PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik ben op zoek naar een paar miljoen

Zinedine
24-05-02, 16:18
Ik ben op zoek naar een paar miljoen euro. Wie kan mij eraan helpen ik deel 1 procent. Want ik wil namelijk op pensioen op dit leeftijd is het echt nodig. Elmohiem serieuse reacties want ik wil geen kranten meer bezorgen voor de rest van 45 jaar.......

dodi_vega
24-05-02, 16:20
Geplaatst door Zinedine
Ik ben op zoek naar een paar miljoen euro. Wie kan mij eraan helpen ik deel 1 procent. Want ik wil namelijk op pensioen op dit leeftijd is het echt nodig. Elmohiem serieuse reacties want ik wil geen kranten meer bezorgen voor de rest van 45 jaar.......

DE NEDERLANDSCHE BANK... zit vol met euro's ......... :loog:

NAOUAL_M
25-05-02, 23:53
Geplaatst door Zinedine

Je bent op zoek naar een paar miljoen euro ;)

Ik kan je wel helpen, ik heb voor je, als je wilt moet je binnen 24 uur reageren, dan zal ik je van dienst zijn!

NAOUAL_M_MOI_!

CuPaSoUp
02-07-02, 19:45
ja ik ook man al 20 jaar.wil je het ideeetje ook ff aan mij laten horen,misschien kunnen we nog eens een bedrijfje opzetten,ben er al druk mee bezig dusse wie weet

Fillastiene
03-07-02, 09:59
Ik heb toevallig net een paar miljoen euro op straat gevonden, lag er gewoon. Ik twijfelde eerst, ik wist niet echt wat ik er mee moest doen, maar ik ben blij dat ik het tch heb meegenomen, want nu kan ik iemand er blij mee maken.
Wat is het leven toch mooi!

Wassalaam,

F.

Hilaalia
04-07-02, 09:11
He dat geld is van mij vuile dief, wacht maar ik pak jou wel. ga ga je eigen geld stelen

Muslimaah
26-08-02, 22:28
Geplaatst door Zinedine
Ik ben op zoek naar een paar miljoen hasanaat. Wie kan mij eraan helpen ik deel 1 procent. Want ik wil namelijk op pensioen op dit leeftijd is het echt nodig. Elmohiem serieuse reacties want ik wil geen kranten meer bezorgen voor de rest van 45 jaar.......

Mujahidaa
18-09-02, 22:07
Geplaatst door Muslimaah

Muaa7 lub joe zuster dat was een goeie!
een paar miljoen hasanat wauaw!
Broeder zinedine etaqi allah Broer!
Moge allah jou en ons leiden!!!!!
wasalam
een zwakke dienares van de almachtige