PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie zijn de grootste racisten ?



Marsipulami
24-05-02, 20:53
Wie zijn de grootste racisten ? Je mag ook voor je eigen etnische groep stemmen natuurlijk :p Twijfel je aan jezelf ? Dan kan je best eerst even de racismetest doen.

KLIK HIER VOOR EEN ONFEILBARE RACISMETEST (http://www.intercare-nl.org/ne/9.html)

ahmedmaskin
24-05-02, 21:02
Nee het is duidelijk de test wijst uit dat ik 35 punten heb en dus zeer tollerant ben en een ware verijking voor de multiculturele samenleving.

WarriorOfIslam
24-05-02, 21:26
ik heb: 40 van de 45

Mourad75
24-05-02, 21:31
Leuke vraag in de test:

'In het zwembad is een ochtend in de week voor Islamitische vrouwen gereserveerd. Jij als niet-Islamitische vrouw, wilt op dat moment gaan zwemmen. Wat doe je?'



Mooi initiatief, ochtend voor Islamitische vrouwen.
Wanneer komen er middagen waarop er geen Marokkaanse jongeren welkom zijn? Zodat ook autochtone vrouwen en meisjes ongestoord kunnen zwemmen?

Of ben ik nu -uit politiek correct oogpunt- bij voorbaat al gezakt voor deze test?

Mourad75
24-05-02, 21:55
Hee.... das vreemd, de Nederlanders krijgen de meeste stemmen in deze poll.
Ohw... wacht ff... we zitten hier natuurlijk wel op maroc.nl.
Wordt vast een representatieve uitslag!

;)

Wizdom
24-05-02, 23:47
Ik heb 34 van de 45 punten. Ik timmer goed aan de weg voor de multiculturele samenleving... :fplet: :melig:

Amal
25-05-02, 13:06
ik had 32 van de 45
hmmz?????

topper
25-05-02, 13:48
ik had een verrassende score van 29. maar ik was wel eerlijk

KHALID bin WLD
25-05-02, 13:52
Salaam

Ik mis hier twee landen die eigenlijk het predicaat rasitisch verdienen: amerika en israel. De vraagstelling is naar mijn mening geheel onjuist, want hoe kun je nou een land als rasitisch bestempelen, als de individu daar verantwoordelijk voor is.

Dit wordt anders wanneer het regime rasitisch zoals het geval is beij de amerikanen en zionisten. Het enige wat voor hun telt is eigenbelang en steeds maar weer afwegen of er iets te halen valt (olie).

Wa Salaam

mulan
25-05-02, 14:00
Geplaatst door topper
ik had een verrassende score van 29. maar ik was wel eerlijk

verassend in de zin van lager verwacht of juist hoger :jeweetog: ,ik had 32 uit de 45 :(

Ikke4real
25-05-02, 15:38
Geplaatst door Cisco
De grootste racisten zijn de joden


Zoals KHALID bin WLD al zei hoe kun je nou een land een volk als rasitisch bestempelen, als de individu daar verantwoordelijk voor is. :jammer:


Ik had trouwens 35 punten :nl:

Salaam

Ikke4real
25-05-02, 15:45
Geplaatst door Cisco



Heb jij wel een een zwarte jood gezien ?

Sommige Ethiopiërs zijn Joden om eens een voorbeeld te noemen ;)


Salaam

Syphax
25-05-02, 18:20
Cisco, zie jij er echt zo uit?
Je bent wel erg lelijk hoor ouwe. :hihi:

Syphax
25-05-02, 22:37
Geplaatst door Cisco


hahha

Ikke lelijk :jammer:

I am backkkkkkkkkkkkkkk

:lole: :lole: :lole:

Wees verstandig en verander je avatar.
Het getuigt van weinig respect ten aanzien van veel mensen.

Een foto van die....... zou zelfs bij polinco niet geaccepteerd worden.

Dragon_Khan
25-05-02, 23:38
36 :bril:

jesper
26-05-02, 07:48
Ik vind het inderdaad ook merkwaardig dat men zonder problemen fotos van ****** kan plaatsen, maar niet mag discussieren.

Simon
26-05-02, 09:51
Geplaatst door jesper
Ik vind het inderdaad ook merkwaardig dat men zonder problemen fotos van ****** kan plaatsen, maar niet mag discussieren.

Ja ik heb het al gemeld bij het beheer maar die vinden blijkbaar geen aanleiding in te grijpen. Onbegrijpelijk.

Simon

Sfenza
26-05-02, 09:53
ach jullie zeiken man, die kerel met die foto heeft zich gister aangemeld en beheer zal m er vandaag wel af knikkeren!!!:D

ahmedmaskin
26-05-02, 13:53
Die hitller aanhanger is een Nederlander.

KHALID bin WLD
26-05-02, 15:39
Salaam

Mensen waarom steeds reageren op hem, als hij al enige teken van leven in zijn hersenen had zou het advies hebben opgevolgd en de avatar hebben verwijderd.

Het beste is om geen aandacht te schenken aan deze boer.

Wa Salaam

Ikke4real
26-05-02, 16:25
Zo te zien heeft Beheer Cisco verwijderd, jammer dat Simon geen dank betuigt ;)

Simon
26-05-02, 18:28
Geplaatst door Ikke4real
Zo te zien heeft Beheer Cisco verwijderd, jammer dat Simon geen dank betuigt ;)

Dank Beheer! Er zijn gelukkig grenzen.

Simon

Tamazight19
26-05-02, 21:07
Hmmmmmmmmmmmmm.................................... Wij Marokkanen zijn de grootste racisten.

Tenminste dat denk IK.

Syphax
26-05-02, 22:01
Geplaatst door Tamazight19
Hmmmmmmmmmmmmm.................................... Wij Marokkanen zijn de grootste racisten.

Tenminste dat denk IK.
Welnee.... :jeweetog:

Ikke4real
26-05-02, 23:25
Geplaatst door Simon


Dank Beheer! Er zijn gelukkig grenzen.

Simon

:fpetaf:

JobHopper
27-05-02, 11:27
Geplaatst door Marsipulami
Als belg voel ik me hier toch zwaar gediscrimineerd. Zowel door die stomme Hollanders als door de Marokkanen. Waarom wil er hier nu niemand voor de Belgen stemmen in deze poll ? :p

Die hebben onderling al genoeg problemen. Hebben dus geen tijd om nog eens racistisch te zijn...

Hoest eigenlijk met Hapart ?

Lasgo
27-05-02, 11:28
Hmmm ...... had 34 punten in de quiz .... maar ja ; was ook heel moeilijk voor me om me in te denken hoe ik als vrouw zijnde zou reageren als er een zwemuurtje voor islamitische vrouwen zou zijn ??? Wat moet ik als man met zo'n vraag ......

En verder .... pfff ..... die poll .... wie zijn de grootste racisten ; toevallig ben ik Nederlander maar ik werk in Brussel. Dus ik zou het moeten weten.

Maar >>> Over de Marokkanen ..... wordt er in de poll bedoeld Belgische Marokkanen of Nederlandse Marokkanen .... ???? :hihi: :hihi:

Greetz

KomMaar
27-05-02, 11:28
Hollanders geen twijfel mogelijk :vingers:

Onno25
27-05-02, 11:33
MMM, Ik had de wonderscore van 19 punten. Ik zal dus wel een gruwelijke rascist zijn. Ik kan dus alleen even aantonen dat deze test ongelofelijk gelul is.

Als ik vind dat iedereen recht heeft op evenveel vakantiedagen krijg ik een punt, als ik daarentegen mensen gebaseerd op hun afkomst langere vakanties geef (Nederlanders 25 dagen, Marokanen 35?) krijg ik een punt meer????? Kan iemand me dat FF uitleggen??

Als mijn buurman zeurt over de spruitjeslucht en ik trek me er niks van aan (precies de reactie die ik zou verwachten en goed zou keuren van mijn allochtone buurman als ik klaag over zijn kookgeur) krijg ik een punt, ga ik een cursus exotisch koken krijg ik een punt extra? Houdt dit in dat als ik verwacht dat mij Marokaanse buurman na mijn gezeik een Nederlandse kookcursus doet dat ik toleranter ben dan als ik verwacht dat hij zich niks van mijn gezeik aantrekt? Leg me die ook ff uit?

Dit waren de twee duidelijkste, bij de andere vragen waren er niet de juiste antwoorden of was de vraag teveel vanuit het oogpunt van allochtonen gesteld. (Je zit in de bus met alleen allochtenen, antwoord je voelt je wat ongemakkelijk (het mag duidelijk zijn dat een allochtoon zich in een bus met allochtonen niet ongemakkelijk voelt, of dit betekent dat de betreffende allochtoon toleranter is is zeer de vraag, hoe voelt hij zij zich in een bus met autochtonen? Of zelfs hoe voelt een marokkaan zich in een bus met alleen Nigerianen, of een bus met Homoseksuelen?)

Aldus deze test is groot gelul. Tolerant zijn staat niet gelijk aan alles van allochtonen accepteren, een kookcursus nemen en Marokkanen meer vakantie geven.

Lasgo
27-05-02, 11:48
Geplaatst door Marsipulami


Ja het wordt steeds moeilijker voor een racist die zichzelf respecteert. Er lopen steeds meer koppelteken-mensen rond in de buurt. Belgische Marokkanen en Marokkaanse Belgen, Nederlandse Moslims, Marokkaanse Rotterdammers, gemengde huwelijken, tegen wie moet je je nou eigenlijk precies gaan afzetten als je racist wil zijn.

Leg uit ...... Belgische Marokkanen .....bedoel je de nederlandstalige belgische marokkanen of de franstalige belgische marokkanen :lole: :lole: :lole:


Oftewel ...... denk dat je op deze poll geen goed antwoord kan geven ...... is per individu verschillend !!

Doenjajaja
27-05-02, 11:56
33 van de 45, nou, toch wel goed van mezelf!! :giechel:

jesper
27-05-02, 11:59
Geplaatst door frits
De grootste racisten? Hmmm...dat zijn mensen die alleen maar respect voor hun eigen manier van leven hebben. Die alleen maar met mensen van hun eigen ras omgaan. Die alleen lid zijn van clubs met mensen van hun eigen volk. Die het liefst trouwen met mensen van hun eigen ras en volk. Die mensen van een ander ras wantrouwen en slechte eigenschappen toedichten. Die niet in staat zijn een dialoog met mensen met een andere overtuiging te voeren. Mensen die geweld tegen mensen met een ander geloof wel acceptabel vinden, maar tegen mensen met hun geloof niet. Mensen die alleen mensen met hun geloof accepteren.
Dat zijn de grootste racisten.
Bedoel je de mensen die de mond vol hebben van een multiculturele samenleving, maar die er niet aan deelnemen?

mohamazi
27-05-02, 14:07
Test klopt van geen kant, had een score van 27. Ben ik nu een (kleine) racist? Dacht het niet, ben een stuk tolleranter dan bv. Terrorist.

Ik sluit me volledig aan bij wat Onno25 zegt.

driouchboy
27-05-02, 14:09
Geplaatst door Marsipulami
Wie zijn de grootste racisten ? Je mag ook voor je eigen etnische groep stemmen natuurlijk :p Twijfel je aan jezelf ? Dan kan je best eerst even de racismetest doen.

KLIK HIER VOOR EEN ONFEILBARE RACISMETEST (http://www.intercare-nl.org/ne/9.html)

De groteste racist behoort niet tot een etnische groep. Naar mijn smaak heeft hij geen identiteit. (????????)

JobHopper
27-05-02, 15:20
Geplaatst door Marsipulami


Nou in dat geval zijn de Hollanders de grootste racisten. Net zoals ze op de markt een pak lucht kunnen verkopen met een grote strik errond, voor veel te veel geld

Jij hebt er geen notie van hoe duur zo'n strik wel niet kan zijn .... :melig:

JobHopper
27-05-02, 15:56
Geplaatst door Marsipulami


Ik Nederlanders haten ? Hoe kom je daar nou weer bij ? Ik eet elke dag Hollandse kaas. Dat is toch wel het beste bewijs dat ik niks tegen Nederlanders heb zeker. :p En ik woon oneindig veel liever in een corrupte bananenrepubliek dan in zo'n landje vol hypocriete, zelfgenoegzame, betweterige en verwaande zeikers als Nederland.

Je moet eens wat vaker naar dat programma van Marcel van thild kijken :stout:

Zoweerweg
27-05-02, 16:20
En ik woon oneindig veel liever in een corrupte bananenrepubliek dan in zo'n landje vol hypocriete, zelfgenoegzame, betweterige en verwaande zeikers als Nederland.

Duidelijk ben je wel, voor de verandering.

Tomas
27-05-02, 16:23
Geplaatst door Marsipulami


Ik Nederlanders haten ? Hoe kom je daar nou weer bij ? Ik eet elke dag Hollandse kaas. Dat is toch wel het beste bewijs dat ik niks tegen Nederlanders heb zeker. :p En ik woon oneindig veel liever in een corrupte bananenrepubliek dan in zo'n landje vol hypocriete, zelfgenoegzame, betweterige en verwaande zeikers als Nederland.

Die wonen godomme onderhand allemaal in Belgie!

BELG!

Mocht ik ietwat ongenuanceerd overkomen, dan ligt dat aan een rothumeur dat vanmiddag is op komen zetten, na enkele dagen zoeken voor een reden voor de IP-Ban van 0theist

Akelige BELG!

Sfenza
27-05-02, 16:26
Geplaatst door Tomas


Die wonen godomme onderhand allemaal in Belgie!

BELG!

Mocht ik ietwat ongenuanceerd overkomen, dan ligt dat aan een rothumeur dat vanmiddag is op komen zetten, na enkele dagen zoeken voor een reden voor de IP-Ban van 0theist

Akelige BELG!

`t zijn gewoon kutmarokkanen die je weg willen hebben!!

Tomas
27-05-02, 16:29
Geplaatst door Sfenza


`t zijn gewoon kutmarokkanen die je weg willen hebben!!

Dit meld ik aan beheer!
Zulke racistische praat kan ik niet velen.

De kutmarokkanen mogen JUIST blijven! Alles wat een piemel heeft moet weg.

Tomas
27-05-02, 16:36
Ik heb het door gegeven aan Otheist.

Maar ook hij snapt het niet.

Hij zegt dat ie meer respect krijgt en nu ook geeft op andere prikborden. Ja. ja. Otheist die respect geeft. Gratis.

't zal wel geen hollander zijn.

Sfenza
27-05-02, 16:42
he mars ben je nou eg zo dom???


:lol:

Tomas
27-05-02, 16:45
Heel erg waar Mars.

Maar in een spiegel alleen kan 'n Hollander zich niet vergelijken.

En dat is juist zo mooi aan 't internet.

Daar zie je als Hollander jezelf zo schitterend mooi staan pronken tussen al dat... Eh.. Al dat.

Godomme, je probeert mij racistische uitspraken te ontlokken he!

Smerige BELG!

Tomas
27-05-02, 17:11
Nog geen mailtje.

Helemaal niks.

Ik heb wel 3 mailtjes naar matt_ttie gestuurd voor opheldering. Niks krijg je terug. Op advies van iemand ben ik via chat navraag gaan doen bij zo'n "beheerder". Die wiust niks en kon niks vinden. En dat ie er dus niks aan kon doen.

Dit is waarschijnlijk vast een voorproefje van Sharia wetgeving.

't is effe wennen.

Maar wees blij met je ban. Een zakkie grind komt harder aan.

CheGuevara
27-05-02, 17:40
Geplaatst door Tomas
Nog geen mailtje.

Helemaal niks.

Ik heb wel 3 mailtjes naar matt_ttie gestuurd voor opheldering. Niks krijg je terug. Op advies van iemand ben ik via chat navraag gaan doen bij zo'n "beheerder". Die wiust niks en kon niks vinden. En dat ie er dus niks aan kon doen.

Dit is waarschijnlijk vast een voorproefje van Sharia wetgeving.

't is effe wennen.

Maar wees blij met je ban. Een zakkie grind komt harder aan.


OK, Kaassietoch = Kaaskop

Maar wie Tomas nu is...???

Enlighten us please...

Tomas
27-05-02, 18:02
Tomas is de nick die 0theist wel eens gebruikt in times of troubles.

eddy
27-05-02, 18:18
Ik kan nochtans wel enkele zakkies grind gebruiken, duuuus, laat maar komen. :zwaai:

Syphax
27-05-02, 20:07
Geplaatst door eddy
Ik kan nochtans wel enkele zakkies grind gebruiken, duuuus, laat maar komen. :zwaai:
Nou ga ik me toch zorgen maken hoor Mas.....aan `t kattenkruid gezeten? :gsm:

JobHopper
28-05-02, 09:17
Geplaatst door Syphax

Nou ga ik me toch zorgen maken hoor Mas.....aan `t kattenkruid gezeten? :gsm:

Hee...doe eens niet zo kattig... :maf2:

eddy
28-05-02, 11:13
Geplaatst door Syphax

Nou ga ik me toch zorgen maken hoor Mas.....aan `t kattenkruid gezeten? :gsm:
Neen hoor, aan de inkompoort ligt een lichte put en als het eens regent is het daar altijd modderig. Wat grind erop en de zaak is weer klaar.
Dus, laat maar komen die grind. :stout:

The Black Flame
28-05-02, 21:30
oef !!10 van de 45 punten

0 - 20 punten: je bent niet tolerant en levert geen positieve bijdrage aan een multiculturele samenleving

ik was al even bang dat het zo'n links kunsttukje zou zijn net zoal de stemwijzer

CheGuevara
28-05-02, 21:36
Geplaatst door The Black Flame
oef !!10 van de 45 punten

0 - 20 punten: je bent niet tolerant en levert geen positieve bijdrage aan een multiculturele samenleving

ik was al even bang dat het zo'n links kunsttukje zou zijn net zoal de stemwijzer


Helaas! U bent....de zwakste schakel! DAAAAAAAAAAG :zwaai:

The Black Flame
28-05-02, 21:48
Wat een onzin! De meest tolerante mensen zijn vaak de zwakste schakels. Kijk maar naar 8 jaar politieke correctheid.

Daaaaaaaag

Syphax
29-05-02, 00:34
Geplaatst door The Black Flame
Wat een onzin! De meest tolerante mensen zijn vaak de zwakste schakels. Kijk maar naar 8 jaar politieke correctheid.

Daaaaaaaag
Gaaaaaaaaaaaap....Gaa...

nouel84
30-05-02, 13:00
salam aleikom

ik had er maar 26
En ik schaam me er niet voor. We bestempelen anderen maar al te graag als racist. Doen we zelf ook niet te weinig om te integereren?

De meeste allochtonen willen hier toch de rest van hun leven wonen, moeten we dan niet ons best doen om ons ook een beetje aan te passen?

Waar ik mij ontzettend aan irriteer, is dat er ook nu nog allochtonen zij die allerlei misdaden begaan en allerlei dingen roepen, terwijl er in deze periode ontzettend op onze daden en uitspraken gelet wordt om ons als extremistische moslims te bestempelen.

nouel :confused: :confused: :confused:

magden_david
30-05-02, 13:02
he ik had er ook 26, toch wil ik wel een keer die gore couscous komen proberen, weeige spruitjes iemand ?

JobHopper
30-05-02, 13:04
Geplaatst door magden_david
he ik had er ook 26, toch wil ik wel een keer die gore couscous komen proberen, weeige spruitjes iemand ?

couscous rulez...

Lekker eten !

magden_david
30-05-02, 13:07
Geplaatst door JobHopper


couscous rulez...

Lekker eten !


eigenlijk nog nooit gehad, wel een of ander goedkopie schapevlees gerecht van een zeer aardige jongen uit mauretanie, ook een moslim , spul was niet te vreten maar toch.
die jongen is trouwens de illegaliteit ingedoken omdat hij niet op de afspraken kwam met het bureau dat dat regelt, hij kon gewoon een verblijfsvergunning krijgen als hij maar op die afspraken kwam. echt heel triest, zijn ouders waren vermoordt voor zijn eigen ogen, kwam naar nederland moederziel alleen en was pas 18 jaar. damn dat zet de dingen toch in perspectief.

eddy
30-05-02, 13:15
Kom ik toch wel 3 puntjes tekort om volledig tolerant te zijn.
30-27=3 :tranen:

JobHopper
30-05-02, 13:16
Geplaatst door magden_david


eigenlijk nog nooit gehad, wel een of ander goedkopie schapevlees gerecht van een zeer aardige jongen uit mauretanie, ook een moslim , spul was niet te vreten maar toch.
die jongen is trouwens de illegaliteit ingedoken omdat hij niet op de afspraken kwam met het bureau dat dat regelt, hij kon gewoon een verblijfsvergunning krijgen als hij maar op die afspraken kwam. echt heel triest, zijn ouders waren vermoordt voor zijn eigen ogen, kwam naar nederland moederziel alleen en was pas 18 jaar. damn dat zet de dingen toch in perspectief.

Mmmm..vreemde zaak. Dit soort jongens zijn in mijn ogen hartstikke welkom. Niet zo slim om op zo'n moment echter je afspraken niet na te komen. Een onnodige illigaal dus..

magden_david
30-05-02, 13:46
Geplaatst door JobHopper


Mmmm..vreemde zaak. Dit soort jongens zijn in mijn ogen hartstikke welkom. Niet zo slim om op zo'n moment echter je afspraken niet na te komen. Een onnodige illigaal dus..

ja we probeerden hem nog aan te sporen het vooral wel te doen, ik denk dat die jongen het moeilijker had dan we hem mee konden helpen. dat betreur ik wel.

Israfiel76
30-05-02, 17:15
Ik wil wel reageren maar ik mis nog 200 nationaliteiten danwel bevolkingsgroepen

Hans Kazan
30-05-02, 20:26
Geplaatst door ahmedmaskin
Nee het is duidelijk de test wijst uit dat ik 35 punten heb en dus zeer tollerant ben en een ware verijking voor de multiculturele samenleving.
ja inderdaad je bent een van de weinige

akram
30-05-02, 23:28
38 Puten!!!! de hoogste score tot nu toe waarschijnlijk
Ik wist wel dat ik tolerant was maar ZO tolerant!!

Petrus
31-05-02, 12:28
Grappig, volgens deze test ben ik nog best tolerant. Overigens vind ik het een wat eenzijdige tolerantietest aangezien mijn mening ten aanzien van homofilie, ongelovigen en Joden niet gevraagd werd. Ook zijn er nogal wat vragen die weinig met tollerantie, maar veel met de bereidheid welvaart te delen te maken hebben. Dus.....

dodi_vega
02-06-02, 03:09
:vingers:

Donna
04-06-02, 22:11
Ik had 33 punten.

Maar ik vind de test inderdaad een beetje achterhaald.

Vanuit mijn perspectief dan. Er zijn nog zat hollanders die tolerantie omschrijven als: een keer indonesisch gegeten hebben.

Voor hun is deze test denk ik bedoeld.

Foxey
05-06-02, 17:53
:regie: Wat een domme test zeg. Wij op de universiteit doen veel betere onderzoeken naar dat soort zaken.

magden_david
05-06-02, 17:54
Geplaatst door Foxey
:regie: Wat een domme test zeg. Wij op de universiteit doen veel betere onderzoeken naar dat soort zaken.
op welke zit je en wat doe je ?
groet, david

Eric
05-06-02, 17:59
Geplaatst door Foxey
:regie: Wat een domme test zeg. Wij op de universiteit doen veel betere onderzoeken naar dat soort zaken.

ach die test is niet dom hoor!

Hooguit zijn de makers van de test dom. Daar ben ik het wel mee eens. Ondanks dat ik een "tolerante uitslag" had, is de test te bekrompen om met die paar vragen die ook niet op wetenschappelijk verantwoorde wijze zijn gesteld iemands tolerantie te meten. De minderheden dienen niet genoemd te worden (want als je zelf tot de genoemde in de vraag behoort stem je voor jezelf!), maar als variabele te worden gesteld. Ook schort het aan vele vraagstellingen en antwoorden die niet erg gewogen en gebalanceerd zijn.

Fillastiene
06-06-02, 15:22
Ik ben alleen tolerant tegen Moslims en ik voel me superieur aan de rest

MowMow
06-06-02, 15:45
Nou ja! Ik ben gezakt. Stom zeg, weer geen diploma....

Simon
11-06-02, 10:01
Elders op dit Forum wordt de vraag gesteld:

"Mag ik een christelijke vrouw als kapster??? "

Stel dat ik zou vragen "Mag ik een neger als kapper?" of ... "Mag ik een moslim als kapper?" dan zou dat waarschijnlijk als racistisch of discriminerend worden ervaren. Of stel dat een kapper op zijn raam zou zetten "niet voor arabieren" of "niet voor hindu's" dan zou dat zelfs in strijd zijn met de wet.

Simon

Petrus
11-06-02, 10:17
Het gaat om racisme, niet om gelovisme. Dat bestaat ook maar vind ik iets minder erg omdat je een geloof zelf uitkiets (min of meer) en je ras in ieder geval niet.

Simon
11-06-02, 10:24
Geplaatst door Petrus
Het gaat om racisme, niet om gelovisme. Dat bestaat ook maar vind ik iets minder erg omdat je een geloof zelf uitkiets (min of meer) en je ras in ieder geval niet.

Nou dat is niet zo'n vrije keuze. Christenen die moslims worden ... dat zijn er niet zoveel. Moslims die Christen worden ... afvalligheid is zelfs een ernstige zonde binnen de Islam. Dus vrijheid in het geloof is maar betrekkelijk tenzij je uit een milieu komt waar dat met de paplepel wordt ingegoten (zoals bij mij :-) )

Maar het uitsluiten van anderen is wel een vrije keuze.

Simon

Amal
27-06-02, 10:28
Simon, sorry hoor, als je niet weet waar je het over hebt kun je beter je mond houden.
Er zijn echt een hoop meer christenen die moslim worden dan omgekeerd. En waarom zou je ook? Het christendom is incompleet, islam is compleet. Islam is de gecorigeerde en aangevulde vorm van christendom.

Ik ken genoeg mensen die zich bekeerd hebben tot islam. Van mensen die van islam zijn afgevallen ken ik er geloof ik 2, dat had ik op tv gezien.

Amal
27-06-02, 10:31
Geplaatst door Simon
Elders op dit Forum wordt de vraag gesteld:

"Mag ik een christelijke vrouw als kapster??? "

Stel dat ik zou vragen "Mag ik een neger als kapper?" of ... "Mag ik een moslim als kapper?" dan zou dat waarschijnlijk als racistisch of discriminerend worden ervaren. Of stel dat een kapper op zijn raam zou zetten "niet voor arabieren" of "niet voor hindu's" dan zou dat zelfs in strijd zijn met de wet.

Simon

Dat meisje vroeg dat in verband met haar hoofddoek. Zoals je weet mag een man niet jouw haar zien. Nou zijn er geleerden die beweren dat ook niet-moslim vrouwen je haar niet mogen zien. En waar denk je dat een kapster zich mee bezighoudt?
Het heeft dus puur te maken met het uitoefenen van haar geloof, en het is niet omdat ze een hekel heeft aan christenen of zoiets.

Simon
27-06-02, 12:16
Geplaatst door Amal
Het heeft dus puur te maken met het uitoefenen van haar geloof, en het is niet omdat ze een hekel heeft aan christenen of zoiets.

Ik begrijp wel wat je zegt maar uitoefening van geloof kan ook discriminerend en/of racistisch zijn.

Simon

Bas
27-06-02, 12:53
Geplaatst door Marsipulami
Wie zijn de grootste racisten ? Je mag ook voor je eigen etnische groep stemmen natuurlijk :p Twijfel je aan jezelf ? Dan kan je best eerst even de racismetest doen.

KLIK HIER VOOR EEN ONFEILBARE RACISMETEST (http://www.intercare-nl.org/ne/9.html)

Die racisme test is eigenlijk alleen maar van toepassing op Nederlanders, omdat vanuit dat perspectief alle vragen worden gesteld. Wetenschappelijk gezien is dit een fluttest voor alle etnische groepen

sil
28-06-02, 21:22
shameshame

ik heb maar 23 punten

Chatoloog
29-06-02, 12:46
Je totale score: 42 van de 45 punten

criminaar
30-06-02, 03:10
aah als de hollanders zich niet thuisvoelen, kunnen ze nog altijd onbewoonde eilandjes in de caraiben gaan kopen een aan inteelt doen punt uit! :belgie: :belgie: :belgie:

Bodhisattva
30-06-02, 04:45
Geplaatst door criminaar
aah als de hollanders zich niet thuisvoelen, kunnen ze nog altijd onbewoonde eilandjes in de caraiben gaan kopen een aan inteelt doen punt uit! :belgie: :belgie: :belgie:

ik ben 2 meter 8, dus de grootste racist???

Petrus
01-07-02, 09:56
Deze test heeft weinig met onverdraagzaamheid ten opzichte van andersdenkenden in het algemeen van doen.

MarcelK
02-07-02, 02:16
Ik heb voor marokanen gekozen.
Ik zal even motiveren, marokanen discrimineren op geslacht
Vrouwen zijn volgens hun cultuur minder dan de man, was in NL en BE ook zo 200 jaar geleden.
veel marokanen discirmineren op geloofsovertuiging, want alles is slecht behalve allah en dat laten ze heel duidelijk merken. Nederlanders en belgen zijn gem. helemaal niet gelovig en intereseert het dus niks of iemand nu katholiek, moslim, protestants is.

Nederlanders en belgen zijn helemaal niet rascistisch, wat de media wel doet beweren. Maar ik vind dat wij zeer tolerant zijn en deze grens was allang overgeschreden en is door een persoon aan het daglicht gesteld. Wat de buitenlanders hier allemaal kunnen doen zullen wij nooit in hun eigen land kunnen doen.

Shaheed
21-07-02, 20:28
Ik heb voor Nederlanders gekozen omdat de geschiedenis heeft bewezen dat racisme in hun bloed zit, zie de slavernij en reeds nog de vele collaboratuers met de nazi"s.
Verder zijn zij hypocriet zij geven af op de moslims in Nederland terwijl zij een politieke partij hebben die openlijk homo"s discrimineert en vrouwen en andersgelovigen, de partij heet de SGP.
Zij zijn zo racistisch dat vrouwen niet eens lid mogen worden en alleen maar een aanhangsel zijn van de partij en dat terwijl de strengste islamitische landen wel vrouwen hebben in hun partij zie Iran bijvoorbeeld Pakistan heeft zelfs een vrouwelijke premier gehad!
Terwijl dat nog nooit is gebeurd in het o zo tolorante , democratische Nederland.
Verder behandelen de nederlanders hun vrouwen minderwaardig zij zijn alleen maar een vleesproduct , door hun als prostitutuees te exploiteren.

Waiting
22-07-02, 17:40
Geplaatst door Fillastiene
Ik ben alleen tolerant tegen Moslims en ik voel me superieur aan de rest

www.benjebangvoormij.nl

tallesman
26-07-02, 00:48
Geplaatst door Shaheed
Ik heb voor Nederlanders gekozen omdat de geschiedenis heeft bewezen dat racisme in hun bloed zit, zie de slavernij en reeds nog de vele collaboratuers met de nazi"s.
Verder zijn zij hypocriet zij geven af op de moslims in Nederland terwijl zij een politieke partij hebben die openlijk homo"s discrimineert en vrouwen en andersgelovigen, de partij heet de SGP.
Zij zijn zo racistisch dat vrouwen niet eens lid mogen worden en alleen maar een aanhangsel zijn van de partij en dat terwijl de strengste islamitische landen wel vrouwen hebben in hun partij zie Iran bijvoorbeeld Pakistan heeft zelfs een vrouwelijke premier gehad!
Terwijl dat nog nooit is gebeurd in het o zo tolorante , democratische Nederland.
Verder behandelen de nederlanders hun vrouwen minderwaardig zij zijn alleen maar een vleesproduct , door hun als prostitutuees te exploiteren.

:maf2: Je hebt je er echt in verdiept zie ik al. Ik geloof niet dat er één zin in je stukje staat waar geen onwaarheid/onjuistheid in zit :maf2:

~Panthera~
26-08-02, 22:49
Ja gek he ?? we LIJKEN net allemaal mensen :D :D

Dutchguy
26-08-02, 23:11
Ach, wat een flauwekul toch allemaal.

Als ik bij de grens woon is de kans dat ik op een Belg of Duitser lijk heel groot. Mentaliteit stopt niet 100 meter na de grens. En hoe karakteriseer je een Belg, een Nederlander, een Marokkaan?

Als er tien Belgen, Nederlanders of Marokkanen op een rijtje wonen zijn ze allemaal verschillend. Dus het groepsdenken is gewoon niet ter zake doende.
Je kunt hooguit tendensen constateren misschien. Maar dan nog zijn die niet steekhoudend omdat hele groepen zich daar aan zullen onttrekken.

Dus, onder Belgen, Nederlanders en Marokkanen zul je racisten vinden.
Maar ook niet-racisten.

bman
08-09-02, 18:30
37 punten...joepie...hoewel ik de test af en toe met racisme weinig van doen vond hebben...er zijn zowel niet-racisten voor als tegen voorkeurbehandeling voor allochtonen om maar eens een voorbeeld te noemen.

De poll van dit draadje is overigens zelf nogal onzinning en racistisch. Maar dat hadden de meesten natuurlijk al wel door.

Mark
08-09-02, 19:48
Zo hee een schamele 24 punten da's niet zo mooi. Ik zou er wel verder over willen vertellen maar ja, mijn spruitjes staan te koken en ze zijn al bijna klaar!

shit waar heb ik mijn klompen gelaten!

magden_david
12-09-02, 13:39
neem het aan van deze jood, de joden zien zich neit als superieur.
voor mijzelf sprekend ik zie mijzelf slechts superieur aan rand debielen zoals emshoom. maar dat heeft meer met cognitieve eigenschappen te maken dan met etniciteit.

Tomas
12-09-02, 20:24
Voor de Hollanders en Vlamen onder ons, nog een leuke racisme-meter:

Wie zijn de belgen onde de Nederlanders of de Hollanders tussen de Vlamen? (http://himalaya.lab.telin.nl/~koolwaaij/faces/test.shtml)

Mark
12-09-02, 20:38
De Brabanders zijn de Belgen onder de Nederlanders dat lijkt me duidelijk Tomas.

:giechel:

Tomas
12-09-02, 20:39
Geplaatst door Mark
De Brabanders zijn de Belgen onder de Nederlanders dat lijkt me duidelijk Tomas.

:giechel:

BELG = Ben Eerst Limburger Geweest

criminaar
13-09-02, 03:30
aaahhhhhhhhhhh who cares belg of hollander jullie stinken allebei even hard ......ok dan de hollanders ietsje meer maar het verschil is gering. :loog: :schok: :schok: :schok:

huby47
14-09-02, 19:52
35 puntjes ..dus tolerant! joepie...

Bas
23-09-02, 14:12
Geplaatst door morocco_odyssey
hee maagden david ben je nog steeds maagd....zal ik jou ontmaagden :stout: :stout: :stout: :stout: :stout:

en ik maar denken dat die Marokkaanse vrouwen geen seks voor het huwelijk hebben... mhhh dit biedt nieuwe perspectieven :stout: :stout:

Don
23-09-02, 15:04
Geplaatst door topper
ik had een verrassende score van 29. maar ik was wel eerlijk

Ik heb 27 punten...

Don
24-09-02, 12:43
Geplaatst door bouli
booom booom boom een vliegtuig in men room
sorry voor de schade.
groetjes van binladen. :handbang: :handbang: :handbang: :handbang:

Vind je het vreemd dat we een beetje nerveus worden van Islamietjes?

Canaris
25-09-02, 15:25
IK heb 15 punten en lever geen positiefe bijdrage aan de multi culturele samenleving

hum
ten eerste wil ik dat niet
ten tweede waren alle vragen ontzettend suggestief
ten derde is dat een gemoedstoestand , nadat ik heb gelezen wat onze niewe landgenoten in assen hebben gedaan
ten vierde weet ik niet wat het genot is om hier als tolerant te worden gevierd.

Het is de meest rascistische site die ik in mijn leven heb gezien, dus zie ik het maar als compliment , dat ik zo weinig punten heb. In één boot zitten met deze maffa massa-moordenaars Da Capo-isten is niet mijn smaak

ghizlane idriss
25-09-02, 21:01
Geplaatst door Tamazight19
Hmmmmmmmmmmmmm.................................... Wij Marokkanen zijn de grootste racisten.

Tenminste dat denk IK.

SPREEK VOOR JE ZELF!!!!!!! ALVAST BEDANKT!!!!!!???????!!!!! :vlammen:

Tomas
26-09-02, 10:36
Ik zie dat DE Marokkanen weer voor staan in de poll.

Maar hoe moet ik dat nu intepreteren?

Want het lijkt mij nogal generaliserend om een hele bevolkingsgroep, herkenbaar aan een zekere etniciteit van racisme te beschuldigen.

En als je racisme dus ruimer intepreteerd zijn dus diegene die uberhaupt hebben gestemd op deze poll de werkelijke racisten. En dat zijn dus meestal niet-Marokkanen.

Zo door redenerend zijn de Belgen dus de grootste racisten! heb ik altijd wel gedacht. Gluiperig volk.

I'mNumber1
20-10-02, 18:50
Marokkanen zonder enige twijfel :D.

BiL@L
20-10-02, 18:56
De grootste rascisten zijn de grootste egoisten onder ons..

Don
21-10-02, 15:02
Geplaatst door BiL@L
De grootste rascisten zijn de grootste egoisten onder ons..

De Belgen zijn in ieder geval de grootste eikels (of telt dat niet?)

sadeeQ
16-01-03, 21:49
Een paar citaten uit de talmoed


De Talmoed zegt in Yebamoth 98a bijvoorbeeld:
"Alle niet-joodse kinderen zijn dieren" en in Abodah Zarah 36b;
"Niet-joodse meisjes zijn in een staat van niddah (onreinheid) vanaf de dag van hun geboorte".
Sanhedrin 57a geeft een verklaring voor het brute terrorisme van de Joden en de inname van het Palestijnse land.
Dit is blijkbaar een toegestane zaak want deze passage zegt: "Wanneer een Jood een niet-jood vermoord, zal er geen doodstraf zijn, en wat de Jood steelt van een niet-jood, mag hij houden".

Verder wordt er in Sanhedrin 58b een verklaring gegeven van het feit dat de Joden met kogels terugschieten op kleine kinderen die stenen gooien. "Wanneer een heiden (niet-jood) een Jood slaat, dient hij vermoord te worden"

Zo is het volgens Talmoed bijvoorbeeld niet strafbaar als een niet-joodse vrouw door een joodse man wordt verkracht. Het is van veel (raciale) betekenis dat een dergelijke verkrachting gelijk staat aan bestialiteit volgens de regels van de Talmoed.

De joden mochten volgens de Talmoed geen rente aan elkaar berekenen, maar ten aanzien van niet-joden kenden (en kennen) zij andere regels. Bij leningen aan niet-joden is het volgens de Talmoed zelfs verplicht om rente te heffen.

Volgens de Talmoed mogen joden in geval van nood alleen andere joden redden en helpen. In de Talmoed staat dat je een niet-jood volledig aan zijn lot over te laten in geval van nood. Als dat er echter toe zou leiden dat de joodse gemeenschap als geheel in een kwaad daglicht komt te staan, gelden er echter weer andere regels. In die omstandigheden moet ook de gojiem uit een noodlottige situatie gered worden. Maar zelfs dan gelden er beperkingen. Het is in zo'n geval bijvoorbeeld een strikte voorwaarde dat de jood zich in ruil voor zijn diensten laat betalen door de niet-jood die hij heeft gered. Anders zou immers de schijn kunnen ontstaan dat de jood het allemaal uit liefdadigheid voor de niet-jood heeft gedaan en dat is niet de bedoeling, want liefdadigheid ten opzichte van niet-joden kent de Talmoed niet.
het komt er op neer dat joden volgens de Talmoed alleen andere joden mogen redden en dat de rest kan stikken.
Zo wordt in de rechtspraak volgens de Talmoed verondersteld dat een niet-jood altijd zal liegen als hem een directe vraag wordt gesteld. Een getuigenis van een niet-jood is voor de joodse rechtspraak dan ook niets waard. Alleen als een joodse getuige iets verklaart over een uitspraak, die door een niet-jood terloops is gedaan, kent dat een zekere geldigheid.
De regels van de Talmoed zouden bijvoorbeeld binnen het Israëlische leger in veel opzichten zwaarder wegen dan de wereldse wetgeving.

Om dit te illustreren heeft Yitzhak (correspondent van een joodse dagblad in Tel Aviv) in zijn boek de correspondentie opgenomen van een Israëlische soldaat met zijn Rabbi. De soldaat vroeg zich in zijn brief af of het voor hem gerechtvaardigd was om niet-joodse burgers te vermoorden, zelfs als dat vrouwen of kinderen betrof. Uit het antwoord dat de soldaat hierop van zijn Rabbi ontving, bleek dat het voor hem niet alleen toegestaan was om niet-joden te vermoorden, maar dat hij hiertoe zelfs werd aangemoedigd als de gelegenheid zich voor zou doen. Het is in het verleden vele malen gebleken dat Israëlische leger dit soort adviezen niet naast zich neer legt. Naast het Israëlische leger zouden volgens Yitzhak ook veel joodse militante bewegingen, sterk onder invloed staan van de Talmoed wetgeving en dus racistische gevoelens kennen ten opzichte van de niet joodse wereld

Ieder respect van joden jegens andere religies is volgens de Talmoed ten stelligste verboden. Dat gaat zelfs zo ver dat een jood volgens de Talmoed verplicht is om 'de moeders van de doden' te vervloeken, als hij een niet-joodse begraafplaats passeert. Op christenen en moslims heeft de Talmoed het in het bijzonder voorzien, al is het in het licht van de huidige situatie in het Midden Oosten merkwaardig dat de Talmoed over het algemeen milder oordeelt over moslims dan over christenen. Voor de klassieke joodse wetgeving is het christelijke geloof bijvoorbeeld zonder meer een vorm van verafgoding, terwijl dat over de Islam niet direct zo gesteld wordt. Het verschil dat de Talmoed maakt tussen christenen en moslims blijkt ook uit de joodse spijswetten. Als een fles koosjere wijn eenmaal door een christen is aangeraakt, moet deze zonder meer worden weg gegooid. Als dezelfde fles echter door een moslim is betast, mag de wijn ook niet meer gedronken worden, maar in ieder geval nog wel verkocht.

Over de profeet Jezus (vzmh) heeft de Talmoed een veel radicalere visie dan over Mohammed. Over de profeet Jezus (vzmh) staat hier geschreven dat 'hij in de hel voor straf in kokende uitwerpselen moet worden gedompeld'. De profeet Mohammed (vzmh) komt er daarentegen in de Talmoed slechts van af als een gek, een Meshugga. Dat laatste is ook niet echt positief, maar het is toch aanmerkelijk milder dan het oordeel dat de profeet Jezus (vzmh) krijgt toebedeeld.

En dit is het levensverhaal over de profeet Jezus (vzmh) in de Talmoed
Een kind groeit op bij zijn alleenstaande moeder. Haar ex-man, een voorname heer, heeft hij nooit gekend. Van zijn vader, de buurman, weet hij alleen het hoognodige: een schurk. Had zijn moeder hem maar nooit ontmoet, denkt hij vaak. Maar de buurman verkrachtte zijn moeder, waarop haar liefhebbende echtgenoot de voordeur voorgoed achter zich dichttrok.
De bastaard groeit op voor galg en rad. Hij is gevat, ja zelfs opvallend wijs voor zijn leeftijd, maar toont geen respect voor zijn omgeving. Het is zo'n kind dat veel wil bereiken, maar er niets voor over heeft. Hij steelt een heilig voorwerp, dat hem bovennatuurlijke krachten verleent. Het levert hem zowaar een schare volgelingen op, die hem door dik en dun steunen - ook als hij, tegen het eind van zijn leven, zijn magie verliest. Zij verbergen zijn ontzielde lichaam op een geheime plek.

In de Talmoed staat dat het de plicht van iedere jood is 'om met zijn eigen handen ongelovigen te verdelgen, zoals Jezus (vzmh) van Nazareth en zijn volgelingen'. Maar naast de christenen had de Talmoed ook niet veel op met andere niet-joodse bevolkingsgroepen. Over zwarten staat er in dat zij niet in staat zijn tot de ware verering van God' en dat '...hun natuur is als de natuur van stomme dieren'. Verder staat er in de Talmoed over de bovengenoemde dat dit soort volkeren 'zich niet op het niveau van menselijke wezens bevinden' en dat dit niveau zich in werkelijkheid 'ergens tussen dat van de aap en de mens' in moest bevinden.


hmmm,is het nog een vraag wie de grootste racisten zijn?? :gniffel:

VOC
20-01-03, 18:45
Hm, als je alleen al meedoet aan de poll ben je zelf een racist :cheefbek:

Een score van 30 voor mij, en dat voor een vvd-er :haha:

June 5, 1967
29-01-03, 15:19
De gelukkige score van 20...
Wordt trouwens wel elk jaar minder mijn score heb ik gemerkt, hoe zou dat nou komen..



:engel:


Gemiddelde score op onze afd. automatisering : 15,5

Vriend
07-03-03, 22:43
Ik heb ook een enquete gestart dus effe opletten mensen.

ok...hier komtie...


WIE ZIJN DE GROOTSTE RACISTEN? :

1.OTTERS

2.BAVIANEN

3.PAARDEN

Vriend
07-03-03, 22:45
ik stem bavianen want ze bekogelen me altijd met fruit in de ouwehands dierenpark...

Donna
07-03-03, 23:48
Geplaatst door mika
Jij bent degene die mensen onderling radicaliseert, vooral diegenen
die weinig kennis hebben van de geschiedenis en in jouw kleffe
analfabeten-verhaaltjes trappen.
Dat het jodendom de basis heeft gelegd voor het seculier humanisme
en de in het OT verwoordde morele individualiteit en voor de thans geldende morele eigenschappen als goedheid, rechtvaardigheid en lankmoedigheid, weet je waarschijnlijk niet eens.
Je kan waarschijnlijk ook niet uitleggen wat de Talmoed inhoudt.
In je onmetelijke stomheid hang jij een heel ras en haar culturele
erfenis op aan één of twee politieke generaties in Israël.

Zelfs het moslimgeloof hebben de wijsheden van de Joodse profeten met
respect erkend en doorgegeven.
Alleen zogenaamde moslims als jij, in werkelijkheid een ordinaire
haatzaaier, hebben niets van de rijkdom die de echte Koran vertegenwoordigt en die respectvol beleden wordt door de Islamitische
medeburgers.
Ga maar lekker door met het afzakken in je eigen geestelijke riool.

MIKA









Auw.

;)

Vriend
08-03-03, 00:30
Geplaatst door mika
Jij bent degene die mensen onderling radicaliseert, vooral diegenen
die weinig kennis hebben van de geschiedenis en in jouw kleffe
analfabeten-verhaaltjes trappen.
Dat het jodendom de basis heeft gelegd voor het seculier humanisme
en de in het OT verwoordde morele individualiteit en voor de thans geldende morele eigenschappen als goedheid, rechtvaardigheid en lankmoedigheid, weet je waarschijnlijk niet eens.
Je kan waarschijnlijk ook niet uitleggen wat de Talmoed inhoudt.
In je onmetelijke stomheid hang jij een heel ras en haar culturele
erfenis op aan één of twee politieke generaties in Israël.

Zelfs het moslimgeloof hebben de wijsheden van de Joodse profeten met
respect erkend en doorgegeven.
Alleen zogenaamde moslims als jij, in werkelijkheid een ordinaire
haatzaaier, hebben niets van de rijkdom die de echte Koran vertegenwoordigt en die respectvol beleden wordt door de Islamitische
medeburgers.
Ga maar lekker door met het afzakken in je eigen geestelijke riool.

MIKA


Vertel je dat ook aan sharon aanhangers en Joodse kolonisten die grond inpikken van de Palestijnen?Een simpele ja of nee is voldoende...

Marsipulami
08-03-03, 00:46
Geplaatst door mika
Jij bent degene die mensen onderling radicaliseert, vooral diegenen
die weinig kennis hebben van de geschiedenis en in jouw kleffe
analfabeten-verhaaltjes trappen.
Dat het jodendom de basis heeft gelegd voor het seculier humanisme
en de in het OT verwoordde morele individualiteit en voor de thans geldende morele eigenschappen als goedheid, rechtvaardigheid en lankmoedigheid, weet je waarschijnlijk niet eens.
Je kan waarschijnlijk ook niet uitleggen wat de Talmoed inhoudt.
In je onmetelijke stomheid hang jij een heel ras en haar culturele
erfenis op aan één of twee politieke generaties in Israël.

Zelfs het moslimgeloof hebben de wijsheden van de Joodse profeten met
respect erkend en doorgegeven.
Alleen zogenaamde moslims als jij, in werkelijkheid een ordinaire
haatzaaier, hebben niets van de rijkdom die de echte Koran vertegenwoordigt en die respectvol beleden wordt door de Islamitische
medeburgers.
Ga maar lekker door met het afzakken in je eigen geestelijke riool.

MIKA

Nou Mika, ook al is alles wat je hier schrijft voor discussie vatbaar. Met deze post ben je wel wat in mijn achting gestegen. Ik vind wel dat je Sadeeq onheus bejegend. Zoek eens naar de vertaling van zijn nick. Misschien word je daar weeral wat wijzer van.

Vriend
10-03-03, 18:24
Joods historisch gebied?Bedoel je dat er als er ergens in de Tora of Talmoed vermeld staat dat ishaak de zoon van Abraham 4000 jaar geleden een stukje grond kocht voor 3 ezels en 2 geiten van izriel zoon van agoed de assyrier waardoor dat stukje land nu perse het land is van de kleinkinderen van abraham m.a.w. de Joden?

Kom op mika je gelooft toch niet in zulke nonsens?

Jimi
23-10-03, 14:52
Geplaatst door Vriend
Vertel je dat ook aan sharon aanhangers en Joodse kolonisten die grond inpikken van de Palestijnen?Een simpele ja of nee is voldoende...

Kan iemand mij misschien vertellen waar die Marokkaanse fascinatie voor Israel vandaan komt?

Jimi
23-10-03, 15:10
Geplaatst door Jimi
Kan iemand mij misschien vertellen waar die Marokkaanse fascinatie voor Israel vandaan komt?

Take your time...

Angeldust
23-10-03, 15:14
Geplaatst door Jimi
Kan iemand mij misschien vertellen waar die Marokkaanse fascinatie voor Israel vandaan komt?

Marokko zelf heeft geen noemenswaardige problemen om je als zijnde Marokkaan druk over te maken?.. :wijs:

Jimi
23-10-03, 15:17
Geplaatst door Angeldust
Marokko zelf heeft geen noemenswaardige problemen om je als zijnde Marokkaan druk over te maken?.. :wijs:

Geen idee...ben toch erg benieuwd...

Angeldust
23-10-03, 15:23
Geplaatst door Jimi
Geen idee...ben toch erg benieuwd...

Ik ook, maar we horen er niks over. Zal daar dus allemaal wel tiptop in orde zijn... :gniffel:

Mafkees
23-10-03, 15:27
Geplaatst door Jimi
Take your time...


`kvraag me af waar jouw fascinatie voor ons vandaan komt. Trouwens hoezo Marokkanen?!

alialibaba
23-10-03, 15:33
sorry hoor ik vind dit nergens opslaan!

Jimi
23-10-03, 15:46
Geplaatst door Al3arbi
`kvraag me af waar jouw fascinatie voor ons vandaan komt. Trouwens hoezo Marokkanen?!

Ik ben met name benieuwd naar de opvattingen van Nederlandse Marokkanen over het inmiddels veelbesproken 'Marokkanenprobleem'. Ik meen daarvan op Maroc.nl een aardig beeld te krijgen.

Zou je nu misschien mijn vraag willen beantwoorden?

Kachol Levan
23-10-03, 15:48
Hmm. 28 punten. Misschien toch wat te lang in Nederland geweest.

Mafkees
23-10-03, 15:50
Geplaatst door Jimi
Ik ben met name benieuwd naar de opvattingen van Nederlandse Marokkanen over het inmiddels veelbesproken 'Marokkanenprobleem'. Ik meen daarvan op Maroc.nl een aardig beeld te krijgen.

Zou je nu misschien mijn vraag willen beantwoorden?


Kan geen antwoord geven op je vraag, ben geen Marokkaan.:)

Trouwens, ik heb zo`n donkerbruin vermoeden dat jij niet benieuwd bent, maar gewoon houdt van sarren. Hooligan verleden?

Jimi
23-10-03, 15:57
Geplaatst door Al3arbi
[i]Kan geen antwoord geven op je vraag, ben geen Marokkaan.:)

[i]

Wat kom jij hier doen dan?

Jimi
23-10-03, 17:18
Geplaatst door Jimi
Wat kom jij hier doen dan?

Hey, pisnicht, ik vraag je wat...

taouanza
24-10-03, 13:47
Ik heb 28punten :vreemd:

888
29-03-05, 22:30
Geplaatst door Marsipulami
Wie zijn de grootste racisten ? Je mag ook voor je eigen etnische groep stemmen natuurlijk :p Twijfel je aan jezelf ? Dan kan je best eerst even de racismetest doen.

KLIK HIER VOOR EEN ONFEILBARE RACISMETEST (http://www.intercare-nl.org/ne/9.html)

Wat wordt er met de racismetest meegedaan?

papol
29-03-05, 22:36
Geplaatst door Ras Delftenaar
Wat wordt er met de racismetest gedaan?

Kijken wie M&M in mag ? .......


Gr.P

888
29-03-05, 22:43
Ja, wat een topic!

Si_Y
29-03-05, 23:08
totale score: 31 van de 45 punten.

nard
29-03-05, 23:42
Geplaatst door Onno25
MMM, Ik had de wonderscore van 19 punten. Ik zal dus wel een gruwelijke rascist zijn. Ik kan dus alleen even aantonen dat deze test ongelofelijk gelul is.

Als ik vind dat iedereen recht heeft op evenveel vakantiedagen krijg ik een punt, als ik daarentegen mensen gebaseerd op hun afkomst langere vakanties geef (Nederlanders 25 dagen, Marokanen 35?) krijg ik een punt meer????? Kan iemand me dat FF uitleggen??

Als mijn buurman zeurt over de spruitjeslucht en ik trek me er niks van aan (precies de reactie die ik zou verwachten en goed zou keuren van mijn allochtone buurman als ik klaag over zijn kookgeur) krijg ik een punt, ga ik een cursus exotisch koken krijg ik een punt extra? Houdt dit in dat als ik verwacht dat mij Marokaanse buurman na mijn gezeik een Nederlandse kookcursus doet dat ik toleranter ben dan als ik verwacht dat hij zich niks van mijn gezeik aantrekt? Leg me die ook ff uit?

Dit waren de twee duidelijkste, bij de andere vragen waren er niet de juiste antwoorden of was de vraag teveel vanuit het oogpunt van allochtonen gesteld. (Je zit in de bus met alleen allochtenen, antwoord je voelt je wat ongemakkelijk (het mag duidelijk zijn dat een allochtoon zich in een bus met allochtonen niet ongemakkelijk voelt, of dit betekent dat de betreffende allochtoon toleranter is is zeer de vraag, hoe voelt hij zij zich in een bus met autochtonen? Of zelfs hoe voelt een marokkaan zich in een bus met alleen Nigerianen, of een bus met Homoseksuelen?)

Aldus deze test is groot gelul. Tolerant zijn staat niet gelijk aan alles van allochtonen accepteren, een kookcursus nemen en Marokkanen meer vakantie geven.

Exactly mijn verhaal. :D

Ik vind het ook niet vreemd dat marokkanen en turken die deze test doen altijd hoog scoren. Niet zo moeilijk als je eigen belang daarin tot uitdrukking komt.

En neem je inderdaad een neutrale positie in dan ben je onmiskenbaar een molensteen om de hals van de multicul samenleving.
Hoezo vooringenomen......... :maf2:

Keer voor de grap de vragen (waar mogelijk) eens om in het belang van de autochtonen. Kijken of de forummers die nu hoog scoren nog zoveel punten hebben.
Het is wel ironisch dat de toonzetting van deze test ook jaren de toonzetting van het maatschappelijk debat is geweest.


O ja.... ik had 22 punten, dus ik ben een racistische ultra-nationalist

888
30-03-05, 20:49
Ik heb de test al gedaan. Weet mijn score momenteel ook.

888
09-04-05, 23:08
Uitslag is al bekend.

Rabi'ah.
10-04-05, 11:37
30 - 40 punten: je bent tolerant.

888
10-04-05, 11:39
Wat is jouw totale score?

Coolassprov MC
10-04-05, 12:48
Je totale score: 31 van de 45 punten.

888
10-04-05, 14:05
Mooie score

duende
10-04-05, 16:13
37 van de 45, maar wat zegt dat dan nog, statistieken zijn niet bepaald betrouwbaar.

888
10-04-05, 16:17
Inderdaad, stel eens voor dat de score veel minder zal zijn? Daarom is dit ook niet voorspelbaar.

Ins
10-04-05, 16:23
Geplaatst door Ikke4real
Sommige Ethiopiërs zijn Joden om eens een voorbeeld te noemen ;)


Salaam

Dat mag wel zijn, maar ik kan best geloven dat Joden het niet hebben voor zwarten.

don pizza
10-04-05, 17:11
Geplaquote:
Geplaatst door Ikke4real
Sommige Ethiopiërs zijn Joden om eens een voorbeeld te noemen


Salaam
atst door Ins
Dat mag wel zijn, maar ik kan best geloven dat Joden het niet hebben voor zwarten.

gelijk heb je...
maar wat moet je eigelijk doen om 45/45 te hebben
heb 21 gehaald twas ne nipte hey
maar ben wel tolerant dus der klopt iets niet hey

H&A
10-04-05, 21:08
Geplaatst door Marsipulami
Wie zijn de grootste racisten ? Je mag ook voor je eigen etnische groep stemmen natuurlijk :p Twijfel je aan jezelf ? Dan kan je best eerst even de racismetest doen.

KLIK HIER VOOR EEN ONFEILBARE RACISMETEST (http://www.intercare-nl.org/ne/9.html)



30 - 40 punten: Ik bent tolerant.



:wijs:

888
10-04-05, 21:15
Geplaatst door don pizza
gelijk heb je...
maar wat moet je eigelijk doen om 45/45 te hebben
heb 21 gehaald twas ne nipte hey
maar ben wel tolerant dus der klopt iets niet hey

Daarom zijn zulke testen niet representatief. Ze stellen vragen wat ze eigenlijk willen horen.

888
12-04-05, 21:01
Geplaatst door Shinny
30 - 40 punten: Ik bent tolerant.



:wijs:

Ik merk het dat je een tolerant persoon bent.

Olive Yao
12-08-14, 00:10
.


Ik heb 34 van de 45 punten. Ik timmer goed aan de weg voor de multiculturele samenleving... :fplet: :melig:

Goed zo jochie.

Marsipulami
12-08-14, 00:23
Haha, leuk zo'n topic die ikzelf meer dan 12 jaar geleden op dit forum opende terug tegen te komen. Het beheer van Maroc.nl zou een aanvraag moeten indienen bij de Unesco om deze site te laten erkennen als immatrieel werelderfgoed.