PDA

Bekijk Volledige Versie : Duitsers zijn hilarisch om hollanders.



1973Tanger
14-06-08, 23:14
In de Duitse media zoals de Duitse liveshow van de ZDF nachtgetreten! Wordt het Nederlands elftal en de hele Nederlandse cultuur met de grond gelijk gemaakt. Leuzen als "sorry maar ik kan nog steeds niet stoppen van de Nederlanders te haten" en "kijk hoe debiel en zielig de Nederlandse spelers zijn, door hun kinderen na afloop het veld in te brengen" en "nog nooit zulke krankzinnige Nederlandse fans meegemaakt" en "Holland speelde in totaal zwak omdat Italië en Frankrijk onder de maat speelden" en "laten we wel wezen, het zijn immers die krenterige Hollanders." Nederlanders worden door Duitsers nog steeds innig gehaat en veracht. Lekkere buren hebben de Hollanders en ik kan het weten, heb familie daar.

Notabene: "Een Hollander staat gelijk aan een perverseling," op de koop toe, was ik nog vergeten te melden vanuit de overburen.

Witte78
14-06-08, 23:30
In de Duitse media zoals de Duitse liveshow van de ZDF nachtgetreten! Wordt het Nederlands elftal en de hele Nederlandse cultuur met de grond gelijk gemaakt. Leuzen als "sorry maar ik kan nog steeds niet stoppen van de Nederlanders te haten" en "kijk hoe debiel en zielig de Nederlandse spelers zijn, door hun kinderen na afloop het veld in te brengen" en "nog nooit zulke krankzinnige Nederlandse fans meegemaakt" en "Holland speelde in totaal zwak omdat Italië en Frankrijk onder de maat speelden" en "laten we wel wezen, het zijn immers die krenterige Hollanders." Nederlanders worden door Duitsers nog steeds innig gehaat en veracht. Lekkere buren hebben de Hollanders en ik kan het weten, heb familie daar.

Notabene: "Een Hollander staat gelijk aan een perverseling," op de koop toe, was ik nog vergeten te melden vanuit de overburen.


Dat soort reacties horen er nu eenmaal bij wanneer je de beste bent.

1973Tanger
14-06-08, 23:32
Dat soort reacties horen er nu eenmaal bij wanneer je de beste bent.

Nou ik kan je verzekeren dat dergelijke reacties diepgeworteld zijn in de opvattingen van Duitsers ten aanzien van de Hollanders.

Witte78
14-06-08, 23:45
Nou ik kan je verzekeren dat dergelijke reacties diepgeworteld zijn in de opvattingen van Duitsers ten aanzien van de Hollanders.

Ik kan er niet wakker van liggen. Ik ondervind er geen hinder van, en als zij zich er beter door voelen moeten ze dat lekker doen. Bekrompen is het wel, maar hollanders zijn ook niet altijd even aardig naar duitsers.

1973Tanger
14-06-08, 23:49
Ik kan er niet wakker van liggen. Ik ondervind er geen hinder van, en als zij zich er beter door voelen moeten ze dat lekker doen. Bekrompen is het wel, maar hollanders zijn ook niet altijd even aardig naar duitsers.

Dat kun je wel stellen ja. Misschien is dat de reden wel waarom de Duitsers de Hollanders beschimpen? De verhoudingen blijven altijd gespannen. Ze voelen zich er inderdaad beter door.

Tomas
15-06-08, 00:00
Ach, da's geen beschimpen, dat zijn gewoon gewoon scherpe analyses.

1973Tanger
15-06-08, 00:34
Ach, da's geen beschimpen, dat zijn gewoon gewoon scherpe analyses.


Dat is ook de bedoeling van al dat beschimpen door de Duitsers. Wat ik vaak hoor daar is dat ze o.a. smadelijk kunnen lachen om het Nederlandse woord 'gehakt' (daar 'hackfleisch').

ronald
15-06-08, 00:39
In de Duitse media zoals de Duitse liveshow van de ZDF nachtgetreten! Wordt het Nederlands elftal en de hele Nederlandse cultuur met de grond gelijk gemaakt. Leuzen als "sorry maar ik kan nog steeds niet stoppen van de Nederlanders te haten" en "kijk hoe debiel en zielig de Nederlandse spelers zijn, door hun kinderen na afloop het veld in te brengen" en "nog nooit zulke krankzinnige Nederlandse fans meegemaakt" en "Holland speelde in totaal zwak omdat Italië en Frankrijk onder de maat speelden" en "laten we wel wezen, het zijn immers die krenterige Hollanders." Nederlanders worden door Duitsers nog steeds innig gehaat en veracht. Lekkere buren hebben de Hollanders en ik kan het weten, heb familie daar.

Notabene: "Een Hollander staat gelijk aan een perverseling," op de koop toe, was ik nog vergeten te melden vanuit de overburen.

Ach ja...dat übermensch-gevoel he... Dat is er bij sommigen echt niet uit te stampen hoor... Volgens mij komt dat doordat ze Nederland op een gegeven moment Niederdeutschland zijn gaan noemen. Krijg je er niet meer uit.

1973Tanger
15-06-08, 00:44
Ach ja...dat übermensch-gevoel he... Dat is er bij sommigen echt niet uit te stampen hoor... Volgens mij komt dat doordat ze Nederland op een gegeven moment Niederdeutschland zijn gaan noemen. Krijg je er niet meer uit.

Ik kom daar regelmatig en tref ze daar behoorlijk bezopen aan. Soms moet ik mijn gele kenteken afdekken. Die gasten hebben echt geen respect voor je. Je bent tig keer beter af met een moslim dan met een Duitser.

1973Tanger
15-06-08, 01:24
Ach ja...dat übermensch-gevoel he... Dat is er bij sommigen echt niet uit te stampen hoor... Volgens mij komt dat doordat ze Nederland op een gegeven moment Niederdeutschland zijn gaan noemen. Krijg je er niet meer uit.

Ik had wel eens een felle discussie met een vriend van een lid van mijn familie. Waar tegen mij gezegt werd dat Hollanders gewetenloos zijn (waar ik dan weer op mijn beurt erg om lachen moest, met een verleden dat hij droeg). Ook "als de dijken het over 50 jaar zullen begeven, dan zullen wij op 'humanitaire gronden,' overwegen de Hollanders asiel geven." Nou, de Hollander verdrinkt liever was mijn antwoord.

rja
15-06-08, 01:34
Nou ik kan je verzekeren dat dergelijke reacties diepgeworteld zijn in de opvattingen van Duitsers ten aanzien van de Hollanders.
Verdomd jammer, dat de Eufa de regel veranderd heeft, dat je tegenstander alleen in de poule alleen in de finale mag tegenkomen.

Anders hadden we Duitsers, met 6 - 0 kunnen afdrogen in de kwart finales , want die Duiters halen de finale niet, waar we ze voor het eerst kunnen tegen komen op dit EK!

ronald
15-06-08, 10:34
Ik kom daar regelmatig en tref ze daar behoorlijk bezopen aan. Soms moet ik mijn gele kenteken afdekken. Die gasten hebben echt geen respect voor je. Je bent tig keer beter af met een moslim dan met een Duitser.

Ik heb wel eens een tijdje regelmatig naar Berlijn moeten reizen. Met het openbaar vevoer, met baard en hoed. Lekker duidelijk weet je wel. Maar nooit één opmerking gekregen. Ook niet op straat. Terwijl in die tijd ik in Nederland geen dag met de trein of bus kon reizen of er was wel iemand die zijn geleerdheid niet onder stoelen of banken kon schuiven mij als "Jood", met vaak wel wat bijvoegelijke naamwoorden erbij, kon herkennen. Duhhh weet je wel. Maar hier in Nederland en niet in Duitsland scheen men gezegd te hebben tegen de Moffen "Blijf met je vuile poten van onze vuile rot-Joden af!" Zouden de Nederlanders dan altijd zo'n beetje in "supportersstemming" zijn en Duitsers alleen bij tijd en wijlen?

ronald
15-06-08, 10:36
Ik had wel eens een felle discussie met een vriend van een lid van mijn familie. Waar tegen mij gezegt werd dat Hollanders gewetenloos zijn (waar ik dan weer op mijn beurt erg om lachen moest, met een verleden dat hij droeg). Ook "als de dijken het over 50 jaar zullen begeven, dan zullen wij op 'humanitaire gronden,' overwegen de Hollanders asiel geven." Nou, de Hollander verdrinkt liever was mijn antwoord.

Tegen die tijd heb ik wel een rubberbootje gespaard en roei desnoods zelf naar Israel toe. Dan maar een spuit 11.

Bofko
15-06-08, 10:56
"kijk hoe debiel en zielig de Nederlandse spelers zijn, door hun kinderen na afloop het veld in te brengen"

Deze onzin-uitspraak wijst erop dat die hele show in scene is gezet.

Daluurman
15-06-08, 11:51
In de Duitse media zoals de Duitse liveshow van de ZDF nachtgetreten! Wordt het Nederlands elftal en de hele Nederlandse cultuur met de grond gelijk gemaakt. Leuzen als "sorry maar ik kan nog steeds niet stoppen van de Nederlanders te haten" en "kijk hoe debiel en zielig de Nederlandse spelers zijn, door hun kinderen na afloop het veld in te brengen" en "nog nooit zulke krankzinnige Nederlandse fans meegemaakt" en "Holland speelde in totaal zwak omdat Italië en Frankrijk onder de maat speelden" en "laten we wel wezen, het zijn immers die krenterige Hollanders." Nederlanders worden door Duitsers nog steeds innig gehaat en veracht. Lekkere buren hebben de Hollanders en ik kan het weten, heb familie daar.

Notabene: "Een Hollander staat gelijk aan een perverseling," op de koop toe, was ik nog vergeten te melden vanuit de overburen.

Jaoerse mensen kom je over al tegen. Zeker nu der Mannschaft zo slecht speelt. :lol:

Overigens ben ik alleen maar positieve Duitsers tegengekomen t.a.v. het Nederlands elftal.
Gunther Netzer: "Es sind wieder meine Holländer": YouTube - "meine Holländer"

1973Tanger
15-06-08, 11:51
Ik heb wel eens een tijdje regelmatig naar Berlijn moeten reizen. Met het openbaar vevoer, met baard en hoed. Lekker duidelijk weet je wel. Maar nooit één opmerking gekregen. Ook niet op straat. Terwijl in die tijd ik in Nederland geen dag met de trein of bus kon reizen of er was wel iemand die zijn geleerdheid niet onder stoelen of banken kon schuiven mij als "Jood", met vaak wel wat bijvoegelijke naamwoorden erbij, kon herkennen. Duhhh weet je wel. Maar hier in Nederland en niet in Duitsland scheen men gezegd te hebben tegen de Moffen "Blijf met je vuile poten van onze vuile rot-Joden af!" Zouden de Nederlanders dan altijd zo'n beetje in "supportersstemming" zijn en Duitsers alleen bij tijd en wijlen?

Dat klopt. Maar Duitsers hebben dan ook niet de pik op Joden. Duitsers vinden het serieus erg wat Joden door hen onder invloed van een toenmalige debiel is aangedaan. Maar Hollanders, daar hebben ze geen goed woord aan over. Misschien ervaren ze precies datgene wat jij omschrijft, wel hier opmerkingen over te krijgen, maar niet daar?

Daluurman
15-06-08, 11:56
Maar Hollanders, daar hebben ze geen goed woord aan over. Misschien ervaren ze precies datgene wat jij omschrijft, wel hier opmerkingen over te krijgen, maar niet daar?

Wat een onzin. Duitsers vinden Hollanders prima mensen alleeen als het om voetbal gaat, kijken ze anders naar ons. Ik kan het weten want ik heb veel Duitse vrienden, kennissen en zelfs familie.

Dit liedje geeft het goed weer:

YouTube - Holland

1973Tanger
15-06-08, 11:59
Wat een onzin. Duitsers vinden Hollanders prima mensen alleeen als het om voetbal gaat, kijken ze anders naar ons. Ik kan het weten want ik heb veel Duitse vrienden, kennissen en zelfs familie.

Dit liedje geeft het goed weer:

YouTube - Holland (http://www.youtube.com/watch?v=NVFrjSW0hoU)


Ik vind het schandelijk dat 'hollanderhaat' op een publieke bestel openbaar wordt toegestaan. Het gebeurt steeds meer en ze hebben daar geen enkele bezwaar mee.

Witte78
15-06-08, 12:01
Met de duitsers die ik met vakanties heb ontmoet heb ik nooit problemen ondervonden. Vond het altijd wel relaxe lui.

1973Tanger
15-06-08, 12:01
Wat een onzin. Duitsers vinden Hollanders prima mensen alleeen als het om voetbal gaat, kijken ze anders naar ons. Ik kan het weten want ik heb veel Duitse vrienden, kennissen en zelfs familie.

Dit liedje geeft het goed weer:

YouTube - Holland (http://www.youtube.com/watch?v=NVFrjSW0hoU)


Leuk liedje trouwens.

Daluurman
15-06-08, 12:03
Ik vind het schandelijk dat 'hollanderhaat' op een publieke bestel openbaar wordt toegestaan. Het gebeurt steeds meer en ze hebben daar geen enkele bezwaar mee.

Is geen Hollanderhaat, het is gewoon ironie.

Andersom is de liefde er zeker wel::lol:

Duitsland populairste vakantieland voor Nederlanders:
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article480668.ece/Duitsland_populairste_vakantieland_voor_Nederlande rs

1973Tanger
15-06-08, 12:04
Met de duitsers die ik met vakanties heb ontmoet heb ik nooit problemen ondervonden. Vond het altijd wel relaxe lui.

Duitsland heeft 80 miljoen inwoners. Normaal dat je her en der duitsers vindt die aardig zijn. Maar de media is een afspiegeling van de Duitse opinie en die is bepaald niet mals en daar heb ik bezwaar tegen.

1973Tanger
15-06-08, 12:05
Is geen Hollanderhaat, het is gewoon ironie.

Andersom is de liefde er zeker wel::lol:

Duitsland populairste vakantieland voor Nederlanders:
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article480668.ece/Duitsland_populairste_vakantieland_voor_Nederlande rs

Liefde? Zolang Nederlanders Duitsers niet lief hebben, zie ik het tegenovergestelde niet gebeuren.

Tomas
15-06-08, 12:07
Dat is ook de bedoeling van al dat beschimpen door de Duitsers. Wat ik vaak hoor daar is dat ze o.a. smadelijk kunnen lachen om het Nederlandse woord 'gehakt' (daar 'hackfleisch').

Wat is nu de bedoeling? Hoe kan wat ik schrijf nou de bedoeling zijn, als ik zeg dat het helemaal geen beschimpen is, maar slechts kritische observaties zijn? Snap er niks van.

En duitse humor is wereldberoemd. Ik heb zelfs een aantal boeken over duitse humor in huis. Ik gebruik ze wel eens onder een ietwat zwevende tafelpoot.

1973Tanger
15-06-08, 12:07
Is geen Hollanderhaat, het is gewoon ironie.

Andersom is de liefde er zeker wel::lol:

Duitsland populairste vakantieland voor Nederlanders:
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article480668.ece/Duitsland_populairste_vakantieland_voor_Nederlande rs

Goed voor de Duitse economie, die jaarlijke sleurhutten daar.

1973Tanger
15-06-08, 12:08
Wat is nu de bedoeling? Hoe kan wat ik schrijf nou de bedoeling zijn, als ik zeg dat het helemaal geen beschimpen is, maar slechts kritische observaties zijn? Snap er niks van.

En duitse humor is wereldberoemd. Ik heb zelfs een aantal boeken over duitse humor in huis. Ik gebruik ze wel eens onder een ietwat zwevende tafelpoot.

Duitsers en humor. Dat gaat niet samen. Daarom vind ik het serieus wat Duiters zeggen. Helemaal in koor.

Daluurman
15-06-08, 12:08
Ik gebruik ze wel eens onder een ietwat zwevende tafelpoot.

:lol:

1973Tanger
15-06-08, 12:12
:lol:


Inderdaad, was het niet zo dat onlangs Nederlanders in de ban waren van Uri Keller?

Witte78
15-06-08, 12:23
Duitsland heeft 80 miljoen inwoners. Normaal dat je her en der duitsers vindt die aardig zijn. Maar de media is een afspiegeling van de Duitse opinie en die is bepaald niet mals en daar heb ik bezwaar tegen.

Oh ik dacht altijd dat de media de opinie bepaald ;)

1973Tanger
15-06-08, 12:24
Oh ik dacht altijd dat de media de opinie bepaald ;)


Duitsers zijn een streng en eigenaardig volk.

Bofko
15-06-08, 12:25
En duitse humor is wereldberoemd.

Tegen Zweden zeggen : ' Ihr seit nuhr ein Meubelliefferant' is natuurlijk wel hilarisch.
Auf Wiederseehheeen.

ImagineIT
15-06-08, 12:32
Ze zien er ook belachelijk uit!

1973Tanger
15-06-08, 12:37
Ze zien er ook belachelijk uit!

Meestal met een sikkie en Gigi D'Agostino hoofddeksel.


www.youtube.com/watch?v=yey3JWKMlcE

1973Tanger
15-06-08, 13:29
Jaoerse mensen kom je over al tegen. Zeker nu der Mannschaft zo slecht speelt. :lol:

Overigens ben ik alleen maar positieve Duitsers tegengekomen t.a.v. het Nederlands elftal.
Gunther Netzer: "Es sind wieder meine Holländer": YouTube - "meine Holländer" (http://www.youtube.com/watch?v=DlTLqj8oDZU)


Net wat ik dacht. Hij zegt het met grote tegenzin en heeft er achteraf al spijt van. Nu moet hij weer overal komen opdraven zich in de Duitse media te verontschuldigen. De hele stemming daar was om niet aan te zien, inclusief het commentaar van de duitse verslaggever tijdens de match.

Daluurman
15-06-08, 13:55
De hele stemming daar was om niet aan te zien

Een stemming zie je niet maar beleef je. Toch? :nl:

1973Tanger
15-06-08, 13:57
Een stemming zie je niet maar beleef je. Toch? :nl:

Ja het is ook leuk om te beleven en misschien ook om aan te zien hoe de Duitsers onder de Nederlandse prestaties moeten lijden.:duits:

1973Tanger
15-06-08, 14:23
1: Duitsers scoren altijd in de laatste minuut;
2: Het Duitse elftal heeft steeds geluk met de loting;
3: Bij het Duitse team heerst eenheid;
4: Duitse voetballers kenmerken zich door vechtlust, inzet, orde en structuur, waardoor zij geen (voetbal)humor bezitten;
5: Voor Duitse spelers is voetbal een beroep, voor Nederlandse een spel;
6: De pers in Duitsland zorgt stelselmatig voor een underdogpositie van het eigen elftal;
7: De Mannschaft neemt strafschoppen beter dan Oranje;
8: Duitsers drukken zich in voetbaltermen kernachtiger uit, dan Nederlanders.

Daluurman
15-06-08, 15:58
1: Duitsers scoren altijd in de laatste minuut;
A: Niet altijd maar wel opvallend veel

2: Het Duitse elftal heeft steeds geluk met de loting
B: Vaak wel. Ik herinner mij ontzettend veel toernooien waar de Duitsers eitjes tegenkwamen op weg naar de finale


3: Bij het Duitse team heerst eenheid
C: Vaak wel. Dit jaar niet zo.

4: Duitse voetballers kenmerken zich door vechtlust, inzet, orde en structuur, waardoor zij geen (voetbal)humor bezitten;
D: Duitsers hebben der absolute wille zu gewinnen, een wollt-ihr-den-totalen-krieg mentalität.

5: Voor Duitse spelers is voetbal een beroep, voor Nederlandse een spel;
E. Oneens.

6: De pers in Duitsland zorgt stelselmatig voor een underdogpositie van het eigen elftal;
F: Oneens. De verheerlijking van der mannschaft neemt vaak groteske vormen aan

7: De Mannschaft neemt strafschoppen beter dan Oranje;
G: Eens

8: Duitsers drukken zich in voetbaltermen kernachtiger uit, dan Nederlanders.
H: Volgens mij niet

H.P.Pas
15-06-08, 23:24
Es scheint die Aufgabe der Holländer auf Maroc mich für Heimweh zu bewahren.

(vrij naar Heinrich Heine)

Daluurman
17-06-08, 06:01
Duitsland-Oostenrijk 1-0

Duitsland ontstellend zwak gespeeld. Hitler draait zich in zijn graf om. :melig2:

H.P.Pas
17-06-08, 09:32
Duitsland-Oostenrijk 1-0

Duitsland ontstellend zwak gespeeld. Hitler draait zich in zijn graf om. :melig2:

Die heeft ergere dingen meegemaakt:

Die Wiederholung am 9. Juni 1938 ging als eines der bedeutendsten Spiele in die Schweizer Fussballgeschichte ein. Das grossdeutsche Team, das einem Zwangszusammenschluss der beiden WM-Halbfinalisten von 1934 Deutschland und Österreich entsprach und als Turnierfavorit galt, lag bis zur 40. Minute 2:0 in Führung, doch dann brach sie ein. Die Schweizer erzielten vier Tore hintereinander und siegten mit 4:2. Der Sieg über «Grossdeutschland» galt als Sensation und wurde in der Schweiz begeistert gefeiert

1973Tanger
17-06-08, 11:18
Duitsland-Oostenrijk 1-0

Duitsland ontstellend zwak gespeeld. Hitler draait zich in zijn graf om. :melig2:


www.youtube.com/watch?v=F4SJv61i6Bo

mark61
17-06-08, 11:31
Die heeft ergere dingen meegemaakt:

Gottseidank was dat dan nog in arisch verband. De ellende was niet te overzien geweest als pakweg Joegoslavië had gewonnen. 1 neger in 1936 was wel genoeg :cheefbek:

H.P.Pas
17-06-08, 11:53
1 neger in 1936 was wel genoeg :cheefbek:

En in 1938 Joe Louis..
En of het niet genoeg was daarna ook nog Stalingrad.. Die man heeft wat afgeleden.
Hij droeg het als een man:

"Ich bin auch hier eiskalt. Wenn das deutsche Volk einmal nicht mehr stark und opferbereit genug ist, sein eigenes Blut für seine Existenz einzusetzen, so soll es vergehen und von einer anderen, stärkeren Macht vernichtet werden […] Ich werde dann dem deutschen Volk keine Träne nachweinen."

mark61
17-06-08, 16:50
En in 1938 Joe Louis..
En of het niet genoeg was daarna ook nog Stalingrad.. Die man heeft wat afgeleden.
Hij droeg het als een man:

:) .

Bart
19-06-08, 16:54
Ik vind het schandelijk dat 'hollanderhaat' op een publieke bestel openbaar wordt toegestaan. Het gebeurt steeds meer en ze hebben daar geen enkele bezwaar mee.

Pffff, weleens naar een Nederlandse TV-uitzending gekeken die door pak-em-beet Mart Smeets, Freek de Jonge of Jack Spijkerman werd/wordt gepresenteerd en het gaat toevallig over Duitsland? Daar zijn die uitspraken op de Duitse TV over Nederlanders niks bij hoor. Gelukkig wordt het tegenwoordig wat minder, maar tot 10 jaar geleden was het bon ton om je publiekelijk zeer neerbuigend over Duitsland en de Duitsers uit te laten.

Herinnert iemand zich trouwens Ronald Koeman nog die zijn achterwerk na afloop van een wedstrijd afveegde met het Duitse shirt dat hij had gekregen?

1973Tanger
19-06-08, 16:57
Pffff, weleens naar een Nederlandse TV-uitzending gekeken die door pak-em-beet Mart Smeets, Freek de Jonge of Jack Spijkerman werd/wordt gepresenteerd en het gaat toevallig over Duitsland? Daar zijn die uitspraken op de Duitse TV over Nederlanders niks bij hoor. Gelukkig wordt het tegenwoordig wat minder, maar tot 10 jaar geleden was het bon ton om je publiekelijk zeer neerbuigend over Duitsland en de Duitsers uit te laten.

Herinnert iemand zich trouwens Ronald Koeman nog die zijn achterwerk na afloop van een wedstrijd afveegde met het Duitse shirt dat hij had gekregen?


Of het spuwincident van Frank Rijkaard. Je moet haast zeggen dat Hollanders die haat door de Duitsers eigenlijk verdienen.

super ick
19-06-08, 17:48
Ik vind het schandelijk dat 'hollanderhaat' op een publieke bestel openbaar wordt toegestaan. Het gebeurt steeds meer en ze hebben daar geen enkele bezwaar mee.

Wat zullen we doen Tanger?
Duitse vlaggen verbranden op het Leidse plein en de ruiten van de Duitse ambassade ingooien of een handelsboycot?

Lekker laten lullen, het is een frustratie. Dat er Duitsers zijn die dergelijke frustraties hebben is op zich la lachwekkend.
Kan me er geen tel druk om maken.

1973Tanger
19-06-08, 17:51
Wat zullen we doen Tanger?
Duitse vlaggen verbranden op het Leidse plein en de ruiten van de Duitse ambassade ingooien of een handelsboycot?

Lekker laten lullen, het is een frustratie. Dat er Duitsers zijn die dergelijke frustraties hebben is op zich la lachwekkend.
Kan me er geen tel druk om maken.

Dat Duitse vlaggen verbranden en ruiten van de Duitse ambassade ingooien durven jullie helaas niet. Dat van die handelsboycot is daarentegen onverstandig, daar Nederland grotendeels onder te lijden zal hebben.

1973Tanger
22-06-08, 12:16
Duitsers weer lyrisch over Holland als vanouds. Lothar Mattheus bijvoorbeeld: "In plaats van totaal voetbal, speelde Holland waardeloos voetbal. Dat kan je beter aan bijvoorbeeld de Duitsers overlaten, want die weten daarmee overweg te gaan."

Daluurman
22-06-08, 15:18
Duitsers weer lyrisch over Holland als vanouds. Lothar Mattheus bijvoorbeeld: "In plaats van totaal voetbal, speelde Holland waardeloos voetbal. Dat kan je beter aan bijvoorbeeld de Duitsers overlaten, want die weten daarmee overweg te gaan."

Het was ook waardeloos wat NL liet zien.

naam
22-06-08, 15:21
Duitsers weer lyrisch over Holland als vanouds. Lothar Mattheus bijvoorbeeld: "In plaats van totaal voetbal, speelde Holland waardeloos voetbal. Dat kan je beter aan bijvoorbeeld de Duitsers overlaten, want die weten daarmee overweg te gaan."


Lyrisch? hij spreekt de waarheid, helemaal niet lyrisch, hoe kom je daar toch bij.

1973Tanger
22-06-08, 15:27
Lyrisch? hij spreekt de waarheid, helemaal niet lyrisch, hoe kom je daar toch bij.

Fijn dat je zijn gevoelsuitstorting ook eens bevestigd.

naam
22-06-08, 17:57
Fijn dat je zijn gevoelsuitstorting ook eens bevestigd.

De waarheid is de waarheid toch.
Verder zijn dit soort uitspraken voor de Nederlander niet zo boeiend. Het schijnt vooral jezelf nogal bezig te houden.

Al Sawt
23-06-08, 10:54
Verdomd jammer, dat de Eufa de regel veranderd heeft, dat je tegenstander alleen in de poule alleen in de finale mag tegenkomen.
Voor het eerst ben ik het met je eens. Want het EK kent sowieso een ronde minder dan de WK.

1973Tanger
23-06-08, 11:40
De waarheid is de waarheid toch.
Verder zijn dit soort uitspraken voor de Nederlander niet zo boeiend. Het schijnt vooral jezelf nogal bezig te houden.



Braaf doorslikken dan maar?

naam
23-06-08, 11:42
Braaf doorslikken dan maar?

Yep.

1973Tanger
23-06-08, 11:49
Yep.


Anders had ik niet van je verwacht.

naam
23-06-08, 11:55
Anders had ik niet van je verwacht.

Volgende keer niet meer vragen dan. :moe:

1973Tanger
23-06-08, 12:03
Volgende keer niet meer vragen dan. :moe:

Niet meer reageren dan, als het je niet boeit?

The_Grand_Wazoo
23-06-08, 12:19
Braaf doorslikken dan maar?

Je doet net alsof er een andere mogelijkheid zou zijn. Die is er niet.

Daarnaast, wat kan jou het geklets van iemand schelen en als je er nou echt zo onder gebukt gaat denk dan gewoon dat het maar een Duitser is die dit zegt.

1973Tanger
23-06-08, 12:22
Je doet net alsof er een andere mogelijkheid zou zijn. Die is er niet.

Daarnaast, wat kan jou het geklets van iemand schelen en als je er nou echt zo onder gebukt gaat denk dan gewoon dat het maar een Duitser is die dit zegt.

Ik heb regelmatig contacten met Duitsers. Ik zal ze in het vervolg bijvallen als ze keer op keer Nederland met haar hele pseudo-cultuur door het slijk halen. Het boeit me niet.

The_Grand_Wazoo
23-06-08, 12:47
Ik heb regelmatig contacten met Duitsers. Ik zal ze in het vervolg bijvallen als ze keer op keer Nederland met haar hele pseudo-cultuur door het slijk halen. Het boeit me niet.

Rare reactie .... ik zeg dat je het allemaal niet moet aantrekken, je kunt er toch niets aan veranderen, en van de weeeromstuit begin je in termen van 'bijvallen', 'preudo-cultuur' en 'door het slijk halen' te spreken.

1973Tanger
23-06-08, 12:59
Rare reactie .... ik zeg dat je het allemaal niet moet aantrekken, je kunt er toch niets aan veranderen, en van de weeeromstuit begin je in termen van 'bijvallen', 'preudo-cultuur' en 'door het slijk halen' te spreken.

Als ik er niks aan veranderen kan, wil ik er ook niet mee geconfronteerd worden. Maar dat gaat zo moeilijk als je familie in Dusseldorf en Keulen hebt wonen, die ook allemaal duitse vrienden hebben en ik daar altijd als pispaaltje tussen moet zitten. Moet ik dan mijn familie en haar vrienden de rug toekeren? Maar gezien jullie reacties kan ik die van de duitsers goed voorstellen.

The_Grand_Wazoo
23-06-08, 13:09
Als ik er niks aan veranderen kan, wil ik er ook niet mee geconfronteerd worden. Maar dat gaat zo moeilijk als je familie in Dusseldorf en Keulen hebt wonen, die ook allemaal duitse vrienden hebben en ik daar altijd als pispaaltje tussen moet zitten. Moet ik dan mijn familie en haar vrienden de rug toekeren? Maar gezien jullie reacties kan ik die van de duitsers goed voorstellen.

Pispaaltje? Hoezo? Rug toekeren? Lieve hemel zeg, hoe heb jij je ooit staande gehouden op het schoolplein. Dus je wordt gepest door je familie en hun vrienden omdat je Nederlander bent. Dat jou dat raakt komt door jouw perceptie. Dat zij denken dat zij jou daarmee kunnen raken komt door hun tamelijk goedkope gevoel voor humor. In beide gevallen staat de Nederlandse culuur hier volkomen buiten.
Als er iets uit de reacties hier is af te leiden dan is het dat de gemiddelde Nederlander (althans de drie die zich hier hebben verwaardigd te reageren) boven dit soort kinderachtig geleuter van het niveau 'mijn piemel is groter dan die van jou' staat.

1973Tanger
23-06-08, 13:13
Pispaaltje? Hoezo? Rug toekeren? Lieve hemel zeg, hoe heb jij je ooit staande gehouden op het schoolplein. Dus je wordt gepest door je familie en hun vrienden omdat je Nederlander bent. Dat jou dat raakt komt door jouw perceptie. Dat zij denken dat zij jou daarmee kunnen raken komt door hun tamelijk goedkope gevoel voor humor. In beide gevallen staat de Nederlandse culuur hier volkomen buiten.
Als er iets uit de reacties hier is af te leiden dan is het dat de gemiddelde Nederlander (althans de drie die zich hier hebben verwaardigd te reageren) boven dit soort kinderachtig geleuter van het niveau 'mijn piemel is groter dan die van jou' staat.


Dat is de bittere waarheid, Nederlanders staan in een slecht daglicht bij de duitsers. Erger dan dat jullie moslims haten!

The_Grand_Wazoo
23-06-08, 13:19
Dat is de bittere waarheid, Nederlanders staan in een slecht daglicht bij de duitsers. Erger dan dat jullie moslims haten!

Nuances zien is niet echt je sterkste kant geloof ik.

1973Tanger
23-06-08, 13:20
Nuances zien is niet echt je sterkste kant geloof ik.


Nee dat moet jij nodig zeggen, mister islam-deskundige.

The_Grand_Wazoo
23-06-08, 13:27
Nee dat moet jij nodig zeggen, mister islam-deskundige.

Je hoeft mij heus niet te bevestigen hoor. Het was allang duidelijk.

1973Tanger
23-06-08, 13:28
Je hoeft mij heus niet te bevestigen hoor. Het was allang duidelijk.

Nogal ja!

1973Tanger
26-06-08, 22:44
De Duitsers zijn echt dronken! Ze zitten nu Lahm (de speler die alle wedstrijden evenals zijn hele mannschaft dipshit was), uitzonderlijk te eren? Op basis waarvan? Totaal onverdiend dat de duitsers op een goede wedstrijd tegen Portugal, naast een totaal karige toernooi in de finale staan. Het zou niet mogen dat deze duitsers ondanks dat nog beloont zouden worden met de hoofdprijs?

Daluurman
27-06-08, 06:02
De Duitsers zijn echt dronken! Ze zitten nu Lahm (de speler die alle wedstrijden evenals zijn hele mannschaft dipshit was), uitzonderlijk te eren? Op basis waarvan? Totaal onverdiend dat de duitsers op een goede wedstrijd tegen Portugal, naast een totaal karige toernooi in de finale staan. Het zou niet mogen dat deze duitsers ondanks dat nog beloont zouden worden met de hoofdprijs?

Ik heb niks tegen Duitsers, sterker nog ik mag mijn oosterburen. Ik heb ook veel respect voor de Bundesliga. Maar dat die mannschaft in de finale staat is belachelijk. Zoals Johan Derksen van VI al zei: 'Geen Duitse speler zou iets toevoegen aan Oranje'

Het is werkelijk weer ongelofelijk.

Daluurman
27-06-08, 06:04
Erger dan dat jullie moslims haten!

Ik haat geen moslims. Ik vind wel heel veel moslims dwazen.

1973Tanger
27-06-08, 11:48
Ik haat geen moslims. Ik vind wel heel veel moslims dwazen.


Gelukkig is dwaasheid niet gebonden aan afkomst of geloof.

Phat
27-06-08, 16:27
http://www.ihrseidnichtdabei.de/

Daluurman
27-06-08, 17:18
YouTube - Jiskefet Duitse Officieren: Wiedergutmachungsschnitzel

:D

super ick
29-06-08, 17:06
Dat Duitse vlaggen verbranden en ruiten van de Duitse ambassade ingooien durven jullie helaas niet.

Leg mij eens uit wie 'jullie' zijn en waarom je het woordje 'helaas' gebruikt.
Ik ben die tendentieuse antwoorden niet gewend van jou.

p.s. Er zijn hier wel demonstaties geweest die iets verder gingen dan een raampje laten sneuvelen of een vlaggetje verbranden, daar heb je helemaal geen durf voor nodig.