PDA

Bekijk Volledige Versie : TU Delft



Tomas
14-05-08, 11:24
http://www.foksuk.nl/nl?cm=79&ctime=1210716000

Spoetnik is te laat.

Marsipulami
14-05-08, 11:31
http://www.foksuk.nl/nl?cm=79&ctime=1210716000

Spoetnik is te laat.

Ik vind die brand wel een bedenkelijke zaak. Ondermeer omdat de ingenieurs bouwkunde daar opgeleid worden en brandveilige bouwconstructies precies op die plek bedacht worden. Als een defect koffiezetapparaat zo'n enorme brand kan veroorzaken in een modern gebouw, tja... middeleeuws niveau.

Marsipulami
14-05-08, 11:44
YouTube - TU delft bouwkunde instorting

instorting

Tomas
14-05-08, 13:05
instorting

Je kan goed zien dat het een gecontroleerde instorting is. Er is van te voren op elke verdieping explosieven aangebracht. Ook dit zal wel weer de doofpot in gaan.

Slinger
14-05-08, 13:09
Je kan goed zien dat het een gecontroleerde instorting is. Er is van te voren op elke verdieping explosieven aangebracht. Ook dit zal wel weer de doofpot in gaan.

Ja, en het is opvallend dat er geen Joodse medewerkers op het werk verschenen...

mark61
14-05-08, 13:31
De AIVD wist dit toch al jaren? Waarom hebben ze dat dan verzwegen?

H.P.Pas
14-05-08, 13:41
De AIVD wist dit toch al jaren? Waarom hebben ze dat dan verzwegen?


't Is veel eenvoudiger. Een eerstejaars wenste de tentamenuitslagen Bouwfysica I te verdonkeremanen.. :jammer:

mark61
14-05-08, 13:54
't Is veel eenvoudiger. Een eerstejaars wenste de tentamenuitslagen Bouwfysica I te verdonkeremanen.. :jammer:


Jaja, zionistische leugens.

knuppeltje
14-05-08, 18:58
Jaja, zionistische leugens.

Ik hoop niet dat dat gebouw ooit door hun eigen studenten ontworpen is, die waren duidelijk nog niet afgestudeerd dan. :fpotver:

Tomas
14-05-08, 19:51
Sloop van TU-gebouw begint vrijdag

Uitgegeven: 14 mei 2008 19:39
Laatst gewijzigd: 14 mei 2008 19:40

AMSTERDAM - De sloop van het uitgebrande gebouw van de TU Delft begint vrijdag. Dat laat de gemeente woensdag weten.

Omdat door de brand asbest op het sportcomplex van het terrein is verspreid, wordt met een afzetting gewerkt.

Instortingsgevaar

Door de brand staat het gebouw van de bouwkundefaculteit op instorten, waardoor sloper Oranje Sloopwerken voorzichtig te werk moeten gaan.

De universiteit, de gemeente, de brandweer en de sloper overleggen nog over hoe ze deze klus gaan klaren. Donderdag wordt een plan voorgelegd aan de burgemeester.

Studentenflats

De studentenflats die zijn ontruimd zijn weer vrijgegeven. De brandweer vreesde dat asbestdeeltjes op de balkons terecht waren gekomen, maar dit bleek niet het geval. De 550 geëvacueerde bewoners konden daarom weer naar huis.

Eerder werd al bekend dat de brandweer ongeveer tweehonderd stoelen van bekende ontwerpers als Gerrit Rietveld heeft gered. Daarnaast werden ongeveer zeventig maquettes gered.

Bluseenheid

De brandweer zegt dat alle grootschalige werkzaamheden voorbij zijn. Eén bluseenheid blijft achter om oplaaiende branden te blussen.

De TU wil de lessen zo snel mogelijk in tenten hervatten. Over een oplossing voor de langere termijn is nog geen beslissing genomen.

Kortsluiting

Het vuur ontstond dinsdagochtend op de zevende verdieping van de faculteit Bouwkunde, vermoedelijk door kortsluiting in de koffiehoek.

Twee studenten probeerden het vuur te blussen. Toen dat niet lukte, werd het hele gebouw ontruimd. Woensdag om 06.00 uur werd het sein brand meester gegeven.

(c) www.nu.nl

Vrijdag al! Dat moet echt al heel lang van te voren gepland zijn.

Spoetnik
14-05-08, 20:21
http://www.foksuk.nl/nl?cm=79&ctime=1210716000

Spoetnik is te laat.

Err, maar dat ding is toch maar gedeeltelijk ingestort?

Tomas
14-05-08, 20:50
Err, maar dat ding is toch maar gedeeltelijk ingestort?

Ja, hallo. Dit is Nederland. Klein gebouw, klein brandje, kleine instorting. Wat wil je met zo'n kleine geheime dienst en zulke kleine joden.

Witte78
14-05-08, 21:08
Ja, hallo. Dit is Nederland. Klein gebouw, klein brandje, kleine instorting. Wat wil je met zo'n kleine geheime dienst en zulke kleine joden.

De ineenstorting van dat WTC gebouw (#7) was vooral verdacht vanwege de manier waarop het instorte. Zover ik weet is daar nog steeds geen wetenschappelijke verklaring voor en is het een uniek geval.

Tomas
14-05-08, 21:26
De ineenstorting van dat WTC gebouw (#7) was vooral verdacht vanwege de manier waarop het instorte. Zover ik weet is daar nog steeds geen wetenschappelijke verklaring voor en is het een uniek geval.

#7 heb ik al wel vaker opgezocht. Daar is een overheidsraport over gepubliceerd dat het verklaart. Voor mij is wordt het daar in heel aannemelijk verklaard. Magoed, ik ben dan ook het toonbeeld van een gehersenspoelde. Heb geen zin om het wéér voor iemand op te zoeken. Daar komt toch geen eind aan.

Orandajin
14-05-08, 21:40
Ik vind die brand wel een bedenkelijke zaak. Ondermeer omdat de ingenieurs bouwkunde daar opgeleid worden en brandveilige bouwconstructies precies op die plek bedacht worden. Als een defect koffiezetapparaat zo'n enorme brand kan veroorzaken in een modern gebouw, tja... middeleeuws niveau.

In de objectbeveiliging worden beveiligers op hun brand-/sluitrondes geacht hier alert op te zijn. En dat heet dan ongeschoolde arbeid... En die door werkgevers dus naar hartelust laag betaald mag worden...

H.P.Pas
14-05-08, 23:44
Ja, hallo. Dit is Nederland. Klein gebouw, klein brandje, kleine instorting. Wat wil je met zo'n kleine geheime dienst en zulke kleine joden.

Heeft Nostradamus ook voetnoten geschreven ?

888
15-05-08, 20:07
Ik vind die brand wel een bedenkelijke zaak. Ondermeer omdat de ingenieurs bouwkunde daar opgeleid worden en brandveilige bouwconstructies precies op die plek bedacht worden. Als een defect koffiezetapparaat zo'n enorme brand kan veroorzaken in een modern gebouw, tja... middeleeuws niveau.

Jaren'60 en '70 gebouw kan je niet meer met deze tijd vergelijken. Heb zovaak in zulke gebouwen rondgelopen of bezocht in woonflats. Je kan dit gewoon niet vergelijken. Eigenlijk willen ze over 6 jaar deze faculteit gaan slopen. Dit hoeft dus niet meer, ook met de aanleg van tramlijn 19.

Tomas
16-05-08, 15:22
Eigenlijk willen ze over 6 jaar deze faculteit gaan slopen. Dit hoeft dus niet meer, ook met de aanleg van tramlijn 19.

Ook weer typisch nederlands. Hier moet de bvd een ramp in scene zetten voor een tramlijn. De vs doet het niet alleen groots maar tenminste voor peperdure olie of pijpleidingen die dwars door en over en onder afghanistan schijnen te lopen. 't land zal ondertussen wel vergeven zijn van de pijpleidingen.

888
22-05-08, 19:26
Ook weer typisch nederlands. Hier moet de bvd een ramp in scene zetten voor een tramlijn. De vs doet het niet alleen groots maar tenminste voor peperdure olie of pijpleidingen die dwars door en over en onder afghanistan schijnen te lopen. 't land zal ondertussen wel vergeven zijn van de pijpleidingen.

Tramlijn 19 was allang gepland en in de route langs Bouwkunde. Dus met het bouwen van een nieuwe faculteit Bouwkunde wordt er rekening gehouden met de tramlijn 19. Vooral bepaalde trillingen die de tram kan veroorzaken wordt in het ontwerp rekening meegehouden.

Mark
23-05-08, 14:41
Dit is duidelijk een terroristische aanval

Als vergelding en om de bevolking gerust te stellen stel ik voor om een willekeurig derde wereld land het stenen tijdperk in te bombarderen

Tomas
23-05-08, 15:38
Dit is duidelijk een terroristische aanval

Als vergelding en om de bevolking gerust te stellen stel ik voor om een willekeurig derde wereld land het stenen tijdperk in te bombarderen

Dat was Bush' eerste reactie ook, maar het blijkt erg onbevredigend te zijn om een land dat al lang in het stenentijdperk zit daar in terug te bombarderen. Uiteindelijk kies jij denk ik ook wel voor een 2e wereld land, zoals Irak. Is veel leuker. Althans in het begin. Dus ik adviseer je: ga gelijk voro een 2e wereld land. Ééntje met een modern leger, maar wel veel zwakker.

888
27-05-08, 09:35
Dit is duidelijk een terroristische aanval


Als je de beelden zag hoe het gebouw instortte, dacht ik en vele ook aan dat ene 11/9.