PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Bestuur van Trots op Nederland stapt op'



Marsipulami
20-06-08, 20:58
'Bestuur van Trots op Nederland stapt op'

Uitgegeven: 20 juni 2008 21:06
Laatst gewijzigd: 20 juni 2008 21:06

DEVENTER - "Het bestuur van Trots op Nederland stapt volgende week op. Daar ga ik vanuit.'' Dat zei Rita Verdonk vrijdagavond in Deventer tijdens het vervolg van haar tournee door het land.

Ze reageerde daarmee op "een turbulente week'' waarin haar voormalig adviseur Ed Sinke in weekblad Elsevier een financieel conflict binnen de politieke beweging naar buiten bracht.

"Ik heb verantwoordelijkheid af te leggen tegenover mijn donateurs. Vandaar dat ik dit tot de bodem laat uitzoeken.'' Ze heeft inmiddels enkele personen op het oog die een nieuw bestuur moeten vormen.

Ze erkende dat Sinke veel werk heeft verzet binnen haar beweging. "Hij was een maatje, maar dat is nu voorbij. Nu is het: afscheid nemen en doorgaan.''

Joesoef
20-06-08, 21:10
Ik ben trots op de bestuursleden :duim:

Marsipulami
20-06-08, 22:49
Ik ben trots op de bestuursleden :duim:

Het ruikt in ieder geval naar LPF-achtige toestanden.

mark61
20-06-08, 23:51
Het ruikt in ieder geval naar LPF-achtige toestanden.

Om Bert Vanderslagmulders te citeren: 'Het ruikt hier naar onzin.'

Olive Yao
21-06-08, 00:15
Om Bert Vanderslagmulders te citeren: 'Het ruikt hier naar onzin.'

tonzin in dit geval?

mark61
21-06-08, 00:24
tonzin in dit geval?

Seems like it :hihi:

Olive Yao
22-06-08, 11:12
Toch pakt Rita het weer kordaat aan.

tr_imparator
22-06-08, 11:25
Toch pakt Rita het weer kordaat aan.


Het is niet zo van als het niet lukt dat je dan eventjes een nieuw bestuur maakt. Zulke dingen moeten gewoon niet voorkomen. Dat ze prevalent zijn zegt mij al genoeg.

De Ijzeren Vrouw Oxideert.

Olive Yao
22-06-08, 18:42
Het is niet zo van als het niet lukt dat je dan eventjes een nieuw bestuur maakt. Zulke dingen moeten gewoon niet voorkomen. Dat ze prevalent zijn zegt mij al genoeg.

De Ijzeren Vrouw Oxideert.

Ja. Overigens noem ik r rubberen Rita.

Wortel
23-06-08, 08:18
Ik ben trots op de bestuursleden

:hihi:

super ick
23-06-08, 11:45
Het is niet zo van als het niet lukt dat je dan eventjes een nieuw bestuur maakt. Zulke dingen moeten gewoon niet voorkomen. Dat ze prevalent zijn zegt mij al genoeg.

De Ijzeren Vrouw Oxideert.

Ik moet er niet aan denken dat deze beweging straks 30 zetels wint. Hoe lever je zo snel voldoende goede mensen voor die zetels. Of erger nog als ze in de regering komen: Hoe leveren ze een antal capabele ministers. De enige kans voor Verdonk is dat er VVD-ers overstappen die het zinkende schip verlaten en destijds al sympathie hadden voor Verdonk.

CDA is in staat om er mee in zee te gaan onder het motto: We moeten naar de kiezer luisteren. Jammer dat dat luisteren alleen geldt bij coalitievorming en niet meer meegenomen wordt in de latere besluitvorming.

Aït Ayt
23-06-08, 11:59
Het ruikt in ieder geval naar LPF-achtige toestanden.

de situatie is toch anders van aard.. de lpfers waren groen achter de oren en kwamen plotseling zonder partijleider te zitten.. dat is vragen om problemen.. rita daarintegen is zelf partijleider en heeft ervaring in de politiek..
olive yao benoemd het goed door haar rubberen rita te noemen.. rubber is sterk en flexibel.. dat krijg je niet snel stuk..