ik heb alleen een artikeltje van het internet/krant gepost bovenaan deze thread.

mark61
08-05-08, 00:07
Het gebruik van het woord 'vrijwillig' hier is in Nederlandse oren wat apart.

1973Tanger
08-05-08, 00:12
Ikzelf heb niks gezegd. Ik heb alleen een artikeltje van het internet/krant gepost bovenaan deze thread.

Das inderdaad zo, sorry.

Marsipulami
08-05-08, 00:57
Het gebruik van het woord 'vrijwillig' hier is in Nederlandse oren wat apart.

Hier in België eigenlijk ook.