PDA

Bekijk Volledige Versie : Bruid wordt verliefd op barman tijdens bruiloft



Marsipulami
09-06-08, 11:19
Bruid wordt verliefd op barman tijdens bruiloft


Een Britse bruid dumpte haar kersverse man tijdens hun huwelijksfeest in Cuba. Ze werd tijdens de bruiloft stapelverliefd op de barman. "Het was liefde op het eerste gezicht", zegt Andrea McMillan (34) aan The Sun.

Havana heen en terug
Andrea vloog nog naar huis met Carl Taylor (30) na hun trouwpartij in Cuba. Het feestje had trouwens 5.000 euro gekost. Nadien vloog ze terug naar Havana om met haar nieuwe vlam, Jose Miguel, in het huwelijksbootje te stappen. Die trouwpartij wordt in hetzelfde hotel gehouden waar ze Carl de bons gaf en waar Jose als barman werkte.

Moed indrinken
"De nacht voor het huwelijk met Carl werd ik plots overmand door twijfels", legt Andrea haar beslissing uit. "Ik huilde mezelf in slaap. Voor de plechtigheid heb ik een paar pina colada's naar binnen gegoten om me moed in te drinken. Ik heb Carl bekend dat ik niet met hem wilde trouwen, maar hij zei dat dit gewoon van de stress was".

Blikseminslag
En toen viel haar oog op de barman. "Het leek alsof ik door de bliksem getroffen was toen ik Jose zag. Carl is een lieve man, maar hij heeft me nooit van m'n sokken geblazen".

Wachten op visum
Carl probeerde Andrea nog te overtuigen om bij hem te blijven, maar Andrea smeekte om een echtscheiding. Jose verliet op zijn beurt z'n vrouw en wacht nu op een visum om naar Groot-Brittannië te reizen. (eb)
09/06/08 11u12

Bofko
09-06-08, 12:44
[SIZE="4"][B] Voor de plechtigheid heb ik een paar pina colada's naar binnen gegoten om me moed in te drinken. Ik heb Carl bekend dat ik niet met hem wilde trouwen, maar hij zei dat dit gewoon van de stress was".

Blikseminslag
En toen viel haar oog op de barman. "Het leek alsof ik door de bliksem getroffen was toen ik Jose zag. Carl is een lieve man, maar hij heeft me nooit van m'n sokken geblazen".


Bij sommige mannen moet je de waarheid er gewoon inrammen. Als dat niet met woorden lukt dan maar met daden.:roker:

Olive Yao
09-06-08, 21:10
Bij sommige mannen moet je de waarheid er gewoon inrammen. Als dat niet met woorden lukt dan maar met daden.:roker:
Ja maar ik vind die vrouw ook wel erg zwak. Ze heeft zich zelf in die situatie gebracht en haar verliefdheid lijkt op een ontsnapping.

aletheia
09-06-08, 22:21
Maf verhaal zeg. Moet ze maar niet zomaar het huwelijk instappen.

Mensen deze dagen... Sigh.. Trouwen niet uit liefde maar puur om te trouwen en dan krijg je deze shit.

Gewoon lekker daten en als je geen gevoelens kweekt. Niet twijfelen gewoon andere mensen gaan daten.

aletheia
09-06-08, 22:21
Sneu voor de man ook trouwens. Die was zo te horen wel verliefd op haar